Один очень украинский Лесовод прокомментировал замечания о строках
При внедрении программы ФЛЕГ (2009-2014 годы) эксперты программы выявили ряд серьезных недостатков ведомственной модели ведения лесного хозяйства, которая действует в Украине. Совмещение управления хозяйственной деятельностью (включая торговлю древесиной) с функциями законотворчества и государственного контроля привело к подмене долгосрочных национальных интересов краткосрочными интересами отдельного ведомства, субъектов хозяйствования и групп влияния.
Основные последствия этого:
А касается это его детищаПростановка термінів - вимога Всесвітнього Банку для подібних документів. Ми змушені були їх поставити, хоча розуміли, що в наших условіяхі і з нашими "саботажниками-чиновниками" витримати їх не реально. Довго сперечалися, але вирішили залишити так як є, розуміючи що за багатьма пунктами витримати проставлені терміни можливо тільки в тому випадку, якщо ангели зависнуть над Шота 9а і будуть махати над ним крилами на протязі року ...
Ясно було й те, що документ великого обсягу ніхто читати не буде, тому в деталі заглиблюватися не стали. Буде інтерес у влади - допоможемо, чим зможемо. Ні - теж не звикати ...
Розміщую рекомендації программі ФЛЕГ з приводу реформування лісового сектору України. Це не істина в останній інстанції, тому будь-яка критика, зауваження та доповнення вітаються. В рекомендаціях порушені тільки ті аспекти реформ, якими займалася программа. Я залишу цей документ на першій сторінці сайту до нового року, що б всі бажаючі змогли висловитися. Посилання на оригінал документа для скачування, де правильно розставлені посилання на звіти програми я приведу сьогодні трохи пізніше, коли документ з'явиться на сайті програми. М.По-в
Стратегия реформирования лесного сектора: рекомендации программы ФЛЕГ
При внедрении программы ФЛЕГ (2009-2014 годы) эксперты программы выявили ряд серьезных недостатков ведомственной модели ведения лесного хозяйства, которая действует в Украине. Совмещение управления хозяйственной деятельностью (включая торговлю древесиной) с функциями законотворчества и государственного контроля привело к подмене долгосрочных национальных интересов краткосрочными интересами отдельного ведомства, субъектов хозяйствования и групп влияния.
Основные последствия этого: