ПІД ВИГЛЯДОМ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ

влада обвалила лісову галузь в Україні

ЛІС І РЕФОРМУВАННЯ

Державні ліси мають покривати свої видатки з власних доходів

Орест ФУРДИЧКО

Таємниці реформування "лісових відносин" в Україні

РЕФОРМАЦІЯ, ДЕГРАДАЦІЯ ЧИ ПРОФАНАЦІЯ?

Як Держлісагентство хоче реформувати лісову галузь

ЧИНОВНИКИ ПРОТИ ЛІСІВНИКІВ

Кому вигідний фінансовий саботаж лісгоспів?

16 вересня 2017

У Мукачівському районі ліс поступово знищують. ВІДЕО


Вирубка лісу - легень нашого краю та основного туристичного ресурсу стала серйозною проблемою для закарпатців

Перший Кабельний
Опубликовано: 15 сент. 2017 г.

ДП " Ярмолинецьке лісове господарство". ВІДЕО

Програма " Зелена варта" . ДП " Ярмолинецьке лісове господарство "


TV7plus

Опубликовано: 15 сент. 2017 г.


15 вересня 2017

В долі: працівник лісової охорони показував старателям, де копати бурштин

Змова


"Три старателя", світлина "Четверта влада"

На Рівненщині судитимуть шістьох людей, які гуртом незаконно видобували бурштин. Серед затриманих – працівник лісової охорони, пишуть в прес-службі прокуратури Рівненської області.

У ході досудового розслідування обвинувачені зізналися прокурору у скоєному (уклали угоду щодо визнання правопорушення). Про це повідомляє прес-служба прокуратури у Рівненській області:

У ході досудового розслідування обвинувачені зізналися прокурору у скоєному (уклали угоду щодо визнання правопорушення).
Слідство встановило, що організатор – 40-річний житель північного району області разом зі спільниками добували бурштин, продавали та розподіляли між собою гроші. Частину коштів зловмисники використовували, як зазначають у прокуратурі, для організації подальшої злочинної діяльності.
Працівник лісової охорони виконував функцію інформатора. Чоловік вказував спільникам на місця, де можна видобувати сонячне каміння. Правоохоронці затримали спільників у червні 2017 року під час здійснення ними злочинної діяльності. На місці події вилучено бурштин та знаряддя, пристосоване для незаконного видобутку цінного каміння.

В Україні буде Лісовий фонд


Окрім того розробляють Стратегію розвитку лісового господарства

Про це повідомив перший заступник голови Державного лісового агентства України Володимир Бондар напередодні професійного свята Дня працівників лісу. Він розповів, що наразі розробляють Стратегію розвитку лісового господарства. Цей документ стане дороговказом розвитку галузі.
Він також подякував лісівникам Волині за допомогу надану лісовим господарствам Півдня та Сходу, коли перераховували одноденний заробіток колегам з південних та східних областей.
Володимир Бондар озвучив кілька принципових моментів, які будуть зафіксовані у Стратегії. По-перше, ліси мають бути державними. Ця фраза викликала щирі оплески присутніх лісівників. По-друге, не передбачається якось переформатовувати нинішні лісгоспи не залежно від адмінреформи. Наразі Стратегію обговорюють у колективах лісівників.

— На жаль, вже два роки лісова галузь не має державного фінансування. Хоча лісівників фінансують з бюджету навіть у дуже розвинених державах: США, Німеччині, Австрії, Польщі, - сказав Володимир Налькович.

Окрім того, чиновник повів мову про Лісовий фонд. Він може стати одним з тих механізмів, який допоможе галузі функціонувати. На перших порах його наповнюватимуть з відрахувань від продажу продукції. Передбачається, що 5 відсотків коштів йтиме у Лісовий фонд.

Він також подякував лісівникам Волині за допомогу надану лісовим господарствам Півдня та Сходу, коли перераховували одноденний заробіток колегам з південних та східних областей.

