ПІД ВИГЛЯДОМ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ

влада обвалила лісову галузь в Україні

ЛІС І РЕФОРМУВАННЯ

Державні ліси мають покривати свої видатки з власних доходів

Орест ФУРДИЧКО

Таємниці реформування "лісових відносин" в Україні

РЕФОРМАЦІЯ, ДЕГРАДАЦІЯ ЧИ ПРОФАНАЦІЯ?

Як Держлісагентство хоче реформувати лісову галузь

ЧИНОВНИКИ ПРОТИ ЛІСІВНИКІВ

Кому вигідний фінансовий саботаж лісгоспів?

06 жовтня 2018

Минприроды подготовило законопроект, требующий вносить информацию о сопроводительных документах на древесину в ЕГАИС учета древесины и сделок с ней

Минприроды России подготовило законопроект "О внесении изменений в Лесной кодекс Российской Федерации и Кодекс Российской Федерации об административных правонарушениях в части включения сведений о сопроводительном документе в единую государственную автоматизированную информационную систему учета древесины и сделок с ней". Суть законопроекта ясна из его названия; текст его пока недоступен, но, видимо, появится в самое ближайшее время.

Насколько известно, предполагается не только сделать обязательным внесение сведений о сопроводительных документах на древесину в ЕГАИС УД, но и ввести специальные электронные карточки, подобные тем, которые сейчас в экспериментальном порядке используются в Иркутской области. Кроме того, предполагается ужесточить требования к внесению в ЕГАИС сведений о местах заготовки древесины.

Предположительно, законопроект получит полную поддержку со стороны Правительство РФ и будет рассматриваться Думой в ускоренном порядке.

Это сообщение будет обновляться по мере получения новой информации о законопроекте.

Европейцев предупредили о новой опасности для континента


В Европе начинается эра массовых лесных пожаров.

Согласно прогнозам ученых, в ближайшие годы на юге Европы количество пожаров возрастет вдвое, если, конечно, люди не смогут сдержать глобальное потепление. Данные выводы были опубликованы специалистами в журнале «Nature Communications», сообщает Хроника.инфо со ссылкой на Новости Планеты.

Марко Турко из университета Барселоны заявляет, что настоящих мер для сдерживания пожаров недостаточно. Особенно важно внедрить новые технологии европейским странам, так как именно там будет бушевать стихия.

Чрезмерно сухие леса увеличивают риски воспламенения. Чем меньше воды в грунтах, тем меньше жидкости в деревьях. Как итог – молния или деятельность человека приведёт к легкому возгоранию и распространению огня на приличные территории.

На юге европейской территории выпадает мало осадков, а с глобальным потеплением их станет ещё меньше. Необходимо сдержать повышение температуры на отметке 1,5°С. При повышении показателей на 2°С и более начнется беспредел (частота пожаров возрастет на 100%).

Глобальное потепление уже сегодня стало причиной возгораний на территории Калифорнии (США) и Сибири (Россия). Эксперты смогли спрогнозировать, где ждать ещё пожары, по таким данным, как количество осадков, влажности и т.д. Проблема затронет южные и центральные территории Европы (Испанию, юг Франции, север Греции).

Майже 200 "хворих": у Черкаському парку масово всихають сосни (ВІДЕО)


Могли б жити ще півтора століття, однак нині вже на межі. У черкаському Сосновому бору масово всихають хвойні насадження. Двадцятиметрові сосни кількаріч знищували кліматичні зміни й шкідники. Експерти ж радять терміново вживати заходів, аби хвороблива епідемія не перекинулася на ще здорові дерева. Проблему фільмувала наша Ірина Заіка.




05 жовтня 2018

Що означає звіт SIGMA* для державного управління в Україні?

Прогрес України в імплементації реформи держуправління заслуговує на високу оцінку сам по собі і в порівнянні. 


Нещодавня публікація результатів базової оцінки державного управління України, проведеного Програмою SIGMA, привернула увагу до реформування системи державного управління.

Оцінка здійснювалася за принципами SIGMA, які є еталоном ЄС щодо ефективного врядування. За цими принципами вимірюють готовність країн-кандидатів вступати до ЄС. Така оцінка для них є обов'язковою і регулярною.

