ПІД ВИГЛЯДОМ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ

влада обвалила лісову галузь в Україні

ЛІС І РЕФОРМУВАННЯ

Державні ліси мають покривати свої видатки з власних доходів

Орест ФУРДИЧКО

Таємниці реформування "лісових відносин" в Україні

РЕФОРМАЦІЯ, ДЕГРАДАЦІЯ ЧИ ПРОФАНАЦІЯ?

Як Держлісагентство хоче реформувати лісову галузь

ЧИНОВНИКИ ПРОТИ ЛІСІВНИКІВ

Кому вигідний фінансовий саботаж лісгоспів?

01 квітня 2017

В Минприроды России утвержден план-график разработки и принятия нормативных правовых актов и документов лесного планирования для интенсивного использования и воспроизводства лесов

24 марта 2017 года на совещании под председательством министра Минприроды России С.Е.Донского утвержден план-график разработки и принятия нормативных правовых актов Минприроды России и нормативных актов Рослесхоза, а также документов лесного планирования субъектов Российской Федерации, необходимых для интенсивного использования и воспроизводства лесов. Контроль за реализацией "пилотных" проектов по интенсификации использования и воспроизводства лесов в рамках работы соответствующей межведомственной рабочей группы возложен на Рослесхоз.

Ниже приводится утвержденный план-график.









Природу охоронятиме поліція

Михайло ЛИСЕВИЧ

До 1 липня міські, селищні та сільські ради об’єднаних територіальних громад Тернопільщини мають розробити та затвердити у себе програми охорони довкілля. Відповідне доручення дав голова ОДА Степан Барна під час засідання колегії облдержадміністрації. В області також рекомендовано утворити підрозділи муніципальної поліції для здійснення контролю у сфері охорони навколишнього середовища.

Степан Барна повідомив, що в регіоні зафіксовано вже сім фактів несанкціонованого завезення непотребу зі Львова.
«Прошу керівників на місцях відповідально підійти до цієї проблеми і розробити чітку стратегію щодо утилізації цього сміття», — наголосив керівник ОДА.
Як поінформував начальник Державної екологічної інспекції Едуард Ференц, найбільше порушень екологічного законодавства виявлено у сфері поводження з відходами. Зокрема, до адміністративної відповідальності притягнуто 238 осіб.
Тим часом, із 740 сміттєзвалищ, які є в області, паспортизовано лише 91 об’єкт, інформує наш власкор Михайло ЛИСЕВИЧ.

Працівники лісового господарства на Тернопільщині вкрали дерева більш, ніж на мільйон гривень



1 мільйон 200 тисяч гривень – таку суму збитків Бучацькому державному лісовому господарству завдали його працівники.

Нестачу було виявлено під час позапланової ревізії. Прокуратурою Тернопільської області завершено розслідування у даній справі. Покарання за такий злочин – 8 років позбавлення волі.

«Слідством встановлено, що під час перевірки восени 2016 року щодо наявності на складах державного лісового підприємства лісопродукції при порівнянні документів бухгалтерського обліку з наявною деревиною виявлено недостачу її усіх порід майже 1000 м куб. Позаплановою ревізією діяльності державного підприємства встановлено нестачу лісопродукції на суму понад 1 млн. 200000 грн.

Розслідування у кримінальному провадженні за частиною 3 статті 191Кримінального кодексу України ( Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем вчинені за попередньою змовою групою осіб) завершено», - повідомив під час прес-конференції заступник прокурора області Ігор Мукан.

Також днями прокуратурою області скеровано до суду обвинувальний акт у кримінальному провадженні за частиною 1 статті 367 КК України(Службова недбалість) щодо лісника лісового господарства "Бережанирайагроліс".

Розслідуванням встановлено, що працівник лісництва, обіймаючи посаду, що належить до державної лісової охорони та будучи зобов’язаним здійснювати охорону лісу від незаконних рубок, маючи об’єктивну можливість для забезпечення охорони лісу (зокрема, виявлення ознак незаконних рубок дерев, залучення працівників лісової охорони та правоохоронних органів для припинення самовільних рубок), допустив неналежне виконання своїх службових обов’язків через несумлінне ставлення до них.

