ПІД ВИГЛЯДОМ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ

влада обвалила лісову галузь в Україні

ЛІС І РЕФОРМУВАННЯ

Державні ліси мають покривати свої видатки з власних доходів

Орест ФУРДИЧКО

Таємниці реформування "лісових відносин" в Україні

РЕФОРМАЦІЯ, ДЕГРАДАЦІЯ ЧИ ПРОФАНАЦІЯ?

Як Держлісагентство хоче реформувати лісову галузь

ЧИНОВНИКИ ПРОТИ ЛІСІВНИКІВ

Кому вигідний фінансовий саботаж лісгоспів?

03 лютого 2016

На 51 % зросла середня заробітна плата працівників лісового господарства Кіровоградщини


Перша у 2016 році колегія Кіровоградського облуправління лісового та мисливського господарства відбулася сьогодні, 1 лютого. На розширене засідання були запрошені керівники та головні спеціалісти лісогосподарських підприємств, лісничі та голови профкомів. Під головуванням начальника управління Наталії Ревенко колегія розглянула підсумки господарсько-фінансової діяльності лісогосподарських підприємств області за 2015 рік.

Доповідь першого заступника начальника управління – головного лісничого Олега Середюка містила детальний аналіз напрямків роботи лісової галузі Кіровоградщини у 2015 році.

Як відмітив доповідач, виконання запланованих лісогосподарських заходів підприємствами у 2015 році забезпечено.

Лісові культури створені на площі 729 га, з них 164 га нових лісів, під природне поновлення залишено площу 89 га. Загальна площа лісовідновлення та лісорозведення становить 818 га, що в півтора раза перевищує площу суцільних зрубів попереднього року. Рубки догляду в молодняках проведені на площі 444 га.

Для забезпечення створення лісових насаджень власним садивним та посівним матеріалом у лісорозсадниках області вирощено 4,2 млн. штук стандартних сіянців та заготовлено 47,4 тонни лісового насіння. У шкільних відділеннях розсадників вирощують 260 тисяч штук саджанців декоративних порід. У лісовому фонді закладено 25 га плантацій новорічних ялинок.

У 2015 році у підвідомчих лісах виникло 4 випадки низових лісових пожеж на площі 1,7 га.

Обсяг виявлених незаконних рубок становив 255,4 куб. м. Сума нанесеної шкоди - 839,5 тис. грн.

На порушників правил полювання районними мисливствознавцями складено 161 протокол, що становить 137 % до показників минулого року.

Підприємствами реконструйовано 7,2 км доріг лісогосподарського призначення.

На заходи з охорони праці витрачено 1 млн. 397 тис. грн. , або 1 609 грн. на одного працівника.

Під час проведення рубок формування і оздоровлення лісів заготовлено 175 384 куб. м ліквідної деревини. Від рубок головного користування – 42 138 куб. м.

Із загального обсягу заготовленої деревини реалізовано в круглому вигляді 199 297 куб. м, з яких на внутрішній ринок поставлено 192 286 куб. м, або 99 %. Обсяг експортних поставок круглого лісу склав 7 011 куб. м, або 3,5 % від реалізованої в круглому вигляді.

Порівняно з 2014 роком ціна знеособленого кубометра реалізованої деревини зросла на 204 грн., або 16 %.

Обсяг реалізації продукції зріс на 59 млн. 596 тис. грн. і склав 153 млн. 983 тис. грн., або 163 % до попереднього року.

На 51 % зросла середня заробітна плата працівників лісового господарства Кіровоградщини. За підсумками року вона становить 5 261 грн.

До зведеного бюджету та фондів лісогосподарськими підприємствами сплачено 61 млн. 661 тис. грн. податків, зборів та обов’язкових платежів. 

З питання «Про використання лісових ресурсів» доповіли завідувач сектору використання лісових ресурсів Наталія Миргородська і головний спеціаліст сектору лісорозведення Ірина Кузь.

Зазначалось, що за 2015 рік загальний вихід лісоматеріалів круглих від усіх видів рубок склав 25,8 %, техсировини – 67,9 % та дров паливних – 6,1 %.

Деревообробними підрозділами підприємств перероблено 12 151 куб. м деревини, випущено продукції переробки на суму 23 млн. 367 тис. грн., що на 99 % більше, ніж в 2014 році. Товарний випуск продукції переробки становить 23 млн. 366 тис. грн., що на 11 млн. 598 тис. грн., або на 98,5 %, більше, ніж у попередньому році.

Середня заробітна плата в деревообробному секторі зросла на 2015 грн., її розмір – 6761 грн. Рентабельність продукції переробки за 2015 рік становить 29 % (при 11 % у 2014 році).

На засіданні оголосили підсумки трудового суперництва колективів лісогосподарських підприємств. На першому місці - ДП «Олександрівський ЛГ», друге посіло ДП «Голованівський ЛГ», третє - ДП «Чорноліський ЛГ». Стимулюючий приз до перемоги - символічна черепаха – дістався ДП «Компаніївський ЛГ».

За підсумками щорічного конкурсу між лісогосподарськими підприємствами на кращу організацію лісового передноворічного ярмарку першість здобув Чорноліський лісгосп. Другий результат отримав Голованівський лісгосп. Третє, четверте і п’яте місця були поділені між підприємствами. На третій сходинці розмістились Компаніївський та Онуфріївський лісгоспи. Четверте місце присудили Оникіївському та Світловодському лісгоспам. П’яте посіли Долинський, Олександрівський лісгоспи і ДСДЛЦ «Веселі Боковеньки».

За перемогу та участь у конкурсі лісівники отримали подарунки та відзнаки. Спеціальний приз за оригінальний сценарій проведення передсвяткового заходу вручено Онуфріївському лісгоспу.