Звіт SIGMA щодо України став предметом дебатів у соціальних мережах, пресі та експертних колах. Більшість експертів погоджуються, що реформа державного управління — одна з найважливіших в Україні, основа всіх змін. Адже важко розробити й впровадити будь-яку важливу реформу, якщо державна служба не спроможна розробляти якісні плани і пропозиції та ефективно керувати їх впровадженням. Зокрема це стосується Угоди про Асоціацію. Звіт SIGMA є стартом та дорожньою картою для подальшого реформування держуправління. Водночас нема єдиної думки щодо того, як інтерпретувати цей звіт відносно виконання Стратегії реформування держуправління України та її перших важливих результатів. Проект EU4PAR (Підтримка ЄС реформи державного управління в Україні) — це розрахована на чотири роки ініціатива, що фінансується ЄС та націлена на допомогу Уряду України в реалізації реформи. Ми працюємо як незалежні експерти з держуправління, надаємо наші пропозиції та рекомендації. Оскільки вкрай важливо оцінити звіт SIGMA якомога об'єктивніше, пропонуємо п'ять ключових висновків. По-перше, звіт SIGMA містить повне й об'єктивне оцінювання стану справ у сфері державного управління України. Це важливо для планування наступних кроків реформи. Така оцінка передбачена самою Стратегією реформування держуправління, адже дотепер повноцінний аналіз стану справ був відсутній. І саме українська сторона за погодженням з ЄС виступила ініціатором проведення базової оцінки.

Проте його не слід інтерпретувати як єдину, схожу на шкільну, оцінку. Для України SIGMA використала рамку, що зазвичай застосовується для держав-кандидатів на вступ до ЄС та потенційних держав-кандидатів. Отже, Україну оцінювали за вищими, ніж це формально вимагалося, стандартами. Ця рамка оцінювання є дуже комплексною: вона використовує 9 ключових вимог до державного управління та аналізує стан справ на основі 37 показників і понад 200 індикаторів. У більш ніж половині показників Україна отримала 3 або більше балів з 5 можливих, тобто стан справ в Україні є доволі позитивним. Водночас досягнення майже відсутні за приблизно двадцятьма відсотками показників. Без сумніву, отримані бали є корисною частиною базової оцінки, зокрема якщо порівнювати їх з результатами інших держав (див. нижче). Проте основною метою оцінювання було не поставити одну конкретну оцінку: успіх, посередність або провал українського державного управління. Мета базової оцінки SIGMA — виявити сильні і слабкі сторони на основі міжнародної порівняльної методології та позначити сфери, які варто надалі поліпшувати.

По-друге, базова оцінка SIGMA — це не оцінка успіху реалізації Стратегії реформування держуправління.Стратегія була прийнята у червні 2016 року та базувалася на принципах державного управління, визначених SIGMA. Водночас підготовка і прийняття Стратегії здійснювалися за відсутності базової оцінки SIGMA, результати якої мали б бути підґрунтям цілей та завдань Стратегії. Тому методологічно оцінка SIGMA, презентована нещодавно, не може і не повинна використовуватись для вимірювання успіху реалізації Стратегії реформування держуправління, оскільки неможливе порівняння із ситуацією два роки тому. Проте в майбутньому таке вимірювання стане можливим, оскільки можна буде порівняти досягнуті результати з висновками та рекомендаціями, які містяться в базовій оцінці цього року.

Водночас виплата ЄС перших траншів бюджетної підтримки до державного бюджету України, зокрема у вересні цього року, свідчить про прогрес у реалізації Стратегії за багатьма напрямами. Втім, є сфери, де потрібно прискорити досягнення цільових показників реформи, наприклад, реорганізація міністерств, що є дуже важливим показником у багатьох аспектах, включаючи ефективну роботу нових державних службовців — фахівців з питань реформ. Якщо реорганізацію не буде завершено, нова державна служба навряд чи зможе повноцінно працювати.

Також звіт SIGMA не містить оцінювання всіх аспектів державного управління. Наприклад, не оцінюється функціонування політичної системи, без якої не може існувати ефективне державне управління; не розглядається усталена культура державної служби та інші аспекти.