Підозрюваний неналежним чином проводив охорону лісу в кварталах переданої йому під охорону, не виявляв лісопорушників та фактів чи ознак вчинення самовільних рубок у лісі, внаслідок чого впродовж 2015-2016 років невстановленими на цей час досудовим слідством особами, здійснено незаконні рубки дерев із завданням шкоди лісовому фонду в сумі майже 80 тисяч гривень.

Субота, 01 квітня 2017 15:08

Запрет на сжигание сухой травы в пожароопасный период не срабатывает - Рослесхоз



Новосибирск. 31 марта. ИНТЕРФАКС-СИБИРЬ - Рослесхоз констатирует, что запрет на сжигание сухой травы в пожароопасный период, введенный ранее на федеральном уровне, не срабатывает, заявил замглавы ведомства Николай Кротов.

"К сожалению, введенная норма о запрете на сегодняшний день не срабатывает", - сказал он в Новосибирске в пятницу в ходе межведомственного совещания по предотвращению ЧС.

Всего в РФ, по его словам, на утро пятницы в РФ зафиксировано 2567 термоточеек, более половины из них приходится на земли сельхозназначения.

Н.Кротов отметил, что в ближайшее время риск возникновения природных пожаров повысится в Забайкалье, где уже зафиксированы лесные пожары, в Алтайском крае, ряде районов Бурятии.

Со своей стороны, полпред президента РФ в СФО Сергей Меняло отметил, что практика патрулирования лесов местными жителями уже доказала свою эффективность.

"Надо стимулировать на патрулирование", - сказал он, уточнив, что экономически целесообразнее доплачивать 2-3 тыс. рублей сельскому старосте, чем ликвидировать последствия пожаров.

В свою очередь, начальник Сибирского регионального центра МЧС России Сергей Диденко сообщил, что из года в год повторяются "системные недостатки".

В частности, в Туве, Хакасии, Омской области не в достаточной степени подготовлена техника, в ряде регионов занижены расчеты необходимых объемах авиапатрулирования, в ряде случаев эти затраты не запланированы вовсе.

Сибирь / Общество
31.03.17 11:04

В региональном Министерстве сельского, лесного хозяйства и природных ресурсов проведен мониторинг эффективности реализуемых антикоррупционных мер

В соответствии с Законом Ульяновской области от 20.07.2012 № 89-ЗО «О противодействии коррупции в Ульяновской области», одной из функций регионального института Уполномоченного по противодействию коррупции является проведение системного мониторинга работы элементов организационной структуры по противодействию коррупции в органах государственной и муниципальной власти Ульяновской области.