Наталія Ревенко подякувала працівникам лісгоспів за організоване ними свято, яким стали для кіровоградців і самих лісівників передноворічні ярмарки. На завершення колегії очільник лісової галузі області побажала колегам витримки при виконанні намічених завдань у забезпеченні екологічної безпеки Кіровоградщини.

Прес-служба Кіровоградського ОУЛМГ
Середа, 03 лютого 2016, 14:12

Министерство хочет начать выплату пособий владельцам частных лесов

Лес.
Лес. фотоElmo Riig / Sakala
Министерство окружающей среды намерено расширить Программу развития сельской жизни на период с 2014 по 2020 годы, чтобы оказать поддержку собственникам частных лесов, оставшихся за пределами заповедной зоны Natura 2000, выделяя им пособия на общую сумму до полумиллиона евро в год.

Выделение пособий на поддержку частных лесов позволит существенно уменьшить существующее неравенство в выплате компенсаций за ограничения в сфере лесоводства и тем самым в большей степени содействовать сбалансированному развитию сельской жизни, значится в письме Министерства окружающей среды Министерству сельской жизни.

Необходимая для оказания поддержки сумма в год составит максимум 440 тыс евро. Для расширения данных мер на период с 2014 по 2020 годы потребуется максимум 2 млн евро.

По оценке министерства, выручить эти средства можно за счет снижения инвестиций в развитие зоны лесонасаждений и в улучшение жизнеспособности леса — эти меры включают в себя, например, очистку деревьев от сучьев, обустройство кострищ, приобретение оборудования.

Сейчас государство не платит компенсации владельцам частных лесов, оставшихся за пределами сети заповедников Natura 2000.

Про поточну ситуацію у лісогосподарській галузі та дії Профспілки в цих умовах

ПРОФЕСІЙНА СПІЛКА ПРАЦІВНИКІВ ЛІСОВОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

ПРЕЗИДІЯ ЦЕНТРАЛЬНОГО КОМІТЕТУ 
ПОСТАНОВА
02 лютого 2016 року № П - 18 - 1
м. Київ
Про поточну ситуацію у лісогосподарській галузі та дії Профспілки в цих умовах

На Пленумі ЦК Профспілки 30 жовтня 2015 року та Президії ЦК Профспілки 15 грудня 2015 року розглядалося питання щодо презентації Головою Держлісагентства Концепції реформування лісового і мисливського господарства України, згідно з якою, зокрема, планується всі лісогосподарські підприємства об’єднати в одне державне лісогосподарське підприємство та повністю відмовитись від бюджетного фінансування лісогосподарських заходів. Відбулася ціла низка круглих столів, на яких Перший заступник Міністра аграрної політики та продовольства України, Голова Держлісагентства та його перший заступник обіцяли і рестарт реформам, і розрахунки, і обґрунтування, і саму Концепцію - як документ. Незважаючи на те, що були направлені листи Президенту України, Прем’єр-Міністру України, Міністру аграрної політики та продовольства України та Голові Держлісагентства України - Концепції, як документа так і немає, економічні обґрунтування не надані, на всі звернення надані формальні відписки.

Поки керівництво Держлісагентства продовжує відстоювати позицію щодо створення єдиного лісогосподарського підприємства та повної відмови від бюджетного фінансування, Верховна Рада України приймає Державний бюджет 2016 року, яким на фінансування лісогосподарських заходів по КПКВК 2805060 «Ведення лісового і мисливського господарства, охорона і захист лісів в лісовому фонді» не передбачено жодної копійки. Таким чином підприємства південного та східного регіонів залишилися без фінансування, працівники без заробітної плати, а можливо, швидше всього, - й без роботи, галузь опинилася на межі катастрофи. Не додає оптимізму і заборона експорту круглої деревини, підвищення на 40% ставки збору за спеціальне використання лісових ресурсів, необхідність внесення до Держбюджету частини чистого прибутку підприємств у розмірі 75%, що вкрай негативно відбивається на фінансовому стані уже підприємств лісосировинних регіонів.

Вершиною непрофесіоналізму і безпорадності в організації діяльності лісової галузі став лист Держлісагентства від 26.01.2016 № 05-55/316-16 «Щодо поворотної фінансової допомоги».

У зв’язку з різким загостренням фінансово-економічного стану підприємств галузі через відсутність бюджетного фінансування на здійснення лісогосподарських заходів, незрозумілу політику керівництва галузі щодо проведення реформ лісового і мисливського господарства та неефективну кадрову політику,

Президія ЦК Профспілки працівників лісового господарства України,

ПОСТАНОВЛЯЄ:

1. Інформацію голови Центрального Комітету Профспілки «Про поточну ситуацію у лісогосподарській галузі та дії Профспілки в цих умовах» прийняти до відома.

2. У зв’язку з загрозливою ситуацією, що склалася в лісогосподарській галузі через відсутність державного фінансування направити відповідні звернення ЦК Профспілки до Верховної Ради України, Ради національної безпеки і оборони України, Кабінету Міністрів України та Міністерству аграрної політики та продовольства України (листи додаються).

3. Роботу Голови Державного агентства лісових ресурсів України Ковальчука О.П. щодо здійснення державної політики у сфері ведення лісового і мисливського господарства вважати незадовільною та такою, що призвела до вкрай негативних наслідків в діяльності лісогосподарських підприємств, які загрожують виникненням екологічних і техногенних надзвичайних ситуацій в державі та сплеску соціальної напруги в трудових колективах та суспільстві в цілому.

4. Розцінюючи оприлюднену в засобах масової інформації заяву Голови Держлісагентства Ковальчука О.П. про відставку з посади Голови Держлісагентства, як перший крок до виведення лісової галузі із кризового стану, вимагати від відповідних державних органів виконавчої влади негайного її задоволення та термінового вирішення питання про призначення професійного керівництва лісової галузі України.

5. Затвердити вимоги до Держлісагентства (додаток на 1 арк.)

