ПІД ВИГЛЯДОМ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ

влада обвалила лісову галузь в Україні

ЛІС І РЕФОРМУВАННЯ

Державні ліси мають покривати свої видатки з власних доходів

Орест ФУРДИЧКО

Таємниці реформування "лісових відносин" в Україні

РЕФОРМАЦІЯ, ДЕГРАДАЦІЯ ЧИ ПРОФАНАЦІЯ?

Як Держлісагентство хоче реформувати лісову галузь

ЧИНОВНИКИ ПРОТИ ЛІСІВНИКІВ

Кому вигідний фінансовий саботаж лісгоспів?

22 квітня 2017

За підпали й вирубування лісів удесятеро збільшать штрафи і каратимуть криміналом



Держлісагентство розробило законопроект, у якому передбачено посилення відповідальності за порушення правил поведінки в лісі: збільшення штрафів мінімум у 10 разів та посилення кримінальної відповідальності.

Про це заявила т.в.о. голови Державного агентства лісових ресурсів Христина Юшкевич, повідомляє Міністерство аграрної політики та продовольства.

«Відповідний законопроект вже розроблений. Він передбачає суттєве посилення відповідальності за порушення правил поведінки в лісі, в тому числі підпал, та незаконну вирубку. Штрафи планується збільшити мінімум у 10 разів та збільшити кримінальну відповідальність», – розповіла Юшкевич.

За її словами, Держлісагентство вже вжило низки протипожежних заходів, зокрема було облаштовано 11 км протипожежних розривів і бар’єрів та 8,5 тис. км мінералізованих смуг, проведено догляд за ними протяжністю 19,7 тис. км.

Також Держлісагентство встановило більше 7 тис. бігбордів, плакатів та аншлагів на протипожежну тематику і понад 8 тис. шлагбаумів для обмеження доступу в ліси транспортних засобів.

У Мінагрополітики додають, що урядовий комітет попередньо схвалив проект розпорядження про виділення коштів з резервного фонду бюджету для здійснення протипожежних заходів з охорони лісів від пожеж та оперативного гасіння лісових пожеж у південних та східних областях України.

За інформацією інформагентства «Укрінформ»

Як розпізнати крадений ліс при транспортуванні



Головними ознаками при транспортуванні незаконно заготовленого лісу є:
  1. Відсутність бирок (маркування) на деревині;
  2. Бирки пошкоджені (можливо використовуються не вперше);
  3. Відсутність належним чином оформлення документів на право відпуску лісопродукції. На кишеньковому комп’ютері чи смартфоні в системі електронного обліку деревини повинна бути сформована товаротранспортна накладна (ТТН) на відпуск чи перевезення лісопродукції та видрукувана на термопапері. Роздрукована ТТН повинна містити QR-код та печатку FSC.
  4. Невідповідність терміну дати вивезення лісопродукції;
  5. Невідповідність сортиментів що перевозиться і тих на які оформлені документи.
  6. Вивезення деревини в хлистах або півхлистах.
Що робити у разі підозри що перевозиться незаконно зрубана деревина:
  1. Перевірити легітимність продукції завдяки перевірці бирок. Для цього достатньо зайти на сайт http://www.ulk.gov.ua/ в розділ перевірка деревини де ввести номер бірки. У випадку коли пошукова система інформуватиме, що номер бирки, якою промаркована лісопродукція не знайдено, то дана продукція потребує детальної перевірки на встановлення її походження. Схожу перевірку можна здійснити і за допомогою SMS повідомлення на номер 8668 (інструкція по відправці повідомлення на вже згадуваному сайті).
  2. Повідомити на гарячу лінію Закарпатського обласного управління лісового та мисливського господарства +38 (0312) 64-44-15 або гарячу лінію Державного агентства лісових ресурсів за телефоном +38 (044) 235 77 24.

Приклад маркування легальної деревини бирками







Товарно-транспортна накладна на вивезення продукції



Незаконно зрубана деревина



Робота «фото-пасток» по виявленню крадіжок лісу



Прес-служба Закарпатського ОУЛМГ- 

See more at: https://zakarpatlis.gov.ua/yak-rozpiznaty-kradenyj-lis-pry-transportuvanni-notatka-dlya-zmi/#sthash.ZorI2jQY.kygwn7Jr.dpuf

Хто гальмує реформу державного управління в Україні?