Как отмечает помощник Уполномоченного по противодействию коррупции Роман Заятдинов, в этих целях Уполномоченным для анализа работы органов власти, как для важнейших субъектов региональной антикоррупционной политики, разработаны критерии оценок и сравнения эффективности реализуемых мер по профилактике и противодействию коррупции, предусмотренных федеральным и региональным антикоррупционным законодательством. Всего таких показателей – 89.
Система оценки эффективности работы элементов организационной структуры по противодействию коррупции в исполнительных органах государственной власти Ульяновской области включает в себя 7 разделов: антикоррупционная экспертиза нормативных правовых актов и их проектов; реализация областной программы «Противодействия коррупции в Ульяновской области» на 2016-2018 годы и ведомственной антикоррупционной программы; антикоррупционное просвещение населения; информационное освещение противодействия коррупции; анализ обращений в исполнительные органы государственной власти по фактам коррупции; комиссия (рабочая группа) по вопросам профилактики коррупции и реализация принципа неотвратимости ответственности за нецелевое, неправомерное и неэффективное использование бюджетных средств и государственного имущества, иные финансовые нарушения, выявленные при проведении проверок органами внутреннего и внешнего государственного финансового контроля.
Разработанная система показателей позволяет охарактеризовать эффективность применения в органах власти тех или иных антикоррупционных инструментов, а также выполняет функции обратной связи между региональным Уполномоченным по противодействию коррупции и субъектами антикоррупционной политики. Полученные результаты мониторинга позволяют проводить своевременные консультации и готовить рекомендации по активизации усилий в реализации антикоррупционных мер в той или иной сфере.
По информации помощника Уполномоченного Романа Заятдинова, мониторинг эффективности работы элементов организационной структуры по противодействию коррупции включает в себя три этапа: сбор данных о работе элементов организационной структуры по противодействию коррупции; ввод данных в специализированную форму и их обработку; анализ полученных результатов, подготовку и публикацию на официальном сайте Уполномоченного аналитического отчёта по итогам проведённого мониторинга. Сам мониторинг проводится сотрудниками отдела обеспечения деятельности Уполномоченного совместно с лицами, ответственными за направление профилактики коррупции (элементы организационной структуры).
22 марта сотрудники отдела обеспечения деятельности Иван Лобачев и Владимир Филонов провели мониторинг эффективности реализуемых антикоррупционных мер в Министерстве сельского, лесного хозяйства и природных ресурсов Ульяновской области.
Напомним, в соответствии с решением Комиссии по оценке эффективности антикоррупционной деятельности муниципальных образований и исполнительных органов государственной власти Ульяновской области при Уполномоченном от 27 февраля 2017 года антикоррупционная деятельность в Министерстве сельского, лесного хозяйства и природных ресурсов Ульяновской области была оценена как неудовлетворительная.
В ходе мониторинга выявлен целый ряд недостатков в организации антикоррупционной деятельности ведомства.
Как оказалось, в ведомстве в нарушение поручений Губернатора Ульяновской области (от 08.09.2016 года № 455-ПЧ) к установленным стандартам не приведен раздел «Антикоррупционная деятельность» сайта, а ряд информационных вкладок не заполнен, в 4-х информация дублируется. Здесь же не указаны телефоны доверия «горячей линии» ведомства, по которым граждане могут сообщать о фактах проявлений коррупции. Информация в разделе «Контролирующая деятельность» не обновлялась с 2014-2015 года.

В ходе ознакомления с практикой работы по выявлению и устранению зон коррупционного риска выявлено, что данная работа проводится ведомством, однако отсутствует информация о том, кем и когда зоны выявлены, какие конкретные решения приняты с указанием даты и документа по их устранению.

В ведомстве отсутствует план работы ведомственной антикоррупционной комиссии на 2017 год.

Как установлено в ходе мониторинга, в ведомстве в нарушение областной программы «Противодействие коррупции в Ульяновской области» на 2016 -2018 годы не реализуется проект «Антикоррупционная почта». В ведомстве и подведомственных ему учреждениях «Ящики доверия» (через которые жителя региона могут сообщать о фактах проявления коррупции) не установлены, а комиссия по их вскрытию не определена. Вопрос работы с обращениями граждан на заседаниях ведомственной антикоррупционной комиссии по профилактике коррупции в 2016 году не рассматривался. 

Кроме того, график приёма граждан руководством ведомства на 2017 год не разработан.
Как отмечают сотрудники отдела обеспечения деятельности Уполномоченного, неудовлетворительно антикоррупционная деятельность организована и в подведомственных Министерству сельского, лесного хозяйства и природных ресурсов Ульяновской области учреждениях.

Так, в ходе ознакомления с организацией антикоррупционной работы в подведомственном учреждении – ОГБУ «Агентство по развитию сельских территорий Ульяновской области» 21 марта 2017 года установлено, что ответственные за работу по профилактике коррупции в соответствии со статьёй 13.3 Федерального закона от 25.12.2008 №273-ФЗ «О противодействии коррупции» в учреждении не определены и не приняты другие меры, направленные на предупреждение коррупции. 

Как показал мониторинг, Министерство сельского, лесного хозяйства и природных ресурсов Ульяновской области методических рекомендаций и материалов по организации антикоррупционной работы для подведомственных учреждений не направляло. 

