25 квітня 2019

Стенограма розгляду Верховною Радою законопроектів щодо збереження українських лісів


25/04/2019
11:07:39

Наступний проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо збереження українських лісів (10201), Червакова – автор і великий ініціатор цього законопроекту. Прошу голосувати, прошу підтримати включення у порядок денний сесії для прийняття рішення.

Голосуємо, підтримуємо! Голосуємо.

11:08:12

За-273

Рішення прийнято.

***
(Після перерви)

12:39:07

ГОЛОВУЮЧИЙ. Отже, колеги, час, відведений для перерви, вичерпаний.

І, колеги, давайте я вам зараз поясню логіку і прошу всіх підтримки. Коли ми голосували включення в порядок денний сесії, у нас набрав велику кількість голосів проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо збереження українських лісів – 280 голосів майже, ми маємо шанс зараз прийняти його. Потім прийняти два урядових законопроекти, які передбачають величезну кількість допомоги Україні – 500 мільйонів, і потім – по реформі парламенту. Але щоб ми змогли цей пройти, колеги, щоб ми мали достатньо часу, нам вкрай важлива скорочена процедура. Як ми зараз ввійдемо в годинний розгляд за довгою процедурою, ми не встигнемо ні урядових, ні реформ парламенту.

Прошу… от чому я прошу зараз 150 голосів. Я звертаюсь з проханням, колеги. Кожен з вас буде приймати рішення.

Отже, колеги, я нагадаю, ми включили 10201-1, і зараз я запропоную розглянути його за скороченою процедурою. Це нам дасть шанс зробити більше. Якщо це буде годинна, нам буде менше шансу, тому, можливо, ми трошки забудемо про опозицію-неопозицію, а підтримаємо гуртом.

Колеги, прошу зайти в зал. Прошу приготуватися до голосування.

Отже, перше голосування. Це дуже простий, технічний закон. Простий, технічний закон. Я ставлю… Прошу запросити всіх з кулуарів. Я ставлю на голосування пропозицію, щоб проект Закону 10201-1 ми розглянули за скороченою процедурою, колеги.

Прошу проголосувати. Прошу підтримати. Його підтримали ніби всі. Прошу проголосувати. Прошу підтримати. Голосуємо.



12:41:25

За-116

Колеги, ви мені скажіть – увага! – в когось є застереження до цього закону? Чи це просто… Нема. Так, правда ж? Тоді, колеги, давайте ми почекаємо вже 30 секунд. Я прошу всіх зайти в зал. Заходимо в зал, покличте їх.

Колеги, я ще раз хочу, в нас сьогодні гарна і світла атмосфера в залі. Ми маємо порядок денний. Нагадаю: Закон про збереження українських лісів, потім – 2 урядових, потім – 3 реформи парламенту, потім – ПЕК, паливно-енергетичний комплекс, зокрема "зелені" тарифи, про які багато хто говорив. Але щоб його пройти, той порядок денний, ми не можемо йти в повну процедуру, це займе годину. Ми дуже чесно протягом трьох тижнів розглядали правки. Зараз час для більш динамічної роботи. Тому, колеги, я прошу всіх зайняти робочі місця, приготуватись до голосування.

І я ставлю на голосування пропозицію, щоб проект Закону про збереження українських лісів (10201-1) ми розглянути за скороченою процедурою. Прошу проголосувати, прошу підтримати, колеги. Кожен голос, підтримайте, підтримайте, колеги. Голосуємо.



12:42:55

За-135

Я поставлю третій заключний раз. Але ті, що утримуються, скажіть, друзі, хіба у вас є застереження? Покажіть по фракціях.

Ще раз зараз поставлю. Так, колеги, я звертаюся до друзів своїх, підтримуємо, щоб ми швидко, динамічно могли пройти. Це просто об'єднуючий закон, по якому ми зможемо всі змобілізуватись, а потім вже пройти урядові закони. Це просто є нам шанс змобілізувати весь зал.

Будь ласка, займайте робочі місця, бо час стікає просто неминуче швидко. А це час наших шансів, нашої роботи. Зараз голоси будуть.

Це перемога. Заходіть. Не виходіть, будь ласка. Зайдіть, проголосуйте.

Готові, так? Все. Добре. Хлопці, я вас попрошу, якщо нема застережень, може, підтримаєте. Андрій, Юрко! Можливо, якщо можливо підтримати, якщо нема застережень.

