ПІД ВИГЛЯДОМ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ

влада обвалила лісову галузь в Україні

ЛІС І РЕФОРМУВАННЯ

Державні ліси мають покривати свої видатки з власних доходів

Орест ФУРДИЧКО

Таємниці реформування "лісових відносин" в Україні

РЕФОРМАЦІЯ, ДЕГРАДАЦІЯ ЧИ ПРОФАНАЦІЯ?

Як Держлісагентство хоче реформувати лісову галузь

ЧИНОВНИКИ ПРОТИ ЛІСІВНИКІВ

Кому вигідний фінансовий саботаж лісгоспів?

12 квітня 2019

Про зміну меж території національного природного парку "Зачарований край"


УКАЗ

Президента України

Про зміну меж території національного природного парку "Зачарований край"

З метою збереження букових пралісів та старовікових лісів, інших природних комплексів і об'єктів Карпат, що мають важливе природоохоронне, наукове, естетичне, рекреаційне та оздоровче значення, відповідно до статей 53, 54 Закону України "Про природно-заповідний фонд України" постановляю:

1. Змінити межі національного природного парку "Зачарований край".

До території національного природного парку "Зачарований край" погоджено в установленому порядку включення 4350,4 гектара земель державної власності на території Іршавського району Закарпатської області, що вилучаються в державного підприємства "Довжанське лісомисливське господарство" і надаються національному природному парку в постійне користування.

2. Кабінету Міністрів України:

1) забезпечити:

внесення у шестимісячний строк у встановленому порядку змін до Положення про національний природний парк "Зачарований край" у зв'язку зі зміною меж його території;

вирішення протягом 2019 - 2020 років відповідно до законодавства питань щодо надання національному природному парку "Зачарований край" у постійне користування 4350,4 гектара земель, що вилучаються в державного підприємства "Довжанське лісомисливське господарство", та проведення державної реєстрації речових прав на відповідні земельні ділянки;

внесення протягом 2019 - 2020 років у встановленому порядку змін до Проекту організації території національного природного парку "Зачарований край", охорони, відтворення та рекреаційного використання його природних комплексів і об'єктів у зв'язку зі зміною меж його території;

2) передбачати під час підготовки проектів законів про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2019 рік" та про Державний бюджет України на 2020 та наступні роки кошти, необхідні для функціонування національного природного парку "Зачарований край" з урахуванням зміни меж його території.

Президент України                                                      П. ПОРОШЕНКО


м. Київ
11 квітня 2019 року
N 134/2019 

Про зміну меж території національного природного парку "Синевир"


УКАЗ

Президента України

Про зміну меж території національного природного парку "Синевир"

З метою збереження пралісів та старовікових лісів, інших природних комплексів і об'єктів Карпат, що мають важливе природоохоронне, наукове, естетичне, рекреаційне та оздоровче значення, відповідно до статей 53, 54 Закону України "Про природно-заповідний фонд України" постановляю:

1. Змінити межі національного природного парку "Синевир".

До території національного природного парку "Синевир" погоджено в установленому порядку включення 377,8 гектара земель державної власності на території Міжгірського району Закарпатської області, що вилучаються в державного підприємства "Міжгірське лісове господарство" і надаються національному природному парку в постійне користування.

2. Кабінету Міністрів України:

1) забезпечити:

внесення у шестимісячний строк у встановленому порядку змін до Положення про національний природний парк "Синевир" у зв'язку зі зміною меж його території;

вирішення протягом 2019 - 2020 років відповідно до законодавства питань щодо надання національному природному парку "Синевир" у постійне користування 377,8 гектара земель, що вилучаються в державного підприємства "Міжгірське лісове господарство", та проведення державної реєстрації речових прав на відповідні земельні ділянки;

внесення протягом 2019 - 2020 років у встановленому порядку змін до Проекту організації території національного природного парку "Синевир", охорони, відтворення та рекреаційного використання його природних комплексів і об'єктів у зв'язку зі зміною меж його території;

2) передбачати під час підготовки проектів законів про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2019 рік" та про Державний бюджет України на 2020 та наступні роки кошти, необхідні для функціонування національного природного парку "Синевир" з урахуванням зміни меж його території.