Сергій НАУМУК


Вилучення земельних ділянок (землі державної власності лісогосподарського призначення - ліси)

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 4 липня 2017 р. N 628-р

Київ
Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

Відповідно до статей 93, 122 - 124 і 149 Земельного кодексу України надати підприємству з іноземними інвестиціями товариство з обмеженою відповідальністю "Аква-Еко" дозвіл на розроблення з урахуванням вимог державних стандартів, норм і правил у сфері землеустрою проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,2826 гектара (землі державної власності лісогосподарського призначення (ліси), що перебувають у постійному користуванні державного підприємства "Дрогобицьке лісове господарство"), розташованої на території Дрогобицького району Львівської області (Трускавецьке лісництво), з подальшим вилученням і передачею її зазначеному підприємству в оренду на строк дії спеціального дозволу на користування надрами від 5 липня 2007 р. N 4283 із зміною цільового призначення під видобування мінеральних природних столових вод із свердловини N 0112/50.

Підприємству з іноземними інвестиціями товариство з обмеженою відповідальністю "Аква-Еко" передбачити у зазначеному проекті землеустрою розрахунок втрат лісогосподарського виробництва та розрахунок розміру збитків, що будуть заподіяні землекористувачу внаслідок вилучення земельної ділянки.




Прем'єр-міністр України

В. ГРОЙСМАН


Інд. 75
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/KR170628.html




КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 19 липня 2017 р. N 630-р

Київ

Про вилучення і передачу в оренду земельної ділянки із зміною цільового призначення

1. Відповідно до статей 20, 122 - 124, 149 Земельного кодексу України вилучити з постійного користування державного підприємства "Київське лісове господарство" земельну ділянку (землі державної власності лісогосподарського призначення (ліси) площею 1 гектар (кадастровий номер 3223155400:06:011:0047), розташовану на території Козинської селищної ради Обухівського району Київської області, та передати її в оренду із зміною цільового призначення приватному акціонерному товариству "Київобленерго" на строк 49 років для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування об'єктів передачі електричної енергії (повітряні та кабельні лінії електропередачі, трансформаторні підстанції, розподільні пункти та пристрої).

Обухівській райдержадміністрації укласти договір оренди земельної ділянки в установленому законодавством порядку.

2. Приватному акціонерному товариству "Київобленерго" відшкодувати відповідно до законодавства втрати лісогосподарського виробництва та збитки, що будуть завдані державному підприємству "Київське лісове господарство" внаслідок вилучення земельної ділянки.




Прем'єр-міністр України

В. ГРОЙСМАН


Інд. 75

Про схвалення Концепції реформування системи державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 31 травня 2017 р. N 616-р

Київ
Про схвалення Концепції реформування системи державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища

1. Схвалити Концепцію реформування системи державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, що додається.

2. Міністерству екології та природних ресурсів разом з іншими заінтересованими центральними органами виконавчої влади розробити та подати у місячний строк Кабінетові Міністрів України план заходів щодо реалізації Концепції, схваленої цим розпорядженням.

Прем'єр-міністр України                                      В. ГРОЙСМАН


Інд. 75



СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 31 травня 2017 р. N 616-р

КОНЦЕПЦІЯ
реформування системи державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища

Загальні положення

Концепція розроблена відповідно до розділу XVII Програми діяльності Кабінету Міністрів України, схваленої Постановою Верховної Ради України від 14 квітня 2016 р. N 1099-VIII, на виконання підрозділу 11 розділу III плану пріоритетних дій Уряду на 2016 рік, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 травня 2016 р. N 418 (Офіційний вісник України, 2016 р., N 47, ст. 1709), та передбачає реалізацію положень програмних документів щодо реформування системи державного нагляду (контролю) та утворення єдиного інтегрованого державного органу природоохоронного моніторингу та нагляду (контролю).

Концепцією з урахуванням виконання зобов'язань, передбачених Угодою про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, та Планом законодавчого забезпечення реформ в Україні, схваленим Постановою Верховної Ради України від 4 червня 2015 р. N 509-VIII, з метою удосконалення державної системи екологічного моніторингу та спрощення системи державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів (далі - нагляд (контроль) передбачено утворення Державної природоохоронної служби (далі - Служба) та ліквідацію Держекоінспекції.

Проблема, яка потребує розв'язання
З огляду на неможливість природним шляхом подолати вплив промислового забруднення поверхневих і підземних вод, атмосфери, виснаження природних ресурсів, що становить реальну загрозу національній безпеці, основною причиною критичного стану навколишнього природного середовища є низький рівень реалізації екологічної політики в України.

