ПІД ВИГЛЯДОМ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ

влада обвалила лісову галузь в Україні

ЛІС І РЕФОРМУВАННЯ

Державні ліси мають покривати свої видатки з власних доходів

Орест ФУРДИЧКО

Таємниці реформування "лісових відносин" в Україні

РЕФОРМАЦІЯ, ДЕГРАДАЦІЯ ЧИ ПРОФАНАЦІЯ?

Як Держлісагентство хоче реформувати лісову галузь

ЧИНОВНИКИ ПРОТИ ЛІСІВНИКІВ

Кому вигідний фінансовий саботаж лісгоспів?

19 травня 2020

Лісопатрульний комплекс на базі Ford Ranger

Нещодавні весняні лісові пожежі у північних регіонах України виявили той факт, що лісничі господарства практично безпорадні перед такими загрозами, як вогонь. За сухої погоди навіть невелике джерело вогню може перетворити на попіл сотні гектарів лісу. Саме так і сталося цієї весни. Проте вчасне виявлення і ліквідація осередків займання могли б зарадити цій ситуації. Саме для цього українські лісництва посилюють ось такими автомобілями. Знайомтесь, малий лісопатрульний комплекс.


Лісопатрульний автомобіль збудований на базі пікапа Ford Ranger. Його рух забезпечує дволітровий турбодизельний двигун потужністю 170 кінських сил з крутним моментом 420 ньютон-метрів. Він працює в парі з надійною шестиступеневою механічною коробкою передач, привод забезпечується на всі колеса. Для збільшення позашляхових можливостей, лісовий Ranger було дооснащено електролебідкою.


Проте основна частина лісопатрульного комплексу розмістилася саме в кузові пікапа: у вантажному відсіку авто розташований модуль пожежогасіння з баком на 600 літрів та всмоктувальний комплект, який дозволяє робити забір води із зовнішніх джерел.

Переглянути відеопрезентацію цього авто.

Отже, попередження лісових пожеж – справа декількох секунд. Компактний і маневрений Ford Ranger має все необхідне на своєму борту, щоб приборкати вогонь ще до того, як він стане лихом державного масштабу. До речі, саме цей Ranger незабаром вирушає патрулювати лісові простори Чорнобильської зони.


Дізнатися більше про авто Ford можна на сайті ford.ua

17:32 / 19.05.2020

http://www.bagnet.org/news/tech/1282520/lisopatrulniy-kompleks-na-bazi-ford-ranger




Екологія України: тернистий ліс на шляху до європейських стандартів



Сьогодні державні та регіональні екологічні програми в Україні здебільшого виконуються частково або взагалі не виконуються. Це зумовлено низкою факторів: прогалинами у законодавстві, зарегульованістю систем управління, відсутності візії тощо. З визначенням євроінтеграції як головного напрямку розвитку держави, Україна взяла на себе відповідальність докорінно змінити ситуацію з реалізацією екологічних програм та захистом природи в цілому. Втім, не зважаючи на стрімку імплементацію різноманітних норм та правил, що базуються на європейському досвіді, наша держава продовжує пасти задніх у боротьбі за безпечне майбутнє для своїх нащадків. Фактично, Україна знаходиться на роздоріжжі, де перед нею постає вибір або брати приклад з Європи й реально опікуватися своєю екологією, або ж продовжувати топити екологічні ініціативи у бюрократизмі та пострадянській системі управління.

Сьогодні можна впевнено говорити про те, що Асоціація з Європейським Союзом стала рушійною силою у боротьбі за чисте та безпечне довкілля. Підписавши і прийнявши Угоду про Асоціацію, Україна взяла на себе забов’язання, що безпосередньо стосуються сфери захисту довкілля. Одним із таких забов’язань є реформування і наближення українського екологічного законодавства стандартів ЄС, зокрема імплементація 29 директив та регламентів у 8 тематичних сферах.

Завдяки Угоді про Асоціацію в Україні було розроблено і прийнято Закон “Про оцінку впливу на довкілля», що значно розширив можливості держави у моніторингу та контролі за станом навколишнього середовища. Наприклад, у Дніпропетровській області наприкінці 2017 року була відкрита перша станція екологічного моніторингу, що функціонує при облраді. Протягом двох років в регіоні проходив перший етап з розбудови цієї системи.

