ПІД ВИГЛЯДОМ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ

влада обвалила лісову галузь в Україні

ЛІС І РЕФОРМУВАННЯ

Державні ліси мають покривати свої видатки з власних доходів

Орест ФУРДИЧКО

Таємниці реформування "лісових відносин" в Україні

РЕФОРМАЦІЯ, ДЕГРАДАЦІЯ ЧИ ПРОФАНАЦІЯ?

Як Держлісагентство хоче реформувати лісову галузь

ЧИНОВНИКИ ПРОТИ ЛІСІВНИКІВ

Кому вигідний фінансовий саботаж лісгоспів?

05 січня 2017

Про затвердження Методології оцінювання корупційних ризиків у діяльності органів влади

НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ

РІШЕННЯ

02.12.2016
м. Київ
N 126
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
28 грудня 2016 р. за N 1718/29848

Про затвердження Методології оцінювання корупційних ризиків у діяльності органів влади

Відповідно до частини першої статті 8пунктів 511 частини першої статті 12 Закону України "Про запобігання корупції", з метою забезпечення єдиного підходу в органах влади до організації роботи з оцінки корупційних ризиків, що виникають при реалізації ними своїх повноважень, Національне агентство з питань запобігання корупції
ВИРІШИЛО:
1. Затвердити Методологію оцінювання корупційних ризиків у діяльності органів влади, що додається.
2. Департаменту організації роботи із запобігання та виявлення корупції подати в установленому порядку це рішення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на члена Національного агентства з питань запобігання корупції Скопича О. Д.
4. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Голова
Н. Корчак

Методологія
оцінювання корупційних ризиків у діяльності органів влади

I. Загальні положення

1. Ця Методологія визначає комплекс правил і процедур щодо оцінки корупційних ризиків у діяльності органів влади, у яких згідно з частиною першою статті 19 Закону України "Про запобігання корупції"приймаються антикорупційні програми (далі - органи влади).
Оцінка корупційних ризиків проводиться у рамках підготовки антикорупційної програми органу влади або під час її періодичного перегляду.
2. У цій Методології терміни вживаються у таких значеннях:
внутрішнє середовище - організаційно-управлінські процеси в органі влади, спрямовані на забезпечення реалізації органом влади законодавчо закріплених функцій та завдань;
зовнішнє середовище - ряд чинників навколишнього середовища (законодавчі, інші нормативно-правові акти, крім актів, прийнятих безпосередньо органом влади, природні явища тощо), що впливають на здійснення органом влади повноважень, тоді як такий орган не має прямого впливу на ці чинники;
ідентифікація корупційних ризиків - визначення чинників корупційного ризику у діяльності/бездіяльності посадових осіб органу влади, що можуть сприяти скоєнню ними корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією;
корупційний ризик - ймовірність того, що відбудеться подія корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією, яка негативно вплине на досягнення органом влади визначених цілей та завдань;
об'єкт оцінки корупційних ризиків - функції та завдання органу влади, його посадових осіб, визначені законодавчими актами, та способи їх реалізації;
оцінка корупційних ризиків - процес визначення, аналізу та безпосередньої оцінки корупційного ризику;
чинники корупційного ризику - умови та причини, що заохочують (стимулюють), викликають або дозволяють скоєння посадовою особою при виконанні нею функцій держави або місцевого самоврядування діянь, які можуть призвести до вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією.
Інші терміни у цій Методології вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про запобігання корупції".
3. Оцінку корупційних ризиків може проводити комісія з оцінки корупційних ризиків органу влади (далі - комісія), до складу якої входять працівники структурних підрозділів органу влади та, за згодою, представники громадськості, експерти, які володіють знаннями про внутрішнє і зовнішнє середовище органу влади та мають досвід роботи у сфері його діяльності.
4. Процес оцінки корупційних ризиків органу влади складається з таких основних етапів:
організаційно-підготовчі заходи;
ідентифікація (виявлення) корупційних ризиків;
оцінка корупційних ризиків;
складання звіту за результатами оцінки корупційних ризиків.