6. При зволіканні з призначенням фахового керівництва Держлісагентства, не вирішенні питань фінансування галузі залишити за собою право на проведення протестних акцій згідно чинного законодавства.

7. Лист Держлісагентства щодо надання поворотної фінансової допомоги лісовими господарствами ресурсної зони вважати таким, що не підлягає задоволенню через відсутність правової бази його реалізації.

Контроль за виконанням постанови покласти на голову ЦК Профспілки Кривов’язого С.Й.

Кривов’язий С.И.

Додаток до постанови № П- 17-1 від
15.12.2015 р.
Вимоги до Державного агентства лісових ресурсів України:
1. З метою збереження та соціального захисту трудових колективів залишити статус юридичних осіб державних підприємств, що входять до сфери управління Держлісагентства, як головної виробничої одиниці структури галузі.

2. Підбір кадрів на керівні посади всіх рівнів Держлісагентства України, обласних управлінь та підвідомчих підприємств за умови наявності у претендентів вищої освіти лісогосподарського профілю та наявності стажу керівної роботи в підприємствах лісового господарства на посадах нижчого рівня.

3. Забезпечення бюджетного фінансування лісогосподарських, лісозахисних та лісоохоронних заходів підприємств лісового господарства.

4. Для визначення перспективи ведення і розвитку лісового і мисливського господарства України забезпечити розробку та прийняття Державної програми «Ліси України» на 2016-2020 роки.

5. Керівництву Державного агентства лісових ресурсів України негайно приступити до розробки та укладення Галузевої угоди.

03/02/2016

http://www.lesovod.org.ua/node/27383

На сайті Президента зареєстрована петиція щодо спасіння Нижньодніпровських штучних лісів

Мешканці Херсонщини намагаються привернути увагу керівництва країни, а також усіх небайдужих людей до проблеми знищення унікальних штучних лісів Півдня України

Петиція зареєстрована під №22/020534-еп. Текст:

На сьогодні в Херсонській області склалась критична ситуація щодо збереження невідновного і вкрай крихкого, природного ресурсу - штучних Нижньодніпровських лісів.

За даними лісового кадастру за Херсонським обласним управлінням лісового та мисливського господарства обліковується загальна площа 172 тис. га в тому числі лісові землі 104, 4 тис. га із них вкрита лісом 74 тис. га. За останні дев’ять років, площа вкрита лісами зменшилася більш як на 12 тис. га ! Таким чином вже втрачено п’ята частина Херсонських лісів.

Унікальність ситуації в тому, що Херсонські ліси по своїй специфіці (штучного походження) та природним, кліматичним та геологічним особливостям не мають можливості самостійного відновлення. Без постійного системного догляду ліси приреченні на зникнення. 

Зникнення лісів Херсонщини, за негативними наслідками на сільське господарство України, без перебільшення можливо порівняти з Чорнобильською катастрофою.

Негативні наслідки полягають в наступному: опустелення, руйнування родючого слою (земля є чи неєдиним ресурсом Херсонщини), порушення водного балансу (з урахуванням вже сталого знищення системи зрощення), зміною кліматичних умов та порушенням екологічної рівноваги. 

Збереження Нижньодніпровських лісів на Херсонщині сьогодні є однією з невідкладних задач державної екобезпеки України.

За останні роки, із-за економічної кризи, браку коштів, та, на сьогоднішній день проведення АТО, фактично зупиненні роботи по збереженню та відтворенню Нижньодніпровських лісів. 

Сьогодні головна задача працівників державних лісогосподарських підпріємств полягає у збереженні, примноженні, охороні та захисту цих рукотворних лісів.

Для сталої та постійної роботи лісогосподарських підприємств області надходили асигнування з державного бюджету України. Так в 2015 році з державного бюджету України поступило 40 млн грн., це всього 60 % від мінімально необхідного. Без фінансівання з державного бюджету виконання основних функцій, а саме забезпечення охорони лісових насаджень від пожеж, самовільних рубок, лісовідновлення, проведення лісозахистних заходів неможливе. Ліси Херсонщини не є промисловими лісами, від реалізації деревини з яких можливо було б отримати кошти та забезпечувати роботу підприємств. 

В державних лісогосподарських підприємствах працюють понад тисячу чоловік. Вони сьогодні залишені напризволяще. Насамперед ті родини, де не одна людина з сімї працює в лісовому господарстві. Відсутні кошти на оплату тапла та енергопостачання, перебування дітей у дошкільних та інших навчальних закладах, придбання необхідних ліків та продуктів харчування.

В цілому відсутність фінансування з державного бюджету лісогосподарських, лісомисливських, наукового та лісозахистного підприємств призведе до повної руйнації та зупинки діяльності. Економія коштів на захисному лісорозведенні повернеться ерозією грунтів, втратою сільськогосподарських культур. Місцеві бюджети Херсонської області недоотримують податків. (Для довідки: в 2014 році лісогосподарськими підприємствами області сплачено до зведеного бюджету 18603 тис.грн., в 2015 році сплачено до зведеного бюджету – 21823 тис. грн).

Лісогосподарськими підприємствами вирощено 7,8 млн. сіянців хвойних та листвяних порід, ягі готові до висадки у 2016 році. Нажаль, їх подальша доля мабуть буде приречена на загибель в розсадниках.

Через складні кліматичні умови південного регіону лісові насадження Херсонщини мають надзвичайно високий рівень пожежної небезпеки і вимагають постійної кропіткої роботи з проведення профілактичних попереджувальних заходів. В звязку з ситуацією, яка є на сьогодні, а саме відсутність коштів – проводити профілактичні заходи по охороні лісу від пожеж не є можливим.