Відсутність реального впливу громадянського суспільства на прийняття екологічно значущих рішень призводить до екологічного правового нігілізму, а також дискредитації та фактичного руйнування системи державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища лобістами великого промислового і аграрного бізнесу.

На сьогодні система організації нагляду (контролю) за додержанням вимог природоохоронного законодавства є недосконалою.

Низька заробітна плата, застаріла матеріально-технічна і лабораторна база, недостатній обсяг фінансування, високий рівень корупції, непрозора система прийняття рішень щодо порушників природоохоронного законодавства призводить до низького кваліфікаційного рівня державних інспекторів з охорони навколишнього природного середовища, а відсутність системи відповідальності суб'єктів господарювання за порушення вимог природоохоронного законодавства, єдиних електронних реєстрів природних ресурсів та неналежний рівень інформаційного обміну - низької ефективності, недієздатності Держекоінспекції.

Наглядові (контрольні) функції дублюються центральними органами виконавчої влади, відсутній єдиний підхід до виконання функцій.

Повноваження щодо нагляду (контролю) на даний час здійснюють такі центральні органи виконавчої влади, як Держекоінспекція, Держгеонадра, Держлісагентство, Держгеокадастр, Держрибагентство, Держпродспоживслужба, Укртрансбезпека.

Державне управління у сфері охорони навколишнього природного середовища не сприяє забезпеченню повноцінного доступу громадян України до інформації про стан навколишнього природного середовища, існуючі екологічні ризики для безпечної життєдіяльності. Відсутній прозорий механізм проведення моніторингу стану навколишнього природного середовища та доступ до великої кількості екологічних даних, що повинні бути відкритими.

Потребує удосконалення порядок проведення державного моніторингу стану навколишнього природного середовища з метою забезпечення доступу, розроблення науково обґрунтованих рекомендацій для прийняття ефективних управлінських рішень на підставі даних про стан навколишнього природного середовища, що сприятиме створенню технічної та технологічної бази для функціонування єдиної державної системи моніторингу стану навколишнього природного середовища.

Однією з гарантій екологічних прав громадян відповідно до статті 10 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" є громадський контроль за додержанням вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища, що здійснюється, зокрема, громадськими інспекторами з охорони навколишнього природного середовища.

Епізодична участь громадських інспекторів у заходах Держекоінспекції з нагляду (контролю) свідчить про те, що ні громадські організації, ні місцеві громади фактично не впливають на формування персонального складу громадських інспекторів.

Мета і строки реалізації Концепції
Метою Концепції є створення ефективної державної системи запобігання екологічним правопорушенням і моніторингу стану навколишнього природного середовища, зниження тиску на бізнес-середовище, широке залучення громадськості до здійснення нагляду (контролю), утворення єдиного інтегрованого державного органу природоохоронного моніторингу та нагляду (контролю) - Служби.

Реалізація Концепції здійснюється трьома етапами протягом 2017 - 2020 років.

Протягом першого етапу (2017 рік) передбачається:

затвердити Кабінетом Міністрів України план заходів з реалізації Концепції;

утворити Службу та затвердити положення про неї;

ліквідувати Держекоінспекцію та її територіальні органи;

провести конкурс на зайняття посад у Службі та її міжрегіональних територіальних органах;

передати усі повноваження Держекоінспекції Службі.

Протягом другого етапу (2018 рік) передбачається:

внести зміни до законодавства щодо удосконалення системи здійснення нагляду (контролю), організації проведення моніторингу стану навколишнього природного середовища, забезпечення функціонування загальнодержавної екологічної автоматизованої інформаційно-аналітичної системи, доступу до екологічної інформації;

забезпечити адаптацію законодавства у сфері природоохоронного моніторингу та нагляду (контролю) до європейських норм;

сформувати матеріально-технічну та лабораторну базу проведення моніторингу стану навколишнього природного середовища та здійснення нагляду (контролю) Службою.

Протягом третього етапу (2019 - 2020 роки) передбачається:

створити та запровадити оновлену систему державного моніторингу стану навколишнього природного середовища;

розробити та впровадити нові екологічні стандарти та норми;

запровадити фінансову гарантію екологічної відповідальності.

