ПІД ВИГЛЯДОМ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ

влада обвалила лісову галузь в Україні

ЛІС І РЕФОРМУВАННЯ

Державні ліси мають покривати свої видатки з власних доходів

Орест ФУРДИЧКО

Таємниці реформування "лісових відносин" в Україні

РЕФОРМАЦІЯ, ДЕГРАДАЦІЯ ЧИ ПРОФАНАЦІЯ?

Як Держлісагентство хоче реформувати лісову галузь

ЧИНОВНИКИ ПРОТИ ЛІСІВНИКІВ

Кому вигідний фінансовий саботаж лісгоспів?

15 квітня 2016

20.04.2016. – відбудеться прес-тур представників ЗМІ до Спеціального авіаційного загону ДСНС України


ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ

15.04.2016

20.04.2016 – відбудеться прес-тур представників ЗМІ до Спеціального авіаційного загону ДСНС України

20 квітня Державна служба України з надзвичайних ситуацій запрошує представників ЗМІ відвідати Спеціальний авіаційний загін Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту (м. Ніжин, Чернігівська область).

У програмі прес-туру відбудеться демонстрація комплексної взаємодії наземних і повітряних сил під час ліквідації масштабних лісових пожеж із залученням вертольоту Мі-8МТ з водозливним пристроєм, літаків Ан-32П, групи застосовування безпілотних апаратів.

Практичні відпрацювання проводяться в рамках проведення навчально-методичних зборів керівного складу ГУ (У) ДСНС України в областях та м. Києві щодо гасіння пожеж у природних екосистемах із залученням авіаційних засобів.

Акредитація ЗМІ триває до 14 год. 19 квітня за тел.: (044) 247-30-46, 247-30-28 або на e-mail: pressinfo.mns@gmail.com

Здійснюється трансфер!

Місце збору представників ЗМІ: м. Київ, вул. О. Гончара, 55 А (будівля ДСНС).
Час зустрічі: 08:00 20 квітня.
Контактна особа: Ковальчук Віта (098) 420-13-65.

Для представників ЗМІ, які їхатимуть власним транспортом, збір об 11 год. 20 квітня за адресою: Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Космонавтів, 90.

Адреса цієї сторінки: http://www.mns.gov.ua/news/47673.html

© 2009 «МНС України». При використанні матеріалів посилання на МНС України обов'язкове

Фахівці з Туреччини відвідали лісові розсадниками Киргизстану

Поки делегагація Киргизії тренувалася в Туреччині, представники Турецької Республіки поїхали в Киргизію.

5-8 квітня 2016 року група фахівців з Турецької Республіки ознайомилася з лісовими розсадниками Киргизстану в Іссик-Кульської, Джалал-Абадської і Ошській областях.
Члени делегації на чолі з заступником директора Департаменту з розплідників Гендирекції по лісах при Міністерстві з лісовим та водним справах ТР Мехмет Доган Ченгизом відвідали Кара-Алминский, Ноокатский, Джети-Огузский і Тюпские лісгоспи. Ознайомча поїздка відбулася в рамках реалізованого в Киргизстані проекту Державного агентства охорони навколишнього середовища та лісового господарства, Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) та Глобального екологічного фонду (ГЕФ) «Стале управління гірськими лісовими та земельними ресурсами в умовах зміни клімату».

В ході поїздки співробітники лісових господарств ГАООСЛХ показали гостям традиційні методи вирощування посадкових матеріалів деревних і чагарникових порід у розсадницьких господарствах. Крім того, були продемонстровані нові методи з використанням методу теплого кольцеобразования, вирощування саджанців із закритою кореневою системою.

Як зазначив заступник директора лісового розсадника Ескішехір Жеват Каймас, киргизька розплідники функціонують досить добре. «Проблемою є відсутність механізації, щоб поліпшити процес вирощування потрібно впроваджувати машини, автоматизувати процеси, а також дотримуватися єдині стандарти»,- сказав Ж. Каймас.