Потреба в бюджетних коштах підприємств Херсонського ОУЛМГ на 2016 рік складає 56845, 3 тис. грн, а саме:
  • Рубки формування та оздоровлення лісів 2330,6 тис.грн
  • Лісовідновлення 56,8 тис. грн
  • Охорона лісів від пожеж, боротьба з шкідниками та хворобами лісу 9476, тис.грн
  • Мисливське господарство 17,1 тис

Новости Херсона » Срочно!

02 лютого 2016

Оголошено конкурс на зайняття посад директорів 15 державних підприємств

28.01.2016

Державне агентство лісових ресурсів України оголошує конкурс на зайняття посад директорів 15 державних підприємств, а саме директора:

1. Державне підприємство "Красноармійське лісове господарство" Донецького обласного управління лісового та мисливського господарства


(85300, Донецька обл., м. Красноармійськ, вул. Череватенко, 5).

Інформація, що стосується фінансово-економічного стану підприємства:

відомості про баланс (форма № 1);
звіт про фінансові результати (форма № 2);
звіт про рух коштів (форма № 3);
звіт про власний капітал (форма № 4);
примітки до річної фінансової звітності (форма № 5).



2. Державне підприємство "Брошнівське лісове господарство" Івано-Франківського обласного управління лісового та мисливського господарства - (повторний конкурс)


(77611, Івано-Франківська обл., Рожнятівський р-н, смт. Брошнів-Осада, вул. Січових Стрільців, 54).

Інформація, що стосується фінансово-економічного стану підприємства:

відомості про баланс (форма № 1);
звіт про фінансові результати (форма № 2);
звіт про рух коштів (форма № 3);
звіт про власний капітал (форма № 4);
примітки до річної фінансової звітності (форма № 5).



3. Державне підприємство "Кутське лісове господарство" Івано-Франківського обласного управління лісового та мисливського господарства - (повторний конкурс)


(78621, Івано-Франківська обл., смт. Яблунів, вул. Січових Стрільців,1)

Інформація, що стосується фінансово-економічного стану підприємства:

відомості про баланс (форма № 1);
звіт про фінансові результати (форма № 2);
звіт про рух коштів (форма № 3);
звіт про власний капітал (форма № 4);
примітки до річної фінансової звітності (форма № 5).


4. Державне підприємство "Березнівське лісове господарство" Рівненського обласного управління лісового та мисливського господарства - (повторний конкурс)


(34600, Рівненська обл., м. Березне, вул. Київська, 1).

Інформація, що стосується фінансово-економічного стану підприємства:

відомості про баланс (форма № 1);
звіт про фінансові результати (форма № 2);
звіт про рух коштів (форма № 3);
звіт про власний капітал (форма № 4);
примітки до річної фінансової звітності (форма № 5).


5. Державне підприємство "Дубенське лісове господарство" Рівненського обласного управління лісового та мисливського господарства


(35600, Рівненська обл., м. Дубно, вул. Берестецька,35)

Інформація, що стосується фінансово-економічного стану підприємства:

відомості про баланс (форма № 1);
звіт про фінансові результати (форма № 2);
звіт про рух коштів (форма № 3);
звіт про власний капітал (форма № 4);
примітки до річної фінансової звітності (форма № 5).


6. Державне підприємство "Хмельницьке лісомисливське господарство" Хмельницького обласного управління лісового та мисливського господарства 

(29015, м. Хмельницький, провулок 1-й Мирний,18).

Інформація, що стосується фінансово-економічного стану підприємства:

відомості про баланс (форма № 1);
звіт про фінансові результати (форма № 2);
звіт про рух коштів (форма № 3);
звіт про власний капітал (форма № 4);
примітки до річної фінансової звітності (форма № 5).


7. Державне підприємство "Берегометське лісомисливське господарство" Чернівецького обласного управління лісового та мисливського господарства


(59233, Чернівецька обл., Вижницький р-н, смт. Берегомет, вул. Центральна,55)

Інформація, що стосується фінансово-економічного стану підприємства:

відомості про баланс (форма № 1);
звіт про фінансові результати (форма № 2);
звіт про рух коштів (форма № 3);
звіт про власний капітал (форма № 4);
примітки до річної фінансової звітності (форма № 5).


8. Державне підприємство "Глибоцьке державне спеціалізоване лісогосподарське підприємство агропромислового комплексу "Глибоцький держспецлісгосп АПК" Чернівецького обласного управління лісового та мисливського господарства - (повторний конкурс)


(60427, Чернівецька обл., Глибоцький р-н., с.Кам’янка, вул.Набережна,103)

Інформація, що стосується фінансово-економічного стану підприємства:

відомості про баланс (форма № 1);
звіт про фінансові результати (форма № 2);
звіт про рух коштів (форма № 3);
звіт про власний капітал (форма № 4);
примітки до річної фінансової звітності (форма № 5).


9. Державне підприємство "Заставнівське державне спеціалізоване лісництво агропромислового комплексу" Чернівецького обласного управління лісового та мисливського господарства - (повторний конкурс)


(59414, Чернівецька обл., Заставнівський р-н., с.Репужинці, вул.Центральна,73).

Інформація, що стосується фінансово-економічного стану підприємства:

відомості про баланс (форма № 1);
звіт про фінансові результати (форма № 2);
звіт про рух коштів (форма № 3);
звіт про власний капітал (форма № 4);
примітки до річної фінансової звітності (форма № 5).


10. Державне підприємство "Герцаївське державне спеціалізоване лісництво агропромислового комплексу" Чернівецького обласного управління лісового та мисливського господарства - (повторний конкурс)


(60513,Чернівецька обл., Герцаївський р-н, с.Молниця, вул.Чернівецька,8,корпус А)

Інформація, що стосується фінансово-економічного стану підприємства:

відомості про баланс (форма № 1);
звіт про фінансові результати (форма № 2);
звіт про рух коштів (форма № 3);
звіт про власний капітал (форма № 4);
примітки до річної фінансової звітності (форма № 5).


