ПІД ВИГЛЯДОМ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ

влада обвалила лісову галузь в Україні

ЛІС І РЕФОРМУВАННЯ

Державні ліси мають покривати свої видатки з власних доходів

Орест ФУРДИЧКО

Таємниці реформування "лісових відносин" в Україні

РЕФОРМАЦІЯ, ДЕГРАДАЦІЯ ЧИ ПРОФАНАЦІЯ?

Як Держлісагентство хоче реформувати лісову галузь

ЧИНОВНИКИ ПРОТИ ЛІСІВНИКІВ

Кому вигідний фінансовий саботаж лісгоспів?

23 жовтня 2018

Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства аграрної політики та продовольства України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України


МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

НАКАЗ

11.09.2018                        м. Київ                          N 442


Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
03 жовтня 2018 р. за N 1128/32580

Про внесення змін до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27 лютого 2012 року N 86

Відповідно до статей 10, 11, 18 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", статті 18 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади", пункту 1 параграфа 37 глави 3 Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року N 950 (із змінами),

НАКАЗУЮ:
1. У пункті 4 наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27 лютого 2012 року N 86 "Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства аграрної політики та продовольства України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 березня 2012 року за N 415/20728 (із змінами), слова "Департаменту електронного документообігу та контролю апарату" замінити словами "Департаменту забезпечення роботи Міністерства".

2. Затвердити Зміни до Порядку взаємодії Міністерства аграрної політики та продовольства України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27 лютого 2012 року N 86, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 березня 2012 року за N 415/20728 (із змінами), що додаються.

3. Департаменту правової та законопроектної роботи забезпечити у встановленому порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.




Перший заступник Міністра                         М. Мартинюк




ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України
11 вересня 2018 року N 442

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
03 жовтня 2018 р. за N 1128/32580


Зміни

1) У розділі I:

1) пункт 1.3 викласти в такій редакції:

"1.3. Відповідальними за взаємодію з ЦОВВ у Міністерстві є:

1). Департамент аграрної політики та сільського господарства - з Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сфері державного нагляду (контролю) за племінною справою у тваринництві, ідентифікації та реєстрації тварин, насінництва та розсадництва, охорони прав на сорти рослин, ринкового та метрологічного нагляду, Державним агентством рибного господарства України, Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру, Державним агентством лісових ресурсів України у сфері лісового та мисливського господарства;

2) Департамент продовольства - з Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сферах попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров'я населення;

3) Департамент стратегії та економічного розвитку - з Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сфері державного контролю за дотриманням законодавства про захист прав споживачів, у тому числі споживачів виробів із дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння та реклами в цій сфері щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін;

4) Господарсько-фінансовий департамент - із ЦОВВ із питань бюджетного планування та фінансування;

5) Департамент підтримки фермерства, кооперації та розвитку сільських територій - з Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо здійснення державного нагляду (контролю) у сфері туризму та курортів;

6) Директорат безпечності та якості харчових продуктів - з Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сферах ветеринарної медицини, санітарного законодавства, карантину та захисту рослин, безпечності та окремих показників якості харчових продуктів;

7) Директорат стратегічного планування та європейської інтеграції - з Державним агентством рибного господарства України, Державним агентством лісових ресурсів України, Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру в частині виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, планів пріоритетних дій Уряду.";

2) пункт 1.5 викласти в такій редакції:

"1.5. ЦОВВ готує на підпис Міністру аграрної політики та продовольства України (далі - Міністр) проекти відповідей на документи, адресовані Міністерству, з питань, що належать до компетенції ЦОВВ, з урахуванням термінів і строків, встановлених Міністерством.".

2) У розділі II:

1) у пункті 2.2:

після слів "проект нормативно-правового акта" доповнити словами ", завізований керівником ЦОВВ та керівником юридичної служби ЦОВВ,";

слова "опрацювання структурними підрозділами Міністерства та" виключити;

2) у пункті 2.5 слова "аграрної політики та продовольства України (далі - Міністр)" виключити;

3) пункт 2.14 викласти в такій редакції:

"2.14. ЦОВВ щотижня подає Міністерству інформаційну довідку в паперовому та електронному вигляді з детальною та об'єктивною інформацією щодо стану підготовки (погодження) проектів нормативно-правових актів, відповідальним виконавцем яких визначено ЦОВВ.