Реформа державного управління — одна з основних реформ у країнах із перехідною економікою, які здійснюють комплексні реформи у різних сферах державної політики.

В сучасному світі, де конкурують не товари чи послуги, а моделі та ефективність управління, Україна має шанс стати конкурентоспроможною державою тільки за умови побудови ефективної, відповідальної і прозорої виконавчої влади.

Наразі, згідно з показниками Індексу світової конкурентоспроможності Світового економічного форуму (за 2015 р.), Україна посідає 130 місце (серед 144 країн) у категорії "ефективність уряду", 103 місце — в категорії "прозорість формування державної політики" та 115 місце — у категорії "тягар державного регулювання".

Найбідніша і найбільш корумпована країна Європи, енергетично залежна й неефективна, обтяжена внутрішніми та зовнішніми боргами, з найгіршими в Європі дорогами і розваленою медициною і т.д. і т.п. — це все симптоми вкрай неефективної і корумпованої системи державного управління.

Досвід деяких секторальних реформ в Україні тільки підтверджує одну з аксіом менеджменту: будувати значно легше, ніж перебудовувати.

Реальні реформи (перебудова) завжди мають пройти три етапи: два з них —руйнування старого і будівництво (творення) нового. А між цими двома — етап хаосу (найтяжчий), коли головне — утримати ситуацію до початку роботи нової системи. Креативні менеджери часто вважають, що коли вони знають, як має бути (а це — далеко не завжди так), — можна робити реформи. Хоча більшість "реформаторів" здувається на етапі руйнування, наразившись на опір системи. Багато їх пристосовуються і приймають правила гри системи, стільки ж — просто йдуть геть.

Меншість рухається далі. Десь половина їх не переживає етапу хаосу (такі менеджери або самі йдуть, або їх "ідуть": "Що ти накоїв! Це не те, що ти обіцяв, і навіщо ми тебе наймали!"). І все повертається до попереднього стану з іще гіршими наслідками (приклад — практично всі "реформи" в Україні до 2014—2015 рр.).

Ми не можемо дозволити собі будувати нову державу "з чистого аркуша", тому мусимо рухатися важким і невдячним шляхом перебудови того, що маємо. І тут наштовхуємося на проблему: де знайти політиків-реформаторів, які готові і спроможні провести систему державного управління через стадії руйнування та хаосу, знайти в собі сили, впертість і компетенцію вистояти й довести реформи до стадії творення та утвердження нового? І в результаті, з великою ймовірністю, стати найбільш ненависними політиками в країні. Яких, можливо, згодом, років через 10, визнають реформаторами і героями.

Через ці стадії проходили реформатори всіх країн і народів, ми ж пам'ятаємо або найбільш успішних, або невдах. Гувер і Рузвельт, Бальцерович і Валенса, Бендукідзе і Саакашвілі, Піночет, Аденауер, Тетчер — усі свого часу мали проблеми з визнанням у своїх країнах, та не всі згодом були визнані реформаторами й національними героями.

Специфіка реформи державного управління полягає в тому, що це — реформа всього уряду, тому її лідером може бути тільки керівник Кабміну. Для проведення такої реформи він має спиратися на команду, яка знає, як її робити, і підтримує свого лідера. Причому в уряді має бути більшість прихильників реформи та тих, хто їй принаймні не заважатиме.
Щодо реформи державного управління в Україні, то силами урядовців, українських і міжнародних експертів у 2016 р. розроблено та схвалено урядом докладну і всеосяжну Стратегію реформування державного управління України на 2016—2020 рр.

Стратегія включає в себе чотири класичні напрями реформи державного управління: реформу державної служби, реформу Кабінету міністрів та центральних органів виконавчої влади — ЦОВВ (міністерств, служб, агентств та інспекцій), реформу системи надання адміністративних послуг і реформу управління державними (публічними) фінансами.

Причому ЄС не тільки надає експертну підтримку реформі, а й готова фінансово підтримати її, про що в кінці минулого року підписано угоду між урядом України та Єврокомісією про фінансування програми "Підтримка комплексного реформування державного управління в Україні" на загальну суму 104 млн євро.