II. Організаційно-підготовчі заходи щодо оцінки корупційних ризиків в органі влади

1. Підготовка до проведення оцінки корупційних ризиків включає такі етапи:
прийняття суб'єктом, уповноваженим на затвердження антикорупційної програми відповідно до частини першої статті 19 Закону України "Про запобігання корупції" (далі - суб'єкт затвердження антикорупційної програми), рішення про проведення оцінки корупційних ризиків;
публікація рішення суб'єкта затвердження антикорупційної програми про проведення оцінки корупційних ризиків на офіційному веб-сайті органу влади;
формування комісії (у разі проведення оцінки корупційних ризиків комісією);
розробка робочого плану оцінки корупційних ризиків (далі - робочий план).
2. Суб'єкт затвердження антикорупційної програми приймає рішення про проведення оцінки корупційних ризиків, яке з метою залучення до складу комісії представників громадськості та експертів не пізніше семи робочих днів до моменту затвердження її складу розміщується на офіційному веб-сайті органу влади.
3. Суб'єкт затвердження антикорупційної програми визначає голову комісії та її персональний склад, строк проведення оцінки корупційних ризиків, а також затверджує положення про неї.
До складу комісії, серед іншого, включаються представники служби управління персоналом, бухгалтерської та юридичної служб, структурного підрозділу внутрішнього аудиту, уповноваженого підрозділу (особи) з питань запобігання та виявлення корупції (у разі їх утворення).
На різних етапах проведення оцінки корупційних ризиків до роботи комісії можуть в установленому законодавством порядку залучатися інші працівники органу влади (за згодою), які не входять до її складу, але можуть надати інформацію для здійснення об'єктивної та якісної оцінки корупційних ризиків.
4. Комісія відповідно до об'єктів оцінки корупційних ризиків складає робочий план, який затверджує голова комісії.
У робочому плані відображається інформація про:
об'єкти оцінки корупційних ризиків;
джерела інформації для проведення оцінки корупційних ризиків;
методи та способи оцінки корупційних ризиків;
осіб, відповідальних за проведення оцінки корупційних ризиків, по кожному об'єкту;
строки проведення оцінки корупційних ризиків по кожному об'єкту.
Робочий план за необхідності може корегуватися комісією на різних етапах здійснення оцінки корупційних ризиків.
5. Суб'єкт затвердження антикорупційної програми забезпечує комісію матеріальними ресурсами, необхідними для проведення оцінки корупційних ризиків.

III. Ідентифікація (виявлення) корупційних ризиків

1. Оцінці корупційних ризиків передує їх ідентифікація.
Під час ідентифікації корупційних ризиків в органі влади визначаються його вразливі до ризиків сфери діяльності, окремі функції та завдання, конкретні напрями діяльності структурних підрозділів під час виконання ними функцій та завдань.
2. Ідентифікація корупційних ризиків проводиться шляхом дослідження (аналізу) зовнішнього та внутрішнього середовища органу влади на предмет виявлення чинників корупційних ризиків у нормативно-правових актах і організаційно-управлінській діяльності органу влади.
Нормативно-правові акти, які регулюють діяльність органу влади, аналізуються на предмет виявлення норм щодо здійснення органом влади дискреційних повноважень і норм, що сприяють вчиненню корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією (нечітко сформульовані дефініції та мовні конструкції, правові колізії тощо).
Ідентифікація корупційних ризиків в організаційно-управлінській діяльності органу влади передбачає вивчення та аналіз таких питань:
організаційна структура органу влади;
система внутрішнього контролю;
управління персоналом;
проведення процедур закупівель;
надання адміністративних послуг;
реалізація контрольно-наглядових функцій;
дотримання вимог, обмежень, заборон, встановлених Законом України "Про запобігання корупції";
інші питання, що виникають в результаті діяльності органу влади.
3. Джерелами отримання інформації для ідентифікації корупційних ризиків є:
інтерв'ювання (соціологічне опитування), анкетування (в тому числі анонімне) працівників органу влади, а також представників громадськості, які взаємодіяли (взаємодіють) з органом влади, зокрема з використанням електронної пошти, мережі Інтернет, телефону тощо;
нормативно-правові та організаційно-розпорядчі акти, що регулюють діяльність органу влади;
аналіз здійснених заходів щодо усунення виявлених корупційних ризиків за попередні періоди;
результати перевірок, аудитів, проведених контролюючими органами, а також внутрішніх перевірок та службових розслідувань в органі влади;
публікації в засобах масової інформації та соціальних мережах;
інформація з відкритих реєстрів;
звернення, що надійшли до органу влади від фізичних та юридичних осіб.
4. Ідентифікація корупційних ризиків передбачає визначення та класифікацію корупційних ризиків за категоріями та видами.
За категоріями корупційні ризики можуть бути:
зовнішні (ймовірність виникнення корупційних ризиків не пов'язана з виконанням органом влади відповідних функцій та завдань);
внутрішні (ймовірність виникнення корупційних ризиків безпосередньо пов'язана з організаційно-управлінською діяльністю в органі влади відповідно до покладених на нього функцій і завдань).
За видами корупційні ризики можуть бути:
нормативно-правові (відсутність, суперечність або нечітка регламентація у законодавстві положень щодо виконання органом влади функцій та завдань);
організаційні (невизначення або нечітке визначення процедур виконання органом влади функцій та завдань);
кадрові;
фінансово-господарські;
адміністративні;
контрольно-наглядові тощо.
Перелік видів корупційних ризиків не є вичерпним. Кожен орган влади може визначати перелік видів корупційних ризиків, враховуючи специфіку покладених на нього завдань і функцій.
5. За результатами ідентифікації корупційних ризиків здійснюється їх формальне визначення, яке включає проаналізовані функції, завдання органу влади або конкретні напрями діяльності структурних підрозділів, існуючі заходи контролю та опис корупційного ризику.