11. Державне підприємство "Корюківське лісове господарство" Чернігівського обласного управління лісового та мисливського господарства


(15300, Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Індустріальна,40)

Інформація, що стосується фінансово-економічного стану підприємства:

відомості про баланс (форма № 1);
звіт про фінансові результати (форма № 2);
звіт про рух коштів (форма № 3);
звіт про власний капітал (форма № 4);
примітки до річної фінансової звітності (форма № 5).


12. Державне підприємство "Маріупольська лісова науково-дослідна станція" Українського ордена "Знак Пошани" науково-дослідного інституту лісового господарства і агролісомеліорації ім. Г.М.Висоцького - (повторний конкурс)


(85730, Донецька обл., Волноваський р-н, с.Лісне, п/в Ольгінка, вул. Миру,11).

Інформація, що стосується фінансово-економічного стану підприємства:

відомості про баланс (форма № 1);
звіт про фінансові результати (форма № 2);
звіт про рух коштів (форма № 3);
звіт про власний капітал (форма № 4);
примітки до річної фінансової звітності (форма № 5).


13. Державне спеціалізоване лісозахисне підприємство "Івано-Франківськлісозахист"


(76018, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського,31)

Інформація, що стосується фінансово-економічного стану підприємства:

відомості про баланс (форма № 1);
звіт про фінансові результати (форма № 2);
звіт про рух коштів (форма № 3);
звіт про власний капітал (форма № 4);
примітки до річної фінансової звітності (форма № 5).


14. Державне спеціалізоване лісозахисне підприємство "Рівнелісозахист"- (повторний конкурс)


(03655, Рівненська обл., м. Сарни, вул. Гоголя,34)

Інформація, що стосується фінансово-економічного стану підприємства:

відомості про баланс (форма № 1);
звіт про фінансові результати (форма № 2);
звіт про рух коштів (форма № 3);
звіт про власний капітал (форма № 4);
примітки до річної фінансової звітності (форма № 5).

15. Державна організація "Український лісовий селекційний центр"


(08150, Київська обл., м. Боярка, вул. Лісодослідна,14)

Інформація, що стосується фінансово-економічного стану підприємства:

відомості про баланс (форма № 1);
звіт про надходження та використання коштів загального фонду;
звіт про рух коштів (форма № 3);
звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги;
звіт про результати фінансової діяльності.


Основні напрями діяльності лісових господарств:


  • ведення лісового господарства, охорона, захист, раціональне використання та відтворення лісів;
  • охорона, відтворення та раціональне використання державного мисливського фонду на території мисливських угідь, наданих у користування підприємству;
  • проведення заходів з відновлення лісів, підвищення їх продуктивності;
  • організація лісонасінневої справи і лісових розсадників;
  • поліпшення стану і підвищення продуктивності лісів;
  • облік лісових користувань;
  • охорона лісів і захисних лісонасаджень від пожеж, здійснення протипожежних заходів, захист лісів від хвороб та шкідників;
  • облік лісового фонду і реєстрація всіх змін у його складі; розробка і подання по підлеглості матеріалів про розподіл лісів на категорії та застосування лісових такс і зміну границь лісництв;
  • проведення матеріальної та грошової оцінки лісу на лісосіках, призначених до рубки; проведення рубок з додержанням діючих настанов і правил;
  • популяризація серед населення значення збереження і правильного використання лісів і захисних лісонасаджень;
  • здійснення капітального будівництва, ефективне використання виробничих фондів і капітальних вкладень, технічного переоснащення підприємства;
  • забезпечення підвищення продуктивності праці на основі механізації трудомістких лісокультурних і лісогосподарських робіт.


Основні напрями діяльності мисливських господарств:

  • охорона, відтворення та раціональне використання державного мисливського фонду на території мисливських угідь, наданих у користування Підприємству.



Основні напрями діяльності науково-дослідних станцій:

  • організація ведення лісового господарства в радіоактивно забруднених лісах;
  • селекційно-насінницькі науково-дослідні роботи в зоні Українського Полісся;
  • дослідження радіологічного впливу на деревно-чагарникову рослинність;
  • вирощування декоративних деревно-чагарникових порід.

Основні напрями діяльності спеціалізованих лісозахисних підприємств:


  • організація та проведення рекогносцирувальних та інших лісопатологічних обстежень лісових насаджень, обліків чисельності шкідників лісу, визначення збудників хвороб та інших аналітичних робіт з метою визначення санітарного стану лісових насаджень;
  • методична допомога і нагляд з організації та виконання лісозахисних робіт на підприємствах лісового господарства;
  • проведення обстежень лісів і захисних насаджень на предмет виявлення незаконних порубок, пошкоджень та інших порушень, а також відповідне актування лісопорушень;
  • здійснення технічного керівництва або безпосереднього проведення активних винищувальних та санітарно-оздоровчих заходів в лісових насадженнях, багаторічних плодових насадженнях, сільськогосподарських угіддях, зелених насадженнях загального користування, присадибних ділянках різних форм власності від шкідників та хвороб.



Заяви приймаються за адресою:

м. Київ, вул. Шота Руставелі, 9а (каб. 17)

протягом 30 календарних днів (з 29.01.2016 по 27.02.2016) після оприлюднення оголошення на офіційному веб-сайті Держлісагентства (http://dklg.kmu.gov.ua.).

Телефон для довідок: (044) 235-80-43.

Адреса електронної пошти: gora@dklg.gov.ua



Вимоги до претендента:

  • громадянство України;
  • володіння державною мовою;
  • вища освіта (магістр, спеціаліст);
  • успішний досвід управління підприємствами;
  • досвід антикризового управління підприємством;
  • позитивна репутація;
  • успішний досвід проведення операційної оптимізації та реорганізації на підприємствах;
  • знання законодавства України;
  • високий рівень фінансової грамотності;
  • розвинуті навички проектного менеджменту та досвід їх застосування.