Президент України                          П. ПОРОШЕНКО


м. Київ
11 квітня 2019 року
N 133/2019 

Про схвалення Концепції розвитку гірських територій українських Карпат


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 3 квітня 2019 р. N 232-р

Київ

Про схвалення Концепції розвитку гірських територій українських Карпат

1. Схвалити Концепцію розвитку гірських територій українських Карпат, що додається.

2. Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства разом з іншими заінтересованими центральними органами виконавчої влади розробити та подати в установленому порядку в шестимісячний строк Кабінетові Міністрів України проект плану заходів з реалізації Концепції, схваленої цим розпорядженням.

Прем'єр-міністр України                              В. ГРОЙСМАН

Інд. 82



СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 3 квітня 2019 р. N 232-р

КОНЦЕПЦІЯ
розвитку гірських територій українських Карпат

Проблема, яка потребує розв'язання

Карпатський регіон є одним з найпривабливіших географічних регіонів Центральної та Східної Європи, який має стратегічне значення у розвитку територій восьми держав, зокрема України.

У Карпатському регіоні зосереджений значний рекреаційний, оздоровчий та історико-культурний потенціал. На території України розташовано сім об'єктів, які включено до всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Чотири із зазначених об'єктів розташовані на території Карпатського регіону, два з них є транснаціональними.

Українські Карпати як гірський регіон, що характеризується високим природно-ресурсним потенціалом і важливим геополітичним розташуванням, мають велике значення для соціально-економічного розвитку Закарпатської, Львівської, Івано-Франківської та Чернівецької областей, на території яких вони розташовані.

Більшість гірських територій, які розташовані на висоті 400 метрів над рівнем моря і вище, є важкодоступними. Ресурсний потенціал зазначених територій, на яких проживає 978 тисяч громадян у 715 населених пунктах, не реалізований, а рівень їх соціально-економічного розвитку значно нижчий, ніж в цілому в Україні, що призводить до низької якості життя населення, до нарощування диспропорцій в системі господарських комплексів та погіршення інвестиційної привабливості гірських територій, зростання диференціації основних соціально-економічних показників, посилює депресивність та дотаційність таких територій, призводить до погіршення їх екологічного стану, втрати потенціалу для відновлення розвитку та стримує збалансований розвиток областей, на території яких розташовані Карпати.

Основними причинами виникнення зазначених проблем розвитку гірських територій, а також причинами погіршення їх соціально-економічного та екологічного стану є:

відсутність послідовної державної політики, спрямованої на комплексний розвиток гірських територій та задоволення потреб громадян, які на них проживають;

відсутність інтегрованої схеми планування гірських територій Карпат, пов'язаної з реалізацією положень Генеральної схеми планування території України, схем планування території Львівської, Івано-Франківської, Закарпатської та Чернівецької областей;

нерозвиненість транспортних мереж, соціальної, енергетичної та телекомунікаційної інфраструктури;

низький рівень використання рекреаційного, туристичного та людського потенціалу для економічного розвитку регіону;

часті повені та зсуви ґрунтів, які спричиняють руйнування транспортної та інженерної інфраструктури, а також створюють ризик для сільськогосподарської діяльності, що призводить до зниження рівня доходів населення та зростання рівня бідності;

нерівномірність забезпечення центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги, низький рівень якості та доступності первинної медичної допомоги;

обмеженість ресурсів місцевих бюджетів у зв'язку з низьким рівнем підприємницької ініціативи та поширенням практики реєстрації суб'єктів господарювання не за місцем провадження господарської діяльності;

низький рівень внутрішніх та зовнішніх інвестицій в розвиток гірських територій;

недостатність та неефективне здійснення природоохоронних заходів;

ведення лісового господарства з переважним здійсненням суцільнолісосічних рубок та обмеженим застосуванням природозберігаючих лісових технологій;

низький рівень інформаційно-просвітницької діяльності, спрямованої на створення позитивного іміджу гірських територій України.

Мета і строки реалізації Концепції

Метою Концепції є визначення пріоритетних напрямів розвитку гірських територій, створення необхідних організаційних, правових та фінансових передумов для сталого розвитку гірських територій українських Карпат, підвищення їх конкурентоспроможності, поліпшення якості життя та економічного благополуччя населення, що на них проживає.