Как отмечает начальник отдела обеспечения деятельности Уполномоченного Иван Лобачев, все выявленные в ходе мониторинга недостатки в организации антикоррупционной работы будут доведены до руководства ведомства вместе с рекомендациями по их устранению, а само ведомство ждет повторная антикоррупционная проверка во втором полугодии 2017 года.

Источник: www.simcat.ru
30 марта 2017 г. | Общество

Упродовж доби на Херсонщині вонеборці ліквідували 17 пожежі і загорянь у екосистемах

31 березня на території області зафіксовано 13 випадків горіння очерету, сухої трави і сміття на відкритих територіях. До ліквідації пожеж та загорянь залучалися пожежно-рятувальні підрозділи Олешківського, Корабельного, Чаплинського, Скадовського, Бериславського районів і м. Нова Каховка. Загалом до ліквідації цих надзвичайних подій на площі понад 8 га. Від ДСНС були задіяні 59 чоловік особового складу і 21 одиниця техніки.

Цього ж дня сталося 4 загоряння у лісовому фонді області. О 07:15 – у лісовому фонді ДП «Степовий філіал УкрНДІЛГА», об 11:40 – у Великокопанівському лісництві, о 15:53 – Олешківське лісництво, о 20:29 – у Качкарівському лісництві Великоолександрівського лісомисливського господарства. В усіх випадках це були низові пожежі і не допущено переходу пожеж у верхові.







ГУ ДСНС України у Херсонській області
Опубліковано: 01.04.2017, 11:50 
http://www.golos.com.ua/news/51679





Спасатели Херсонской области продолжают ликвидацию лесных пожаров


Вчера, тридцать первого марта, на территории Херсонщины произошло четыре возгорания в лесном фонде области.

Об этом сообщают сотрудники ГУ ГСЧСУ в Херсонской области.

По словам спасателей, огонь охватил территории Олешковского, Качкаровского и Великокопанского лесничеств. Они также отметили, что во все пожары были низовыми. Спасатели не допустили перехода пожара в верховой.

АКТУАЛЬНО: Державний зернотрейдер виходить з піке



За спробами заблокувати позитивні процеси в ДПЗКУ приховані деструктивно-меркантильні інтереси

Напівправда завжди була і залишається набагато небезпечнішою від очевидної неправди. Оскільки вона дає широке поле для маніпуляцій, домислів та висновків, які не мають нічого спільного з реальністю. Тому її найчастіше використовують політики, неперебірливі журналісти, продукуючи на замовлення фейкові сенсації, які інколи поширюють навіть солідні видання. Не замислюючись при цьому, що їхня всеїдність досить часто рикошетить негативом як по економічних інтересах, так і по міжнародному іміджу держави. Підтвердженням цього може стати історія, про яку йтиметься далі.


Тягар минулого над сьогоденням

Нещодавно електронні ЗМІ поширили фейк про те, що в.о. голови правління ПАТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України» (ДПЗКУ) Олександр Григорович переходить працювати головою Держлісагентства, оскільки національному операторові зернового ринку загрожує фінансовий крах. Мовляв, корпорація фактично зупинила експорт до Китаю, поставивши під загрозу імідж країни як надійного постачальника. Якщо врахувати, що цю качку запустило видання, власником якого називають колишнього очільника «мінздоху» Олександра Клименка, то на неї можна було б не звертати уваги або списати на випадковість, якби її політ не тривав у розгорнутій, явно тенденційній публікації одного з найпопулярніших інтернет-видань України. Цього разу удар спрямували вже проти ДПЗКУ. Фактично це аверс і реверс однієї медалі. Тобто атака, розпочата на керівника ДПЗКУ, переросла в нищення іміджу самої корпорації. І зроблено було це в той час, коли компанія завдяки енергійним діям нового менеджменту почала ставати на ноги.