Для участі в конкурсному відборі претендент особисто подає та/або надсилає електронною поштою комісії разом із заявою:

- належним чином завірені копію документа, що посвідчує особу;

- копію трудової книжки або документів, що засвідчують досвід роботи;

- копію документа про вищу освіту;

- біографічну довідку (резюме);

- конкурсну пропозицію (розробляється на підставі фактичних показників фінансово-господарської діяльності, може містити проект стратегічного плану розвитку підприємства на середньострокову перспективу, в якому передбачаються:

детальний першочерговий план реформування підприємства протягом одного року;

заходи з виконання завдань та результати аналізу можливих ризиків, а також з поліпшення техніко-економічних та фінансових показників підприємства, підвищення його конкурентоспроможності;

обсяг надходження коштів до бюджетів;

пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку підприємства;

пропозиції щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників фінансово-господарської діяльності);

- згоду на обробку персональних даних;

- рекомендації та інші документи на його розсуд.



Відповідальність за недостовірність документів несе претендент.

У разі подання заяви та документів, передбачених цим пунктом, лише електронною поштою учасник конкурсного відбору під час заслуховування конкурсних пропозицій додатково подає підписану заяву.



За рішенням комісії претендент не допускається до участі в конкурсному відборі в разі:
  • неподання ним одного із вищезазначених документів;
  • невідповідності встановленим комісією вимогам до претендентів та конкурсних пропозицій;
  • наявності у претендента не знятої або не погашеної в установленому законом порядку судимості, заборони займати відповідні посади або займатися певними видами діяльності.

Місце проведення конкурсного відбору: м. Київ, вул. Шота Руставелі, 9а, каб.24

Ухвалення рішення про допуск претендентів до конкурсного відбору або відхилення їх кандидатур - з 29 лютого по 2 березня 2016 року

Розгляд конкурсних пропозицій - з 3 березня по 10 березня 2016 року

Дата оприлюднення результатів конкурсного відбору – до 12 березня 2016 року

Оприлюднення результатів конкурсного відбору - офіційний сайт Держлісагентства http://dklg.kmu.gov.ua/ , розділ – "Конкурсний відбір керівників" – "Переможці конкурсу".

Суд не поверне 15 га лісу на березі Дніпра державі




Суд відмовився повернути державі лісові ділянки загальною площею 15,61 га, розташовані на території Ясногородської сільської ради Вишгородського району, повідомляють Наші Гроші.

Про це свідчить рішення Вишгородського районного суду Київської області від 12 січня. Обласна прокуратура просила визнати право власності на ці ділянки за Кабміном і право користування за ДП «Димерське лісове господарство». Останні підтримали позовні вимоги.

Обласна прокуратура просила визнати право власності на ці ділянки за Кабміном і право користування за ДП «Димерське лісове господарство». Останні підтримали позовні вимоги.
Суд встановив, що у квітні 2008 року за розпорядженням Київської облдержадміністрації із постійного користування «Димерського лісгоспу» було вилучено 16 земельних ділянок площею 0,97-0,98 га і змінено їх цільове призначення на сільськогосподарські землі.

Надалі Вишгородська райдержадміністрація, розглянувши заяви 16 громадян, безоплатно передала їм у приватну власність вказані ділянки. Ці особи попросили змінити цільове призначення на індивідуальне садівництво, після чого отримали держакти на ділянки.

Суд вказує, що за законодавством ОДА мала право розпоряджатися лісовими ділянками до 1 га. Якби це були ділянки понад 1 га, тоді це вже була би компетенція Кабміну. Разом з тим суд вказує на відсутність у Лісовому кодексі такого поняття як «єдиний масив», відтак визначальними він визнав розмір конкретної земельної ділянки , а не їх сукупну площу, хоч вони і були виділені одночасно різним особам.

Суд також вказує на те, що для відводу земельних ділянок було отримано необхідні висновки. Вилучення і зміна цільового призначення ділянок погоджувалася листом начальника управління Київського обласного управління лісового та мисливського господарства. Крім того, «Димерський лісгосп» отримав відшкодування збитків за вилучення лісових земель.
Суд вказує на недоведеність того, що розпорядження Київської ОДА та Вишгородськогої РДА, на підставі яких громадяни отримали державні акти на право власності на землю, прийняті з порушеннями, а тому підстав для витребування земельних ділянок на користь держави не вбачається.

Власники ділянок:

Мільман Володимир Борисович – 1,96 га
Савченко Тетяна Станіславівна – 5,88 га
Ботвiна Олександр Михайлович – 0,98 га
Карпенко Ігор Іванович – 0,97 га
Гребенюк Сергій Юрійович – 0,97 га
Аккерман Надія Іванівна – 0,97 га
Михайлова Оксана Юріївна – 0,97 га
Стадник Нiна Олександрiвна – 0,97 га
ТОВ «Українські інвестиційні системи» – 1,94 га

Фірмою «Українські інвестиційні системи» через ТОВ «Раінвест Холдінг» і ТОВ «Гіс Інвест» володіють колишній народний депутат від «Нашої України» Олег Гуменюк і його мати Ганна Омелянівна Гуменюк. Директором фірми є Олександр Петровський, помічник Гуменюка.
Олександр Ботвіна, Ніна Стадник і Оксана Михайлова входили до керівних органів ВАТ «Іскра».

http://www.abcnews.com.ua/ru/news/sud-nie-vierniet-15-gha-liesa-pod-dnieprom-ghosudarstvu
http://nashigroshi.org/2016/02/01/sud-zalyshyv-u-pryvatnij-vlasnosti-15-hektariv-lisu-na-berezi-dnipra-nepodalik-vid-kyjeva/

Звернення Голови Товариства лісівників України О.П.Яреська

02.02.2016 р. № 09/02 

Начальникам обласних управлінь лісового та мисливського господарства
Головам обласних організацій Товариства лісівників України


Шановні колеги ! Як нам бути?