Реформи за цими чотирма напрямами мають різну історію і рухаються з різною швидкістю. Якщо реформа державної служби, хай із певним відставанням від графіку та проблемами, все ж таки рухається після введення в дію нового закону "Про державну службу", а реформою управління публічними фінансами, яка перебуває під пильним оком МВФ та ЄС, опікується особисто міністр фінансів Олександр Данилюк, — то результативність реформування інших двох напрямів, м'яко кажучи, далека від бажаної.

Реформа системи виконавчої влади (КМУ та ЦОВВ) досі перебуває на підготовчій стадії "робити — не робити, і що робити?". І без політичної волі особисто прем'єр-міністра вона не має шансів зрушити з мертвої точки.

Реформа системи надання адміністративних послуг (адміністративні процедури, зниження адміністративного навантаження, якість надання послуг та електронне урядування), за яку відповідає Мін'юст, рухається лише в напрямі створення ЦНАПів та поступового розширення сфери надання адміністративних послуг в електронному вигляді. Заморожено роботу над законом "Про загальну адміністративну процедуру", який має закріпити на законодавчому рівні принципи і правила проведення адміністративної процедури, і над законом чи постановою уряду, що мали б установити виключний перелік адміністративних послуг та їхню вартість, аби, в тому числі, обмежити бажання органів державної влади та місцевого самоврядування встановлювати нові адміністративні послуги й ціни на них.

Як випливає з досвіду більш-менш успішних реформ в Україні, ці реформи, на жаль, поки що не здійснюються державними службовцями — працівниками міністерств та інших ЦОВВ. Швидше, навпаки: державні службовці або просто саботують реформу, або чинять їй опір. І це природно, з погляду законів кризового менеджменту і управління змінами.

Реформи успішні там, де є лідер реформи (як правило, міністр) і команда реформаторів. Причому, після проходження етапу хаосу, до цієї команди поступово починають приєднуватись і державні службовці. Наприклад, так було з командою ProZorro та ДП "ПРОЗОРРО" (у минулому — ДП "Зовнішторгвидав України"): працівники ДП спершу чинили шалений опір реформі системи державних закупівель, потім приєднались і підсилили команду реформаторів (правда, у процесі декого довелося позбутися).

Тобто для старту реформи, крім лідера та його "політичної волі", компетенції й рішучості, потрібна невелика, але згуртована й рішуча команда реформаторів, яка здатна і готова провести реформу через стадію хаосу.

В Україні вже є "генерали" реформи державного управління, які відповідальні за реалізацію її напрямів: міністр Кабінету міністрів (напрям — реформа КМУ та ЦОВВ), голова Національного агентства з питань державної служби (реформа державної служби), міністр юстиції (реформа системи надання адміністративних послуг) та міністр фінансів (реформа управління публічними фінансами). Уже більш-менш сформовані навіть команди реформ за напрямами. І союзники в особі наших партнерів (ЄС, Канада та США) готові підтримати реформу своїми фінансовими й експертними ресурсами.

На жаль, поки що командувач (прем'єр-міністр) не може зважитись очолити "штаб" реформи. Можливо, тому, що не впевнений у своїх "тилах", можливо — в команді? Можливо, не зовсім упевнений у її нагальності (може, само собою якось "розсмокчеться")? Можливо — ще не оцінив силу "ворогів" реформи та наслідки можливої поразки? Чи просто не хоче стати "ненависним реформатором"?

У світі є доволі багато прикладів успіху реформ публічної адміністрації, які, зрештою, стали локомотивом інших системних реформ у своїх країнах. Натомість без реформи публічної адміністрації годі сподіватися на успіх інших реформ, бо неефективна й корумпована державна машина в будь-якій країні здатна звести нанівець будь-які інші реформи.

Системні реформи державного управління проводились, починаючи з 80-х років минулого століття, в Канаді, Бразилії, Великій Британії, Новій Зеландії, Польщі, країнах Балтії, Словаччині, Словенії, Хорватії та інших. Усі ці країни зрештою отримали потужний імпульс економічного та соціального розвитку на багато років наперед і ввійшли до числа лідерів за соціальними стандартами та економічними показниками у світі.

Україна ж, бездарно змарнувавши 25 років, досі тупцює на місці і втрачає дорогоцінний час через нерішучість своїх лідерів. У суспільстві вже сформовано потужний соціальний запит на реформи. Рано чи пізно лідер для таких реформ знайдеться, якщо теперішнім керівникам держави усе ж забракне лідерської рішучості.