IV. Оцінка корупційних ризиків

1. Оцінка корупційних ризиків здійснюється за критеріями ймовірності виникнення ідентифікованих корупційних ризиків та наслідків корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією.
2. Оцінка ймовірності виникнення корупційного ризику визначається відповідно до частоти випадків вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією, з урахуванням часових меж.
Відповідно до критеріїв ймовірності виникнення корупційного ризику йому присвоюється рівень низький, середній або високий.
Частота випадків вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією, визначається за такими рівнями:
напевно або майже напевно - корупційне правопорушення чи правопорушення, пов'язане з корупцією, може бути скоєно у короткостроковій перспективі - найближчі кілька місяців (до одного року) - та може бути повторено;
рідко - корупційне правопорушення чи правопорушення, пов'язане з корупцією, було вчинено тільки один раз протягом останніх трьох років та існує ймовірність, що його буде вчинено протягом трьох років;
ніколи - корупційне правопорушення чи правопорушення, пов'язане з корупцією, не було скоєно і вірогідність його вчинення майже неможлива.
Ймовірність виникнення корупційного ризику оцінюється за трибальною шкалою:
низька - 1 бал;
середня - 2 бали;
висока - 3 бали.
Приклад оформлення результатів оцінки ймовірності виникнення корупційного ризику наведено у додатку 1 до цієї Методології.
3. Відповідно до критеріїв наслідків корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією, корупційному ризику присвоюється рівень низький, середній або високий.
Наслідки корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією, оцінюються відповідно до розмірів втрат органу влади, які комісія встановлює самостійно.
Приклад рівнів ймовірності наслідків корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією, та критеріїв їх визначення наведено у додатку 2 до цієї Методології.
Наслідки корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією, оцінюються за трибальною шкалою:
низький - 1 бал;
середній - 2 бали;
високий - 3 бали.
Приклад оформлення результатів оцінки наслідків корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією, наведено у додатку 3 до цієї Методології.
4. Пріоритетність (ступінь) корупційних ризиків встановлюється за їх кількісним рівнем, який визначається добутком рівня ймовірності виникнення корупційного ризику на рівень наслідку корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією.
Приклад оформлення результатів оцінки корупційних ризиків за кількісним рівнем наведено у додатку 4 до цієї Методології.
Пріоритетність корупційних ризиків оцінюється за шкалою:
низька - від 1 до 2 балів;
середня - від 3 до 4 балів;
висока - від 6 до 9 балів.
Приклад визначення пріоритетності корупційних ризиків наведено у додатку 5 до цієї Методології.