При цьому використано давно апробований прийом — гіперболізація негативу і замовчування позитивних змін. З урахуванням того, що далеко не всі знають, наприклад, коли насправді виникли проблеми корпорації. А вони беруть початок ще відтоді, коли її тіньовим куратором, як і всього АПК, за твердженням ЗМІ, був соратник Олександра Клименка — відомий широкому загалу Юра Єнакієвський. І що створював цю структуру уряд Азарова у 2010 році, як засвідчили подальші події, не для того, щоб поповнювати бюджет держави валютою, а для перекачування через всілякі тіньові схеми державних коштів у бездонні кишені тодішніх соратників Януковича.

ДПЗКУ в ті часи постачала зерно сумнівним офшорним компаніям, які продавали його потім закордонним корпораціям, а значну частину виручки привласнювали.

За даними аналітиків, різні структури, з якими були пов’язані тодішні можновладці, фактично обікрали державного зернотрейдера на сотні мільйонів доларів. І робилося це не лише через офшоризацію продажу зернових. Приміром, як встановило пізніше слідство, тодішнє керівництво державного зернотрейдера, страхуючи зерно від пожежних ризиків, переплатило страховій компанії понад 160 мільйонів гривень. Як підсумок, поплічники Януковича завдяки різним оборудкам багатіли, а державна корпорація дедалі глибше занурювалася в боргову яму.

Саме цей спадок одержала країна після Революції гідності. Бо хоч казнокради дременули з України, вони залишили державі величезні борги, які тиснули загалом на економіку і зокрема на ДПЗКУ, на якій повисла значна дебіторська заборгованість через ненадходження валютної виручки за зерно, продане попередниками у кишенькові офшори.

Головний шлях, яким експортуються зернові з України зарубіжним партнерам, пролягає через українські порти. Фото з сайту cfts.org.ua


Мета чуток — поставити бар’єр змінам

Із самого початку створення ДПЗКУ її стратегічним партнером залишається Китайська національна корпорація машинної промисловості і генеральних підрядів (ССЕС), під гарантії якої у 2012 році Ексімбанк КНР надав українському зернотрейдерові кредит обсягом півтора мільярда доларів США. Гарантом цієї угоди виступив тоді уряд Азарова, який працював фактично на збагачення оточення Януковича, а не на держбюджет. Головною умовою кредиту було постачання українською корпорацією 4—5 мільйонів тонн зерна щорічно в Китай або через китайську корпорацію в інші країни. Однак жодного року ці умови контракту не виконували в повному обсязі, хоч після Революції гідності ДПЗКУ й наростила більш ніж удвічі поставки зернових за контрактом. Окрім цього, корпорація, всупереч договірним умовам, продаючи зерно іншим країнам, не платила обумовлених 5 доларів преференційної маржі з кожної тонни китайській корпорації. Усе це в підсумку і стало причиною ускладнення відносин із китайськими кредиторами.

У самій корпорації ситуація ускладнювалася ще й тим, що вона, задіявши лише невелику частку кредитних коштів, які перебувають на рахунках українського Ексімбанку, змушена була обслуговувати весь півторамільярдний кредит. Як наслідок, лише сума відсотків за роки, що минули від часу надходження кредита, сягнула майже 300 мільйонів доларів, хоча більшістю суми користується держава. При цьому прибуток від операційної діяльності, попри його значне зростання останнім часом, покриває платежі за кредитом лише на 47%.

Негативно позначилися на фінансовому стані корпорації й збільшення ставки Libor (йдеться про ставку Libor 6), яка з 2012 року зросла з 0,5 до 1,3, внаслідок чого лише торік корпорація сплатила за кредитом майже 80 мільйонів доларів. А в результаті зростання курсу долара збитки за 2016 рік становили понад 1,6 мільярда гривень. Це, як прийнято говорити, статистика, від якої нікуди не подітися.