Отже, колеги, я ставлю на голосування пропозицію, щоб проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо збереження українських лісів (10201-1) розглянути за скороченою процедурою. І прошу всіх підтримати. Справді дуже щиро прошу всіх підтримати. Голосуємо. Підтримуємо, колеги, незалежно від фракцій підтримуємо. Голосуємо колеги. Кожен голос. Голосуємо. Голосуємо, колеги, включаємо.



12:45:15

За-176

Рішення прийнято. Це перемога.

Ні, ні. Запрошую до слова народного депутата України Червакову Ольгу Валеріївну. І прошу лаконічно. Будь ласка.



12:45:35

ЧЕРВАКОВА О.В.

Дякую.

Доброго дня, шановні колеги, це суто технічний законопроект, він дуже короткий і він спрямований на виправлення парламентської помилки, якої ми припустилися, на жаль, восени минулого року, коли голосували за Закон щодо збереження українських лісів та запобігання незаконному вивезенню необроблених лісоматеріалів.

Цим законом було встановлено грошовий еквівалент для настання кримінальної відповідальності по 246 статті Кримінального кодексу "Незаконна порубка лісу". Цим грошовим еквівалентом є зараз на даний момент 2 тисячі неоподаткованих мінімумів – це істотна шкода, і 5 тисяч неоподаткованих мінімумів – це тяжкі наслідки при порубці лісів.

Але зрада криється в тому, колеги, що в даному випадку в кримінальному процесі застосовується не 17 гривень мінімум як в адміністративному. А 960 гривень – це розмір соціальної пільги, це роз'яснення міститься в "Перехідних положеннях" Податкового кодексу. Таким чином, це такий суспільно небезпечний вид злочину, як незаконна порубка лісів, в нас передбачена відповідальність, що вона настане, кримінальна відповідальність, тільки в тому разі, якщо "чорні" лісоруби нарубають на 2 мільйони гривень, це майже близько 1 гектара лісу. Тільки за гектар лісу, не менше, настає кримінальна відповідальність.

Шановні колеги, це зв'язало руки і прокуратурі, і судам. За три місяці цього року було закрито 31 кримінальну справу вже судами, це справи з готовими підозрами. Цим законопроектом ми пропонуємо просто механічно повернути і вписати в закон те, що ми мали на увазі, а не те, що ми, на жаль, наробили. Прошу підтримати цей законопроект, він дуже важливий для того, щоб українські ліси перестали безконтрольно винищуватися.

Дякую за увагу.



Веде засідання заступник Голови Верховної Ради України

СИРОЇД О.І.



12:47:36

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.

Запрошую до співдоповіді голову Комітету з питань промислової політики та підприємництва народного депутата Віктора Галасюка.



12:47:45

ГАЛАСЮК В.В.

Шановна пані головуюча, шановні колеги, перш за все я хочу подякувати всім авторам законопроекту – і пані Черваковій, і пану Кіралю. І особливо дякую за те, що відкликали базовий законопроект для того, щоби провести оцей альтернативний для того, щоби повністю узгодити всі позиції. Ми дуже щільно опрацювали редакцію з Головним юридичним управлінням, і його треба негайно приймати в цілому.

Шановні колеги, дві основних норми, які містять цей законопроект. Це понизити зависокий грошовий еквівалент шкоди, який є умовою настання кримінальної відповідальності, тому що дійсно має місце, про що казала пані Червакова, що 17 гривень – це неоподаткований мінімум доходів громадян в Кримінальному кодексі для визначення розміру штрафу, але для кваліфікації кримінального злочину діє спеціальна норма, яка превалює над базовою, там це 960 гривень. Тому треба виправити цю колізію.

Більш того, законопроект додатково вдвічі підвищує адміністративну відповідальність за незаконну порубку лісу, порушення встановленого порядку використання лісосічного фонду, знищення або пошкодження полезахисних лісових смуг.

Шановні колеги, Комітет з питань промислової політики і підприємництва розглянув цей законопроект і рекомендує парламенту прийняти його в першому читанні за основу та в цілому як закон з техніко-юридичним опрацюванням.

Я хочу також наголосити, що, безумовно, ми не зупинимося на цьому в сфері розвитку української лісової промисловості. Тому що при однаковій площі лісів з Польщею Україна виробляє в 11 разів менше товарної продукції з лісу. І це треба докорінно виправляти. Тому найближчим часом ми плануємо все-таки провести в парламенті заборону експорту дров і провести Закон про ринок лісу, який забезпечить всіх реальних виробників сировиною без корупції, без бюрократії і без жодного зволікання.



