ПІД ВИГЛЯДОМ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ

влада обвалила лісову галузь в Україні

ЛІС І РЕФОРМУВАННЯ

Державні ліси мають покривати свої видатки з власних доходів

Орест ФУРДИЧКО

Таємниці реформування "лісових відносин" в Україні

РЕФОРМАЦІЯ, ДЕГРАДАЦІЯ ЧИ ПРОФАНАЦІЯ?

Як Держлісагентство хоче реформувати лісову галузь

ЧИНОВНИКИ ПРОТИ ЛІСІВНИКІВ

Кому вигідний фінансовий саботаж лісгоспів?

03 березня 2017

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо імплементації європейських екологічних норм про охорону середовища рідкісних видів тварин і рослин


ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо імплементації європейських екологічних норм про охорону середовища рідкісних видів тварин і рослин

Верховна Рада України постановляє:

I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до N 51, ст. 1122):

1) в абзаці другому статті 71 слова "від трьох до семи" замінити словами "від п'ятнадцяти до тридцяти п'яти";

2) в абзаці другому статті 73 слова "від п'яти до десяти" замінити словами "від двадцяти п'яти до п'ятдесяти", а слова "від десяти до двадцяти" - словами "від п'ятдесяти до ста";

3) у статті 77:

в абзаці другому частини першої слова "від одного до трьох" замінити словами "від п'яти до п'ятнадцяти", а слова "від трьох до десяти" - словами "від п'ятнадцяти до п'ятдесяти";

в абзаці другому частини другої слова "від трьох до десяти" замінити словами "від п'ятнадцяти до п'ятдесяти", а слова "від семи до дванадцяти" - словами "від тридцяти п'яти до шістдесяти";

4) абзац перший статті 90 після слова "Погіршення" доповнити словом "знищення".

2. В абзаці третьому частини другої статті 16 Закону України "Про природно-заповідний фонд України" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., N 34, ст. 502) слова "здійснення протипожежних і санітарних заходів" замінити словами "здійснення протипожежних заходів та вибіркового діагностичного відстрілу диких тварин для ветеринарно-санітарної експертизи".

3. Частину першу статті 19 Закону України "Про тваринний світ" (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., N 14, ст. 97) доповнити абзацом шостим такого змісту:

"жорстокого поводження з дикими тваринами (незалежно від виду тварин, форми вчинення такого діяння та наслідків, що настали)".

4. Абзац другий частини першої статті 20 Закону України "Про Червону книгу України" (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., N 30, ст. 201) після слова "погіршенні" доповнити словом "знищенні".

II. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України у шестимісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:

забезпечити прийняття нормативно-правових актів, що випливають із цього Закону;

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.




Президент України                                                    П. ПОРОШЕНКО


м. Київ
7 лютого 2017 року
N 1829-VIII

На Херсонщині СБУ затримала на хабарі директора державного лісгоспу (ВІДЕО)



Директора одного з державних лісомисливських підприємств Каховського району Херсонщини викрила на хабарництві Служба безпеки України спільно з Військовою прокуратурою.

Чиновник вимагав від місцевого підприємця 19 тисяч гривень за нестворення перешкод під час укладання договору на вирубку та купівлю лісу.

Співробітники СБУ затримали здирника в його робочому кабінеті під час отримання частини неправомірної вигоди у розмірі 14 тисяч гривень.

Відкрито кримінальне провадження за ч. 3 ст. 368 Кримінального кодексу України.

Тривають невідкладні слідчі дії.



03 БЕРЕЗНЯ, 18:49 • ПОЛІТИКА

http://intvua.com/news/politics/1488552824-na-hersonshchini-sbu-zatrimala-na-habari-direktora-derzhavnogo.html


Публікації на цю тему:






17:20 -  СБУ задержала на взятке директора лесхоза ( Информационное агентство Голос.ua )


Подолати земельну корупцію одним кліком

Триває експеримент з екстериторіального погодження проектів землеустрою. Експерт і замовник не знають один одного, тож "гонорари" — в минулому.


МАКСИМ МАРТИНЮК
перший заступник міністра аграрної політики та продовольства


У березні Держгеокадастр підбиває підсумки чотиримісячного експерименту, спрямованого на боротьбу з однією з найбільш поширених корупційних схем у земельній сфері — зловживаннями при погодженні землевпорядної документації.