У свою чергу, головний спеціаліст Науково-виробничого центру сталого управління природними ресурсами та підвищення кваліфікації ГАООСЛХ Алмаз Сейдалієв підкреслив, що ведеться робота щодо впровадження більш ефективних і економічно вигідних методів вирощування саджанців та сіянців. Турецькі лісівники мають значний досвід по вирощуванню сіянців і саджанців з закритою кореневою системою. «Сучасні технології дозволяють висаджувати саджанці в будь-який час року, крім зими. Зараз нашим завданням є навчання наших співробітників цих методів, придбання необхідного обладнання»,-сказав А. Сейдалієв.

Коментуючи проблему збереження лісів, головний технічний радник проекту, доктор Хейно Хертель зазначив, що в Киргизстані потрібен індивідуальний підхід для кожної місцевості. «Наприклад, на півдні більше розвинено землеробство, там має сенс вкладати в аграрний сектор, щоб воно не руйнувало лісові масиви. У північних областях люди традиційно добре розуміють скотарство, їм треба допомагати в цьому», - сказав Х. Хертель.

За підсумками поїздки турецька делегація запропонувала ідею створення розплідника з досвіду Туреччини. Як повідомив глава делегації Мехмет Доган Ченгіз, турецькі фахівці готові надати будь-яку посильну допомогу в розвитку розплідників в Киргизстані. «Найголовніше – це підтримка місцевого населення, якщо люди будуть сприяти нам при створенні нових розсадників, то ми зможемо досягти результатів», - сказав Мехмет Доган Ченгіз. За його словами, турецька сторона може надіслати фахівців, які протягом певного часу будуть навчати відповідних фахівців в Киргизстані.

Довідка: Ліси в Киргизстані схильні до сильної деградації з-за надмірної експлуатації місцевим населенням. Деревина використовується як паливо, так і для будівництва житла. Гірський рельєф країни поряд з скороченням лісових масивів (5,61% території країни покрито лісами, в той час, як за міжнародними стандартами мінімальним для забезпечення сталості середовища і збереження запасів вуглецю вважається 10 відсотків лісових площ), призводить до вітрової та водної ерозії ґрунтів на схилах гір. Це, в свою чергу, створює загрозу зсувів, селів і паводків, а також погіршення якості води. На інтенсивність ерозії, в тому числі, впливає і сільськогосподарська діяльність. В результаті господарської діяльності і природних факторів руйнівні процеси спостерігаються на великих територіях. В даний час близько 10,7 млн. гектарів сільськогосподарських угідь (понад 88%) і майже половина всіх пасовищ в країні класифікуються як деградовані, або схильні до опустелювання.

Прес-служба ГАООСЛХ
(С. Камалдінов 901160, 0552119671)

http://nature.gov.kg/index.php/news/937-spetsialisty-iz-turtsii-posetili-lesnye-pitomnikami-kyrgyzstana.html

На Киевщине опять горели торфяники


В оперативно–диспетчерскую службу в Киево-Святошинском районе поступило сообщение о возгорании торфа на открытой местности в поселке Михайловка-Рубежовка.

Об этом сообщила руководитель пресс-службы ГУ ГСЧС в Киевской области Виктория Рубан.

«На ликвидацию возгорания был направлен дежурный караул 34-й Государственной пожарно-спасательной части г. Вишневое. По прибытию на место вызова установлено, что произошло загорание торфяных залежей на площади 140 кв.м. Благодаря слаженным действиям спасателей пожар на торфянике была успешно ликвидирован и не допущено крупномасштабное возгорание торфа», - сообщила В.Рубан.



По словам представителя ГСЧС, причина пожара устанавливается.
По материалам ru.golos.ua

З початку року з лісництв краю звільнено 7 директорів, 97 чоловік - покарані - Мурга. ФОТО. ВІДЕО


Про це головний лісник краю Валерій Мурга розповів сьогодні, 14 квітня, під час засідання Громадської ради при Закарпатському ОУЛМГ.

Сьогоднішнє засідання видалося доволі емоційним. Зокрема ситуацію, яка склалася у Березнянському лісництві жорстко озвучив активіст Павло Павлов. Разом з тим, під час запеклої дискусії між керівництвом лісгоспу та активістами було озвучено план конкретних дій та напрацювання щодо покращення ситуації у краї. Зокрема йшлося про створення спеціальної комісії.