Сергій Сорока 21 квітня, 18:28

21 квітня 2017

Киевские лесники и спасатели предупредили о повышенной пожароопасности в лесах, парках и скверах



По наблюдениям экспертов, период замены сухой травы свежей - самый опасный для возникновения пожаров. Поэтому накануне майских праздников, когда многие киевляне устраивают пикники под открытым небом, лесники и коммунальщики столицы проводят профилактику.

Об этом KV стало известно из сообщения пресс-службы Киевской горгосадминистрации (КГГА).

В частности, совместно со спасателями коммунальщики отрабатывают совместные действия при ликвидации лесных пожаров.

“Мы обустроили и обновили зоны отдыха, количество которых планируем увеличить, учитывая потребность киевлян. В частности, лесники обновили 38 зон отдыха в городских лесах, а в некоторых местах установили несколько тестовых образцов каменных мангалов”, - рассказал генеральный директор КО “Киевзеленбуд” Михаил Наконечный.

По его информации, работники КП лесопарковое хозяйств (ЛПХ) Конча Заспа, КП Дарницкое и Святошинское ЛПХ планируют ряд противопожарных мероприятий: установят 160 шлагбаумов, подготовят соответствующую технику, сделают запас горюче-смазочных материалов, восстановят почти 3000 км минерализованных полос, обустроят 20 пунктов противопожарного оборудования.

Читайте: В столице в разных местах вспыхивают пожары сухостоя (фото, видео)

Как отметил заместитель директора Департамента - начальник управления экологии и природных ресурсов КГГА Андрей Малеваный, согласно действующему законодательству, в парках и скверах запрещено разжигать костры. Статьей 152 Кодекса Украины об административных правонарушениях за это предусмотрен штраф от 340 до 1360 гривен. А при повышенном классе пожарной опасности (IV и V) запрещено разжигать огонь даже в лесах. Поэтому киевлян просят соблюдать правила пожарной безопасности.

Кстати, общая площадь лесов в Киеве составляет 32 тыс. га. В них преобладают дуб, береза, сосна.

Напомним, с 1 апреля по 15 июня с целью осуществления охраны среды обитания, условий размножения и путей миграции диких животных, на период их массового размножения, будет объявлен “сезон тишины”. В этот период в лесах и зеленых зонах запрещено стрелять, устраивать фейерверки, шумные соревнования (ралли и другие), а также рубить деревья.

Читайте: В зеленых зонах Киева с 1 апреля объявляют “сезон тишины"

КиевVласть

Ирина Житняя
21 апреля 2017 г. 16:44

Голова Державної зернової корпорації залишає свій пост

Григорович заявив про відставку

В. о. голови правління ПАТ "Державна продовольчо-зернова корпорація України" Олександр Григорович вирішив покинути свій пост. Про це повідомляє прес-служба корпорації.

Фото: Олександр Григорович
Фото: Олександр Григорович

Як повідомляється, звіт про результати роботи Григоровича буде опублікований найближчим часом.

Нагадаємо, Національне антикорупційне бюро передало до суду дві справи щодо "Зернової корпорації", збитки за якими склали 85 млн гривень.

Всього в бюро було зареєстровано три справи. Третє ще знаходиться в стадії розслідування, а збитки по ньому оцінюються в 60 млн доларів. При цьому, за останнім виробництва проходить дуже дорогий актив, арешту якого мають намір домогтися правоохоронці.

Раніше "Зернову корпорацію" виключили із списків приватизації на 2017 рік.

Таке рішення було пов'язане з тим, що прийняття рішення пов'язане з тим, що приватизація "Зерновий корпорації" неможлива без узгодження з основним кредитором держкомпанії "Ексімбанком Китаю.

https://www.rbc.ua/ukr/news/glava-gosudarstvennoy-zernovoy-korporatsii-1492783758.html

Суд взявся за позов про порушення закону під час проведення конкурсу в Держлісагентстві



Призначення керівника Івано-Франківського обласного управління лісового та мисливського господарства оскаржуватимуть.

Необ'єктивним та упередженим називають експерти конкурс на посаду керівника Івано-Франківського обласного управління лісового та мисливського господарства. Його наприкінці березня провело Держлісагентство. Один із його учасників нині оскаржує результат, бо вважає, що переможця визначили заздалегідь, бо він знав про що його питатимуть. У Держлісагентстві все заперечують. А переможець конкурсу кілька днів від журналістів просто ховається.