ГОЛОВУЮЧИЙ. 30… Все, завершили, так? Дякую.

Переходимо до обговорення за скороченою процедурою. Я прошу провести запис: два – за, два – проти. Запрошую до слова народного депутата Михайла Бондаря.



12:50:23

БОНДАР М.Л.

"Народний фронт" буде підтримувати цей закон. Ми будемо все робити для цього, щоб зберігати наші ліси.

Дякую.



ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.

Прошу до слова народного депутата Ігоря Луценка.



12:50:37

ЛУЦЕНКО І.В.

Шановні колеги, ну, мало того, що наші корумповані правоохоронні органи займаються тим, що кришують незаконні вирубки лісу. Мало того, що лісове господарство, котре державне, воно так само займається цим нелегальним бізнесом. Мало того, що митниця і інші органи в цій темі, так ще й парламент допустився такої прикрої помилки.

І сподіваюсь, що це була випадковість. Але в будь-якому разі наш обов'язок цю випадковість виправити так, щоб настала хоча б формальна можливість притягати тих, хто нищить потенціал нашої країни, хто знищує природу, "легені" наших міст і сіл, щоб хоча б ті боялися закону і норм права. Бо зараз, зрозуміло, що ніхто не поспішає ловити тих лісорубів, що багато хто з правоохоронців у долі, але хоча б формальний привід для того, щоб звичайні громадяни кудись скаржилися і сказали: дивіться, тут відбувається злочин, кримінальний злочин. Потрібно цю ситуацію повернути. Наш парламент мусить не сприяти лісорубам, а навпаки їм заважати, хоча б таким способом, який у нас є. То ж, друзі, давайте виправимо нашу таку прикру недолугість і проголосуємо за цей законопроект.

Фракція "Батьківщина" його однозначно підтримує.



ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.

Я запрошую до слова народного депутата Сергія Кіраля.



12:52:09

КІРАЛЬ С.І.

Дякую, пані головуюча.

Фракція об'єднання "Самопоміч", звичайно, буде підтримувати виправлення цієї помилки, незважаючи на те, що, можливо, комусь і хотілося, щоб ці 33 кримінальні справи були закриті, але, дійсно, помилки треба свої виправляти. Тому що, на жаль, попереднім законом було встановлено, дійсно, занадто високий поріг визначення істотної шкоди, після якої наступає кримінальна відповідальність: це більше 2 мільйонів гривень для злочинів середньої тяжкості і поза 4-4,5 мільйони – для складних або вирубки у великих обсягах.

Натомість я б хотів ще раз наголосити, що ми зараз будемо голосувати за законопроект альтернативний Ольги Черваковою, до якого я також долучився співавтором. Але дати відповідь тим громадським активістам і співавторам мого основного закону, який ми, дійсно, вчора відкликали за рішенням комітету та наполяганням секретаріату, що цей закон абсолютно включає всі норми головного законопроекту, вирішуючи цю проблему, але й також доповнює його, встановлюючи… вдвічі збільшуючи штрафи за кримінальну відповідальність і усуваючи певні диспропорції між адміністративною та кримінальною відповідальністю.

І ще раз хотів би подякувати тим громадським активістам, зокрема Сергію Потоцькому з Центру моніторингу влади, а також доценту юридичного права з Києво-Могилянської академії Хавронюку Миколі Івановичу, які місяць тому звернули мою увагу на цю проблему і допомогли швидко і оперативно відреагувати, зареєструвавши основний законопроект. Сьогодні ми маємо альтернативний, він кращий, він збалансованіший. Тому закликаю весь зал сьогодні його підтримати і проголосувати, і вирішити цю проблему.

Дякую вам.



ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.

І запрошую до останнього виступу від фракцій народного депутата Олексія Мушака.



12:54:09

МУШАК О.П.

Шановні колеги, підтримуємо цей закон активно і рухаємось до важливого сьогодні законопроекту про тимчасові слідчі комісії. Парламентський контроль має бути відновлено і реалізовано.

Дякую.



ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.

Ще, будь ласка, одну хвилину для Юрія Левченка. Будь ласка, включіть мікрофон.



12:54:32

ЛЕВЧЕНКО Ю.В.

Левченко, "Свобода", 223 округ, місто Київ. От, дивіться, от розгляд цього законопроекту – це чудовий показник того, наскільки абсолютно недієздатною є ця Верховна Рада України.