Про те, що існує практика стимулювання експертів для прискорення і спрощення погоджень, відомо давно, і я не можу дорікнути своїм попередникам на посаді голови Держгеокадастру, що вони не намагалися її припинити.


Однак погодження землевпорядної документації відбуваються щодня, по всій країні, сотнями експертів, і встежити за кожним неможливо.

Крім того, специфіка земельних відносин така, що простою зміною виконавця проблему не вирішити. Я звільняв десятками в день, але швидко переконався, що в даному випадку це не працює, оскільки корупційною є сама система. Тому було ухвалене рішення не змінювати нескінченно людей, а змінити сам протокол.

У серпні 2016 року уряд вирішив провести експеримент з екстериторіального погодження проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки. У жовтні ми підготували інфраструктуру для його реалізації, і 4 жовтня 2016 року перший проект був погоджений за новою методикою. Як це виглядає на практиці?

Землевпорядна організація спрямовує проект на погодження до відділу Держгеокадастру за місцем розташування земельної ділянки — у фізичному вигляді або відскановану копію онлайн.

Після реєстрації система документообігу відомства за рендомним (випадковим. — ЕП) принципом направляє його на погодження експерту в іншій точці країни. Простежити переміщення проекту і впливати на експерта замовник не може. Експерт теж не знає замовника і позбавлений можливості вимагати "гонорар".

З початку експерименту на погодження надійшло майже 50 тис проектів, з них понад 7 тис — через портал, в електронному вигляді. 14% заявок онлайн — непоганий показник, який відповідає нинішньому рівню проникнення інформаційних технологій у земельні відносини.

Розгляд проекту триває п'ять днів — це встановлений внутрішнім нормативом Держгеокадастру термін, удвічі коротше, ніж обумовлений у законодавстві.

Відповідь направляється у тому ж форматі, у якому надійшов проект: на електронну пошту, завірена цифровим підписом, або фізично передається до місцевого органу земельних ресурсів.

Якщо замовник вважає висновки експерта Держгеокадастру некоректними, він може подати апеляцію до центрального апарату, де комісія підтвердить або спростує порушення в процесі погодження проекту.

Максимальний термін розгляду апеляції — десять днів. Експерти, чиї зауваження були визнані безпідставними більше трьох разів, відсторонюються від роботи.

Які проміжні результати цієї чотиримісячної роботи?

1. 100% проектів розглядаються у встановлений законодавством десятиденний термін, 70% проектів — за п'ять днів. Для порівняння: раніше проект міг зависнути на тижні і навіть місяці, поки замовник не знаходив спосіб надати йому динаміки.

2. Знижується кількість повторних повернень проекту на доопрацювання — ситуація, коли після усунення перших зауважень експерт знаходив ще низку і так кілька разів. Розірвати це коло можна було грошовою винагородою, тож не дивно, що завертали кожен другий проект, а в деяких районах — абсолютну більшість.

3. Зруйновано локальні монополії землевпорядних фірм на рівні районів. Ми виявили цей феномен, коли підняли статистику: у деяких фірм показник погоджень досягав 100%, причому погодження відбувалося за один день.

Пояснювалися такі рекорди не професіоналізмом, а зв'язками розробника з чиновниками місцевого органу земельних ресурсів. Реклама "правильних" фірм розміщувалася прямо в будівлі відділу Держгеокадастру і його співробітники (вже колишні) не соромилися рекомендувати їх відвідувачам.

Тепер, коли проект погоджує сторонній експерт, зв'язки з місцевими чиновниками не відіграють ніякої ролі.

4. Уніфіковані підходи та вимоги до землевпорядної документації по всій країні.

Екстериторіальність узгодження повністю прибрала історично сформовані регіональні вимоги до проектів. Снобізм експертів з крупних населених пунктів, які вважали свого колегу з маленького селища нездатним розібратися в проекті, виявився надуманим. Ми створили колективний розум — без жартів.

5. Головне — зникло джерело побутової корупції, оскільки зв'язок між замовником і виконавцем розірваний.

За антикорупційним ефектом цей кейс можна порівняти з впровадженням практики земельних аукціонів, які перекрили лазівку з неконкурентного передавання землі та різко звузили повноваження чиновників щодо розпорядження землями.

У системі земельних відносин ще багато схем і схемок — іноді досить креативних, які формувалися і відпрацьовувалися десятиліттями. Тому важкий, але єдиний можливий спосіб боротьби — нівелювати їх всі одну за одною.