Існує й інша статистика, яка свідчить, що в роботі корпорації відбуваються кардинальні зміни. Проте ті, хто ставить собі за мету не дати державному підприємству твердо стати на ноги, не хочуть їх помічати. Вони твердять, наприклад, що реформування трейдингової діяльності є однією з головних помилок нинішнього керівництва. Хоч насправді після призначення на посаду очільника ПАТ «ДПЗКУ» Олександра Григоровича директором департаменту зовнішньоекономічної діяльності корпорації став іноземець Цезари Мациборські. Він, на відміну від «експертів» із трейдингу, має більш ніж 20-річний досвід роботи в компаніях-зернотрейдерах зі світовим іменем і нині запроваджує в діяльності корпорації практику найкращих із них.

Також конкретні факти не залишають каменя на камені від інших, розтиражованих ЗМІ тверджень про те, що відносини з китайськими партнерами зайшли у глухий кут, сама корпорація за жодних умов не може бути прибутковою, а експортна діяльність ДПЗКУ зупинено.

Насправді все навпаки. Із приходом до керівництва корпорацією нової команди у державного зернотрейдера, який позбувся тіньових схем, на думку незаангажованих фахівців, відкрилися позитивні перспективи. І це не просто слова.

Не обіцянки, а конкретні справи

За вісім місяців маркетингового року, який, на відміну від календарного, стартував 1 липня 2016-го і завершується в останній день червня 2017-го, ДПЗКУ відвантажила на зовнішні ринки більш як 1,5 мільйона тонн зернових та олійних культур, залишаючись лідером українського зернового експорту. Крім того, за березень відвантажено майже 180 тисяч тонн І це попри те, що потреба корпорації в зерновозах, якими зерно доставляють з елеваторів у порти, забезпечена лише на 45%.

Кардинально поліпшилися і фінансові показники. Так, доходи від послуг елеваторів становлять 498 мільйонів гривень, що на 69% більше, ніж у 2015 році. Також, попри падіння загальноукраїнського споживання борошна на 5%, доходи від переробної діяльності зросли у 3,6 раза та становлять 948 мільйонів гривень. При цьому прибуток від заготівельної діяльності сягнув 100 мільйонів гривень.

Щодо основного напряму діяльності — торгівлі зерновими, то у 2016 році фінансовий результат від неї становив майже 800 мільйонів гривень. І найголовніше: вперше за останні роки корпорація отримала операційний прибуток — у 2016 році фінансовий результат від операційної діяльності становив 957 мільйонів гривень порівняно з 119 мільйонами гривень збитку в 2015-му.

Тобто факти перекреслюють твердження «доброзичливців», що державна компанія не може бути прибутковою. Нарешті, саме завдяки зусиллям нинішнього керівництва з жовтня минулого року отримано понад 600 мільйонів гривень відшкодування ПДВ, що становить трохи менш як половину коштів, яке під різними приводами досі не хотіли повертати фіскали.

Новому керівництву також вдалося відновити ділові стосунки з китайськими партнерами. Як нещодавно повідомив міністр АПК Тарас Кутовий, ДПЗКУ разом з Мінагропродом провела плідні переговори з віце-президентом Ексімбанку КНР про зниження ставки за вже згадуваним півторамільярдним доларовим кредитом. Зауважте, жоден із попередніх керівників не опікувався питанням підвищення ефективності використання кредитних коштів та зменшенням фінансового навантаження за кредитом, хоч для державної корпорації це питання, по суті, першої необхідності. При цьому міністр зазначив, що китайські партнери також погодилися на використання кредитних коштів для закупівлі через відкритий тендер українських вагонів-зерновозів, украй потрібних корпорації для нарощування обсягів експорту та постачання засобів захисту рослин до України.

Підтвердженням того, що відносини з китайською корпорацією перебувають нині аж ніяк не в глухому куті, може слугувати й висока оцінка Ексімбанком КНР позитивної динаміки українсько-китайської співпраці в листі, який він надіслав керівництву ДПЗКУ. А також те, що з жовтня минулого року українська корпорація значно активізувала торгівлю з КНР і вже продала китайським партнерам понад 265 тисяч тонн зернових. Однак не лише цифрами вимірюються зрушення в роботі державної корпорації. Нове керівництво розпочало рішучу боротьбу з проявами корупції та спільно із правоохоронними органами взяло курс на повернення коштів, які минулими роками фактично вкрадено в корпорації. Слідчі підрозділи Нацполіції, прокуратури, СБУ та НАБУ з ініціативи керівництва корпорації розслідують понад 150 кримінальних проваджень.