Справа в тому, що чому з'явилася ця проблема. Ця проблема з'явилася, тому що просто-напросто переплутали, ну, це в кращому випадку, переплутали, а яким чином в Кримінальному кодексі визначається неоподаткований мінімум доходів громадян, який розмір, власне кажучи, цього неоподаткованого мінімуму, так. І прописали абсолютно сміхотворні цифри, числа для визначення санкцій в Кримінальному кодексі. І тут постає питання: от для виборців, чи є для виборців різниця, той факт або тут сидять дурні, або тут сидять злодії. Різниці немає, результат такий самий.

Мені здається, просто розгляд цього законопроекту вкотре показує на те, що ця Верховна Рада не дієздатна і вона мала бути ще розпущена кілька років тому. І навіть зараз, коли виправляють помилку, все одно лишають сміхотворні штрафи – штраф від 6 до 14 неоподаткованих мінімумів, це коли неоподаткований мінімум тут визначається 17 гривень. То що ж це за штраф – 150 гривень? Ну, вибачте, будь ласка…



Веде засідання Голова Верховної Ради України ПАРУБІЙ А.В.



12:55:51

ГОЛОВУЮЧИЙ. Отже, колеги, ми завершили обговорення. Зараз дам хвилину, через хвилину… А, "Опозиційний блок" не виступав? Добре, одна хвилина. Добре? Пан Долженков. Добре. І Шахов – одна хвилина.

Колеги, запрошуйте всіх в зал, будь ласка.



12:56:04

ДОЛЖЕНКОВ О.В.

Шановні громадяни України, шановні колеги, безперечно, "Опозиційний блок" буде підтримувати будь-які законодавчі ініціативи, які спрямовані на посилення боротьби з незаконною вирубкою лісів. Але натомість хотів би сказати, що, мабуть, переважна більшість в Верховні Раді, особливо члени коаліції, мабуть, і дурні і злодії, використовуючи лексику представника "Свободи". Тому що, на жаль, того ефекту, який хотіли б досягти у вигляді заборони експорту лісу-круляка у вигляді розвитку переробної промисловості в сфері обробки деревини, так і не було досягнуто. Тому, на жаль, ці міри не є системними і комплексними, в цілому вони не змінять ситуацію. Але посилювати санкції, безумовно, потрібно, але цього недостатньо.

Дякую.



ГОЛОВУЮЧИЙ. Колеги, ну, вже ж закінчились виступи. Добре, від фракцій, але по хвилині, колеги.

І, дивіться, у нас же великий порядок денний, давайте дуже коротко. Від Радикальної партії Галасюк, потім – Шахов, потім голосуємо. І запрошуйте людей в зал, будь ласка.

Галасюк.



12:57:22

ГАЛАСЮК В.В.

Віктор Галасюк, Радикальна партія Олега Ляшка. Шановні колеги, мораторій на експорт лісу-кругляка, який ми з вами запровадили в цьому залі на 10 років, діє і діє дуже ефективно. Ми ретельно відслідковуємо статистику Державної фіскальної служби. І я вам можу доповісти, що лише за перший рік дії мораторію інвестиції в деревообробку України зросли більш ніж вдвічі. Це мільярди здорових інвестиційних коштів, а не кредитів МВФ. Сьогодні ці інвестиції потрібні Україні як повітря. Більш того, на 4 мільярди на рік збільшився несировинний експорт, а це є меблі, півмільярда додаткових надходжень до бюджету. А ці ефекти були б ще більші, якщо б не було лазівок, які кришує нинішня влада, щодо контрабанди лісу-кругляка.

І тому команда Радикальної партії пропонувала і наполягає на запровадженні заборони експорту дров. І цю норму треба прийняти в парламенті, щоб ефективність мораторію була ще більша, ще на 30 відсотків можна її підвищити. Тому підтримуємо цей закон в цілому і …



ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.

Колеги, заключний виступ, Шахов від "Волі народу". І переходимо до голосування. Я прошу усіх голів фракцій запросити депутатів в зал, через одну хвилину – голосування.

Шахов.



12:58:44

ШАХОВ С.В.

Шановні колеги, Сергій Шахов політична сила "Наш край".

Цей законопроект найважливіший сьогодні для нашої держави. Якщо раніше ми купували молоко в дворах, сьогодні воду, то скоро будемо повітря в пакетах купувати, ви розумієте. Сьогодні вирізали всі ліси. Коли я їду з округу з Луганщини, везуть "зеленку" повністю, такі брила везуть. Коли я приїжджаю в Станично-Луганський район, 3 роки не можуть прибрати 20 гектарів сухого лісу, не можуть роздати дрова людям, просто-напросто. Короїд поїв всі дерева і перекинувся на зелений ліс. Це катастрофа екологічна в нашій державі.