«Передумовою створення центру стало значне техногенне навантаження області, яке спричинено промисловими підприємствами. Основний вплив на довкілля здійснюють такі галузі економіки: енергетика, видобувна промисловість, чорна металургія та кольорова металургія. Наразі створене КП, сформований штат спеціалістів, розроблений план роботи, придбаний перший блок обладнання і програмного забезпечення», — зазначав заступник директора з питань екології КП «Центр екологічного моніторингу» ДОР» Олексій Ангурець.

Станом на 2019 рік у Дніпропетровській області вже встановлено 12 стаціонарних постів та працюють дві мобільні станції екомоніторингу. Зокрема, наразі системою охоплено такі великі міста як Дніпро, Нікополь, Павлограді, Зеленодольськ, Покров тощо. Моніторинг ведеться за 14 показниками, а саме: діоксид сірки (SO2), діоксид азоту (NO2), монооксид вуглецю (СО), сірководень (H2S), озон (O3 ), пил (зважені речовини), температура, відносна вологість, тип опадів, інтенсивність опадів, атмосферний тиск, сонячна радіація, швидкість та напрямок вітру. Ці параметри визначені національною програмою моніторингу та рекомендаціями ВОЗ щодо якості повітря.

Втім, не зважаючи на активну роботу Центру екомоніторингу, в регіоні продовжується порушення норма чинного законодавства з боку промислових підприємств. Так, у квітні 2019 року в Кривому Розі було зафіксовано рівень забруднення повітря, який перевищував встановлені норми у 45 разів. Реагувати на подібні показники має Державна екологічна інспекція у Дніпропетровській області. Проте, санкції та штрафи, що застосовуються до підприємств, не зменшують забруднення природи.

Варто лише переглянути світлини з таких промислових центрів, які Дніпро та Кам’янське, аби пересвідчитися у тому, що контроль за екологією в регіоні знаходиться на доволі низькому рівні. Наприклад, 5 липня 2019 року близько 19:00, на території Дніпровського металургійного комбінату стався стався масштабний викид хімічних сполук — відходів металургійного виробництва — іржаво-червоного кольору, який опустився на місто й призвів до погіршення стану здоров’я у місцевих мешканців.

Слід відзначити, що у Європейському Союзі за порушення екологічного законодавства та несанкціоновані викиди у навколишнє середовища передбачені суворі покарання, що передбачають не тільки штрафи, а і позбавлення ліцензій чи права на виробництво. Що ж стосується України, то шлях до позбавлення підприємств ліцензій чи дозволів на викиди — шлях дуже тернистий і не завжди прозорий. Саме тому в рамках євроінтеграції нашій державі слід в першу чергу змінити систему нагляду та покарання за порушення у екологічній сфері.

Окрім повітря в Україні існує ще одна болюча тема — сміття. В рамках приведення екологічного законодавства до європейських стандартів з 1 січня 2018 року Україна зобов’язалася сортувати сміття за видами матеріалів, а також розділяти його на три види:

— придатне для повторного використання;
— для захоронення;
— небезпечне;

З того часу минуло вже майже півтора року, але у більшості регіонів країни ситуація зі сміттям не покращилася. У Дніпрі місцева влада досі закуповує “спільні” контейнери для сміття й не поспішає займатися розвитком “сміттєвої” інфраструктури, яка б дозволила громадянам сортувати побутові відходи. Єдиним кроком на шляху до зменшення обсягів сміття в місті став початок будівництва на полігоні “Правобережний” сортувальної станції, яка за словами чиновників має знизити залишок побутових відходів на 20%.

При цьому, фахівці відзначають, що на сьогодні ситуація на сміттєвих полігонах в Дніпропетровській області є доволі складною, адже наявна культура збору сміття перетворює такі місця на бомби сповільненої дії.

“На відміну від розвинутих країн, де проводиться попереднє глибоке сортування й подальше досортування на спеціалізованих підприємствах, у нас сміття потрапляє на полігон у такому вигляді, яким воно було і у сміттєвих баках”, — зазначив директор ТОВ “Українсько-німецьке підприємство АЕУ Дніпро” Олександр Зудиков.

Експерт наголошує на тому, що мікс органіки, пластику, хімії та інших побутових відходів призводить до різноманітних реакцій на полігоні. Зокрема, внаслідок гниття органіка виділяє метан, що викликає загрозу вибуху та пожежі. Окрім цього, на полігони потрапляють різноманітні ємності з газами та аерозолями, що також може стати причиною екологічної катастрофи. Тут можна згадати нещодавний інцидент на Верхньодніпрвському сміттєзвалищі, де пожежні боролися з вогнем протягом двох діб.