Концепцію передбачається реалізувати протягом 2019 - 2027 років шляхом розроблення, прийняття та виконання відповідного плану заходів.

Шляхи і способи розв'язання проблеми

Реалізація Концепції здійснюватиметься шляхом створення умов для комплексного і сталого розвитку гірських територій українських Карпат на основі раціонального і невиснажливого природокористування, мобілізації та концентрації ресурсів для розвитку зазначених територій, координації дій органів влади, розвитку державно-приватного партнерства, ефективного використання існуючих фінансових інструментів.

Для досягнення мети необхідно розробити та здійснити такі заходи:

щодо формування конкурентної економіки гірських територій:

- забезпечення розвитку традиційних і найбільш перспективних для регіону видів господарської діяльності лісового та сільського господарства шляхом запровадження природозберігаючих інноваційних технологій, а також екологічно безпечних видів промислової діяльності, включаючи переробку місцевих сировинних ресурсів, розвиток альтернативної енергетики;

- сприяння розвитку державно-приватного партнерства щодо будівництва та модернізації інфраструктурних об'єктів;

- розроблення та забезпечення реалізації економічних проектів із пріоритетних для гірських територій напрямів соціально-економічного розвитку;

- удосконалення механізмів державної підтримки фермерських господарств, сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів та малого і середнього підприємництва на селі;

- створення кластерів та інших новітніх організаційних форм виробничо-господарської діяльності;

- забезпечення розвитку транскордонного та міжрегіонального економічного співробітництва;

щодо скасування інфраструктурних обмежень, розбудови просторово збалансованої виробничої і соціальної інфраструктури:

- розроблення схеми планування гірських територій українських Карпат, у якій будуть враховані пропозиції щодо розвитку господарського комплексу, транспортної та інженерної інфраструктури, системи розселення, поліпшення стану навколишнього природного середовища, природно-заповідного фонду, збереження історико-культурної спадщини та розвитку туристичного потенціалу регіону;

- забезпечення розбудови транспортної мережі, систем зв'язку і телекомунікацій та мереж електропостачання;

- забезпечення реконструкції вулично-дорожньої мережі поселень, будівництва та доведення до рівня європейських стандартів доріг, мостів і штучних споруд, які сполучають гірські населені пункти та адміністративні центри;

- забезпечення розбудови та облаштування вздовж автомобільних доріг велосипедних доріжок та об'єктів дорожнього сервісу, зокрема майданчиків для відпочинку та короткочасної зупинки автомобілів, видових майданчиків, пунктів приймання їжі та питної води;

- відновлення та розвиток об'єктів соціальної інфраструктури (закладів освіти, культури, охорони здоров'я, соціального захисту, охорони правопорядку, фізичної культури і спорту), комунального господарства та підприємств побутового обслуговування в гірських населених пунктах;

- сприяння розвитку ринкової інфраструктури - створення розгалуженої мережі оптово-роздрібних ринків;

щодо розвитку туристичного потенціалу:

- створення загальнодержавної інформаційної мережі у сфері туризму та курортів, зокрема шляхом розвитку відповідної мережі інформаційних центрів у регіонах;

- забезпечення збереження та підтримки історико-культурної спадщини та традиційних ремесел місцевого населення, виробництва та продажу місцевих виробів, предметів мистецтва та народної творчості, збереження традиційної архітектури, особливостей землекористування, місцевих порід тварин та різноманіття культивованих рослин і сталого використання дикорослих рослин у Карпатах;

- створення умов для подальшого розвитку сільського та екологічного туризму в Карпатському регіоні;

- забезпечення збалансованого використання природних лікувальних та рекреаційних ресурсів, збереження здатності природних комплексів до самовідтворення;

- прокладення нових та облаштування існуючих туристичних, зокрема велосипедних маршрутів поблизу визначних пам'яток історії, культури та архітектури;

- забезпечення планування територій і розвитку транспортної інфраструктури з урахуванням особливостей гірського довкілля, необхідності охорони територій, які є шляхами міграції тварин, або тих, що мають міжнародне значення, охорони біологічного різноманіття та ландшафтів, а також територій, що мають особливе значення для туризму;

- сприяння популяризації українських Карпат як привабливого туристичного регіону для зростання туристичних потоків;

- сприяння транскордонному співробітництву для підтримки розвитку сталого туризму;

- забезпечення доступності об'єктів туристичної інфраструктури для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;

щодо забезпечення екологічної безпеки:

- забезпечення розвитку екологічної мережі в Карпатах як складовій частини Всеєвропейської екологічної мережі, створення та підтримання Карпатської мережі природоохоронних територій, а також здійснення заходів щодо збереження та сталого управління на територіях, розташованих за межами природоохоронних територій;

- забезпечення відновлення лісів та оптимізації структури ландшафтів;

- збереження, стале використання та відтворення біологічного та ландшафтного різноманіття на території Карпат;

- запобігання забрудненню поверхневих і підземних вод;

- поліпшення санітарно-гігієнічного та екологічного стану населених пунктів, створення безпечних для життя і здоров'я людини умов шляхом впровадження сучасних систем збирання, вилучення, переробки та знешкодження відходів, зокрема побутових, а також будівництва систем каналізації;

- забезпечення будівництва та модернізації протиерозійних, гідротехнічних, протикарстових, протилавинних споруд, а також проведення заходів із захисту від підтоплення і затоплення, спрямованих на запобігання розвитку небезпечних геологічних процесів, проведення заходів щодо хімічної меліорації ґрунтів;

- проведення заходів із захисту ґрунтів від деградації та опустелення;

- запобігання рекреаційній деградації ландшафтів.

Очікувані результати

Реалізація Концепції сприятиме ефективному територіальному розвитку Карпатського регіону та дасть можливість забезпечити:

вирівнювання диспропорцій в регіональному розвитку шляхом реалізації спільних проектів, спрямованих на розв'язання проблем розвитку Карпат;

підвищення конкурентоспроможності гірських територій шляхом започаткування нових виробництв, збільшення кількості робочих місць, підвищення рівня зайнятості населення;

посилення економічної співпраці в регіоні шляхом розвитку туризму, збереження історико-культурної спадщини, розвитку макрорегіональних інноваційних екосистем;

просторовий розвиток регіону шляхом виявлення інвестиційно привабливих територій та територій, що потребують державної підтримки, на підставі результатів аналізу територіальних особливостей з метою створення сприятливих умов для розвитку підприємництва;

підвищення транспортної та інформаційної доступності на гірських територіях;

охорону навколишнього природного середовища шляхом раціонального управління природними ресурсами, диверсифікації джерел енергії, додержання норм екологічної безпеки та запобігання природним катастрофам;

активізацію міжрегіонального та транскордонного співробітництва, спрямованого на розвиток гірських територій.

Обсяг фінансових, матеріально-технічних, трудових ресурсів

Фінансування заходів з реалізації Концепції здійснюватиметься за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів у межах бюджетних програм, затверджених на відповідний рік, а також за рахунок міжнародної технічної допомоги та інших джерел, не заборонених законодавством.
____________

Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 10 квітня 2019 р. N 230-р

Київ

Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

Відповідно до статей 92, 122, 123 і 149 Земельного кодексу України надати дозвіл квартирно-експлуатаційному відділу м. Луганська на розроблення з урахуванням вимог державних стандартів, норм і правил у сфері землеустрою проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 17,4 гектара (землі державної власності лісогосподарського призначення (ліси), що перебуває у постійному користуванні державного підприємства "Слов'янське лісове господарство", розташованої на території Бахмутського району Донецької області, з подальшим вилученням та наданням її квартирно-експлуатаційному відділу м. Луганська у постійне користування із зміною цільового призначення для розміщення і забезпечення постійної діяльності Збройних Сил.

Квартирно-експлуатаційному відділу м. Луганська передбачити відповідно до законодавства в зазначеному проекті землеустрою розрахунок розміру втрат лісогосподарського виробництва та збитків, що будуть завдані землекористувачу внаслідок вилучення земельної ділянки для потреб, не пов'язаних з лісогосподарським виробництвом.


Прем'єр-міністр України                      В. ГРОЙСМАН

Інд. 29

На базі Спеціального авіаційного загону ДСНС розпочались навчально-методичні збори щодо застосування наземних та авіаційних сил для гасіння лісових пожеж

11 квітня у Ніжині Чернігівської області, а саме на базі Спеціального авіаційного загону ДСНС України, розпочались навчально-методичні збори з керівним складом територіальних органів та підрозділів центрального підпорядкування Служби щодо організації управління під час комплексного застосування наземних та авіаційних сил для гасіння лісових пожеж та проведення пошуково-рятувальних робіт.

У ході першого дня зборів учасникирозглянули теоретичні питання особливості організації, управління і тактики застосування авіації для підтримки наземних сил під час гасіння великих пожеж у природних екосистемах, а також порядок роботи на повітряному пункті управління, обладнаного на базі вертольота ЄС-145.

Практична ж частина навчально-методичного збору відбудеться 12 квітня.

Опубліковано: 12.04.2019, 08:00



Державна служба України з надзвичайних ситуацій

https://www.dsns.gov.ua/ua/Ostanni-novini/92334.html?PRINT

11 квітня 2019

Щодо погодження на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) територіальними та міжрегіональними територіальними органами Державної екологічної інспекції України


ДЕРЖАВНА ЕКОЛОГІЧНА ІНСПЕКЦІЯ УКРАЇНИ
НАКАЗ

від 11 січня 2019 року N 14

Про затвердження Порядку подання Державною екологічною інспекцією України на погодження до Міністерства екології та природних ресурсів України матеріалів щодо погодження на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) територіальними та міжрегіональними територіальними органами Державної екологічної інспекції України на підставі звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров'ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави

Відповідно до частини першої статті 6 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" наказую:

1. Затвердити Порядок подання Державною екологічною інспекцією України на погодження до Міністерства екології та природних ресурсів України матеріалів щодо погодження на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) територіальними та міжрегіональними територіальними органами Державної екологічної інспекції України на підставі звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров'ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, що додається.

2. Департаменту державного нагляду (контролю) (Черевко В. М.) довести цей наказ до керівників територіальних та міжрегіональних територіальних органів Держекоінспекції.

3. Відділу організаційно-аналітичної діяльності Управління організаційної діяльності (Лисенко-Сілаєва Н. А.) забезпечити узагальнення інформації щодо погоджень (вмотивованих відмов) Міністерства екології та природних ресурсів України на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю).

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.




Заступник Голови

В. Канцурак




Додаток
до наказу Державної екологічної інспекції України
11.01.2019 N 14

ПОРЯДОК
подання Державною екологічною інспекцією України на погодження до Міністерства екології та природних ресурсів України матеріалів щодо проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) територіальними та міжрегіональними територіальними органами Державної екологічної інспекції України на підставі звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров'ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави

I. Загальні положення

1. Цей Порядок установлює процедуру подання Державною екологічною інспекцією України матеріалів до Міністерства екології та природних ресурсів України щодо погодження на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) територіальним та міжрегіональним територіальним органам Державної екологічної інспекції України (далі - Інспекція) на підставі звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров'ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави або вмотивованої відмови у погодженні.

2. У цьому Порядку терміни "державний нагляд (контроль)", "заходи державного нагляду (контролю)" вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

3. Для отримання погодження на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) на підставі звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров'ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності), Інспекція протягом п'яти робочих днів з дня надходження такого звернення направляє його копію та інформаційну довідку за формою, що встановлена у додатку (далі - матеріали), до Держекоінспекції для подальшого їх надання на погодження проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) до Міністерства екології та природних ресурсів України.

У разі надходження звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров'ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави на адресу Держекоінспекції, таке звернення протягом трьох робочих днів направляється відповідній Інспекції для опрацювання згідно абзацу першого пункту 3 або опрацьовує самостійно.

4. Матеріали, які надійшли від Інспекції щодо отримання погодження на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю), реєструються відповідним структурним підрозділом Держекоінспекції та надходять безпосередньо до Департаменту державного екологічного нагляду (контролю).

Після чого матеріали, які надійшли, спрямовуються до відповідального структурного підрозділу Департаменту державного екологічного нагляду (контролю), до компетенції якого належить питання, порушене у зверненні (далі - відповідальний структурний підрозділ).