Настали найважчі часи для лісового господарства України: вкрай недостатнє бюджетне фінансування на 2016 рік , нестабільне економічне становище в Україні утворюють небезпеку для галузі.

Вперше за останні 48 років, які мені довелося працювати в лісовому господарстві, настали критичні часи. На порядок денний поставлене питання як зберегти лісогосподарські підприємства, галузеву науку, кадри, робочі місця. Багато разів робилися спроби зберегти, реформувати, перейменувати лісове господарство і т.п.

Прийшов до одного висновку – зберегти галузь, її устої, устрій дозволить тільки економічне, фінансове забезпечення, яке захистить її від залежності перед іншими вищестоящими відомствами.

Для цього необхідно створити Стабілізаційний Фонд лісового господарства України, узгодити його до Законодавства України.

Стабілізаційний Фонд лісового господарства України

Його завдання: фінансова та матеріальна підтримка лісогосподарських підприємств Півдня, це в першу чергу Херсонська, Миколаївська, Запорізька, Дніпропетровська області.

Фінансування наукових інститутів, лісозахисних підприємств.

Стабілізаційний Фонд можна утворити при Державному агенстві лісосировинних ресурсів ( в подальшому реорганізувавши його в Державний комітет лісового господарства України) або при Міністерстві аграрної політики України, так як воно на сьогодні є розподільником коштів.

Розподілення коштів Стабілізаційного Фонду має здійснювати Держагенство ( Комітет лісового господарства України) , з обов’язковим затвердженням на колегії Агенства ( Комітету) за погодженням з розподільником коштів, тобто Міністерством аграрної політики.

Накопичення коштів Стабілізаційного Фонду проводити за рахунок :

· Відрахування прибутку лісгоспів; відсоток установлювати за рішенням колегії Агенства(Комітету);

· Перерахування коштів деревопереробних підприємств України, коштів на відновлення лісу та його захист;

· Добровільних внесків великих компаній, підприємств різних галузей України;

· Відрахування від сільськогосподарської діяльності сільгосп -підприємств, так як ліси і лісосмуги підвищують врожайність сільгосп -культур в середньому на 2 і більше відсотка на кожному гектарі.

Взагалі для стабілізаційної підтримки роботи галузі потрібно приблизно 180 млн. грн. додаткових коштів.

Галузь має 670 млн. грн. чистого прибутку в рік.

Пропозиція по створенню Стабілізаційного Фонду або холдінгової компанії, яка б безпосередньо була підпорядкована Держагентству (Комітету) не нова. Її було висловлено ще 10 років тому рядом начальників обласних управлінь лісового і мисливського господарства .

Що дає впровадження в життя цієї пропозиції :

  1. Збереження лісової галузі України, її структурних підрозділів .
  2. Збереження кадрового потенціалу і робочих місць.
  3. Спроможність вести роботи по лісовідновленню, захисту і охороні лісів, створенню нових лісів і доведенню лісистості України до 24-30%.
  4. Забезпечення нормального функціонування лісової науки.
  5. Незалежність від форсмажорних економічних проблем в Україні.
Багато разів і років проводились компанії з реформування лісової галузі. Низька із них була прийнятна , але останні обов’язково привели б до розбалансування стабільної, багаторічної моделі, структури сьогоднішньої будови лісової галузі.

Десятки років проводять реформи лісового господарства в Болгарії, які ще не мають відповідного результату. Розглядалась модель лісового господарства Латвії, яка абсолютно неприйнятна для України. Негативним прикладом є розвал лісової галузі в Росії. Не потрібно і недопустимо зруйнувати те, що протягом століть виплекали і зберегли наші попередники.

На засіданні президії Товариства лісівників України було висловлено бачення реформування лісового господарства України.

Увесь час варіанти реформування галузі пропонувалися зверху. Настав час отримати пропозиції знизу. Конкретні, довгострокові та зберігаючі основи нашого лісового господарства .

Тому звертаюся до начальників обласних управлінь, голів обласних організацій Товариства лісівників України висловити свої зауваження по моїй пропозиції.

З повагою, голова Товариства лісівників України                                              О.П Яресько

http://tlu.kiev.ua/index.php/Featured/shanovni-kolegi.html

ТОВАРИСТВО ЛІСІВНИКІВ УКРАЇНИ
01601, м. Київ,
вул. Ш Руставелі 9-А, к.54
тел.(044) 235-23-48
факс (044) 235-23-48
E-mail: gromrada@dklg.gov.ua

SOCIETY OF FORESTERS OF UKRAINE
01601 Kyiv,
Shota Rustavely St., 9-A of 54
tel. +380 44 235-23-48
fax. +380 44 235-23-48
E-mail: gromrada@dklg.gov.ua

У Київській області горіла адмінбудівля Ставищенського лісництва

2 лютого в 6:25 в оперативно-диспетчерську службу Ставищенського району надійшло повідомлення про пожежу в адміністративній будівлі лісництва в селі Розкішна по вул. Червоноармійській.

До місця виклику виїхали два відділення 8-ї Державної пожежно-рятувальної частини смт Ставище.

По прибуттю було встановлено, що вогнем охоплено дах і частину приміщення адміністративної будівлі на площі 150 кв. м. Було прийнято рішення про залучення додаткових сил і засобів - 6-ДПРЧ м. Володарка і сільських пожежних команд із сіл Іванівка та Торчиця.

У 8:05 пожежу було ліквідовано. Загалом, на ліквідації пожежі працювало 5 одиниць техніки та 23 чоловіки особового складу.