Під час засідання очільник закарпатського лісгоспу зазначив, що наразі найбільша самовільна рубка в Україні - на Закарпатті.

Однак, з його слів в управлінні налаштовані боротися із незаконною вирубкою лісів та браконьєрством. Так, з грудня місяця поточного року звільнено 7 директорів, іще 97 осіб - покарано. Крім того триваєють перевірки окремих лісництв та додаткові фінансові перевірки.



"Стосовно порушників: за 4 місяці моєї роботи звільнено 7 директорів, звільнено практично одне лісництво у Бичкові, стоять питання за порушення при мисливстві тощо. Крім того, 97 чоловік - покарано, 14 - звільнено. Ви рахуєте, що система не працює? Ви рахуєте, що у такій величезній системі немає порушень? Ми маємо з ними боротися! Ми відкриті тут. Я особисто готовий їхати в любу точку Закарпаття. Є проблеми - будемо вирішувати.", - звернувся до присутніх Валерій Мурга.
Відтак, під час засідення, було вирішено утворити відповідну комісію, яка, за необхідності, буде виїжджати на місця спільно з представниками та спеціалістами лісгоспу.
"Ми не можемо зробити парк по всьому Закарпатті. Сотні тисяч людей працюють на переробці. Але ми можемо навести тут лад. І найперше - потрібно зважати на закон", - сказав Мурга.
http://goloskarpat.info/society/570ff53d66b3d/?utm_content=031

Детальніше дивіться у відео "Голосу Карпат":

14 квітня 2016

Розслідування: хто стоїть за варварськими вирубками Карпат. Відео

Масова та хаотична вирубка лісів набуває справжніх загальнонаціональних масштабів. Тривожна інформація надходить із різних куточків країни.
Ліс рубають не тільки у підніжжя Говерли. Біля угорського кордону України буквально за кілька днів просто зникла діброва зі столітніми дубами.
Для тих, хто дихає грошима, слова про "зелені легені країни" нічого не вартують. Недосконалість законодавства вкупі із людською жадібністю дозволяє легко конвертувати природні скарби у реальні гроші.
От тільки наслідки хижацького знищення лісів будуть значно небезпечнішими, ніж
цинічний грабунок країни.
Більше — дивіться у новому випуску "ЦРУ".


Джерело: 24 Канал

http://24tv.ua/rozsliduvannya_hto_stoyit_za_varvarskimi_virubkami_karpat_n677054

Чи потрібен мораторій на рубку лісу?

Кві 14, 2016

Члени постійної депутатської комісії з питань екології, природних ресурсів та рекреації на засіданні комісії, розглянули запит депутата Львівської обласної ради Михайла Нискогуза щодо введення тимчасового мораторію на рубки лісу у Львівський області. Комісія прийняла рішення провести ще одне засідання, запросивши до участі у ньому науковців.

Депутат Львівської обласної ради Анатолій Дейнека навів аргументи проти мораторію. За його словами, заборона рубок може негативно вплинути на екологію лісів. Окрім цього мораторій суперечить законодавству. У лісах повинні постійно проводитися санітарні рубки, адже в багато хворих дерев. Негативно вплине введення мораторію і на економіку області. Зрештою на Львівщині обмежене лісовикористання на 44 відсотках територій засаджених лісами.

Чи потрібен мораторій на рубку лісу, депутатська комісія з’ясовуватиме спільно із науковцями, екологами та громадськими активістами на розширеному засіданні комісії.

Лісгосп: більше 20 регіонів не готові до пожежонебезпечного сезону

Гірше всього ситуація в Сибірському федеральному окрузі, де до сезону не готові більше половини регіонів

Перевірки Рослесхоза показали, що 22 регіону Росії не готові до пожежонебезпечного сезону, повідомив на нараді по підведенню підсумків роботи лісового господарства Росії за 2015 рік глава Рослісгоспу Іван Валентик.