Шляхи і способи розв'язання проблеми
Основними напрямами реалізації Концепції є:

координація діяльності органів виконавчої влади, що виконують функції чи завдання у сфері охорони навколишнього природного середовища, з метою ефективного проведення моніторингу стану навколишнього природного середовища;

реформування системи управління сферою природоохоронного моніторингу та нагляду (контролю) з метою створення інтегрованої системи, спроможної забезпечити реалізацію реформ у сфері природоохоронної діяльності;

внесення змін до законодавства в частині посилення відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень і злочинів проти навколишнього природного середовища, а також під час використання природних ресурсів;

ліквідація корупційних чинників у системі природоохоронного моніторингу та нагляду (контролю), постів екологічного контролю в пунктах пропуску через державний кордон;

ліквідація територіальних органів Держекоінспекції, у тому числі морських екологічних інспекцій - Державної Азовської морської екологічної інспекції, Державної Азово-Чорноморської екологічної інспекції, Державної екологічної інспекції Північно-Західного регіону Чорного моря, та передача їх функцій міжрегіональним територіальним органам Служби;

запровадження прозорої системи інформування про результати здійснення природоохоронного нагляду (контролю) - створення єдиного електронного реєстру актів, складених за результатами здійснення заходів з нагляду (контролю);

утворення міжрегіональних територіальних органів Служби за принципом еколого-ресурсних та еколого-техногенних округів;

проведення конкурсу на зайняття посад у Службі та її міжрегіональних територіальних органах.

У рамках дерегуляції передбачається забезпечити:

ліквідацію дублювання функцій з нагляду (контролю) центральних органів виконавчої влади;

перехід від системи тотального планового нагляду (контролю) до системи моніторингу, попередження порушень природоохоронного законодавства і здійснення контролю на основі ризик-орієнтовних показників;

скасування планових перевірок малих та середніх підприємств, діяльність яких не становить підвищеної екологічної небезпеки, з урахуванням результатів моніторингу стану навколишнього природного середовища у відповідному регіоні;

функціонування автоматизованого єдиного державного кадастру природних ресурсів та реєстру об'єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку;

впровадження екологічних декларацій для суб'єктів господарювання в режимі реального часу шляхом внесення відповідних змін до законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища.

У процесі децентралізації передбачається перерозподілити природоохоронні функції та повноваження шляхом:

утворення 10 міжрегіональних територіальних органів Служби та 27 спеціальних обласних інспекційних управлінь у їх складі;

передачі місцевим громадам окремих функцій з нагляду (контролю) (за зеленими насадженнями, засміченням землі, полюванням, а також контроль за додержанням режиму об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення, боротьба з браконьєрством);

організації на нових засадах діяльності громадських інспекторів з охорони навколишнього природного середовища - природоохоронних інспекторів на базі місцевих громад.

Забезпечення поетапного приведення законодавства України у відповідність із законодавством ЄС здійснюється шляхом:

створення та закріплення на законодавчому рівні системи оцінки якості атмосферного повітря (створення інфраструктури для проведення оцінки якості атмосферного повітря, моніторинг якості повітря, що відповідає вимогам Директиви 2008/50/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 21 травня 2008 р. про якість атмосферного повітря та чистіше повітря для Європи, зокрема кількість пунктів заміру, розширення переліку показників моніторингу тощо);

запровадження автоматизованої системи моніторингу якості атмосферного повітря для зон і агломерацій, де рівень забруднення перевищує граничну/цільову величину, відповідно до Директиви 2008/50/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 21 травня 2008 р. про якість атмосферного повітря та чистіше повітря для Європи;

реформування системи нагляду (контролю) з метою зменшення кількості перевірок та підвищення їх ефективності, реалізації принципу "забруднювач платить", а також створення дієвої системи притягнення до відповідальності за заподіяну шкоду навколишньому природному середовищу та відшкодування збитків;

утворення єдиного інтегрованого державного органу природоохоронного моніторингу і нагляду (контролю) та передача йому всіх контрольних функцій, визначення його повноважень відповідно до вимог Директиви N 2010/75/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 24 листопада 2010 р. про промислові викиди (інтегроване запобігання та контроль промислового забруднення);

організації проведення постійного моніторингу і контролю за станом та використання природних ресурсів;

організації здійснення автоматизованого контролю за промисловим і хімічним забруднення;

створення технічно-лабораторної бази для здійснення контролю та проведення моніторингу використання генетично-модифікованих організмів.