Інформаційна довідка в електронному вигляді розміщується в підрозділі "Проекти нор.-правових актів" розділу "Документи" системи електронного документообігу "СЕД-Мінагро". До інформаційної довідки додаються проект нормативно-правового акта, завізований керівником ЦОВВ, проект пояснювальної записки та матеріали зовнішніх погоджень заінтересованих органів. Зазначені матеріали також розміщуються у вигляді фотокопії формату PDF або JPEG до 15 Мб.";

4) доповнити розділ новим пунктом 2.15 такого змісту:

"2.15. ЦОВВ у межах строків, установлених статтею 10 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", подає інформацію про кількісні та якісні значення показників результативності, визначених під час проведення аналізу впливу регуляторних актів, розроблених Міністерством, з питань, що належать до компетенції ЦОВВ, для підготовки звіту про відстеження результативності регуляторного акта.

Зазначена інформація подається у вигляді фотокопії формату PDF або JPEG до 15 Мб шляхом розміщення у спосіб, визначений пунктом 2.14 цього розділу.".

3) Пункт 3.1 розділу III викласти в такій редакції:

"3.1. ЦОВВ опрацьовує проект нормативно-правового акта, що надійшов на погодження до ЦОВВ як до заінтересованого органу, та подає Міністерству позицію ЦОВВ для погодження Міністром разом із завізованим примірником відповідного проекту нормативно-правового акта / аркушем погодження до нього.".

4) У розділі IV:

1) пункт 4.1 викласти в такій редакції:

"4.1. ЦОВВ розробляють проекти наказів Міністерства відповідно до вимог законодавства та подають їх до Міністерства разом із супровідним листом для опрацювання відповідальним Департаментом або самостійним структурним підрозділом Міністерства, якому доручено опрацювати відповідний проект наказу.

Разом із проектом наказу до Міністерства подаються відомості про посадових осіб ЦОВВ, у тому числі юридичної служби, які здійснювали його підготовку.";

2) пункт 4.5 після слів "відповідальним Департаментом" доповнити словами "або самостійним структурним підрозділом Міністерства, який здійснював його підготовку".

Директор Департаменту
правової та законопроектної роботи                                 А. Пивоваров

Лісівники Вінниччини готові підвищити лісистість області до 15%




Вінницьке обласне управління лісового та мисливського господарства, підвищуючи лісистість Вінниччини до 15%, плідно співпрацює з обласною державною адміністрацією, обласною радою, територіальними громадами, райдержадміністраціями та райрадами Вінницької області. Керівництво Вінниччини добре розуміє життєву важливість підвищення мінімально оптимальної лісистості області, для чого ще потрібно створити 30 тис. га нових лісів.

У 2006 – 2018 роках держпідприємства лісового господарства області прийняли під заліснення 6698 га земель, не придатних для ведення сільськогосподарського виробництва. За цей період захисні насадження створено на площі 6483 га. Лісівники області мають людські, технічні, матеріальні ресурси для якнайшвидшого і якісного заліснення Вінниччини до 15%. Необхідні принципова державна позиція та підтримка на місцях.

Лісівники можуть щорічно створювати нові ліси на площі 2-3 тис. га. На початку 1970-их років лісівники області створювали щорічно 2000 - 2600 га нових лісів, у 2018 році – лише 85 га! Найбільшою проблемою при створенні нових лісів є виділення територіальними громадами земельних ділянок та надзвичайно тривала і дороговартісна процедура виготовлення правовстановлюючих документів.

На питаннях співпраці з органами місцевого самоврядування в питаннях виділення земель акцентував свою увагу начальник обласного управління лісового та мисливського господарства А.О. Бондар на жовтневому виїзному засіданні колегії Вінницького ОУЛМГ при огляді захисних насаджень Літинського лісництва ДП «Хмільницький лісгосп».