"У минулому році 56 регіонів було не готове. В цьому році за нашими перевірок не готове 22 регіону. В стадії перевірки ще 17, там контрольні терміни готовності не настали, там по сніговому покриву і так далі", - сказав Валентик.

ДОВІДКА

За даними Рослесхоза, у 2015 році на території Росії виникло 12,3 тис. лісових пожеж площею 2,9 млн га, що в 1,3 рази нижче показника 2014 року. На землях лісового фонду виникло 11,3 тис. пожеж на площі 2,6 млн га. При цьому більше 90% від пройденої вогнем площі довелося на Сибірський і Далекосхідний федеральні округи. Найбільш сильні пожежі в 2015 році вирували в Забайкальському краї, Бурятії, Іркутської і Амурської областях, Туві.

Гірше всього ситуація в Сибірському федеральному окрузі, де до сезону не готові більше половини регіонів. На Уралі не готові половина, в Приволзькому федеральному окрузі - трохи менше 50%. А повністю готовий виявився лише Північно-Кавказький федеральний округ. При цьому низький рівень готовності регіону до пожежонебезпечного сезону найчастіше пов'язаний з тим, що до роботи не підготовлена лесопожарная техніка, не укомплектований штат наземних сил пожежогасіння та регіональних диспетчерських служб, а також не укладені держконтракти з авіакомпаніями на патрулювання лісів від пожеж.

"Найголовніше - потрібно організувати систему моніторингу виявлення лісових пожеж. Досі ще тільки в 10 регіонах повністю завершені комплексні процедури, я маю на увазі по регіонах з авиазоной, по укладанню контрактів на авіаційний моніторинг патрулювання. Торік пожежі вже палахкотіли, а держконтракти на авіаційний моніторинг ще не були укладені. Ці пожежі неможливо було виявити і згасити. На жаль, ми відзначаємо, що багато регіонів вже втратили тему з профілактикою", - сказав Валентик.

Роботи з відновлення лісу

Валентик розповів, що орендарі провели роботи по відновленню лісу на площі 650 тисяч гектарів в 2015 році, однак до якості є претензії.

"У сформованих економічних умовах зростає не тільки частка заготовки орендарями, але і частка відтворення лісів. Сьогодні ця частка зросла до 80%. Лісовідновлення орендарі провели вже на площі понад 650 тисяч гектарів при загальній площі 800 тисяч. До якості проведених орендарями робіт є серйозні претензії. Поряд з досить серйозними успіхами, які роблять ряд великих лісопромислових компаній, створюючи власні питомничьи господарства, займаючись якісним відтворенням, є просто провальні договори, де не виконуються заходи в принципі", - сказав Валентик.

При цьому в 2014 році загальна площа лісовідновлювальних робіт досягала 863 тисячі гектарів, а на частку орендарів довелося 70%, або на 622 тисячі гектарів.

Про заготівлю деревини

Обсяги заготівель деревини в 2015 році виросли порівняно з 2014 роком на 2 мільйона кубометрів, що частково пов'язано з виходом лесозаготовщиков з "сірої" зони, повідомив Іван Валентик.

"У 2015 році, незважаючи на непросту ситуацію в економіці, заготовили 205 мільйонів кубів деревини, що на 2 мільйони більше, ніж у 2014 році. Частково, звичайно, ми відзначаємо вихід з тіні тих обсягів, які раніше перебували поза правового поля", - сказав Валентик.

При цьому заготівля лісу громадянами для власних потреб в 2015 році знизилася в порівнянні з 2014 роком з 16,8 мільйонів кубометрів до 15,6 мільйонів кубометрів. На думку глави Рослесхоза це пов'язано, в першу чергу, з тим, що раніше під виглядом заготівлі лісу для власних потреб люди рубали дерева для подальшого перепродажу.

Крім того, Рослесхоз констатує збільшення частки великих компаній, заготовляють від 100 тисяч кубометрів деревини, у 2015 році. Так, в минулому році вони складали 51% від всіх компаній, а в 2014 - 47%.