П'ЯТНИЦЯ, 3 БЕРЕЗНЯ 2017, 13:00

З введенням мораторію на вивіз деревини за кордон на деревообробних підприємствах Міжгірщини виробництво зросло вдвічі (ВІДЕО)

Розвиток деревообробних підприємств, додаткові надходження до місцевих бюджетів, збільшення робочих місць. Такі позитивні зміни вже почали відбуватись з введенням мораторію на вивіз за кордон лісу-кругляка.



Підприємці кажуть: розвивати цю галузь у краї необхідно, адже ліс – чи не головний ресурс області.

Якщо раніше деревообробні підприємства на Міжгірщині працювали лише на 30-40% від своєї потужності, то віднедавна ситуація покращилася, обсяги виробництва виросли вдвічі.

Тут відкрили новий цех, розповідає місцевий підприємець Андрій Попович. Відколи ввели мораторій на вивіз лісу-кругляка вдалось збільшити обсяг робіт і залучити більшу кількість працівників. Відповідно, за останній рік заробітки значно зросли. Адже вдалось вийти на європейські ринки. Ящики для яблук купують німці, піддони – італійці, гранули для опалювання будинків поставляють до Угорщини.

Та попри позитивні зміни, сировини все ж катастрофічно не вистачає. На ліс-кругляк – великий попит. І, судячи з усього, він буде лише зростати. Та якщо заборону на вивіз необробленої деревини відмінять, впевнений, доведеться підприємство закривати. Адже весь ліс буде іти за кордон.

Міжгірський район можна вважати показовим, він відображає реальну статистичну картину занепаду деревообробної галузі в країні за останні роки, переконані як експерти, так і місцеві підприємці. Відміна мораторію призведе до фатальних наслідків для українських деревообробників, які тільки в останній рік почали ставати на ноги.

"Абсолютна заповідність" - руйнування українських заповідних зон!



На закон 2023 Президент має накласти вето!

"7 лютого цього року Верховна Рада України прийняла у другому читанні законопроекти № 2023 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо виконання Конвенції 1979 року про охорону дикої флори і фауни та природних середовищ існування в Європі)" та № 2604 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо імплементації європейських екологічних норм про охорону середовища рідкісних видів тварин і рослин)".
Не зважаючи на гарні "європейські" назви, де-факто ці законопроекти запроваджують в Україні радянську систему т. з. "абсолютної заповідності".

Основний принцип цієї системи – максимальне обмеження людського втручання в природу і охорона територій, а не конкретних видів. На жаль, у сформованих під антропогенним впливом екосистемах це призводить до втрати біорізноманіття. Про загрози впровадження "абсолютної заповідності" в умовах України неодноразово попереджували провідні науковці, наприклад, доктори біологічних наук, завідувач відділу геоботаніки та екології Інституту ботаніки ім. М.Г. Холодного НАН України Яків Дідух та директор Інституту зоології ім. І.І. Шмальгаузена НАН України Ігор Акімов.



А. Тупіков, заступник директора НПП "Дворічанський":

"Сьогодні багато фахівців у галузі охорони природи вкрай збурливо обговорюють проблему, пов'язану з прийняттям змін до природоохоронного законодавства №2023.
Я спробую дуже просто пояснити чим це загрожує природно-заповідним територіям та біорізноманіттю України.

Як вже неодноразово казали - в Україні відсутні самодостатні природні комплекси, здатні до самовідновлення та автономного існування. Прикладів багато, зупинятись не будемо.
Перша світлина нам ілюструє сьогоднішній стан речей на одній із ділянок заповідної зони (позначена червоним) НПП "Дворічанський". От дивіться, на горі ми бачимо лісосмугу. Ця лісосмуга штучно створена (позначена чорним кольором) і складається переважно із чужорідної Україні рослини - робінії звичайної, або як її називають люди - акації. В той же час ця лісосмуга відіграє дуже важливу роль, адже саме вона є єдиною перешкодою та захищає крихкі комплекси Парку від шкідливого сільськогосподарського навантаження.


Останнє полягає у тому, що більшість плакорних ділянок наразі розорано. Так? У гонці за добрий врожай господарі використовують велику кількість отрутохімікатів, без яких більшість теперішніх господарств не обходяться. Але в той же час, природні опади є інструментом "перевезення" цих отрутохімікатів на інші ділянки. Тобто, після дощів або весняних паводків значна частина родючого шару ґрунту просто змивається з полів у заплавні ділянки. Потім все це йде у річку і так далі. Тобто ми не можемо сьогодні обійтись без такого захисту, і в той же час ми не можемо просто взяти і швидко замінити чужорідну рослину на аборигенну. Але головне, що ця рослина є під контролем людини і саме це не дає їй розповсюджуватись на природні ділянки, в нашому випадку, заповідної зони національного парку.