Пройшло всього 10 років з часу їх створення весною 2008 року на 100 га земель, виділених Бірківською сільською радою. А скільки праці вкладено для їх створення, щорічного кількаразового догляду за ними. Весною 2008 року допомагали лісівникам створювати тут лісові культури українсько-польське підприємство «Барлінек», славнозвісний танцювальний ансамбль «Барвінок». Тепер рівні ряди прекрасних лісових культур дуба звичайного та клена гостролистого радують око.

У повоєнний період, незважаючи на вкрай важке становище в державі, виділялися кошти, землі, матеріальні ресурси для масового створення нових лісів.

Лише за роки незалежності України на Вінниччині створено 34677,3 га лісів: відтворено 24673,8 га, створено нових лісів 10003,5 га.

Науковці виступають за скасування дискримінаційного податкового навантаження для лісової галузі



Сьогодні заступник Голови Держлісагентства Володимир Бондар взяв участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Соціальні та екологічні виклики лісам і лісовому менеджменту та їх подолання», яка проходить в ННІ лісового і садово-паркового господарства Національного університету біоресурсів та природокористування України.

«Дуже потрібно зараз, щоб в Україні відбувалося більше таких міжнародних наукових заходів. Для того, щоб в цей складний час для української лісової галузі оцінити ті процеси, які в ній відбуваються. Ми сьогодні маємо, як і інші пострадянські країни, процес реформування галузі. І він необхідний нам. Коли галузь потужна і може реагувати на цей процес, то в кінцевому варіанті ми отримаємо позитивний результат», - зазначив Володимир Бондар.

Він підкреслив, що лісова галузь на сьогодні має багато викликів – на жаль, нефахівцями відбувається не лише обговорення, а й оцінювання лісової галузі. І тому, роль українських та міжнародних науковців повинна бути тим світочем, який прокладе шлях розвитку лісової галузі України.

«Ми повсюдно чуємо у ЗМІ та від окремих громадських організацій не лише речі, які принижують лісову галузь, а які виводять її поза межі елементарного розвитку та розуміння. Суспільство навмисно вводиться в оману. І тут ми дуже мало чуємо голос лісової науки, яка в Україні є досить серйозною. Вона представлена фаховими науковцями, науковими установами, має глибокі розробки. На жаль зараз на це ніхто не звертає увагу… Тому на цьому етапі думка фахівців лісової галузі, науковців має величезне і неоціненне значення. Проведення такої науково-практичної конференції, її висновки мають бути тим містком, який виводитиме українську лісову галузь на належний напрямок розвитку», - наголосив заступник Голови Держлісагентства.



У роботі міжнародної конференції беруть участь провідні вчені науково-дослідних інститутів і вищих навчальних закладів лісівничого профілю з Австрії, Білорусі, Італії, Німеччини, Румунії, України, представники неурядових організацій та інші.

У проекті Резолюції конференції йдеться, зокрема, про те, що процес реформування у лісовому господарстві носить не системний, а часто дискримінаційний характер, який призводить, з однієї сторони – до посилення фіскального тиску на підприємства, позбавляючи можливості розширеного відтворення лісоресурсного потенціалу, а з іншої сторони – запровадження додаткових законодавчих обмежень господарської діяльності та штучних бар’єрів у ліквідації природних стихійних явищ, проведення заходів поліпшення санітарного стану тощо.

Також науковці відзначають, що важливу роль у досягненні балансу конфліктних інтересів відіграє лісова сертифікація за міжнародною схемою Лісової Опікунської Ради (FSC).

Окрім того, у проекті Резолюції зазначаються необхідні кроки для першочергової реалізації. Зокрема:

- необхідність формування широкого національного діалогу щодо ролі та значення лісів з метою пошуку суспільного консенсусу шляхом розробки і затвердження національної лісової політики

- внесення змін до законодавства щодо скасування дискримінаційного податкового навантаження

- внесення змін до законодавства, яке необґрунтовано накладає екологічні обмеження діяльності лісогосподарських підприємств

- розробка ризик-стійких стратегій розвитку лісового господарства, у т.ч. з урахуванням змін клімату

- удосконалення системи моніторингу та запровадження національної інвентаризації лісів




2018-10-23 15:19:45

Відстрілу вовка волинськими лісівниками не зафіксовано



Нещодавно у соціальних мережах та на сайтах окремих українських ЗМІ з’явилося повідомлення про нібито відстріл вовка, який був об’єктом досліджень білоруських учених. Зокрема, у публікаціях першоджерелом зазначалося фейсбук-сторінка особи під ім’ям Соловаров Олег та один з білоруський сайтів.