"Обсяг експортованої продукції в круглому вигляді так само зменшується, в переробленому вигляді - збільшується. Тобто потихеньку реалізується тематика, пов'язана з поглибленням переробки деревини в Російській Федерації", - сказав Валентик.

Детальніше на ТАСС:
http://tass.ru/proisshestviya/3205771

Харківськими лісниками займуться правоохоронці

14 квітня 2016 р. 18:48



Залучити правоохоронців до розбору діяльності чиновників обласного управління лісового господарства було вирішено на сесії облради, після того, як відразу з кількох районів потупили скарги на незаконні рубки і рубки посадок. Селяни стверджують, замість того, щоб лікувати цінні дерева, зокрема дуби, їх просто вирубують.

http://strichka.com/item/44020229

ЄС вимагає від України терміново дозволити вивезення лісу

14.04.16 13:06

Є чіткі сигнали з боку ЄС щодо порушення Україною зобов'язань щодо Угоди про асоціацію. Про це на своїй сторінці в Facebook повідомила торговий представник України Наталія Микольська за підсумками роботи Комітету асоціації Україна-ЄС в торговому складі.

"Було багато позитиву, але і чіткі сигнали негативу щодо невиконання / порушення Украні (саме України, а не урядом) своїх зобов'язань за Угодою про асоціацію", - наголошується в її повідомленні.

Вона підкреслила, що одне серед них - мораторій на експорт лісу-кругляка.

Як повідомлялося, 9 квітня 2015 року Верховна Рада прийняла закон, яким заборонила експорт деяких видів лісоматеріалів, пиломатеріалів і лісу-кругляка. Президент України підписав закон 8 липня. Один з головних мотивів - зупинити варварську вируку лісів в Україні. Другий мотив - підтримати вітчизняних обробників деревини, щоб поставляти на експорт не лісове сировину, а вже оброблені вироби.

На початку цього року уряд запропонувала Раді відновити право на експорт лісу-кругляка, посилаючись на вимогу Євросоюзу в рамках Угоди про асоціацію. Однак це рішення наштовхнулося на опір громадськості та екологів, які відзначали, що скасування мораторію призведе до прискореної вирубці лісів.

Тим більше, що проблема знищення українського лісу стає гранично актуальною, про що "Страна.UA" вже писала.

http://www.warandpeace.ru/ru/news/view/110816/

Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 6 квітня 2016 р. N 292
Київ

Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році

Відповідно до статей 51 і 52 Закону України "Про державну службу" Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Установити, що мінімальний розмір посадового окладу за групою оплати праці 9 у державних органах, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міст обласного значення, становить з 1 травня 2016 р. - 1723 гривні.
2. Затвердити:
схему посадових окладів на посадах державної служби за групами оплати праці з урахуванням юрисдикції державних органів згідно з додатком 1;
розмір надбавок до посадових окладів за ранги державних службовців згідно з додатком 2;
перелік посад державної служби, що прирівнюються до відповідних груп оплати праці, згідно з додатком 3.
3. Ця постанова набирає чинності одночасно із Законом України від 10 грудня 2015 р. N 889-VIII "Про державну службу".

Прем'єр-міністр України
А. ЯЦЕНЮК
Інд. 73
Додаток 1
до постанови Кабінету Міністрів України
від 6 квітня 2016 р. N 292

СХЕМА
посадових окладів на посадах державної служби за групами оплати праці з урахуванням юрисдикції державних органів

Найменування посади державної служби
Група оплати праці
Розміри посадових окладів, гривень
вся територія України
територія однієї або кількох областей, м. Києва або м. Севастополя
територія одного або кількох районів, міст обласного значення
керівник державного органу
1
12061
10338
8615
перший заступник керівника державного органу
2
11200
9477
7754
заступник керівника державного органу
3
10338
8615
6892
директор департаменту
4
8615
6892
5169
начальник самостійного управління

8270
6547
4824
начальник самостійного відділу

7926
6203
4480
заступник директора департаменту
5
7754
6031
4308
заступник начальника самостійного управління

7409
5686
3963
заступник начальника самостійного відділу, завідувач самостійного сектору