V. Звіт за результатами оцінки корупційних ризиків

1. За результатами оцінки корупційних ризиків у діяльності органу влади комісія готує звіт.
Звіт за результатами оцінки корупційних ризиків містить:
опис ідентифікованих корупційних ризиків, чинників корупційних ризиків та можливих наслідків корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією;
пропозиції щодо заходів із усунення (зменшення) рівня виявлених корупційних ризиків.
2. Заходи щодо усунення виявлених корупційних ризиків полягають у визначенні можливих механізмів протидії та запобігання корупційним ризикам, містять пропозиції щодо шляхів їх реалізації та спрямовані на ліквідацію або мінімізацію умов (причин) виникнення корупційних ризиків.
3. Пропозиції щодо заходів із усунення виявлених корупційних ризиків викладаються у таблиці оцінених корупційних ризиків та заходів щодо їх усунення, форму якої наведено в додатку 6 до цієї Методології, та є невід'ємною частиною звіту за результатами оцінки корупційних ризиків.
4. Звіт за результатами оцінки корупційних ризиків у діяльності органу влади затверджується суб'єктом затвердження антикорупційної програми та включається до антикорупційної програми.
5. У разі виявлення за результатами оцінки корупційних ризиків зовнішніх корупційних ризиків, які полягають у недосконалості нормативно-правових актів, суб'єктом прийняття яких не є орган влади, виявлені корупційні ризики та пропозиції щодо їх усунення (мінімізації) направляються до Національного агентства з питань запобігання корупції.

Керівник Департаменту
організації роботи із запобігання
та виявлення корупції
О. Є. Онищук

Результати оцінки ймовірності виникнення корупційного ризику


Ймовірність
Ідентифіковані ризики
Низька
Середня
Висока
Ризик 1
1


Ризик 2

2

Ризик 3


3
Ризик 4
1


Ризик 5
1



Приклад рівнів ймовірності наслідків корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією, та критеріїв їх визначення

Рівень ймовірності
Критерії визначення рівня ймовірності
фінансові втрати органу влади
рівень відповідальності
репутаційні втрати органу влади
Високий
Значні фінансові втрати
Очікуються судові процеси проти органу влади або його посадових осіб;
вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією, передбачає кримінальну відповідальність
Втрата репутації серед широких верств населення
Середній
Фінансові втрати наявні, але незначні
Вчинення правопорушення, пов'язаного з корупцією, передбачає адміністративну відповідальність
Втрата репутації серед сторін безпосередніх контактів
Низький
Не очікується фінансових втрат
Вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією, передбачає дисциплінарну відповідальність
Втрата репутації серед працівників органу влади

Результати оцінки наслідків корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією


Наслідки
Ідентифіковані ризики
низький
середній
високий
Ризик 1

2

Ризик 2


3
Ризик 3


3
Ризик 4
1


Ризик 5


3

Результати оцінки корупційних ризиків за кількісним рівнем

Ідентифіковані ризики
Ймовірність виникнення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією (бали)
Наслідки корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією (бали)
Пріоритетність корупційних ризиків*
Оцінка
Ризик 1
1
2
2 (1 х 2)
низька
Ризик 2
2
3
6 (2 х 3)
висока
Ризик 3
3
3
9 (3 х 3)
висока
Ризик 4
1
1
1 (1 х 1)
низька
Ризик 5
1
3
3 (1 х 3)
середня
____________
Сумарне числове значення.

Пріоритетність корупційних ризиків

Наслідок
Ймовірність
низька
середня
висока
Високий
3 (1 х 3)
6 (2 х 3)
9 (3 х 3)
Середній
2 (1 х 2)
4 (2 х 2)
6 (3 х 2)
Низький
1 (1 х 1)
2 (2 х 1)
3 (3 х 1)

Таблиця
оцінених корупційних ризиків та заходів щодо їх усунення

Корупційний ризик
Пріоритетність корупційного ризику (низька/ середня/ висока)
Заходи щодо усунення корупційного ризику
Особа (особи), відповідальна(і) за виконання заходу
Строк виконання заходів щодо усунення корупційного ризику
Ресурси для впровадження заходів
Очікувані результати







____________

Щодо суміщення посади державного службовця категорії "А" зі статусом депутата місцевої ради

НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ

РОЗ'ЯСНЕННЯ

від 20.05.2016 р. N 10-р/з

Щодо суміщення посади державного службовця категорії "А" зі статусом депутата місцевої ради