Водночас деякі результати базової оцінки чітко свідчать про прогалини у політичній сфері. Наприклад, у звіті SIGMA про оцінювання системи врядування України від 2006 року зазначалося, що "розробка законів є недосконалою, законопроекти — надмірними як з погляду сфери охоплення, так і глибини регулювання; але водночас вони залишають простір для випадкового прийняття рішень; на практиці закони не вписуються у політичний контекст і не оцінюються заздалегідь (ex ante) з метою визначення можливості їх впровадження; ця проблема стає гострішою через надмірну законодавчу ініціативу ВРУ".

Більш як десять років по тому SIGMA звертає увагу на аналогічну проблему, зазначаючи, що надзвичайно низька частка прийнятих Верховною Радою України законів — приблизно 30% — ініційовані Урядом України. Більшість прийнятих законопроектів ініційовані народними депутатами, тоді як до 43% прийнятих законів вносяться поправки вже в перший рік після набуття ними чинності. Усунути ці прогалини неможливо без змін на рівні функціонування політичної коаліції та співпраці між Верховною Радою і Кабінетом Міністрів України. Ці аспекти виходять за межі урядової Стратегії реформування держуправління.

По-третє, прогрес України в імплементації реформи держуправління заслуговує на високу оцінку сам по собі і в порівнянні. У 2006 році оцінка державного управління була проведена з використанням іншої методології, ніж поточне дослідження. Тому результати тоді і тепер не можна насправді порівнювати. У 2006 році SIGMA радила українській владі "підходити до імплементації реформи державного управління з погляду "радикальної помірності" — діяти помірно у відмові від грандіозних реформ і діяти радикально у прийнятті стратегії реформи".

Відтоді Україна зробила два великих стратегічних кроки у напрямі до сучасного державного управління. У 2015 році був прийнятий і вже виконується Закон України про державну службу. А в червні 2016 року були ухвалені Стратегія реформування державного управління України на 2016–2020 роки та План заходів з її реалізації, запроваджено рамки координації, контролю і звітності. Це — важливий трамплін для прискорення реформи.

Порівнюючи Україну з іншими державами, до яких застосовувалися аналогічні рамки оцінювання, можна сказати, що прогрес української реформи є доволі помітним. Наприклад, Грузія надихнула Україну на багато змін. Однак у сфері формування та координації державної політики Україна набирає таку ж кількість балів або навіть більше за всіма показниками.
Бали державного управління України загалом кращі за середні бали західнобалканських держав-кандидатів і потенційних кандидатів на вступ до ЄС. Ці країни були оцінені у 2017 році, а їх базова оцінка вже проводилась у 2005 році. Деякі з цих держав уже багато років перебувають у процесі інтеграції до ЄС.

У сфері державної служби і управління людськими ресурсами Україна отримала навіть вищі бали, ніж у середньому західнобалканські держави. А у сфері організації системи центральних органів виконавчої влади бал України є набагато вищим за середній бал західнобалканських держав. За цим порівнянням найпомітнішим напрямом удосконалення є кодифікація загальної адміністративної процедури, де Україна набрала 0 балів через відсутність будь-якого законодавчого регулювання.

По-четверте, реформа державного управління є безперервним процесом постійного вдосконалення. Наразі 20 з 27 держав-членів ЄС мають активні ініціативи з реформи державного управління. Усі вони мають багато викликів щодо ефективності та дієвості свого врядування, на які потрібно відповідати. Потреба продовження реформи держуправління та її важливість не є унікальною ситуацією, притаманною лише Україні. Оцінка SIGMA, і особливо її рекомендації, повинні розглядатися як основа для визначення майбутньої програми дій з метою вдосконалення державного управління України.

Базова оцінка SIGMA надає Україні системний і вимірюваний алгоритм подальшої реалізації реформи держуправління. Відповідно до пропозицій SIGMA основними пріоритетами на наступний період є: забезпечення фінансування та фінансової стабільності реформи в державному бюджеті України; зміцнення спроможності Уряду формувати й реалізовувати обґрунтовану ефективну політику і законодавство; впровадження прозорої і цільової класифікації посад державної служби та системи заробітної плати в державному управлінні; удосконалення підзвітності різних центральних органів виконавчої влади та забезпечення ефективної організації міністерств; забезпечення ефективних засобів правового захисту у сфері доступу до інформації для громадян; прийняття і реалізація Закону про загальну адміністративну процедуру; вдосконалення послуг для громадян, включаючи електронне управління.