Очільник ДПЗКУ Олександр Григорович вважає, що винних у зловживаннях та завданні збитків корпорації слід покарати, а виведені протягом попередніх років кошти повернути на рахунки ДПЗКУ. І це він говорить не задля красного слівця: нині на рахунки ДПЗКУ вже вдалося повернути майже 240 мільйонів гривень дебіторської заборгованості минулих років, зокрема 70 мільйонів — за сприяння НАБУ та САП. Детективи НАБУ затримали одного з колишніх керівників ДПЗКУ та представника міжнародного зернотрейдера за підозрою у завданні збитків державній корпорації на суму понад 60 мільйонів доларів (понад 1,6 мільярда гривень). Ще в одному кримінальному провадженні за фактами розкрадання коштів ДПЗКУ на суму 50 мільйонів гривень досудове розслідування завершене, обвинувальний акт скеровано до суду торік у грудні.

Безумовно, такі дії нового керівника не подобаються тим, хто звик державним розпоряджатися, як власним. Мабуть, дехто не проти посадити у крісло керівника корпорації свого ставленика, щоб продовжити практику попередніх років — перенаправляти астрономічні суми у власну кишеню. Тому висновок напрошується сам собою: атаку на корпорацію було розпочато з однією метою — створити їй негативний імідж, який мав би рикошетом пройтися по нинішньому її керівництву. Тому й лунає різноголосся про необхідність якнайшвидшого продажу ДПЗКУ. При цьому «доброзичливці» лукавлять, адже продати її без погодження з китайським Ексімбанком, який є основним кредитором на півтора мільярда доларів, просто неможливо. Інакше ця сума та інші борги повиснуть ще одним ярмом на шиї держави, в якої й без китайського кредиту проблем вистачає. У майбутньому корпорацію, звичайно, можна буде продати. Але для цього потрібно створити оптимальні умови для її приватизації: забезпечити сталу прибуткову діяльність і підвищити капіталізацію. І саме над цим працює нині її керівництво.

ДОВІДКА «УК»

Публічне акціонерне товариство «Державна продовольчо-зернова корпорація України» — національний оператор зернового ринку України, лідер зберігання, переробки, перевалки та експорту зернових. Створена в 2010 році ПАТ «ДПЗКУ» — найпотужніша державна вертикально інтегрована компанія в аграрному секторі економіки України. Корпорації належить 10% сертифікованих елеваторних потужностей України. Можливості портових терміналів ПАТ «ДПЗКУ» дають змогу забезпечити до 6% середньорічних обсягів експортної перевалки українського зерна. Переробні підприємства корпорації здатні задовольнити майже 10% потреб внутрішнього ринку України у борошні та крупах.

Томенко: тимчасові чиновники гірші за крадіїв



От зайшла розмова за кадрову політику в Україні. Особливо про категорію так званих корупціогенних посад. Як з"ясувалося велика кількість посадовців у спеціальних і делікатних галузях економіки ТИМЧАСОВО ВИКОНУЮЧІ

Отож, нині виконують обов"язки ГОЛОВНІ: податківець, геолог, еколог, лісник...України.В сфері їх відповідальності та інших центральних відомств - сотні держпідприємств з тимчасовими керівниками.Якщо додати місцевий рівень влади,то побачимо вже закінчену форму ТИМЧАСОВИХ У ВЛАДІ.

Висновок простий і зрозумілий: доки не буде сформовано ВІДПОВІДАЛЬНУ. ПРОФЕСІЙНУ І ПАТРІОТИЧНУ владу НИНІШНЯ ТИМЧАСОВА і БЕЗВІДПОВІДАЛЬНА влада працює, а точніше грабує країну гірше за крадіїв!

Тимчасові чиновники гірші за крадіїв!