Друга світлина ілюструє зміни в природних комплексах, що стануться в разі затвердження запропонованих законодавчих змін №2023. Повна заборона біотехнії не дозволить нам контролювати інтродуценти, які напряму загрожують природним степовим комплексам, і без належного контролю є дуже великі ризики поширення робінії, що в кінці кінців призведе до повного знищення природного комплексу. А крім цього, без забезпечення необхідного режиму навантаження постраждають та згодом зникнуть і типові степові природні комплекси (позначені зеленим кольором), для яких важливим є пасовищне навантаження та сінокосіння. В результаті ми не зможемо забезпечити збереження рідкісних комплексів та втратимо їх.



Це грубий, але, сподіваюсь, що зрозумілий приклад того, до чого приведуть прийняті ВРУ нові зміни до природоохоронного законодавства, які деякі самоназвані екологи та депутати-популісти просувають під ідеєю абсолютної заповідності.

Отже, своєю безглуздою господарською діяльністю українську природу було поставлено на коліна, а тепер депутати ВРУ, замість руки допомоги, дають їй додаткового стусана."

"Депутати вирішили знищити "Асканію-Нову" та дозволити "царські полювання":

Сучасні світові підходи до охорони природи, навпаки, базуються на природоохоронному менеджменті і регуляційних заходах.

Наприклад, підписавши Угоду про Асоціацію із ЄС, Україна зобов’язалася виконати вимоги Директиви Ради ЄЕС 92/43 від 21 травня 1992 року "Про збереження природних оселищ та видів природної фауни і флори", зокрема, в частині підтримання біорізноманіття через збереження природних оселищ та видів природної фауни й флори (ст. 2 Директиви). При цьому під "збереженням" згідно з п. (e) та (i) ст. 1 цієї Директиви мається на увазі "організація низки заходів, які необхідні для підтримання або відновлення природних оселищ та популяцій видів природної фауни й флори у сприятливому стані".

Так само, стаття 2 Конвенції "Про охорону дикої флори та фауни і природних середовищ існування в Європі", до якої апелюють автори законопроекту каже: "Договірні Сторони вживають необхідних заходів для підтримання популяцій дикої флори та фауни на такому рівні або для приведення їх до такого рівня, який відповідає, зокрема, екологічним, науковим і культурним вимогам, та враховують при цьому економічні та рекреаційні вимоги, а також потреби підвидів, різновидів чи форм, що знаходяться під загрозою на місцевому рівні".
На жаль, прийняті законопроекти прямо забороняють окремі заходи з підтримки та відновлення оселищ та популяцій флори та фауни.

Зокрема, законопроектом 2023 забороняється в заповідниках, заповідних зонах національних парків механізоване сінокосіння та біотехнічні заходи. Зважаючи на великі площі цих територій, прокосити вручну їх нереально. Це призведе до деградації степових та лучних екосистем, про що зокрема неодноразово вказували науковці.


У тому числі під загрозою опиняється одна з "візитних карток" України – біосферний заповідник "Асканія-Нова".

Заборона біотехнічних заходів в свою чергу призведе до неможливості підтримання на належному рівні популяцій окремих видів фауни, як, наприклад, колоніальних поселення водоплавних та прибережних птахів на островах Тендрівської та Ягорлицької заток у Чорноморському біосферному заповіднику".






"Депутати вирішили знищити "Асканію-Нову" та дозволити "царські полювання":

Якщо подивитись на приклад наших західних сусідів поляків, то у них в законі немає аналогічних обмежень і допустимість того чи іншого регуляційного заходу (до якого відноситься сінокосіння) визначається на рівні кожного окремого заповідного об’єкту.