“Наразі на полігонах існують системи захисту від виділень метану у вигляді вкопаних вертикальних труб, по яким і виходить цей газ у атмосферу. Проте, це є вже застарілим і неефективним способом боротьби. Саме тому нами було прийнято рішення про встановлення активних систем збору біогазу на полігоні “Екологія України”, — розповів Олександр Зудиков.

Наразі будівництво та запуск зазначених системи профінансовані за підтримки європейський інвесторів. Це дозволить не тільки підвищити рівень безпеки, а і отримувати дешевий біогаз. Можна сказати, що подібні проекти по суті і є євроінтеграцією України, адже виконуються вони не тільки відповідно до вимог законодавства, а і за власною ініціативою підприємців. Це скоріш виключення, ніж системний підхід до покращення безпеки та екології в регіоні.

У свою чергу, в Європі вже давно сортують сміття. Так, практично у кожному німецькому будинку є три ємності для різних типів сміття: пластику, паперу і біологічних або харчових відходів. Біля кожного приватного будинку стоїть по два спеціальних контейнери, які людям надає компанія-сміттєпереробник. Після цього сміття сортують вже на підприємствах. Це приносить додатковий дохід та значно зменшує кількість відходів.

Асоціація з ЄС продовжує спонукати українське суспільство до розвитку і “гонитви” за європейськими стандартами. Проте, укорінені традиції в сфері управління та пострадянський менталітет не дозволяють українцям сповна усвідомити свою відповідальність за навколишнє середовище. Паралельно із цим, для покращення ефективності реалізації нормативно-правових актів у сфері екології Україні потрібні роки. Також варто пам’ятати, що Європа пройшла свій власний і важкий шлях аби здобути ті стандарти, які існують зараз. Не зважаючи на труднощі, наша держава “стала на рейки” євроінтеграції й поступово впроваджує норми та проекти, що впевнено можна назвати європейськими. Головне не зупинятися на цьому шляху і впевнено рухатися до високих екологічних стандартів, опираючись на досвід Європейського Союзу.

Рослесхоз назвал число зафиксированных лесных пожаров с начала года

Глава Федерального агентства лесного хозяйства (Рослесхоз) Сергей Аноприенко рассказал, сколько лесных пожаров произошло в России с начала года.



РИА Новости

«С начала года у нас возникло чуть больше 5 тыс. лесных пожаров. Площадь, пройденная огнём, составляет 770 тыс. га. В 2019 году у нас эта площадь составляла 923 тыс.», — цитирует его ТАСС.

Аноприенко уточнил, что в конце марта — начале апреля была зафиксирована вспышка лесных пожаров. Сложившаяся ситуация, по его словам, связана с аномальной жарой в ряде регионов Сибири и режимом самоизоляции.

Вместе с этим он указал на снижение средней площади пожара.

«Мы наблюдаем снижение средней площади одного лесного пожара с почти 200 га (этот показатель был в прошлом году) до 150 га в этом году», — отметил он.

Ранее в Краснодарском крае продлили запрет на посещение лесов до 18 мая.
12:17

В МЧС назвали главную причину лесных пожаров в России

Заместитель главы МЧС России Илья Денисов назвал главную причину лесных пожаров в стране.



РИА Новости

«По нашей статистике, основная причина — несанкционированные палы сухой растительности», — цитирует его РИА Новости.

Вместе с этим он добавил, что в регионах, которые наиболее подвержены горимости, более чем на 300 человек увеличено число дознавателей МЧС для расследования причин таких пожаров.

По его словам, за допущенные нарушения ведомство уже привлекло к ответственности более 365 органов местного самоуправления, почти 900 должностных лиц и 123 юридических лица.

Ранее глава Федерального агентства лесного хозяйства (Рослесхоза) Сергей Аноприенко рассказал, сколько лесных пожаров произошло в России с начала года.

13:34

Военные летчики тренируются тушить лесные пожары

Летчики отдельной бригады армейской авиации Центрального военного округа приступили к тренировкам навыков борьбы с лесными пожарами.



Экипажи вертолетов занимаются учебной разведкой местности, чтобы научиться находить лесные пожары, а затем и тушить их. Занятия проходят одновременно в Свердловской и Челябинской областях.