В Івано-Франківському обласному управлінні лісового та мисливського господарства вже два місяці порожнє крісло керівника. Попереднього усунули. Нового ще не призначили. Хоча Держлісагентство вже провело конкурс. Переможцем став Руслан Осташук. Але результат був відомий заздалегідь, переконаний чинний перший заступник керівника обласного управління. Роман Олійник також брав участь у конкурсі.

Нині Роман Олійник оскаржує результати конкурсу. Тестування він пройшов блискуче, 39 правильних відповідей із 40 можливих. Зупинився на ситуаційних завданнях. Саме вони, переконаний, дозволили маніпулювати результатами.

"Комісія розділила оцінку на 2 частини. Цей розподіл дав можливість поставити 1 з оцінок по дивних критеріях лаконічності, змістовності і ще чогось", - каже перший заступник керівника Івано-Франківського обласного управління лісового та мисливського господарства Роман Олійник.

НЕОБ’ЄКТИВНИМ ТА УПЕРЕДЖЕНИМ ЕКСПЕРТИ НАЗИВАЮТЬ КОНКУРС, ЯКИЙ ПРОВЕЛО ДЕРЖЛІСАГЕНСТВО

ТСН. 19:30 Вчора, 21:07



Наприкінці березня Держлісагенство провело конкурс на посаду керівника Івано-Франківського обласного управління лісового та мисливського господарства. Один з його учасників нині оскаржує результат, бо вважає: переможця визначили заздалегідь, відтак він знав про, що його питатимуть.

Олег Сторчоус уже кілька років стежить за реформами у вітчизняній лісовій галузі. Каже, більшість конкурсів на заміщення керівних посад викликають чимало запитань. Івано-Франківський - яскравий приклад.

"Сам держорган формує склад конкурсної комісії. Ситуаційні завдання складені так, що не враховують повністю професійну компетентність кандидатів. Ну і в самій процедурі конкурсу на рівні законодавств закладена суперечність: кандидати, які не пройшли тестових завдань, не допускаються до співбесіди", - каже консультант програми сприяння підтримки реформи у лісовому секторі України Олег Сторчоус.

Конкурс транслювали онлайн. Роман Олійник укотре переглядає це відео. Переконаний, переможець знав, про що його питатимуть. Виказав себе занадто детальними відповідями. Проте на прості запитання, поставлені вочевидь експромтом, відповісти не зміг.

Як так вийшло намагаємося дізнатися в переможця конкурсу. Спершу Руслан Остащук обіцяє дати коментар згодом. Утім, упродовж наступних двох днів більше так і не відповів.

Застати на роботі журналістам його теж не вдалося. Марними виявилися й спроби отримати пояснення від голови конкурсної комісії, заступника керівника держлісагентства Володимира Бондаря. На отриманий запит ТСН він не відреагував. Застати його зненацька на роботі також не вдалося. Телефоном чиновник запевняє, конкурс пройшов без порушень.

Тим часом Івано-Франківський окружний адмінсуд розглядає позов Романа Олійника про порушення закону під час проведення конкурсу в Держлісагентстві. Однак обов'язкового в таких випадках призупинення результатів конкурсу на час розгляду скарги суд чомусь не ухвалив. Тож нового керівника обласного управління можуть призначити на посаду, не дочекавшись результатів перевірки.

Більше читайте тут:

https://tsn.ua/ukrayina/sud-vzyavsya-za-pozov-pro-porushennya-zakonu-pid-chas-provedennya-konkursu-v-derzhlisagentstvi-917358.html

За добу посадили 50 мільйонів дерев


Жителі Індії побили рекорд за кількістю висаджених дерев. За 24 години у штаті Уттар-Прадеш створили новий ліс, щоб захиститися від кліматичних змін в світі. Це сталося рік тому напередодні Всесвітнього дня посадки дерев 21 квітня.



"Світ нарешті зрозумів, що необхідно докладати зусиль, щоб знизити рівень забруднення навколишнього середовища", - сказав головний міністр штату Уттар-Прадеш Акхілеш Ядав.