5. Матеріали, надані Інспекцією, повинні доводити доцільність проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) на підставі обґрунтованого звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров'ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави.

6. Обробка та захист персональних даних здійснюються відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".
II. Розгляд звернень щодо отримання погодження на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) або вмотивованої відмови у погоджені та подання матеріалів до Міністерства екології та природних ресурсів України

1. Відповідальний структурний підрозділ розглядає матеріали, надані Інспекцією, протягом трьох робочих днів з дня їх надходження.

За результатами розгляду відповідальний структурний підрозділ готує лист до Міністерства екології та природних ресурсів України щодо погодження проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) Інспекцією на підставі звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров'ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави.

2. Після отримання погодження (вмотивованої відмови) Міністерства екології та природних ресурсів на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) Держекоінспекція таке погодження (вмотивовану відмову) надсилає до відповідної Інспекції протягом трьох робочих днів.

3. Копії погоджень на проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) та вмотивовані відмови у погодженні Міністерством екології та природних ресурсів України зберігаються у відповідальному структурному підрозділі разом із копіями листів від Інспекцій.




Директор Департаменту
державного нагляду (контролю)

В. М. Черевко




Додаток
до Порядку
(пункт 3 розділу I)
ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА


Підстава проведення позапланового заходу (із зазначенням П. І. Б. фізичної особи (фізичних осіб), дата та номер звернення): _____________________________________________________

Назва суб'єкта господарювання, код ЄДРПОУ (код КВЕД): ______________________________

Місце провадження господарської діяльності суб'єкта господарювання або його відокремлених підрозділів: ______________________________________________________________________

Інформація про здійснені попередні заходи державного нагляду (контролю) щодо суб'єкта господарювання (із зазначенням дати, підстав проведення та результатів): ________________________________________________________________________________

Предмет (зазначення сфери природоохоронного законодавства, щодо якої буде здійснено позаплановий захід) та питання, які мають бути перевірені під час здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) із зазначенням норм законодавства: ________________________________________________________________________________

Начальник

____________
(підпис)

___________________
(прізвище та ініціали)


____________

Гордєєв не виключає, що підпали в екосистемах Херсонщини можуть бути диверсією



Голова Херсонської ОДА Андрій Гордєєв, в інтерв’ю кореспонденту УКРІНФОРМ, озвучив версії підпалів очерету навколо обласного центру:

… у соцмережах з’явилась інформація, що підпали в екосистемах області – це не просто так, що за цим стоять сили, які хочуть дестабілізувати ситуацію в області. Ваша думка?

– Одна з версій виникнення пожежі великої, що сталася у 2018 році – диверсія. Тому що там знаходяться військові підрозділи, інші підрозділи. І коли ми сказали, що будуть тепер ліс охороняти військові, – після цього не було загорянь.

Це було у 2018 році. Сьогодні оці підпали очерету. Винуватців дуже важко відстежити, але правоохоронці над цим працюють. Тому що залишаються у будь-якому разі якісь сліди й так далі.

Підпали очеретів – можливо, причина в тому, що водна поліція разом із нацпарками та рибінспекцією контролюють настільки водну поверхню, що браконьєрам доводиться спалювати очерет, щоб мати доступ до мілкої води, куди заходить риба на нерест. Ця версія відпрацьовується.

Може інша бути версія: знаєте, є така технологія, для того, щоб поганий настрій був у регіоні, треба робити якісь диверсійні заходи. Можливо, вони, ці пожежі, на перший погляд, виглядають як побутові, але коли це система, то вже явно не побутові.

І коли горять одне за одним плавні, – це явно не побутова ситуація, коли хтось курив і недопалок кинув…

Фото ХОДА
11/04/2019 

Пожежі на сільськогосподарських землях України


ІІ-й Національний круглий стіл «Пожежі в природних та культурних ландшафтах України: розбудова цілісної системи охорони від пожеж у лісах, на сільськогосподарських землях та в інших природних екосистемах» в картинках і презентаціях





























Бороться с пожарами в России будут с помощью йодистого серебра

Ученые разработали новый метод борьбы с огнем – йодистое серебро. С его помощью возможно искусственно вызвать осадки. Об этом пишут "Известия".

Изобретение поможет разогнать облака в День Победы или вызывать обильные осадки над горящим участком леса.