"Экипажи транспортно-боевого вертолета Ми-8 и тяжелого многоцелевого транспортного вертолета Ми-26 отрабатывают навыки тушения пожаров с воздуха. Для этого экипажи вертолетов используют специальные водосливные устройства. За один заход с высоты до 80 метров летчики многоцелевых вертолетов сбрасывают около 15 тонн воды. Забор воды проводится из открытых водоемов", — сообщили в пресс-службе Центрального военного округа.

Одновременно с этим в штабе ЦВО в Екатеринбурге организован круглосуточный мониторинг пожарной обстановки. Военные держат контакт с муниципальными и экстренными службами.

В случае необходимости для тушения природных возгораний можно будет оперативно привлечь пять вертолетов, столько же самолетов, 1325 единиц техники и почти 6,5 тысяч военнослужащих, добавили в ведомстве.

Ранее "Правда.Ру" рассказывала, что по мнению ряда экспертов, нынешний год обещает быть очень сложным в плане природных пожаров.

Читайте больше на https://military.pravda.ru/news/1499610-ural/

На базе пикапа Ford Ranger создали лесопатрульный комлекс

Нещодавні весняні лісові пожежі у північних регіонах України виявили той факт, що лісничі господарства практично безпорадні перед такими загрозами, як вогонь. За сухої погоди навіть невелике джерело вогню може перетворити на попіл сотні гектарів лісу. Саме так і сталося цієї весни. 

Проте вчасне виявлення і ліквідація осередків займання могли б зарадити цій ситуації. Саме для цього українські лісництва посилюють новими автомобілями. Знайомтесь – малий лісопатрульний комплекс на базі пікапу Ford Ranger.


Последние весенние лесные пожары в северных регионах Украины выявили тот факт, что лесничие хозяйства практически беспомощны перед такими угрозами, как огонь. При сухой погоде даже небольшой источник огня может превратить в пепел сотни гектаров леса. Именно так и произошло этой весной. Однако своевременное выявление и ликвидация очагов возгорания могли бы помочь этой ситуации. Именно для этого украинские лесничества усиливают вот такими автомобилями. Знакомьтесь, малый лесопатрульный комплекс.



Лесопатрульный автомобиль построен на базе пикапа Ford Ranger. Его движение обеспечивает двухлитровый турбодизельный двигатель мощностью 170 л.с. с крутящим моментом 420 ньютон-метров. Он работает в паре с шестиступенчатой механической коробкой передач, привод обеспечивается на все колеса. Для увеличения внедорожных возможностей, лесной Ford Ranger было дооснащено электролебедкой.

Однако основная часть лесопатрульный комплекса разместилась именно в кузове пикапа: в грузовом отсеке авто расположен модуль пожаротушения с баком на 600 литров и всасывающий комплект, который позволяет делать забор воды из внешних источников.



Посмотреть видео презентацию этого авто.




Итак, предупреждения лесных пожаров - дело нескольких секунд. Компактный и маневренный Ford Ranger имеет все необходимое на своем борту, чтобы укротить огонь еще до того, как он станет бедствием государственного масштаба. Кстати, именно этот Ford Ranger вскоре отправляется патрулировать лесные просторы Чернобыльской зоны.



Узнать больше о авто Ford можно на сайте www.ford.ua

Ford выпустит эксклюзивную ограниченную серию пикапов Ford Ranger Thunder



Екологія в Україні: проблем так багато, що їх навмисно "не помічають"?

В Україні назріває екологічна катастрофа
В Україні назріває екологічна катастрофа / Хмарочос

Сучасний світ опинився в критичній ситуації через пандемію коронавірусу та економічну кризу. Але Україна до того ж має ще одну дуже серйозну проблему – екологічну.

Українці вже наочно побачили і відчули на собі, до чого призводить неправильне ставлення до навколишнього середовища. Жахливі засухи і зливи, масштабні пожежі, вбивчий смог, спад ґрунтових вод та інші колишні аномалії стають нашою новою реальність. І, як вважають фахівці, можливо, це лише початок.

Саме тому невідкладно, аби ситуація не стала безнадійною, Україна повинна прийняти низку важливих законів про захист навколишнього середовища і відповідальне використання природних ресурсів. Зокрема, потрібен закон про відходи, треба реформувати екологічний контроль, ввести сучасну систему моніторингу стану навколишнього середовища та багато іншого.