По-п'яте, Уряд уже розпочав оновлення Стратегії реформування держуправління 2016 року, щоб привести свої плани у відповідність із численними рекомендаціями SIGMA. Це невідкладне завдання в контексті зобов'язань України за Програмою бюджетної підтримки ЄС. Оновлення Стратегії відповідно до рекомендацій SIGMA передбачено вже до кінця 2018 року. Наступна оцінка SIGMA може бути використана для оцінювання реалізації оновленої Стратегії.

Україна — держава, що переживає перехідний період, як і її державне управління. Без сумніву, попереду не спринт, а справжній марафон, якщо Україна хоче досягти рівня держав-членів ЄС у стандартах державного управління. Україна досі бореться з залишками радянського минулого, з корупцією та слабкістю політичної системи. Проте за останні роки був досягнутий справді значний прогрес у сфері реформування державного управління. І наступні кроки мають бути рішучі й цілеспрямовані, особливо у сферах з найбільшими викликами і найвищим значенням для громадян. Реформа держуправління — це загальноурядове завдання. Потрібна підтримка та реальні кроки з впровадження реформи на рівні всіх міністерств і міністрів. Лише тоді позитивні результати отримають як громадяни, так і бізнес — як ключові стейкхолдери реформи та користувачі державних послуг. Уряд зможе сформувати довіру громадян. Адже ефективне державне управління має працювати в інтересах людей та заради розвитку держави.

* SIGMA — структура, створена Євросоюзом і Організацією економічного співробітництва та розвитку задля оцінки якості держслужби, сервісів і управління в країнах світу, від якої значною мірою залежить фінансова допомога й інвестиції ЄС. — Прим. ред.
Про звіт SIGMA — читайте в матеріалі Алли КОТЛЯР "Реформа держуправління: спринтерський забіг не вдався" DT.UA №34 від 15 вересня ц.р.

https://dt.ua/SOCIUM/scho-oznachaye-zvit-sigma-dlya-derzhavnogo-upravlinnya-v-ukrayini-290268_.html

Ситуація у лісовій галузі України: чи варто чекати змін? ВІДЕО

Гість студії - Володимир Бондар, заступник Голови Державного агентства лісових ресурсів України











ТРК Аверс
Опубликовано: 5 окт. 2018 г.


Поляки приїхали на Волинь вчитися вирощувати ліси. ФОТО


На Волині перебувала делегація польських науковців з Науково-дослідного інституту лісового господарства. Польські науковці прибули на Волинь із метою вивчення досвіду вирощування дерев та збереження лісових генетичних ресурсів.

Про це повідомляє Волинське обласне управління лісового та мисливського господарства.

У рамках візиту польські науковці відвідали Лісівничий молодіжний центр, що діє на базі Воротнівського лісництва ДП «Ківерцівське ЛГ», ознайомилися з досвідом роботи державного підприємства «Волинський лісовий селекційно-насінневий центр» та оглянули ділянку випробних культур у Сокиричівському лісництві ДП «Ківерцівське ЛГ».

Польські колеги недаремно зацікавилися напрацюваннями Волині. Адже робота у напрямку вирощення дерев із покращеними генетичними властивостями на Волині ведеться ще з 1975 року. Поляки теж свого часу проводили таку роботу, але потім її припинили і нині активно відновлюють.

Перша зустріч та обмін думками польських та волинських науковців відбулася у СНУ імені Лесі Українки, звідки, власне, й розпочалася співпраця.

Продовжилася двостороння розмова у Лісівничому молодіжному центрі (ЛМЦ). І це недаремно. Адже саме тут студенти під керівництвом науковців та з допомогою директора ЛМЦ Валентини Юхимчук неодноразово проводили дослідні роботи.