7064
5341
3618
начальник управління у складі департаменту
6
6720
4997
3446
заступник начальника управління у складі департаменту

6375
4652
3274
начальник відділу у складі департаменту, самостійного управління

6031
4308
3101
заступник начальника відділу у складі департаменту, самостійного управління

5686
3963
2929
завідувач сектору у складі департаменту, самостійного управління та відділу

5341
3618
2757
головний спеціаліст державного органу
7
4308
3274
2585
провідний спеціаліст державного органу
8
3963
2929
2240
спеціаліст державного органу
9
3618
2412
1723
Примітки.
1. Посадові оклади працівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади та структурних підрозділів, які є юридичними особами, юрисдикція яких поширюється на територію однієї або кількох областей, м. Києва або м. Севастополя, визначаються за 4 - 9 групами оплати праці.
2. Посадові оклади державних службовців Адміністрації Президента України, Апарату Верховної Ради України та Секретаріату Кабінету Міністрів України, передбачені цією схемою, підвищуються на 10 відсотків.



Додаток 2
до постанови Кабінету Міністрів України
від 6 квітня 2016 р. N 292

РОЗМІР
надбавок до посадових окладів за ранги державних службовців

Ранг державного службовця
Розмір надбавки, гривень
1
1000
2
900
3
800
4
700
5
600
6
500
7
400
8
300
9
200

Додаток 3
до постанови Кабінету Міністрів України
від 6 квітня 2016 р. N 292

ПЕРЕЛІК
посад державної служби, що прирівнюються до відповідних груп оплати праці