Специалисты Росгидромета и "Авиалесоохраны" много лет применяли реагент на землю для выпадения осадков. В 70% случаев это работало.

Вызывая искусственный дождь, можно вылить на горящий лес до 40 тыс. т воды.

"После попадания йодистого серебра в облако его частицы превращаются во множество дополнительных ядер кристаллизации, которые искусственно запускают процесс образования интенсивных осадков", — рассказал завотделом физики облаков и активных воздействий Центральной аэрологической обсерватории Росгидромета Баграт Данелян.

На Волині передали в постійне користування лісгоспам декілька тисяч гектарів лісів



Низку ділянок для ведення лісового господарства у Камінь-Каширському та Ратнівському районах передали в постійне користування двом держлісгоспам.

Про це йдеться у розпорядженнях голови Волинської ОДА.

ДП «Камінь-Каширське лісове господарство» затвердили технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж низки земельних ділянок у натурі (на місцевості).

Йдеться про ділянки загальною площею 1458,7845 гектара: площею 1274,0994 га кадастровий номер 0721485600:05:000:0001; площею 127,3849 га кадастровий номер 0721485600:04:000:0011; площею 49,047 га кадастровий номер 0721485600:04:000:0012; площею 5,0205 га кадастровий номер 0721485600:04:000:0013; площею 3,2327 га кадастровий номер 0721485600:04:000:0014 для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг (КВЦПЗ 09.01), розташованих за межами населених пунктів на території Нуйнівської сільської ради Камінь-Каширського району;

загальною площею 1416,5985 гектара: площею 13,0593 га кадастровий номер 0721481000:02:000:0001; площею 558,8847 га кадастровий номер 0721481000:06:000:0001; площею 593,2777 га кадастровий номер 0721481000:06:000:0002; площею 152,1607 га кадастровий номер 0721481000:05:000:0003 для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг (КВЦПЗ 09.01), розташованих за межами населених пунктів на території Великообзирської сільської ради Камінь-Каширського району;

загальною площею 1349,0358 гектара: площею 308,4927 га кадастровий номер 0721480600:04:000:0001; площею 1040,5431 га кадастровий номер 0721480600:04:000:0002 для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг (КВЦПЗ 09.01), розташованих за межами населених пунктів на території Броницької сільської ради Камінь-Каширського району;

загальною площею 580 гектарів (кадастровий номер 0721487400:06:000:0001) для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг (КВЦПЗ 09.01), розташованої за межами населених пунктів на території Тоболівської сільської ради Камінь-Каширського району;

загальною площею 2988,7836 гектара: площею 224,5584 га (кадастровий номер 0721484300:03:000:0001); площею 293,0535 га (кадастровий номер 0721484300:04:000:0001); площею 2471,1717 га (кадастровий номер 0721484300:04:000:0002) для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг (КВЦПЗ 09.01), розташованих за межами населених пунктів на території Карасинської сільської ради Камінь-Каширського району;

загальною площею 2054 гектари: площею 38,4144 га кадастровий номер 0721486900:07:000:0001; площею 1909,9131 га кадастровий номер 0721486900:07:000:0002; площею 105,6725 га кадастровий номер 0721486900:07:000:0003 для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг (КВЦПЗ 09.01), розташованих за межами населених пунктів на території Сошичненської сільської ради Камінь-Каширського району.

Усі вказані ділянки передали в постійне користування ДП «Камінь-Каширське лісове господарство».

Своєю чергою, ДП «Ковельське лісове господарство» затвердили технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки у натурі (на місцевості) загальною площею 1048 гектарів (кадастровий номер 0724282600:03:002:0099) для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг (КВЦПЗ 09.01), розташованої за межами населених пунктів на території Датинської сільської ради Ратнівського району; загальною площею 162 га (кадастровий номер 0724280800:06:002:0074) для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг (КВЦПЗ 09.01), розташованої за межами населених пунктів на території Видраницької сільської ради Ратнівського району та передали ці ділянки в постійне користування.

10 Квітня 2019 22:48
https://www.volynnews.com/news/all/na-volyni-peredaly-v-postiyne-korystuvannia-lishospam-dekilka-tysiach-h/