Пунктом 3 частини третьої статті 10 Закону України від 10 грудня 2015 року N 889 VIII "Про державну службу" визначено, що державний службовець не має права суміщати державну службу із статусом депутата місцевої ради, якщо такий державний службовець займає посаду державної служби категорії "А".
Разом з тим депутат місцевої ради є представником інтересів відповідної територіальної громади, який відповідно до Конституції України і Закону про місцеві вибори обирається на строк, встановлений Конституцією України (стаття 2 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад"). З огляду на його правовий статус депутат місцевої ради зобов'язаний виражати і захищати інтереси відповідної територіальної громади та її частини - виборців свого виборчого округу, виконувати їх доручення в межах своїх повноважень, наданих законом, брати активну участь у здійсненні місцевого самоврядування. Для цього депутат місцевої ради наділяється всією повнотою прав, необхідних для забезпечення його реальної участі у діяльності ради та її органів.
Згідно зі статтею 22 Конституції України не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод людини і громадянина при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів.
Оскільки конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані, а також з урахуванням статті 58 Конституції України щодо незворотності дії в часі законів та інших нормативно-правових актів, на думку Нацдержслужби, на осіб, які на день набрання чинності Законом є депутатами місцевої ради в результаті обрання їх до ради відповідно до законодавства про місцеві вибори, не поширюється дія статті 10 Закону на строк, встановлений Конституцією України, або до дострокового припинення повноважень депутата місцевої ради або ради.

Голова                                                       К. О. Ващенко

На Рівненщині поліцейські конфіскували бурштин та мотопомпу (ФОТО)



Вчора, 4 січня, поблизу села Михалин Березнівського району поліцейські зупинили автомобіль «Volkswagen Passat» під керуванням 26-річного жителя села Балашівка.

У салоні легковика правоохоронці знайшли пакет із бурштином-сирцем різних фракцій загальною вагою близько чотирьох кілограмів. Чоловік пояснив, що знайшов пакет напередодні у лісі та вирішив забрати собі.




Поліцейські розпочали досудове розслідування за частиною 1 статті 198 (придбання, отримання, зберігання чи збут майна, одержаного злочинним шляхом) Кримінального кодексу України.



Також в лісовому масиві неподалік селища Володимирець правоохоронці виявили мотопомпу та приладдя для незаконного видобутку бурштину. Усе вилучене відвезли на територію місцевого відділення поліції. За фактом порушення правил охорони чи використання надр відомості внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за частиною 2 статті 240 Кримінального кодексу України.

Про це повідомили з відділу комунікації поліції Рівненської області.

Ogo.ua
05.01.2017, 17:28

Під час незаконної порубки, смертельно травмувався чоловік



02 січня 2017 року близько 14.00 год. під час патрулювання лісових насаджень державною лісовою охороною Собіщицького лісництва ДП “Володимирецький лісгосп”, здійснюючи рейд по охороні лісу від лісопорушень, в кварталі 19 виділ 40 Собіщицького лісництва виявили незаконну порубку 7 сироростучих та сухостійних дерев породи вільха,береза,граб.

Як було встановлено працівниками Володимирецького відділення поліції Варашського ВП ГУ НП в Рівненській області на місці незаконної порубки при звалюванні одного з дерев, травмувався 53 річний житель м.Вараш Рівненської області, котрий помер у приймальному відділенні СМСЧ — 3 м.Вараша. Обставини загибелі тепер з’ясовує поліція.

Матеріали по незаконній порубці лісу направлені до Володимирецького відділення поліції Варашського ВП ГУ НП в Рівненській області, завдана шкода лісу становить 23,4 тис.грн.

В загальному,державною лісовою охороною ДП “Володимирецький лісгосп” в 2016 році на лісопорушників складено 134 адміністративних протоколів, винесено 134 адміністративних постанов, накладено штрафів в сумі 18,9 тис.грн., завдані збитки лісу становлять 191,3 тис.грн., направлено 11 відношень до Кузнецовського відділу поліції (Володимирецьке відділення поліції) по незаконних порубках лісу для притягнення винних осіб до відповідальності.

Провідний інженер охорони та захисту лісу С.І.Салівончик
04.01.2017 00:00

Відведення в оренду лісових земель відбулося з перевищенням повноважень

У 2007 році, в порушення вимог земельного та лісового законодавства, розпорядженням Обухівської районної державної адміністрації надано товариству в оренду на 49 років земельну ділянку загальною площею понад 14 га для будівництва, з подальшим правом викупу з числа земель лісогосподарського призначення державної власності.

Вказані землі розташовані в адміністративних межах Нещерівської сільської ради Обухівського району та перебували у постійному користуванні ДП «Київське лісове господарство».