Крім того, експерти Всесвітнього фонду дикої природи (World Wide Fund forNature – WWF) наполягають, що Україні терміново необхідна національна стратегія збереження біорізноманіття та середовища існування видів. Країна обов’язково має займатися захистом життя і здоров'я людей, але не менш важливо зберегти ті види рослин і тварин, які нині зникають безповоротно.

Так, в Україні процвітають незаконні полювання і торгівля рідкісними видами тварин. Такий продаж взагалі став одним з найприбутковіших бізнесів у світі – займає третє чи четверте місце після торгівлі наркотиками, зброєю та людьми. І наша країна тут не стоїть осторонь.

Також протягом останніх років значно збільшилась кількість втручань людини в різні екосистеми. Наприклад, будуються автобани з парканами, що ізолюють тварин і позбавляють їх можливості вільно переміщатися і схрещуватися під час розмноження.

Окремої уваги і важливих рішень вимагає проблема води. В Україні склалася критична ситуація через забруднення водойм. Слабка екологічна політика призвела ще й до того, що системно порушується природний баланс проживання риб. А тим часом, критично знижується рівень підземних вод. Вода більше не потрапляє в підземні горизонти так, як повинна, а швидко стікає в море. Виявилося, що наша система господарювання не враховувала ймовірність зміни клімату і нестачі води. Тож не виключено, що незабаром Державне водне агентство буде змушене обмежувати використання води для українців.

Якщо рівень води суттєво падає, то температура повітря в Україні останні 30 років навпаки постійно підвищується. Це призводить до регулярних лісових пожеж. Крім того, постійно збільшується кількість вирубок лісу, тому існує ризик подальшого погіршення ситуації, аж до зникнення лісів.

Зважаючи на це, Україна гостро потребує нової лісової політики. Екологи заявляють про величезну прогалину в "лісовому" законодавстві, яке вимагає термінового реформування. Існує "командна" система, яка залишилася в спадок з радянських часів, вона зарегульована купою нормативів та не відповідає сучасним реаліям.

Тим часом, через варварську вирубку лісу зникає кожен п'ятий вид тварин і кожен восьмий вид рослин, які є в Червоній книзі України. Але кількість вирубок при цьому тільки зростає…

Чому влада України в усі часи не те що не вирішувала, а навіть поглиблювала згадані вище проблеми? Може, влада їх не бачить або не хоче бачити? Чому про екологію у нас згадують лише перед виборами? Сайт 24 каналу разом з відомими експертами дадуть відповіді на ці питання в наступному матеріалі.

11:34, сьогодні

Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо посилення відповідальності за засмічення лісових насаджень - законопроєкт

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо посилення відповідальності за засмічення лісових насаджень

Верховна Рада України постановляє:

I. Внести до Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до N 51, ст. 1122) такі зміни:

1. Статтю 73 викласти в такій редакції:

"Стаття 73. Засмічення лісових насаджень

Засмічення лісових насаджень сміттям, будівельними залишками, побутовими та іншими відходами -

тягне за собою накладення штрафу на громадян від двохсот п'ятдесяти до трьохсот п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від трьохсот п'ятдесяти до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Розміщення в лісових насадженнях сміттєзвалищ, звалищ відходів, будівельних залишків -

тягне за собою накладення штрафу на громадян від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двох тисяч до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Примітка. Під розміщенням в лісових насадженнях сміттєзвалищ, звалищ відходів, будівельних залишків слід розуміти створення таких звалищ та розміщення сміття і відходів на уже існуючих звалищах з використанням транспортних засобів незалежно від кількості відходів.".

2. Частину першу та другу статті 218 доповнити статтею 73 (якщо правопорушення вчинене на території відповідної територіальної громади).

3. Частину першу статті 222 доповнити статтею 73 (якщо протокол про адміністративне правопорушення складено працівником органу або підрозділу Національної поліції поза межами території відповідної територіальної громади).

4. Абзац перший (щодо органів внутрішніх справ (Національної поліції) пункту першого частини першої статті 255 доповнити статтею 73.

5. Пункт другий частини першої статті 255 доповнити статтею 73.