Утворення Служби передбачає, зокрема:

скасування планових перевірок малих та середніх підприємств, діяльність яких не становить підвищеної екологічної небезпеки, з урахуванням результатів моніторингу стану навколишнього природного середовища у відповідному регіоні;

перехід до декларування і страхування екологічних ризиків;

здійснення планового контролю за суб'єктами, діяльність яких становить високий ступінь ризику для навколишнього природного середовища, і об'єктами, що становлять підвищену екологічну небезпеку;

розширення повноважень громадських інспекторів з охорони навколишнього природного середовища - природоохоронних інспекторів у сфері природоохоронного моніторингу і нагляду (контролю);

закріплення на законодавчому рівні за Службою повноважень щодо створення та ведення єдиного державного реєстру об'єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку;

постійне підвищення професійної кваліфікації державних та громадських інспекторів шляхом запровадження спеціальних освітніх програм;

створення лабораторної мережі для проведення моніторингу стану навколишнього природного середовища та організація послуг з лабораторного арбітражу.

Реформування системи нагляду (контролю) здійснюється шляхом:

віднесення до повноважень Служби реалізації державної політики із здійснення державного моніторингу та нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів;

проведення моніторингу стану навколишнього природного середовища, динаміки його змін і характеру впливу екологічних факторів на стан навколишнього природного середовища та загрозу виникнення стихійних лих;

організації створення та функціонування єдиного державного кадастру природних ресурсів як складової частини національної інфраструктури геопросторових даних;

ведення державного обліку об'єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку;

забезпечення здійснення громадського природоохоронного контролю;

створення та функціонування мережі сучасних лабораторій.

Очікувані результати
Реалізація Концепції дасть можливість:

створити єдину інтегровану, прозору та ефективну систему нагляду (контролю) та моніторингу стану навколишнього природного середовища;

підвищити якість та ефективність роботи інспекційних підрозділів Служби;

забезпечити річне планування здійснення заходів з нагляду (контролю) на основі даних, які подаються суб'єктами господарювання, що провадять екологічно небезпечну діяльність, а також з урахуванням результатів державного моніторингу стану навколишнього природного середовища;

спростити та забезпечити прозорість процедури проведення моніторингу стану навколишнього природного середовища, нагляду (контролю) і оприлюднення його результатів;

знизити тиск органів нагляду (контролю) на малий та середній бізнес;

забезпечити неухильну реалізацію принципу "забруднювач платить";

створити умови для інтеграції національної природоохоронної системи в європейський правовий простір;

організувати здійснення громадського природоохоронного контролю з урахуванням нових засад і принципів.

Обсяг фінансових ресурсів
Фінансування заходів щодо реалізації Концепції здійснюється за рахунок коштів державного бюджету.

Для реалізації Концепції можуть також залучатися кошти міжнародної технічної допомоги, внески заінтересованих міжнародних організацій, а також кошти з інших джерел.

____________

Держлісагентство запроваджує заходи для боротьби з масовим всиханням лісів

Державне агентство лісових ресурсів України відмічає масштабне погіршення санітарного стану лісів, спричинене масовим їх всиханням. Про це йдеться у наказі відомства, який запроваджує необхідні заходи для боротьби з цією проблемою.

В останні роки у зв'язку із значними кліматичними змінами, склалися сприятливі умови для масового розвитку та розмноження небезпечних шкідників лісу, зокрема групи комах-ксилофагів. Зазначені шкідники (переважно верхівковий і шестизубий короїди, малий та великий соснові лубоїди) заселяють дерева сосни звичайної і сприяють поширенню в їх провідних тканинах грибів родини офіостомових, що призводить до швидкої загибелі соснових насаджень на значних площах.

Враховуючи масштаби пошкодження лісів, з метою недопущення безповоротної втрати цінних лісових ресурсів, посилення їх захисних, оздоровчих, водоохоронних, рекреаційних і інших корисних властивостей та запобігання виникненню неконтрольованих масштабних патологічних процесів, начальникам Київського обласного та по м. Києву, Волинського, Житомирського, Львівського, Рівненського, Хмельницького, Черкаського, Чернігівського облуправлінь спільно з державними спеціалізованими лісозахисними підприємствами доручено до 25 вересня провести інвентаризацію осередків шкідників у соснових насадженнях з метою виявлення пошкоджених ділянок лісу (площа і запас за категоріями стану) та розрахунки витрат на розробку пошкоджених насаджень і відтворення на зрубах більш стійких і високопродуктивних деревостанів.