Групи оплати праці та посади державних службовців, передбачені Законом України "Про державну службу"
Посади державних службовців, що прирівнюються до відповідних груп оплати праці
Група 1.
Посади керівників державних органів
Державний секретар Кабінету Міністрів України; керівники апаратів (секретаріатів) Верховної Ради України, допоміжних органів, утворених Президентом України, Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим, Антимонопольного комітету України, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Фонду державного майна України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати; державні секретарі міністерств; керівники центральних органів виконавчої влади, які не є членами Кабінету Міністрів України, голови місцевих державних адміністрацій; керівники державної служби в інших державних органах, органів прокуратури, крім тих, посади яких зазначені участині третій статті 3 Закону України "Про державну службу", та тих, умови оплати праці яких визначені окремими Законами України
Група 2.
Посади перших заступників керівників державних органів
перші заступники (у разі наявності): Державного секретаря Кабінету Міністрів України; керівників апаратів (секретаріатів) Верховної Ради України, допоміжних органів, утворених Президентом України, Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим, Антимонопольного комітету України, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Фонду державного майна України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати; керівників центральних органів виконавчої влади, які не є членами Кабінету Міністрів України; керівників апаратів Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів; голів місцевих державних адміністрацій; керівників державної служби в інших державних органах, органів прокуратури, крім тих, посади яких зазначені у частині третій статті 3 Закону України "Про державну службу", та тих, умови оплати праці яких визначені окремими Законами України
Група 3.
Посади заступників керівників державних органів
заступник Державного секретаря Кабінету Міністрів України, заступники: керівників апаратів (секретаріатів) Верховної Ради України, допоміжних органів, утворених Президентом України, Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим, Антимонопольного комітету України, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Фонду державного майна України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати, керівників центральних органів виконавчої влади, які не є членами Кабінету Міністрів України, керівників апаратів Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, голів місцевих державних адміністрацій; керівників державної служби в інших державних органах, органів прокуратури, Надзвичайний і Повноважний Посол України, Постійний представник України при міжнародній організації, Представник України при міжнародній організації, крім тих, посади яких зазначені у частині третій статті 3 Закону України "Про державну службу", та тих, умови оплати праці яких визначені окремими Законами України
Група 4.
Посади керівників самостійних структурних підрозділів державних органів
керівники структурних підрозділів: Секретаріату Кабінету Міністрів України, апаратів (секретаріатів) Верховної Ради України, допоміжних органів, утворених Президентом України, Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим, Антимонопольного комітету України, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Фонду державного майна України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та інших державних органів, органів прокуратури, радник; консул; органів військового управління, керівників територіальних органів цих державних органів та їх структурних підрозділів, апаратів апеляційних та місцевих судів, керівників структурних підрозділів апаратів судів, крім тих, умови оплати праці яких визначені окремими Законами України
Група 5.
Посади заступників керівників самостійних структурних підрозділів державних органів
заступники керівників структурних підрозділів: Секретаріату Кабінету Міністрів України, апаратів (секретаріатів) Верховної Ради України, допоміжних органів, утворених Президентом України, Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим, Антимонопольного комітету України, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Фонду державного майна України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та інших державних органів, органів прокуратури, органів військового управління, заступник Постійного представника України при міжнародній організації, заступник Представника України при міжнародній організації, Генеральний консул України - завідувач консульського відділу Генеральний консул України, Радник-посланник закордонної дипломатичної установи України, керівників територіальних органів цих державних органів та їх структурних підрозділів, апаратів апеляційних та місцевих судів, керівників структурних підрозділів апаратів судів, крім тих, умови оплати праці яких визначені окремими Законами України
Група 6.
Посади керівників підрозділів у складі самостійних структурних підрозділів державних органів
керівники підрозділів у складі самостійних структурних підрозділів і їх заступники: Секретаріату Кабінету Міністрів України, апаратів (секретаріатів) Верховної Ради України, допоміжних органів, утворених Президентом України, Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим, Антимонопольного комітету України, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Фонду державного майна України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та інших державних органів, органів прокуратури, органів військового управління, керівників територіальних органів цих державних органів та їх структурних підрозділів, апаратів апеляційних та місцевих судів, керівників структурних підрозділів апаратів судів; Державний адміністратор, крім тих, умови оплати праці яких визначені окремими Законами України
Група 7.
Посади головних спеціалістів державних органів
головні спеціалісти (головні консультанти, експерти): Секретаріату Кабінету Міністрів України, міністерств, апаратів (секретаріатів) Верховної Ради України, допоміжних органів, утворених Президентом України, Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим, Антимонопольного комітету України, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Фонду державного майна України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати, інших центральних органів виконавчої влади та інших державних органів, органів прокуратури, органів військового управління, перший секретар; закордонних дипломатичних установ України, територіальних органів цих державних органів та їх структурних підрозділів, апаратів апеляційних та місцевих судів, структурних підрозділів апаратів судів; Державний реєстратор, крім тих, умови оплати праці яких визначені окремими Законами України
Група 8.
Посади провідних спеціалістів державних органів
провідні спеціалісти: Секретаріату Кабінету Міністрів України, керівників апаратів (секретаріатів) Верховної Ради України, допоміжних органів, утворених Президентом України, Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим, Антимонопольного комітету України, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Фонду державного майна України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та інших державних органів, органів прокуратури, органів військового управління, другий секретар закордонної дипломатичної установи України; територіальних органів цих державних органів та їх структурних підрозділів, апаратів апеляційних та місцевих судів, структурних підрозділів апаратів судів, крім тих, умови оплати праці яких визначені окремими Законами України
Група 9.
Посади спеціалістів державних органів
спеціалісти: Секретаріату Кабінету Міністрів України, міністерств, керівників апаратів (секретаріатів) Верховної Ради України, допоміжних органів, утворених Президентом України, Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим, Антимонопольного комітету України, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Фонду державного майна України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати, інших центральних органів виконавчої влади та інших державних органів, органів прокуратури, органів військового управління, третій секретар, аташе закордонної дипломатичної установи України територіальних органів цих державних органів та їх структурних підрозділів, апаратів апеляційних та місцевих судів, структурних підрозділів апаратів судів, крім тих, умови оплати праці яких визначені окремими Законами України

Примітки.

1. Прирівняння посад працівників державних органів до відповідних груп оплати праці здійснюється з урахуванням частини другої статті 51 Закону України "Про державну службу".

2. Посади державних службовців, обов'язками яких передбачаються здійснення функцій перевірок та інспектування і посади яких не передбачені цим додатком, визначаються керівником державного органу залежно від складності виконуваної роботи.


____________