У повідомленні також йшлося, що останнім часом тварина могла перебувати в Україні та, ймовірно, на Волині. Хоча жодних доказів про це автори публікації не надають і не стверджують факт перебування, а лише припускають відповідну локацію. У тексті сказано також про те, що вовка, відомого за кличкою Михась, було нібито вбито саме лісівниками.

Зважаючи на резонансність публікації, Волинським обласним управління лісового та мисливського господарства оперативно було зібрано та детально проаналізовано інформацію щодо відстрілу хижих тварин на території підпорядкованих державних лісогосподарських та лісомисливських підприємств.

Згідно з інформацією, наданою єгерською службою Волинського ОУЛМГ, протягом ІІІ кварталу 2018 року у ввірених угіддях не зафіксовано відстрілу жодної особини вовка.

Також повідомляємо, що факт відстрілу тварини зі спеціальними пристроями не може залишитися непоміченим. Працівниками єгерської служби постійно вивчається та аналізується будь-яка інформація про позначених (кільцями та іншими пристроями) звірів та птахів.

Окрім того, зазначимо, що інформації про перебування на Волині тварини, яка потребує охорони чи окремої уваги, з жодних офіційних структур ні до державних лісогосподарських підприємств, ні на адресу безпосередньо Волинського ОУЛМГ не надходило.

Окремо звертаємося до журналістів із проханням при підготовці матеріалів бути уважними із вибором джерела інформації та публікувати лише перевірені дані.

За інформацією прес-служби Волинського ОУЛМГ
http://dklg.kmu.gov.ua/forest/control/uk/publish/article…

До відома Додому, УНІАН
Державне агентство лісових ресурсів України

Обіцянки країни чудес. Як працює народний депутат Остап Єднак



За рік до виборів час підбити підсумки роботи Верховної Ради VIII скликання й подивитись, як кожен окремо взятий народний депутат виконував те, що пообіцяв перед виборами, а також під час каденції. Щодня «Слово і Діло» аналізуватиме рівень відповідальності двох народних обранців, поки не пройдеться всім списком парламентарів. Причому рівень відповідальності нардепів наш портал відстежує з моменту їх вступу на посаду. Сьогодні ми розбирались, як працює Остап Єднак (позафракційний).

Єднак був обраний до парламенту в листопаді 2014 року за загальнодержавним багатомандатним округом від «Самопомочі». В 2015 році депутата виключили з фракції за підтримку законопроекту про децентралізацію. За час своєї каденції він дав 63 обіцянки, з яких 42 виконав (67%), а 2 – провалив.


Остап Єднак
Народний депутат України
Сказано 17 жовтня 2016 р.
Статус обіцянки:У ПРОЦЕСІ


Не виконав народний депутат обіцянку відкрити громадську приймальню в Бродах. «Буду відкривати в Бродах приймальню й працювати над системними змінами «знизу», щоб закони, які ми ухвалювали, працювали для людей», – обіцяв Єднак у лютому 2016 року. У листопаді того ж року стало відомо, що приміщення під громадську приймальню виділене не було, і Єднаку надали можливість приймати громадян у міській раді. Графік прийомів мали оприлюднити на офіційній сторінці нардепа в соціальних мережах, але він там так і не з'явився.

Як і обіцяв, Єднак підтримав освітню реформу та реформу пенсійної системи. У жовтні 2016 році нардеп запевнив, що не їздитиме до Європейського Союзу під час дії візового режиму. «Українці гідні того, що пересуватися вільно Західною Європою, частиною якої ми є. Заявляю, що ноги моєї в ЄС не буде під час дії візового режиму. В ЄС лише без віз», – заявляв він. Нагадаємо, що рішення надати Україні безвізовий режим Європарламент ухвалив у квітні минулого року. До цього моменту Єднак країни ЄС не відвідував, тож обіцянку виконав.