Волонтери, які взяли участь у акції зазначили, що в Індії розташовані 13 із 20 найбільш забруднених міст світу. Кількість висаджених дерев побила світовий рекорд та потрапила до Книги рекордів Гіннеса. До того рекордна кількість висадки дерев була зафіксована у Пакистані у 2013 році. Однак цифра була у сотні разів меншою - було посаджено 860 тисяч дерев.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Висадили 30 тисяч підсніжників

У квітні 2017 року жителі Індії побили новий рекорд - по кількості обіймів з деревами. 4620 людей прийшли до ботанічного саду Jawaharlal Nehru у південному штаті Керала, щоб охопити руками стовбур щонайменше на хвилину. Цю подію організували телеканал Asianet News Network Pvt. Ltd. та дослідницький інститут Jawaharlal Nehru. Прийшли відомі в країні люди, студенти та родини з дітьми.


Науковці Міжнародної ради ботанічних садів з охорони рослин визначили, що у світі існує 60 тисяч видів дерев. Вони створили цей список, щоб визначити, яким деревам необхідна негайна допомога, аби запобігти їх вимиранню.


Автор: Оксана Тупальська

Типова схема: у Держлісагентстві розповіли, хто блокує реформи



Звільнений за блокування реформ керівник виробничого об’єднання Укрдержліспроект знайшов спосіб не йти з посади

Про це у Facebook повідомила голова Держлісагентства Христина Юшкевич, передає Politeka.

Матеріал за темою
Лісові пожежі: Держлісагентство заявило про критичну ситуацію

Юшкевич розповіла, що у підпорядкуванні Держлісагентства є виробниче об’єднання Укрдержліспроект. Ця структура виконує роботи з лісовпорядкування по всій Україні. Зокрема, від їхніх висновків залежить, скільки вирубуватимуть дерев та багато інших питань. Після досягнення домовленостей із міжнародними донорами саме ця установа забезпечуватиме здійснення обліку, національної інвентаризації лісів та ведення державного лісового кадастру.

Юшкевич додала, що останнім часом Укрдержліспроект не повністю виконував покладені на нього обов’язки. Тому наприкінці минулого тижня прийнято рішення про звільнення гендиректора організації.

«Неефективне управління, небажання змінювати підходи до ведення роботи, певні корупційні ризики, затягування роботи з оприлюднення планів лісонасаджень, саботаж створення онлайн карти вирубки лісів. Знаходили купу відмовок, чому те чи інше завдання неможливо виконати», – зазначила вона.

Але звільнений керівник Укрдержліспроекту знайшов привід вхопитися за крісло. Він заявляє, що нібито був на лікарняному, коли його звільняли.

«Тепер, найімовірніше, ще й подасть до суду. Типова схема. Старі кадри лише так і звикли працювати, тримаючись до останнього за свої «насиджені» місця. Найближчим часом в інтернеті можна буде прочитати багато замовного матеріалу про мене й агентство. Хтось незадоволений, що його звільнили, хтось – що не дозволила порушити закон, не погодилася на «домовленості». Така ситуація не вперше. Ну що ж, триматиму цей удар», – зазначила Юшкевич.

15:15 20 квітень 2017
НОВИНИ

20 квітня 2017

Мероприятия в лесу не будут приравнивать к митингам

«Единая Россия» готовит поправки к законопроекту о встречах депутатов с избирателями

20.04.2017, 19:55


Единороссы предлагают исключить из законопроекта, приравнивающего встречи депутатов к митингам, необходимость согласовывать встречи во дворах без усилительной аппаратуры, а также в парках и лесополосах. Это предложение прозвучало на рабочей группе Госдумы по доработке уже принятого в первом чтении законопроекта. В КПРФ, которая требует не менять законодательство, называют предложением единороссов «формальным шагом навстречу».

Как рассказал “Ъ” вице-спикер Госдумы от «Единой России», руководитель рабочей межфракционной группы Сергей Неверов, единороссы «выработали текст поправок в закон о статусе члена Совета федерации и депутата Госдумы о том, что органы госвласти и местного самоуправления определяют места проведения встреч депутатов, и это не только помещения». По его словам, любое из этих мест должно быть предоставлено депутату по его заявлению, которое нужно будет подать не позднее чем за пять дней (пока в законопроекте, который приравнивает встречи депутатов к митингам, срок составляет семь дней.— “Ъ”). Если «депутату не предоставляется место, то за это будет предусмотрена ответственность для должностных лиц». При этом «внутридомовые территории не будут для депутата предметом уведомления о проведении встреч». В пятницу группе предстоит окончательно утвердить текст этих поправок.