Відведення в оренду лісових земель відбулося з перевищенням повноважень, оскільки розпорядження вказаною категорією земель належить до компетенції Кабінету Міністрів України. Крім цього, райдержадміністрацією надано в оренду спірну земельну ділянку для не лісогосподарських потреб без вилучення з держлісфонду та згоди землекористувача, а також без зміни її цільового призначення.

Реагуючи на порушення, прокуратурою Київської області до господарського суду Київської області пред’явлено позов про визнання недійсним розпорядження, договору оренду земельної ділянки та повернення її на користь держави в особі Кабінету Міністрів України і у користування ДП «Київське лісове господарство».

Окрім цього, прокуратурою області за вказаним фактом внесено відомості до ЄРДР відносно посадових осіб Обухівської районної адміністрації та управління земельних ресурсів у Обухівському районі за ознаками складу злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 (зловживання владою або службовим становищем) КК України.


Створено: 05 січня 2017 року

Ми не країна-тартак - ми країна, яка може розробляти якісні продукти - Володимир Гройсман




Уряд концентрує зусилля над підтримкою ведення бізнесу і покращенням бізнес-клімату, відродженням української промисловості та завоюванням нових ринків, що сприятиме залученню нових інвестицій, зазначив Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман в інтерв'ю агентству "Укрінформ".

Говорячи про інвестиційні перспективи України, Глава Уряду зауважив, що інвестиційний капітал в країні зростає. У той же час, у цій царині залишається значний потенціал.

"Тут є три питання. Перше – це інвестиції і підтримка інвестиційного процесу. Друге – це відродження української промисловості…, - сказав Володимир Гройсман. - І третя позиція - завоювання нових ринків. Тому у нас є експортна стратегія… Ось три компоненти завдань, що стоять перед нами. Ну і, зрозуміло, покращення бізнес-клімату в країні".

Прем'єр-міністр нагадав, що в Уряді було створено Офіс залучення та підтримки інвестицій, який зараз активно розбудовує свою роботу.

"Наше завдання як Уряду - кожна гривня, яка інвестується в економіку України, кожен долар, або євро, мають бути успішними. Той, хто хоче вкладати, має знати, що це безпечно для нього, а ми маємо бачити нові робочі місця, новий продукт, заробітну плату людям, податки в державу. І ми активно створюємо механізми для цього", - підкреслив Прем'єр-міністр.

У цьому контексті Прем'єр-міністр зауважив, що предметно займається сьогодні питанням відродження української промисловості.

Володимир Гройсман зауважив про те, щоб створити український продукт, нам треба створити в країні переробне виробництво. Ми не можемо бути придатком, коли посіяли, зібрали, зерно продали. Або ліс спиляли та експортували. Це – тартак*). А ми не є країна-тартак*). Ми країна, яка може розробляти якісні продукти, тому глибина переробки має дуже важливе значення. Бо глибина переробки – це робочі місця. А робочі місця, це відповідно розвиток економіки і т.д.

*)  тартак -  лісопилка, лісопильня, лісопилка



Що стосується просування на нові міжнародні ринки, Бюджетом на 2017 рік було збільшено фінансування українських дипломатичних представництв за кордоном, зазначив Прем'єр-міністр. Це має дати можливість, в тому числі, представляти достойно український продукт на міжнародних ринках, зауважив Володимир Гройсман.

05.01.2017 | 11:20
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЇ ТА КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ СЕКРЕТАРІАТУ КМУ

На Славутчині провели обстеження лісів



Нещодавно в держлісфонді ДП “Славутське лісове господарство” провели лісопатологічне обстеження чистих та мішаних соснових насаджень, повідомляє СЛАВУТА СЬОГОДНІ з посиланням на Depo.Хмельницький.

Здійснило його ДСЛП “Вінницялісозахист” з участю спеціалістів відділу лісового господарства підприємства та в присутності працівників державної лісової охорони лісництв.

Після обстеження рекомендовано провести вибіркові санітарні рубки в соснових насадженнях на площі 747,3 га в максимально стислі терміни – в зимовий період – з обов»язковою утилізацією порубкових залишків одночасно із заготівлею деревини, щоб не допустити розвиток осередків стовбурових шкідників.