Також Єднак виконав обіцянку внести до Верховної Ради законопроект про підвищення відповідальності за незаконну вирубку лісу. Проект закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення відповідальності за порушення лісового законодавства та охорони зелених насаджень» був зареєстрований у жовтні 2016 року. Зараз він очікує на розгляд. Це не єдина обіцянка Єднака, що стосується лісу.


Народний депутат України
Сказано 2 березня 2017 р.
Статус обіцянки:У ПРОЦЕСІ

Зокрема, він обіцяв, що не підтримуватиме проект бюджету на 2017 рік, якщо не буде виділена достатня кількість коштів на лісову галузь. Уряд планував виділити 50 мільйонів гривень, а депутат наполягав на 300 мільйонах. У підсумку за бюджетною програмою «Ведення лісового й мисливського господарства, охорона та захист лісів» в лісовому фонді передбачені видатки в сумі 95 мільйонів гривень. Нардеп цей бюджет не підтримав, виконавши свою обіцянку.

Крім того, Єднак, як і обіцяв, вийшов із парламентської коаліції, оскільки Кабінет міністрів не виконав його умову про перегляд призначення на посаду голови Держлісагентства Христини Юшкевич.

У процесі виконання в депутата залишаються ще 19 обіцянок. На початку минулого року Єднак запевнив, що не вступатиме до жодної політичної фракції. Досі свого слова він дотримується. Крім того, він готовий голосувати за відставку Ігоря Насалика з посади міністра енергетики та вугільної промисловості.

Також він пообіцяв, що не підтримуватиме законодавчу ініціативу, яка може поставити хостели та офіси в житлових будинках поза законом. А ось зміни до законів, що регулюють сферу поводження з небезпечними відходами, Єднак, навпаки, готовий підтримувати. «Це хороша ініціатива. За основу ми будемо однозначно підтримувати, якщо потрібно буде щось допрацювати – доопрацюємо», – запевнив він. Поки обидва законопроекти чекають на розгляд у Раді.

Подивитись, як виконують свої обіцянки інші нардепи, про яких ми писали раніше, можна в рубриці «Обіцянки країни чудес».

Ви можете також перевірити кількість обіцянок та якість їх виконання будь-яким політиком, скориставшись нашою відеоінструкцією.

Усі обіцянки чинних народних депутатів уже проаналізовані за методологією «Слова і Діла». Прочитати аналіз кожної обіцянки будь-якого нардепа можна в рубриці «Верховна Рада» в розділі «Політики».

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA

Под с.Нечаево горел олешковский лес



22 октября в 10:10 загорелась хвойная подстилка в 5-м и 7-м кварталах Олешковского лесоохотничьего хозяйства в районе с.Нечаево.

Об этом по телефону сообщили жители села на номер «101».

Как сообщает облМЧС, тушить пожар выехали 21-й государственной пожарно-спасательной части и работники лесной охраны.

Пожар потушили в 11:45. Выгорело 0,03 га.

23 Октября, 10:29

Запорожскую область засаживают лесами



До конца года в Запорожской области должны высадить 603 га леса.

В 2018 году в области начала работать программа развития лесного фонда. На сегодняшний день уже высажены деревья в Бердянском, Бильмацком, Гуляйпольском и Приморском районах. Площадь новых насаждений в каждом районе — около 20 га.

Как сообщают в пресс-службе Запорожской облгосадминистрации, за год в области должны высадить 603 га леса. Программа рассчитана на 5 лет, и каждый год в разных районах будут высаживать не меньше 600 гектаров леса.

Высаживать в лесных хозяйствах будут дубы, акации, тополь, ясень, сосну и другие деревья, которые приживаются на нашей почве.

У всіх лісництвах Сторожинецького лісгоспу вже виконали річні плани з відновлення та упорядкування лісових доріг



Лісова дорога у 2,2 кілометри у передгірській частині Банилівського лісництва – найновіша у дорожньому фонді Сторожинецького лісгоспу. З моменту здачі її в експлуатацію минуло якихось два роки.

Лісова траса прямує з підніжжя гори Думітриця на Фальківський перевал, майже до самих кордонів Сторожинеччинини. Далі вже відкриваються гірські простори Вижниці і Путили.