«Польські колеги порівняли Лісівничий молодіжний центр із познанським маєтком князя Радзивілла. Наголосивши, що це – взірець ландшафтного дизайну. Не менше вразив наших польських колег і потенціал лісівників у напрямку освітньої роботи зі шкільною молоддю та підготовкою кадрів», – зазначив у підсумку Анатолій Гетьманчук.













Сьогодні, 21:37

Лісгоспи Львівщини підбили підсумки роботи за 9 місяців



За дев’ять місяців 2018 року лісгоспами області заготовлено 664.1 тис. м³ деревини, в т. ч. від рубок головного користування 384 тис. м³.

Про це повідомляє Львівське обласне управління лісового та мисливського господарства.

Для потреб внутрішнього ринку реалізовано 529 тис. м³.

необробленої деревини. На експорт поставлено 21 тис. м³ дров паливних.

На власних цехах переробки, де постійно працює 500 працівників перероблено 139 тис. м³ деревини. На експорт реалізовано понад 29 тис. м³ пиломатеріалів та 17 тис. м³ різного роду заготовок.

Загалом лісогосподарськими підприємствами реалізовано продукції на 820,7 млн грн, що на 180,3 млн грн, або 28,1 % більше відповідного періоду минулого року.

Leopolis.news
16:32 5 Жовтня 2018
Фото: Львівліс

Народний депутат Ігор Луценко і КЕКЦ подали в суд на Кабмін України за невиконання закону про охорону стародавніх лісів-пралісів

Народний депутат Ігор Луценко і директор Київського еколого-культурного центру Володимир Борейко подали позов до суду на Кабінет Міністрів України за невиконання закону про охорону стародавніх лісів-пралісів http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2063-19 

В вересні 2017 року він вступив в дію. Цим Законом Кабмін України був зобов'язаний протягом трьох місяців (до 3 грудня 2017 г.) внести зміни в підзаконні акти-Санітарні правила в лісах України та Правила поліпшення якісного складу лісів в частині повної заборони різних видів рубок у всіх категоріях заказників та інших об'єктах природно-заповыдного фонду.

Як відомо, до останнього часу Держлісагентства України проводило в заповідних об'єктах шірокомасшабние рубки. Так щорічно в Україні в заповідних об'єктах під час рубок та розчищення лісу від захаращеності заготовлювалося 1.001630 куб. м. деревини, тобто - більше 1 млн. кубів, що становить 1 / 15-1 / 17 від щорічної заготівлі деревини в Україні. Всього ж рубками і розчищенням лісу від захаращеності в об'єктах ПЗФ в Україні щорічно проходило близько 44000 га http://ecoethics.ru/skolko-lesa-ezhegodno-rubitsya-v-obektah-pzf-ukrainyi/

В результаті чого багато заповідні об'єкти втратили свою цінність.

Щоб протистояти масовому знищенню лісів в Україні, Київським еколого-культурним центром та Українським товариством охорони птахів спільно з народним депутатом України Ігорем Луценком та іншими депутатами був розроблений законопроект про охорону пралісів, який був прийнятий в минулому році.

Пройшов рік, але Кабмін України, Держлісагентства України та Міністерство аграрної політики України (якому підпорядковується Держлісагентства України) не виконали цей Закон. Держлісагентства бажає як і раніше рубати в заповідних лісах, і тому не хоче вносити зміни в Санітарні правила в лісах України та Правила поліпшення якісного складу лісів в частині повної заборони різних видів рубок у всіх категоріях заказників та інших об'єктах природно-заповідного фонду. У чому його кришує Кабмін і МінАПК.