І, по-друге, негайно треба сьогодні звернути увагу взагалі на всіх злодіїв, лісорубів, які рубали ліс там, де сьогодні нібито йде війна, прикриваючись вибухами і взривами.

Дякую. Політична сила "Най край". Ми будемо підтримувати цей законопроект.



ГОЛОВУЮЧИЙ. Отже, переходимо до прийняття рішення. Я прошу всіх народних депутатів, я ще раз наголошую, усіх народних депутатів перейти в зал. Колеги з лож, зараз ми будемо голосувати, я прошу всіх приготуватися до голосування, прошу всіх зайняти робочі місця.

Отже, я ставлю на голосування проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо збереження українських лісів (10201-1) за пропозицією комітету за основу і в цілому. Прошу голосувати, прошу підтримати. Голосуємо, колеги, уважно кожен голос, голосуємо, підтримуємо, голосуємо "за". Колеги, голосуйте, будьте на місцях.



13:00:43

За-220

Кілька людей не встигло.

Зараз я поставлю на повернення, я бачу, підійшли народні депутати. Нагадую ще раз, повернення – передбачена Регламентом норма, тільки не виходьте з залу. Цілий підрозділ зайшов народних депутатів, займайте свої робочі місця. Хлопці, хлопці, збирачі підписів, Валера, підійдіть. Хлопці, Мустафа, Валера, підтримайте, проголосуйте. Поверніться, "Єврооптимісти", принаймні, поверніться. Валера, підписи не дозбираються. Голосуй, легше буде збирати. Мустафа не підпише. Сідайте! Мустафу не переагітовуйте.

Отже, колеги, перше – повернення, потім – голосування. Я ставлю на голосування пропозицію повернутися до проекту Закону 10201-1. Прошу всіх уважно проголосувати за повернення.

Прошу голосувати і прошу підтримати за повернення. Голосуємо, підтримуємо. Голосуємо! Кожен голос.



13:02:07

За-237

І тепер проект Закону 10201 за основу і в цілому за пропозицією комітету. Прошу голосувати, прошу підтримати. Не відходьте від місць. Голосуємо! Голосуємо! Підтримуємо. Підтримуємо, колеги. Кожен голос.



13:02:33

За-241

Закон прийнятий, колеги.

І тепер – увага! Не йдіть, колеги. Зараз два надважливих урядових закони. Присутній заступник міністра фінансів Верланов Сергій Олексійович. Але щоб не ставити їх під ризик, я проведу сигнальне голосування, колеги.

Будь ласка, перший з них – проект Закону про режим спільного транзиту (9532). Колеги, підтримайте, це – величезна сума для української держави від міжнародних інституцій. Я прошу проголосувати, сигнальне голосування – 8532 про режим спільного транзиту. Сигнальне! Голосуємо, підтримуємо, колеги. Прошу підтримати. Сигнальне голосування, голосуємо. Підтримуйте, колеги, підтримаємо всі гуртом.

13:03:27

За-192

Як відчувається? Входимо, входимо.

Я ставлю пропозицію розглянути 9532 за скороченою процедурою. Прошу проголосувати, прошу підтримати. За скорочену, прошу підтримати , колеги. І прошу, колеги, збирати усіх народних депутатів, щоб ми могли до кінця розгляду назбирати необхідну кількість голосів.

13:03:54

За-172

Рішення прийнято.

Запрошую до доповіді заступника міністра фінансів Верланова Сергія Олексійовича, будь ласка.

І, колеги, за 10 хвилин прошу максимально змобілізувати усіх народних депутатів в залі.

13:04:14

ВЕРЛАНОВ С.О.

Доброго дня, шановні народні депутати! Проект Закону (9532) про режим спільного транзиту розроблено на виконання Угоди про асоціацію з Євросоюзом та є об'єктом наших зобов'язань в рамках Програми макрофіндопомоги з ЄС. Проект запроваджує в українському законодавстві положення Конвенції про процедуру спільного транзиту. Процедура приєднання до цієї конвенції нестандартна: для початку необхідно запровадити норми конвенції та відповідний ІТ-продукт в межах території України, але такі правила мають бути введені законом.