Цією дорогою сторожинецькі лісівники успішно завершили виконання десятирічного плану з розбудови дорожньої інфраструктури на території усіх своїх лісництв. За цей час побудовано більше 20 кілометрів нових лісових магістралей.

Загалом на балансі ДП «Сторожинецьке ЛГ» 275 км лісових доріг. Вони виконують не тільки важливу виробничу функцію, але й соціальну. Дорогами лісогосподарського підприємства користуються мешканці сіл і селищ Сторожинецького району, найбільшого на Буковині.

Окрім того нові лісові дороги слугують розбудові туристичних маршрутів в районі і в області в цілому. Широким дорожнім полотном з якісним гравійним покриттям безперешкодно їдуть не тільки лісовози, але й легкові авто, водії яких дякують лісівникам за упорядковані рівні траси без ям, звичних, на жаль, на дорогах загального користування.

Приміром, нова дорога у лісфонді Банилівського лісництва відкриває мандрівникам захоплюючі краєвиди буковинського передгір’я . На фоні фіолетово-синіх гір довкруги щільно вкриті лісом схили – білі взимку, зелені літом, жовто-багряні восени.

23.10.2018 | Соломія Соловей

Леса на Херсонщине уничтожают быстрее, чем высаживают новые



Площадь зеленых насаждений на Херсонщине «съеживается», словно шагреневая кожа из одноименного романа Оноре де Бальзака. И это не какая-нибудь там журналистская метафора, а самая что ни на есть грустная реальность.

Судите сами: в нынешнем году у нас высадили всего 104 гектара молодых рощ, и вследствие безденежья до конца года больше сажать не будут. В то же время с начала года и по сентябрь 204 пожара уничтожили или необратимо повредили 761, 5 гектаров рукотворных лесов. Несложно прикинуть, что из-за них регион оказался «в минусе» более чем на 650 гектаров «зеленых легких». Причем самый большой урон понесли они как раз на левобережье Днепра, где деревья сдерживают напор песков Олешковской пустыни и защищают сельскохозяйственные угодья, города и села от «черных бурь».

Но это еще не все. Помимо пожаров, к истреблению лесов приложили руки (точнее, бензопилы) и браконьеры. За девять месяцев 2018-го года они успели вырубить 641,5 кубометра древесины. А это еще примерно пять гектаров леса. Да не молоденьких саженцев, с которых дров выходит мизер, а взрослых живых деревьев – акаций, дубов, сосен, которые растили по 30-50 лет.

«С этих нелегальных вырубок ни гослесхозы не получили ни копейки на восстановление и охрану насаждений, да и государству не досталось налогов. А ведь нарубили, считай, 128 грузовиков «дармовых» дров», — прикидывает начальник отдела лесного хозяйства, охраны и защиты лесов областного управления лесного и охотничьего хозяйства Леся Мельниченко.

От пожаров и хищнического браконьерства в лесах Херсонщины с начала текущего года ущерб составил более 25,7 миллионов гривень. В такую сумму обошлось нам упорное нежелание властей финансировать нормальную охрану и восстановление зеленых массивов.

Но дело даже не в деньгах: площадь лесов в степной Таврии достигает всего-то восьмидесяти тысяч гектаров. Если мы будем сводить их такими темпами, то к началу следующего века вернемся к реалиям девятнадцатого века – с бесплодными почвами, засыпанными песком, «черными бурями», частыми засухами, которые и без того подхлестывают глобальные изменения климата. То-то внуки и правнуки нас «поблагодарят»!

На Тернопільщині ліси під виглядом санітарних рубок, переміщаються на приватні пилорами



Комунальні ліси громади Монастирищини “дивним чудом” під виглядом санітарних рубок, переміщаються на приватні пилорами, – про це у мережі Фейсбук пише Ірина Ванат.
Маю надію, що сільські громади впізнають свою деревину, за яку вони не отримують практично жодної копійки у свій бюджет. А хтось скуповує земельні ділянки, квартири, будує готельні комплекси, відкриває нові аптеки та може собі фінансово дозволити купити пів нашого м.Монастириська разом з нами “кріпаками”.

Також Ірина Ванат обіцяє, що згодом оприлюднить імена “чесних” бізнесменів і хто цим всім криміналом заправляє.