Тому народний депутат України Ігор Луценко і директор Київського еколого-культурного центру Володимир Борейко, за підтримки ЕкоПраво-Київ подали позов до Окружного адміністративного суду м.Києва на Кабінет Міністрів України за невиконання закону про охорону стародавніх лісів-пралісів. Днями суд прийняв наш позов до розгляду .Первое засідання призначене на 29 жовтня 2018 р

Коментар Заслуженого природохранніка України, директора Київського еколого-культурного центру Володимира Борейка


Олігархічний уряд України в особі Гройсмана та Держлісагентства України обслуговує не інтереси народу України (який бажає зберегти своє надбання - український ліс), а олігархічної верхівки напівкримінального бізнесу, наживаються на видобутку і продажу лісу та інших природних ресурсів за кордон. Цим людям абсолютно байдуже, що Україна зараз має практично найнижчу лісистість в Європі, що ліс масово знищується в Житомирській і Рівненській областях, Карпатах, інших регіонах України, що висихають річки і озера, що постійні повені в Карпатах, що псується клімат і гинуть рідкісні види фауни і флори http://ecoethics.ru/skolko-lesa-vyirubleno-v-ukraine-za-poslednie-15-let-kto-vinovat-i-chto-delat/

Байдужість керівництва країни до проблеми охорони лісів підтверджує і той сумний факт, що не так давно президент Порошенко заветував закон про кримінальну відповідальність за вивезення лісу за кордон, ніж підтримав браконьєрів і контрабандистів https://nahnews.org/1005544-poroshenko-sdelal-otlichnyi -podarok-kontrabandistam-i-konkurentam-ukrainy-radikaly-obeshayut-bunty-iz-za-veto-prezidenta

Однак не можна сидіти склавши руки. Тому ми разом з народним депутатом України Ігорем Луценко подали позов до суду на Гройсмана і будемо з ним судитися в захист лісів України і нашого Закону з охорони пралісів.

Прес-служба КЕКЦ

Володимир Бондар на Прикарпатті



4 жовтня, в Івано-Франківську розпочала свою роботу Міжнародна науково-практична конференція «Основні проблеми й тенденції розвитку лісового господарства в Українських Карпатах».

Організаторами заходу є Державне агентство лісових ресурсів України, Національна академія наук України, Івано-Франківські обласна рада й облдержадміністрація, Український науково-дослідний інститут гірського лісівництва ім. П.С. Пастернака, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Лісівнича академія наук України та Івано-Франківське обласне управління лісового та мисливського господарства.

У роботі конференції беруть участь заступник Голови Держлісагентства В. Бондар, ректор Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника І. Цепенда, голова Товариства лісівників України Ю.Марчук, директор УкрНДІгірліс О.Голубчак, а також понад 90 провідних вчених, які представляють наукові та освітні установи з усіх регіонів України та республіки Польща, лісівники-практики з понад 40 підприємств і організацій Карпатського регіону, представники природоохоронних, громадських організацій.

Заступник голови Держлісагентства Володимир Бондар наголосив, що провідну роль у реформуванні лісової галузі мають займати саме науковці.

«Сьогодні наші науковці презентують Дорожню карту, яка має реформувати лісове господарство в Українських Карпатах на засадах наближеного до природи лісівництва. У ній є багато нових та необхідних новацій. Питання поступового переходу від суцільних рубок лісу до методів наближеного до природи лісівництва, яке ініційоване Держлісагентством, є одним з основних напрямків удосконалення ведення лісового господарства не лише в Карпатському регіоні, а й на всій території держави. Але цей перехід повинен відбуватись поступово із врахуванням всіх чинників – від забезпечення необхідними технологіями та обладнанням, до відповідного інфраструктурного забезпечення та збуту деревини. Сподіваюсь на ґрунтовне обговорення цього питання, оскільки цей документ запланований до розгляду та затвердження в рамках науково-технічної ради при Держлісагентстві», – зазначив Володимир Бондар.

Загалом фахівці повинні обговорити низку питань із оцінки сучасного стану й динаміки змін складу біогеоценозів, ефективне використання, збереження й примноження лісового біорізноманіття, ведення наближеного до природи лісівництва й сталого лісового господарства.

Важливими залишаються вирішення наукових та освітніх проблем із підготовки висококваліфікованих спеціалістів лісового господарства, захисту пралісів, прогнозів розвитку лісових деревостанів у зв’язку з викликами сьогодення, успішного розв’язання завдань лісовідновлення та лісорозведення, захисту лісів від деградації, пов’язаної зі зростаючим впливом техногенних та урбоекологічних чинників. А також обговорять науково-обгрунтовані заходи з оптимізації еколого-соціально-економічних процесів у регіоні, принципи господарювання у лісах у зв’язку із розширенням повноважень владних структур на місцях, шляхи подальшого ефективного розвитку деревообробної промисловості, покращення рекреаційної й туристичної інфраструктури тощо.