Згідно з оперативними даними обліку осередків станом на 01.10.2017 необхідно подати територіальним органам Державної служби України з надзвичайних ситуації відповідні матеріали про оголошення (за наявності підстав) надзвичайної ситуації щодо пошкоджень лісів шкідниками та завданих збитків.

Також доручено направити Міністерству екології та природних ресурсів України та обласним державним адміністраціям матеріали інвентаризації осередків шкідників у соснових насадженнях у межах природно-заповідного фонду для прийняття відповідних рішень щодо проведення в них невідкладних заходів з оздоровлення лісів.

Окрім того, необхідно провести широку роз’яснювальну роботу щодо надзвичайної ситуації, викликаної масовим всиханням лісових насаджень сосни із місцевими органами влади та засобами масової інформації.

З наказом можна ознайомитися за посиланням: http://dklg.kmu.gov.ua/forest/control/uk/publish/article?art_id=183127&cat_id=65319

Новини за темою:

Держлісагентство: площа всихання дерев перевищила 330 тис. га
Для боротьби з масовим всиханням лісів необхідні надзвичайні заходи, - Володимир Бондар на засіданні колегії Держлісагентства

Андрій Гижко привітав працівників комунального підприємства "Віноблагроліс" із професійним святом




Сьогодні перший заступник голови облдержадміністрації Андрій Гижко взяв участь в урочистих зборах Вінницького обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства "Віноблагроліс".

Вітаючи керівництво та співробітників комунального підприємства з Днем працівника лісу — професійним святом працівників лісового господарства, лісової та деревообробної промисловості України, яке відзначатиметься 17 вересня, Андрій Гижко відзначив позитивні приклади роботи вінницьких лісівників стосовно альтернативних джерел енергії, допомоги в АТО, соціальної допомоги освітянським та лікувальним закладам.

«Перш за все хотів би вас націлити на прозору публічну роботу,- зазначив посадовець,- Прискіплива увага до вашої галузі пояснюється бажанням влади відновити лісове господарство України як потужний напрямок економіки нашої держави, який створює і матеріальні блага і робочі місця. На даний час із обласного бюджету виділяються кошти і на модернізацію лісової галузі, на закупівлю обладнання ,і, навіть, на заліснення».

Андрій Гижко запевнив учасників урочистого заходу, що обласна влада і надалі всіляко сприятиме роботі підприємства "Віноблагроліс".

Керівники облдержадміністрації та обласної Ради вручили колективу "Віноблагролісу" цінний подарунок, а кращим працівникам за сумлінну роботу – Почесні грамоти обласної державної адміністрації та обласної Ради.

У свою чергу, директор ВОКСЛП «Віноблагроліс» Анатолій Іванець привітав трудовий колектив з професійним святом, наголосивши на спільних досягненнях: « На сьогоднішній день ми маємо десь біля 12 тис. га нових лісів, створених руками наших працівників. Система працює, хоча останнім часом почастішали нарікання на роботу лісової галузі в цілому по країні. Тож ми повинні здолати той стереотип, який склався останніми роками і працювати на результат і на благо нашої України».

Посадовець побажав членам трудового колективу достатку у сім’ях, благополуччя та радості від роботи. А також нагородив кращих працівників та ветеранів галузі грамотами і грошовими преміями.

Із щирими словами подяки за відмінну роботу Анатолій Іванець звернувся до працівників відокремленого підрозділу підприємства - Подільського зоопарку. Нині це заклад, де в гарних умовах утримуються понад 20 видів ссавців, 36 видів пернатих – всього 250 тварин. Працівники Подільського зоопарку прагнуть забезпечити повноцінний відпочинок людей і домогтися відтворення тієї фауни, якої поменшало в природі Вінниччини для розмноження та повернення в дику природу.

http://vin.gov.ua/news/ostanni-novyny/5534-andrii-hyzhko-pryvitav-pratsivnykiv-komunalnoho-pidpryiemstva-vinoblahrolis-iz-profesiinym-sviatom