Почему единороссы и оппозиция не договорились о форме встреч с избирателями


Напомним, встречи депутатов с избирателями к митингам уже приравняли заксобрания Москвы и Санкт-Петербурга, где парламентарии должны согласовывать свои мероприятия с местными властями. Аналогичную инициативу внесла в Госдуму единоросс Ирина Белых, фракция партии власти ее поддержала в первом чтении, думская оппозиция выступила против, после чего была создана рабочая группа по доработке проекта.

Столичные коммунисты пытались обжаловать решение Мосгордумы в Мосгорсуде, однако суд принял сторону Мосгордумы. Сейчас КПРФ обжалует запрет в Верховном суде. В формате встреч депутатов с избирателями часто проходят массовые мероприятия. Например, первый протест против передачи Исаакиевского собора в Санкт-Петербурге церкви прошел именно как встреча с городскими депутатами. В Москве в таком формате коммунисты митинговали против платных парковок.


Как Госдума одобрила в первом чтении поправки к закону о митингах


По словам члена группы, депутата Госдумы от КПРФ Алексея Куринного, группа собиралась всего один раз. «Каких-то согласованных поправок между всеми ее членами от разных партий нет»,— пояснил он “Ъ”. Господин Куринный добавил, что у компартии подготовлено около 20 поправок — «от полного дезавуирования изменений в законодательство, приравнивающих встречи депутатов к митингам, до компромиссных вариантов». «Текста предложений единороссов мы еще не видели, но это формальные вещи, они хотят продемонстрировать, что идут навстречу… Многие вещи не очень понятны: как, например, будут наказывать местные власти, которые не предоставили места для встречи»,— сказал Алексей Куринный.

Депутат Госдумы от «Справедливой России» Олег Шеин говорит, что о поправках «Единой России» ему рассказал вице-спикер Неверов: «В поправках указано, что встречи во дворах без усилительной аппаратуры исключаются из закона о митингах. Встречи в парках и лесополосах будут проходить свободно, но встречи на площадях попадут под законодательство о митингах»,— сказал справоросс. Поправки единороссов, по его словам «лучше того законопроекта, который сейчас рассматривает Дума, но хуже действующего законодательства».

Андрей Перцев, Виктор Хамраев

Сенаторы вступились за свободу встреч

Члены Совета федерации призвали 21 марта депутатов Госдумы доработать законопроект, приравнивающий к митингам встречи парламентариев с избирателями, который только готовится к первому чтению. Во всех оппозиционных фракциях "Ъ" заявили, что будут голосовать против инициативы, внесенной московским единороссом Ириной Белых. Читайте подробнее

Как Мосгордума решила приравнять встречи с избирателями к митингам

Комиссия по госстроительству и местному самоуправлению 21 декабря внесла в Мосгордуму (МГД) законопроект, который обяжет депутатов МГД и муниципальных депутатов проводить встречи с избирателями по правилам, предусмотренным законодательством о митингах. Изменения коснутся всех встреч, которые проводятся «в форме публичных мероприятий». Читайте подробнее

Необ’єктивним та упередженим експерти називають конкурс, який провело Держлісагентство. ТСН - ВІДЕО

Опубликовано: 20 апр. 2017 г.

UA - Необ’єктивним та упередженим експерти називають конкурс, який провело Держлісагенство. Наприкінці березня Держлісагентство провело конкурс на посаду керівника Івано-Франківського обласного управління лісового та мисливського господарства. Один з його учасників нині оскаржує результат, бо вважає: переможця визначили заздалегідь, відтак він знав про, що його питатимуть. Випуск ТСН.19:30 за 20 квітня 2017 року

RU - Необъективным и предвзятым эксперты называют конкурс, который провело Гослесагентство. В конце марта Гослесагентство провело конкурс на должность руководителя Ивано-Франковского областного управления лесного и охотничьего хозяйства. Один из участников сейчас оспаривает результат, потому что считает: победителя определили заранее, поэтому он знал о том, что его будут спрашивать. Выпуск ТСН.19:30 за 20 апреля 2017 года




http://strichka.com/item/63046151