Основними результатами за проектом Дорожньої карти мають стати:
  1. Радикальна зміна системи рубок в гірських лісах шляхом збільшення вибіркових рубок. Зменшення площі суцільних рубок до 5% щорічно. Формування лісових насаджень на принципах наближеного до природи лісівництва.
  2. Створення оптимальної інфраструктури гірських територій, що дасть можливість забезпечити охорону лісових насаджень відлісопорушеньі лісових пожеж, ефективно використовувати рекреаційні функції лісових територій, в т.ч. для розвитку екологічного туризму.
  3. Забезпечення стабільності лісових екологічних систем, гідрологічного балансу басейнів гірських річок, зменшення ерозійних процесів, попередження природних і техногенних катастроф на гірських територіях.
  4. Розвиток економіки гірських територій, створення додаткових робочих місць, покращення умов праці людей, задіяних у лісовому секторі економіки регіону.
  5. Створення позитивного іміджу галузі.

Пане Печененко, хто "кришує" розграбунок Коростишівського району?

Пане Печененко, хто "кришує" розграбунок Коростишівського району?
У Житомирській області планомірно та у великих масштабах знищуються дерева та грабуються надра:

"Після розмови з В’ячеславом Петровичем Печененко, начальником Головного Управління Національної Поліції України в Житомирській області, ми наступного дня поїхали на те місце, де планомірно та у великих масштабах знищуються дерева та грабуються надра.

Незаконна відкрита гірнича розробка, яку ви бачите на відео, ведеться на території Харитоніської сільської ради Коростишівського району в лісі біля села Смолівка.

Нагадаємо – там на ліцензованих площах ТОВ «СИЛІ-КОР» зі слів голови Коростишівської районної державної адміністрації В’ячеслава Івановича Поліщука (якому до 27 липня 2018 року належало 50% ТОВ «СИЛІ-КОР»): «… невідомі особи ведуть незаконний видобуток піску…». І так – на протязі двох років; орієнтовно – об’єм видобутого піску склав вже понад півмільйона тон, що в грошовому еквіваленті становить більше двох мільйонів доларів США.

І як наслідок – ліс вирізаний, водоносний шар знищується, пісок активно добувається та вивозиться. Незаконна діяльність ведеться зухвало та нахабно. На моє особисте враження – мій візит та розмова із керівництвом обласної поліції не дали жодних зрушень. Чому так виходить??? Чому корумповані ділки повинні безкарно грабувати народне майно та ґвалтувати Закон???

Коли я намагався визвати поліцію – мені це вдалося лише з третьої спроби і після чотирьох хвилин «висіння» на лінії виклику 102. Лише через півтори години мені перетелефонували із Коростишівського районного відділу поліції. І – все!!! Коростишівських поліціянтів не зацікавили ні мої покази, ні відео, яке ми відзняли…

Мабуть Хтось про Щось з Кимось домовилися? Чи може «правоохоронці» і в Долі, і в Темі??? Хто буде відповідати за це Б.Л.@.Д.С.Т.В.О.????

А для «доброзичливців» хочу нагадати наступне. Наша задача – спільно із правоохоронними органами з’ясувати коло причетних осіб до цієї махінації, зупинити незаконний видобуток та продаж піску, заставити компенсувати збитки нанесені громаді області та державі.

Ми за впровадження Інструментів Прозорості у видобувній галузі (#ІПВГ)!!! Працювати у сфері видобутку корисних копалин потрібно легально, сплачуючи необхідні податки та збори, а також надаючи посильну допомогу у збереженні та розвитку інфраструктури місцевих громад, на території яких ведеться видобуток корисних копалин
!", - пише на своїй сторінці у Фейсбуці Сергій Ткачук і додає відео, яке ви можете подивитися тут.

Пане Печененко, хто "кришує" розграбунок Коростишівського району?

https://zhitomir-online.com/2018/10/05/pane-pechenenko-khto-kryshuye-rozgrabunok-korostyshivskogo-rayonu.html