POSTED BY: ADMIN-PROPROSKURIV 05/01/2017

6 січня в ДСНС під головуванням Геннадія Зубка відбудеться засідання міжвідомчого оперативного штабу державної комісії з питань ТЕБ та НС



6 січня об 11:00 в ДСНС України під головуванням Віце-прем’єр-міністра - Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадія Зубка відбудеться засідання міжвідомчого оперативного штабу державної комісії з питань ТЕБ та НС щодо ускладнення погодних умов в Україні.

У засіданні візьмуть участь Голова ДСНС Микола Чечоткін, а також представники центральних органів виконавчої влади, обласних державних адміністрацій, голови регіональних штабів з ТЕБ та НС.

Місце проведення: м. Київ, вул. О. Гончара, 55-а.

Акредитація ЗМІ триває до 10:00 6 січня за телефонами: 247-30-46, 247-30-28 або на e-mail: press@mns.gov.ua

Деревенские лесорубы потрошат леса в Днепропетровской области



Во время отопительного сезона селяне рубят древесину

Под Каменском копы задержали очередных деревенских лесорубов, которые спиливали деревья во время отопительного сезона. Как сообщили в пресс-службе областной полиции, их взяли на горячем в районе поселка Украинка.

«Правоохранители заметили автомобиль «ЗИЛ-157», под управлением 29-летнего водителя. Во время визуального осмотра грузовика работники полиции обнаружили спиленную древесину без надлежащих документов и две бензопилы», - сообщают в пресс-службе и добавляют, что для выяснения всех обстоятельств водителя и транспортное средство с грузом доставили в Каменское отделение полиции.

Сведения о событии внесены в ЕРДР по статье «Уничтожение или повреждение объектов растительного мира». Им грозит ограничение свободы на срок от двух до пяти лет или лишение свободы на тот же срок.

Полиция обращается к жителям области с просьбой сообщать факты незаконной вырубки леса, его транспортировки или продажи на круглосуточную телефонную линию «102».

Селянам грозит до пяти лет тюрьмы. ФОТО: dp.npu.gov.ua

05 января 2017 12:10


На территории польской части Беловежской пущи обнаружены предположительно остатки границ древних сельскохозяйственных полей

Неизвестные ранее объекты, связанные с деятельностью человека на территории пущи, были открыты польскими учеными в рамках исследований, базирующихся на анализе данных лазерного сканирования, сделанного с воздуха.



Визуализация данных лазерного сканирования // Фото: geoforum.pl

Линейные объекты, которые стали главной находкой, во многих местах образуют замкнутые, как правило, четырехугольные пространства, которые занимают значительную площадь лесной территории. Имеют разную, например, несколько десятков метров, длину и незначительную, около 20 - 30 см, трудно видимую высоту. Найти их было бы невозможно без специализированных приборов, которые использовались в рамках проекта «Life+ ForBioSensing PL: комплексный мониторинг динамики древостоев Беловежской пущи с использованием данных дистанционного зондирования», сообщает geoforum.pl.

Линейные объекты были частично исследованы во время раскопок, что, в том числе, привело к обнаружению каменно-земляных конструкций шириной около 2 м. По мнению исследователей, эти структуры антропогенные и, вероятно, могут быть остатками старых, ранее неизвестных полей. В нескольких местах конструкции находятся под курганами и насыпями, которые относятся к раннему средневековью, что может свидетельствовать об их более раннем происхождении. Для установления более точной хронологии и их функций нужны дальнейшие исследования.



Снимок одного из мест, где обнаружены древние поля

Открытие проливает новый свет на восприятие Беловежской пущи и методологии археологических исследований в лесных районах. Находка указывает на необходимость более глубокого и широкого изучения объектов и прошлого этой территории. До сих пор в Польше не было найдено этого типа систем при помощи лазерного сканирования в таком количестве и на такой большой площади. Эти структуры, безусловно, старше, чем деревья, растущие на них. В ближайшее время ученые будут пытаться определить точную датировку объектов, функции и тщательно изучат их внутреннее содержание.

Открытия были сделаны в рамках «Инвентаризации культурного наследия», которая является частью научно-исследовательской работы «Оценка состояния биоразнообразия в Беловежской пуще на основе выбранных природных и культурных элементов» и проводилась в 2016 году по заказу Генеральной дирекции государственных лесов.


№2 (734) 6 - 12 января 2017 Автор: Cлужба информации «БГ»