RuporZT
02.02 18:17
http://ruporzt.com.ua/ukraina/74513-v-kievskoy-oblasti-gorelo-adminzdanie-stavischenskogo-lesnichestva.html

На сайте ВР появился проект постановления об отставке Павленко




Алексей Павленко подал в отставку

Инициаторами постановления выступили члены фракции «Блок Петра Порошенко»

На сайте Верховной Рады Украины (ВРУ) появился проект постановления об отставке министра аграрной политики и продовольствия Украины Алексея Павленко. Документ №3862 был размещен во вторник, 2 февраля.

ДЕТАЛИ
Инициаторами постановления выступили члены фракции «Блок Петра Порошенко» Руслан Князевич, Александр Черненко и Василий Яницкий.
КОНТЕКСТ
Парламентская фракция «Самопомич» приняла решение об отзыве делегированного ею в правительство министра аграрной политики и продовольствия Алексея Павленко в связи с недоверием Кабмину.Напомним, информация о том, что Павленко решил уйти из правительства, появилась 28 января. На следующий день министр подал в отставку.

19:18 | 02.02.2016
http://www.business.ua/ukraine/na_sayte_vr_poyavilsya_proekt_postanovleniya_ob_otstavke_pavlenko-276264/


Судьба заявления министра Павленко об отставке должна быть решена парламентом - замминистра агрополитики



Дата 2016-02-02 12:37:18 

Заместитель Министра аграрной политики - руководитель аппарата Инна Гребенюк, комментируя написанное министром заявление об отставке, сообщила: "Министр Алексей Павленко подал в парламент заявление об отставке. Согласно положениям Закона Украины "О Кабинете Министров Украины" Министр освобождается от занимаемой должности с даты принятия Верховной Радой Украины соответствующего постановления. Такое постановление принимается большинством от конституционного состава парламента, то есть 226 голосами. Сейчас неизвестно, когда этот вопрос будет включен в повестку дня заседаний парламента для рассмотрения", - пояснила Инна Гребенюк.

Об этом сообщили в пресс-службе Минагрополики.

"Должность Министра является политической. Ответственность за выполнение им своих обязанностей не может быть снята никаким другим образом, чем решением Верховной Рады. Министр и команда Минагрополитики работают в штатном режиме. Инна Гребенюк еще раз подчеркнула, что политические процессы никак не влияют на режим и качество работы министерства. "Мы работаем и будем работать в обычном режиме, максимально сосредоточившись на выполнении задач на 2016 год", - добавила заместитель Министра-руководитель аппарата.

"В последнее время в стране сложилась практика, когда парламент месяцами не может проголосовать представленные министрами заявления об отставке. В отдельных случаях этот срок достигает полугода. Поэтому подчеркиваю, ответственность за аграрную отрасль на министра и Минагрополитики была возложена Верховной Радой, и только ею может быть снята", - отметила Инна Гребенюк.

Напомним, что ранее ряд политологов предположили, что если Верховная Рада будет рассматривать заявление Павленко, то в сессионном зале не хватит голосов. "За него по разным причинам не готовы голосовать все фракции. Так, политолог Вадим Карасев заявил: "Коалициантам" достаточно имеющегося у них набора" наполовину отставленных "министров - Квиташвили, Пивоварского и Стеця. Поэтому отставки не будет. Для этого нет ни логических, ни политических, ни юридических оснований". Другой аналитик - Евгений Магда - также выразил подобное мнение: "Напомню, что борьба против конституционных изменений в части децентрализации летом этого года привела к уходу от этого политического проекта 5 парламентариев, среди которых первый номер партийного списка Анна Гопко.

"Самопомич" не сумела добиться ее отставки с поста главы комитета ВР. Не стоит надеяться, что Павленко отправят в отставку - голосов для этого в сессионном зале нет".

Кроме того, депутат-аграрий, член фракции "Блок Петра Порошенко" Андрей Вадатурский назвал политику "Самопомочи" политическим шантажом.

"Я доволен работой Министра АПК. И не поддержу, и не проголосую, ни в зале Верховной Рады, ни в Комитете за его отставку. Потому что я считаю, что министр должен быть не политиком, а технарем. И заниматься профессионально аграрными вопросами, а не заниматься интригами", - отметил нардеп.

Бійців АТО та їх родин запрошують на відпочинкову реабілітацію до лісового господарства (ВІДЕО)



Як ми повідомляли раніше, Берегометське лісомисливське господарство тривалий час займається програмою розвитку лісового та гірського туризму.

Першими, хто випробував таку новинку, були учасники АТО, які тривалий час проходять відпочинкову реабілітацію.

Як розповіла заступник директора Берегометського лісомисливського господарства з питань розвитку туризму, рекреації та комунікації Тетяна Терон, триває відпочинкова реабілітація воїнів АТО на території лісництва.
«Ми хочемо звернутися до волонтерів та до тих, хто спілкується з військовими АТО та їх родинами, адже програма не зупиняється, вона працює. Нам потрібна всебічна допомога, адже проживання, екскурсії, послуги на різні відпочинку ми надаємо, але харчувати стає все складніше, бо стало більше людей», - зауважила Тетяна Тирон.

Вона розповіла, що за місяць на території Берегометського лісництва вже відпочили 6 воїнів АТО, які служать серед прикордонників, одна молода пара з Донецька та Харкова, окрім того, почалась програма Міністерства внутрішніх справ щодо окремого добровольчого батальйону особливого призначення. «Станом на сьогодні відбувся прийом хлопців із Сум, який приймав Путильський лісгосп. Зараз на відпочинку знаходяться 7 воїнів АТО з Харкова, а також очікується 7 військових із Чернігова та 8 із зони АТО», - поділилась пані Тетяна.

Представниця лісгоспу закликала АТОвців та їх родин приєднуватися до відпочинку, «бо коли йде спілкування із природою, то можна винести стільки світла, скільки тобі треба і скільки сил та мужності – скільки ти можеш витримати».

Детальна інформація за номерами: 067 307 40 89, 066 544 17 29.
02 ЛЮТОГО 2016