Микола Томенко
http://antikor.com.ua/articles/159830-tomenko_timchasovi_chinovniki_girshi_za_kradijiv

Всемирный банк готов рассмотреть возможность выделения дополнительных средств для развития лесного сектора Беларуси

"Проект, который реализуется нами сегодня, оценивается в $40,7 млн. Однако мы обсуждаем с правительством Беларуси возможность увеличения этого объема финансирования в зависимости от потребностей белорусского лесного сектора", - сказал Ян Чул Ким.

01.04.2017




http://belarusfacts.by/ru/belarus/belarus_news/a5a6b0bf06c80f26.html


Всемирный банк может профинансировать развитие лесного сектора


01.04.2017 14:03


Всемирный банк готов рассмотреть возможность выделения дополнительных средств для развития лесного сектора Беларуси. Об этом сообщил сегодня глава представительства Всемирного банка в Беларуси Ян Чул Ким во время старта акции "Неделя леса".

"Проект, который реализуется нами сегодня, оценивается в $40,7 млн. Однако мы обсуждаем с правительством Беларуси возможность увеличения этого объема финансирования в зависимости от потребностей белорусского лесного сектора. Поэтому после того, как цели, поставленные в данном проекте, будут реализованы, будем готовы рассмотреть возможность выделения дополнительного финансирования", - сказал Ян Чул Ким. Он отметил, что реализуемый сейчас проект - уже второй совместный проект Всемирного банка и Министерства лесного хозяйства Беларуси.

Заем Всемирного банка используется для развития лесного сектора. "Идет реализация этого займа, в частности планируется создать шесть лесосеменных центров. Но суммы займа недостаточно, поэтому мы обратились к Всемирному банку по поводу выделения дополнительных средств. Но это долгая процедура, поэтому будем ждать и заниматься реализацией уже выделенного займа", - сказал министр лесного хозяйства Михаил Амельянович.

Средства по займу Всемирного банка направлены на развитие таких направлений, как питомническое хозяйство, выращивание посадочного материала, защита лесов от пожаров, подготовка кадров. Данный проект позволяет модернизировать лесной сектор.

Традиционная добровольная акция "Неделя леса" проходит в Беларуси с 1 по 8 апреля. В этом году акция посвящена восстановлению лесов, поврежденных стихийными бедствиями, прошедшими по территории Беларуси летом прошлого года.

Главным мероприятием Года экологии в России станет окраска видимой стороны Луны в зеленый цвет

Главным мероприятием Года экологии в России станет окраска видимой стороны Луны в зеленый цвет с целью привлечения внимания всего мирового сообщества к глобальным проблемам охраны окружающей среды. Для выполнения этой операции будет использован уникальный космический аппарат "Стрелка 1", разработанный компанией СколковоАэроСпейс, позволяющий окрашивать поверхность единственного спутника Земли путем распыления органических красителей с низкой окололунной орбиты. Для окраски видимой стороны Луны в зеленый цвет потребуется распылить всего около десяти тонн красителя "бриллиантовый зеленый", более известного как "зеленка". Предполагается, что процесс окраски Луны займет около недели. Вот так, по замыслу авторов проекта, будет выглядеть Луна после покраски:



Автор фотографии, использованной для окраски - Вадим Кантор

Напомним: 2017 год был объявлен в России "Годом экологии" указом Президента РФ от 5 января 2016 года №7 2017. Ранее, указом Президента РФ от 1 августа 2015 года № 392 2017 год был объявлен Годом особо охраняемых природных территорий.

Предполагается, что бюджетные инвестиции в разработку космического аппарата "Стрелка 1" окупятся в течение первых пяти лет его эксплуатации за счет использования технологии окраски Луны в рекламных целях. В частности, в 2018 году Луну предполагается покрасить как футбольный мяч, а после завершения Чемпионата мира по футболу (15 июля 2018 года) использовать ее в качестве видимой всем жителям Земли рекламной поверхности. После того, как проект полностью окупится, его разработчики предполагают направлять 50% прибыли от оказания рекламных услуг на благотворительные цели.