У свою чергу, законопроектом 2604 дозволяється проведення в заповідниках та заповідних зонах "вибіркового діагностичного відстрілу диких тварин для ветеринарної-санітарної експертизи". Доцільність цих заходів є сумнівною, бо діагностичні відстріли здійснюються задля оцінювання епізоотичної ситуації та вивчення стану захворювань мисливських тварин. Всі заповідники ведуть наукові дослідження, спостерігають за захворюваннями тварин, у деяких видів захворювання можна визначити без відстрілу по наслідкам життєдіяльності тварини. Крім того, більшість заповідних зон мають невеликі площі. Тому індивідуальні ділянки мисливських тварин виходять за їх межі і в разі крайньої необхідності тварин, що мешкають на заповідних територіях, відстріляти можна і за їх межами.

Діагностичний відстріл може проводитися і в мисливське міжсезоння, рішення про його проведення приймаються місцевими адміністраціями і їх проведення практично ніколи не контролюється екоінспекцією. Практика свідчить, що завдяки усьому цьому дуже часто під виглядом таких відстрілів проводяться "царські полювання" можновладців. І є ризик поширення даної практики і на заповідники.

Тому, вищеозначені законопроекти не мають нічого спільного з європейськими принципами охорони природи і, більше того, у випадку їх впровадження вони призведуть до неможливості в повній мірі реалізувати зобов’язання України згідно з "Угодою про Асоціацію з ЄС" та Конвенцією 1979 року про охорону дикої флори і фауни та природних середовищ існування в Європі."
*
____________________

КОНТАКТ:
Шапаренко Сергій, ЕкГ "Печеніги": тел. (066) 387-46-81, pe4enegy@gmail.com

Підготовлено ЕкГ "Печеніги", при використанні матеріалів бюлетеня прохання посилатися на джерело.

Українців закликали долучитись до відновлення лісів

Українців закликали долучитися до соціальної акції, головна мета якої – відновити ліси країни.



Про це повідомила тимчасово виконуюча обов'язки голови Держлісагентства Христина Юшкевич в Facebook.

Кампанія "Майбутнє лісу у твоїх руках" присвячена Міжнародному дню лісів й розпочнеться 21 березня.

Кожен небайдужий може долучитися до неї й висадити дерева разом лісівниками. Обласні управління вже почали активно готуватися до акції, згідно з дорученням голови Держлісагентства Христина Юшкевич.

"Садіння лісу виховує культуру бережливого ставлення до природи. Була б рада, якщо до посадки лісу долучаться цілі родини, учні шкіл, студентство. Такі заходи гуртують українців. Акція має передусім соціальний характер. Ми долучатимемо до неї вихованців з будинків-інтернатів, адже особливу увагу треба приділили дітям-сиротам та позбавлених батьківського піклування. Збережемо та відновимо наші українські ліси разом!", – наголосила Юшкевич.




Джерело

03 березня 2017 18:02

Верховинська влада направила звернення до столиці щодо врегулювання питань лісової галузі



Днями, Верховинська районна рада прийняла звернення до Президента України Порошенка П.О., Голови Верховної Ради України Парубія А.В., Прем’єр-міністра України Гройсмана В.Б., Міністра аграрної політика і продовольства України Кутового Т.В., т.в.о.голови Державного агентства лісових ресурсів України Юшкевич Х.В., народних депутатів України Солов’я Ю.І., Дерев’янка Ю.Б., депутата обласної ради Галабали О.Ю. щодо врахування особливості ведення лісового господарства в гірських районах України при реформуванні підходів управління лісовими ресурсами.

При міністерстві аграрної політики і продовольства України створена робоча група з реформування підходів управління лісовими ресурсами. Для того, щоб заявити про наше бачення цього реформування, забезпечення потреб жителів району, місцевих деревообробників лісовими ресурсами, недопущення ліквідації державних та районного лісгоспів, заборони рубок молодого лісу, щоб територіальні громади району мали вплив на роботу лісових господарств, збереження комунальної власності на ліси, а також щоб жителі району, як у європейських країнах, мали право приватної власності на невеликі лісові ділянки і прийнято звернення депутатів районної ради.

Основні положення Звернення


Пропонуємо встановити квоту не менше 70 відсотків від лісосічного фонду Верховинського району для першочергового отримання деревини підприємцями району по прямих договорах в залежності від кількості найманих працівників і сплати податків.

До 40 відсотків жителів району проживають високо в горах, і для своїх потреб не можуть доставляти ліс з верхніх складів лісгоспів, тому необхідно внести зміни до Лісового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України №761 від 23.05.2007 року "Про врегулювання питань щодо спеціального використання лісових ресурсів" та передбачити дрібний відпуск деревини для населення з лісів які розташовані біля їхніх осель.

На території нашого району проводяться рубки здорових молодих смерекових лісів віком 50-70 років. Для зміни правил рубок деревини в гірських умовах Карпат необхідно, відмінити наказ Держкомлісгоспу за №269 від 15.10.2009 року "Про затвердження віку стиглості похідних ялинових деревостанів", яким було встановлено вік стиглості 51-60 років, а отже дано дозвіл на вирубку молодих Карпатських лісів.

Вважаємо помилкою при реформуванні лісової галузі ліквідацію усіх лісгоспів як юридичних осіб на базі існуючих лісогосподарських підприємств, створення єдиного господарського суб’єкта з централізацією усіх фінансових надходжень, монополізацією права на реалізацію продукції лісу та послуг, що суперечить курсу на децентралізацію влади. Внаслідок таких непродуманих дій прибуткова галузь поставлена у невизначеність. В результаті, усі податки, відрахування не залишаться в районі, а отже територіальні громади будуть позбавлені фінансового забезпечення.

Також вважаємо помилковим рішення щодо підпорядкування комунальних лісогосподарських підприємств Державному агентству лісових ресурсів України. Цей захід не відповідає національній концепції реформування системи державного управління, котра спрямована на передачу повноважень на місцевий рівень. Окрім того, підпорядкування комунальних лісогосподарських підприємств Держлісагенству сприятиме посиленню монополізму на ринку лісових ресурсів та порушенню принципу плюралізму форм власності на ліси і призведе до соціальної напруги у зв’язку з неможливістю забезпечити жителів району лісом для будівництва житлових будинків та осель паливними дровами.

Тому просимо Вас прислухатися до професійної лісової спільноти та громадськості, не допустити проведення економічно та юридично не обґрунтованих реформ, які призведуть до повної руйнації галузі і гірського Верховинського району.

Понад півтори тисячі лісівників нарахували на Вінниччині




ВІННИЦЯ. 3 березня. УНН-Центр
. У структурі Вінницького обласного управління лісового та мисливського господарства станом на сьогодні працює 1533 осіб. Про це повідомили у прес-службі відомства, пише УНН-Центр.

Так, із загальної кількості - 235 жінки, 394 – люди віком до 35 років. 60 (з 62) лісництв очолюють лісівники з фаховою освітою, з яких 14 – люди віком до 35 років, 39 – віком 36-55 років. І лише одне лісництво очолює жінка.

У 2015-2016 навчальному році 16 вихованців учнівських лісництв Вінниччини стали студентами вузів, які готують різнопрофільних спеціалістів для роботи в лісовому господарстві. В галузевих (суто лісівничих) вузах на денній формі навчання навчається 29 вінничан. Без відриву від виробництва в різних навчальних закладах навчається 93 працівники лісового господарства області. Фахову перепідготовку у 2016 році пройшли 54 спеціалісти лісового господарства.

Додамо, що на Вінниччині готують майбутніх лісівників Вінницький національний аграрний університет, Іллінецький державний аграрний коледж, Вінницький транспортний коледж та Вище професійне училище №41 м.Тульчин.

Брошнівський лісгосп придбав автомобіль вартістю півмільйона гривень



ДП "Брошнівське лісове господарство" провело тендер на закупівлю автомобіля Renault Duster або еквівалента.

Переможцем стало ТОВ "Терко Авто Центр" (м.Тернопіль), пише Галичина.

Тернопільська фірма запропонувала поставити автомобіль вартістю 549 тисяч гривень.

Зазначимо, що фірма "В.С.К" запропонувала поставити автомобіль на 500 гривень дешевше, однак ця пропозиція була відхилена через невідповідність тендерній документації.

Згідно з умовами договору, автомобіль доставлять в лісгосп до кінця березня.

Собственников земли рядом с лесом обязали следить за его пожарной безопасностью

С 1 марта граждане, которые владеют участками рядом с лесом, обязаны следить за его пожарной безопасностью. Соответствующее постановление приняло Правительство РФ.

После схода снега придется очистить надел от сухих веток и других горючих материалов на участке шириной не менее 10 метров от лесополосы. Или оградить ее от своей собственности противопожарным барьером шириной не менее 0,5 м. Забота о лесе станет обязанностью и органов государственной власти, местного самоуправления. Им придется обеспечить авиа- или космическую съемку, а также наземную фото- и видеофиксацию и прикладывать эти данные к отчету об использовании лесов (например, при заготовке дров).