На сьогоднішній день Конвенції про процедуру спільного транзиту – це 35 країн європейського регіону, які запровадили єдині для всіх правила транзитних перевезень товарів із використанням спільного ІТ-продукту. Бізнес зможе використовувати єдину митну декларацію для переміщення товарів від країни відправлення до країни призначення через всі кордони договірних сторін конвенції без затримок. Держава отримує, і це дуже важливо, в режимі реального часу обмін митною інформацією з 35 країнами європейського регіону та підвищить ефективність використання системи аналізу ризиків.

Даний законопроект передбачить запровадження європейської практики прозорих та надійних процедур, від яких виграють усі українські учасники ланцюга постачання товарів та фінансовий сектор, а оновлена митна служба отримає можливість запровадити надійні процеси контролю за переміщенням товарів. Підсумовуючи вище викладене, прошу підтримати цей законопроект.

Дякую.

Веде засідання Перший заступник Голови Верховної Ради України

ГЕРАЩЕНКО І.В.

13:05:52

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Повертайтеся на ваше робоче місце.

І слово для співдоповіді налається голові Комітету з питань податкової та митної політики пані Южаніній. Будь ласка, Ніна Петрівна, запрошуємо вас до слова.

13:06:09

ЮЖАНІНА Н.П.

Шановні колеги, перед розглядом цього законопроекту на комітеті ми проводили декілька робочих груп, дуже глибоко знайомилися з тими процедурами, які нам пропонуються.

Тому 28 лютого на своєму засіданні Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики розглянув проект Закону про режим спільного транзиту, який підготовлений Кабінетом Міністрів з метою імплементації законодавства України і положень Конвенції про процедуру спільного транзиту від 20 травня 1987 року та Конвенції про спрощення формальностей у торгівлі товарами від 20 травня 1987 року відповідно до зобов'язань України, закріплених Угодою про асоціацію, і рекомендує Верховній Раді України прийняти цей законопроект за основу.

Проведеним у комітеті аналізом встановлено, що текст законопроекту в цілому відповідає положенням додатку 1 процедури спільного транзиту до Конвенції про процедуру спільного транзиту від 20 травня 1987 року. Керівник Генерального директорату з питань оподаткування та Митного союзу Європейської комісії дав схвальну оцінку цьому законопроекту, зазначивши, що його текст є чітким, вичерпним і містить усі необхідні положення.

Ми говорили вчора дуже детально перед винесенням сьогодні в зал. Ми можемо підтримувати даний законопроект в першому читанні, про що було і зазначено в комітеті на своєму засіданні.

Отже, комітет просить підтримати даний законопроект за основу.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякуємо, шановна пані Ніна.

Колеги, я прошу записатися для обговорення законопроекту. Будь ласка, два – за, два – проти, від груп, фракцій.

Будь ласка, до слова запрошується народний депутат Галасюк. Просимо вас, пане Вікторе.

13:08:17

ГАЛАСЮК В.В.

Віктор Галасюк, Радикальна партія Олега Ляшка. Наша команда підтримує цей важливий законопроект, адже це антиконтрабандний законопроект і його треба обов'язково приймати. Через відсутність оцієї єдиної системи обліку транзиту, єдиної інформаційної, технологічної системи відбувається те, що ми сьогодні бачимо на митниці. З України, навіть незважаючи на мораторій на експорт лісу-кругляка, під виглядом дров вивозиться ліс-кругляк. Тобто з України вивозять нібито дрова, а в Європу по європейській митниці ми бачимо, що вже заїжджає український ліс-кругляк. І ця ганебна афера, і махінація є надзвичайно масштабною, це сотні тисяч українського лісу, який всупереч закону вивозиться за кордон під виглядом дров. Так от після прийняття цього закону це буде технологічно унеможливлено. Більше того, подолання контрабанди має стати одним з головних завдань державної економічної політики, тому що контрабанда – це вкрадені робочі місця українців, контрабанда – це знищені українські виробництва, які не можуть конкурувати з іноземними виробниками, які завозять товари в Україну без сплати належних мит і податків. Контрабанда – це вкрадені кошти з української медицини, з української освіти, з кишені кожного українця. Тому треба робити все для того, щоби перекрити ці ганебні контрабандні канали, і не лише підвищувати відповідальність за контрабанду, у тому числі і лісу-кругляку, як це ми з вами зробили, а треба унеможливлювати технологічно можливості цих ганебних зловживань. Тому Радикальна партія Олега Ляшка підтримує цей законопроект, і ми закликаємо парламент прийняти позитивне рішення.

Дякую.

0 коммент.:

Дописати коментар