II. Внести до Кримінального кодексу України (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2001, N 25 - 26, ст. 131) такі зміни:

1. Доповнити кодекс статтею 2393 такого змісту:

"Стаття 2393. Засмічення лісових насаджень відходами виробництва

1. Засмічення лісових насаджень відходами виробництва або небезпечними відходами -

карається штрафом від п'яти тисяч до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

2. Та сама дія, вчинена повторно або за попередньою змовою групою осіб, -

карається обмеженням волі на строк від двох до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.".

III. Прикінцеві та перехідні положення

1. Цей Закон, набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

 

Голова Верховної Ради
України


https://ips.ligazakon.net/document/view/JI02066I?from=draft_laws


КАРТА ПРОХОДЖЕННЯ ПРОЕКТУ

ПРОЕКТ ЗАКОНУ УКРАЇНИ

від 12.05.2020 р. N 3465

Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо посилення відповідальності за засмічення лісових насаджень

Суб'єкт законодавчої ініціативи: Народний депутат України

Автор законодавчої ініціативи: Є. Брагар, М. Стефанчук, В. Ватрас, І. Калаур

Відповідальний комітет: Комітет з питань правоохоронної діяльності

Голова комітету: Д. Монастирський

Проходження проекту за стадіями

Про внесення змін до Кримінального кодексу України, щодо кримінальної відповідальності керівників лісових господарств - законопроєкт

Проект
вноситься народним депутатом України М'яликом В. Н. (посв. N 356)

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до Кримінального кодексу України, щодо кримінальної відповідальності керівників лісових господарств

Верховна Рада України постановляє:

I. Внести зміни до Кримінального кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., N 25 - 26, ст. 131):

1) Статтю 246 доповнити новою частиною 4 такого змісту:

"Керівник лісового господарства несе персональну відповідальність за незаконну (необґрунтовану) порубку дерев у лісах, здійснену лісовим господарством, за його відома,-

- у вигляді позбавленням права обіймати керівні посади в сфері лісового господарства на строк від двох до п'яти років.";

2) Відповідно, частину 4 вважати частиною 5.

3) У частині 5 після слів "частинами першою, другою, третьою" додати слова "чи четвертою";

II. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

 

Голова Верховної Ради
України

Д. РАЗУМКОВ


ПОСТАНОВА ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

Про повернення на доопрацювання проекту Закону України про внесення змін до Кримінального кодексу України, щодо кримінальної відповідальності керівників лісових господарств

Верховна Рада України постановляє:

Проект Закону України про внесення змін до Кримінального кодексу України, щодо кримінальної відповідальності керівників лісових господарств (реєстр. N 2581-1), поданий народним депутатом України М'яликом В. Н., повернути суб'єкту права законодавчої ініціативи на доопрацювання.

 

Голова Верховної Ради
України

https://ips.ligazakon.net/document/view/di02087a?an=&ed=2020_05_14&dtm=



КАРТА ПРОХОДЖЕННЯ ПРОЕКТУ

ПРОЕКТ ПОСТАНОВИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

від 14.05.2020 р. N 2581-1/П

Про повернення на доопрацювання проекту Закону України про внесення змін до Кримінального кодексу України, щодо кримінальної відповідальності керівників лісових господарств


Суб'єкт законодавчої ініціативи: Народний депутат України

Автор законодавчої ініціативи: Д. Монастирський

Відповідальний комітет: Комітет з питань правоохоронної діяльності

Голова комітету: Д. Монастирський

Проходження проекту за стадіями

Одержаний ВР України
14.05.2020


https://ips.ligazakon.net/document/view/DI02087I?from=draft_laws



Человеческая неосторожность: в Днепропетровской области горел сосновый лес



Огонь мог разгореться из-за того, что кто-то не до конца затушил костер.

В Днепропетровской области в лесополосе загорелась хвойная подстилка. Огонь уничтожил 0,01 гектара экосистем, — сообщили в пресс-службе ГСЧС области.

Как стало известно, пожар произошел в лесном массиве, находящемся на территории Павлограда. Спасатели говорят, что огонь мог охватить лес из-за человеческой неосторожности: кто-то мог в сухую траву бросить спичку или окурок, а также не затушить разведенный костер.
«Прибыв на место пожарные установили, что в сосновом лесу горит подстилка на площади 0,01 гектара. Пожар локализован в 20:27 и ликвидирован в 20:29», — отметили в пресс-службе ГСЧС области.

Ранее мы писали, что в Петропавловском районе произошел лесной пожар: горел хвойный лес.

Максим Журавель
Вчера, 10:12