ПІД ВИГЛЯДОМ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ

влада обвалила лісову галузь в Україні

ЛІС І РЕФОРМУВАННЯ

Державні ліси мають покривати свої видатки з власних доходів

Орест ФУРДИЧКО

Таємниці реформування "лісових відносин" в Україні

РЕФОРМАЦІЯ, ДЕГРАДАЦІЯ ЧИ ПРОФАНАЦІЯ?

Як Держлісагентство хоче реформувати лісову галузь

ЧИНОВНИКИ ПРОТИ ЛІСІВНИКІВ

Кому вигідний фінансовий саботаж лісгоспів?

04 листопада 2016

Держлісагентство: Площа відтворення лісів у 2015 році перевищує площу зрубів в 1,1 раза

Протягом 2015 року в Україні були відтворені ліси на площі 51 тис. га, що в 1,1 раза перевищує площу суцільних зрубів – 47 685 га.

Так, на Поліссі в 2015 році було відновлено 22121 га лісів при площі зрубів 21245 га (коефіцієнт 1,0); в Лісостепу – 12855 га при площі зрубів 11805 га (коефіцієнт 1,1), в степовій зоні – 4112 га при площі зрубів 2859 га (коефіцієнт 1,4), у Карпатах було висаджено 11901 га лісів при площі зрубів 11776 га (коефіцієнт 1,0).




Значне перевищення темпів відтворення лісів над їх зрубами фіксується і в 2016 році. Так, за перше півріччя поточного року коефіцієнт відтворення лісів (співвідношення відновлених лісів до площі суцільних зрубів) становить 0,9 – за цей період на підприємствах Держлісагентства відтворення проведено на площі 44,9 тис. га. Зокрема, посаджено 32,2 тис. га лісових культур, з яких 2,4 тис. га нових лісів. Цей показник майже на 5% перевищує планове завдання відтворення на цей період, яке становить 30,8 тис. га. До вищезазначеної площі відтворення лісів зараховано 12,7 тис. га природного поновлення.

Плановий обсяг садіння лісових культур виконали лісогосподарські підприємства Полісся, Лісостепу і Карпатського регіону.

Відновлення і вирубка лісів за природно-кліматичними зонами на підприємствах Держлісагентства, перше півріччя 2016 року, га
Лісорослинні зони
Відтворення

Суцільні зруби
у 2015 р.
висівання і садіння лісу
природне відновлення
Полісся
13600
3990
22384
Лісостеп
11103
1212
12538
Степ
2850
894
3301
Карпати
4470
6586
12045
Дані: Державне агентство лісових ресурсів України


Як зазначає т.в.о. Голови Держлісагентства Христина Юшкевич, відновлення та розширення лісових насаджень є одним з основних пріоритетів відомства. «Фактична лісистість в Україні становить 15,9%, у той час як за розрахунками науковців, оптимальним показником для нашої держави є 20%, - повідомила вона. - Тому наші зусилля спрямовані на поступове підвищення цього показника шляхом контролю та запобігання несанкціонованим рубкам, а також впровадження розширеної програми відтворення лісів».

Окрім того, Христина Юшкевич нагадала, що Уряд ухвалив нову редакцію Санітарних правил у лісах України, які унеможливлюють зловживання під час проведення санітарно-оздоровчих заходів.

Т.в.о. Голови відомства наголосила, що санітарна вирубка лісів є цивілізованою європейською практикою оздоровлення лісового фонду за умови ефективного державного та громадського контролю за їх проведенням і своєчасного відтворення.

04.11.2016 | 09:47
ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ЛІСОВИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ

Аналіз декларації. Що насправді хвилює Остапа Єднака?




Відомий борець за збереження лісів, народний депутат Остап Єднак, як і інші обранці нарешті заповнив е-декларацію. На перший погляд – не надто заможна людина, а ось його родичі мають непогані статки та бізнес в сфері експорту деревини. ІА «ЮАЛІС» детально проаналізувало декларацію народного обранця.

Так ось, Остап Єднак вказав 77 911 грн загального доходу - це є його заробітна плата, як депутата. У його дружини Світлани доходи більші: вона одержала допомогу при народженні дитини у 15 440 грн та дивіденди у розмірі 350 100 грн, плюс зарплата в ТОВ "Інтервудкоммерц" 10 513 грн. Запам’ятайте назву цієї компанії, ми до неї ще повернемось.

З об’єктів нерухомості у депутата є дві земельні ділянки площею 25 соток та 66 соток, а також дача площею 58,2 кв.м, все це знаходиться у Бродівському районі, що на Львівщині. Дружина депутата має квартиру площею в 66,50 кв.м. Їздить нардеп на Subaru Legasy 2008 році випуску, у дружини власного авто немає.

Батьки Остапа мають об’ємний пакет нерухомості. Матір нардепа, Віра, має дві невеличкі земельні ділянки, кілька магазинів, один з них з приміщеннями відпочинкового комплексу та житловими квартирами, невеличкі магазини у Бродах. У батька депутата є також земельна ділянка та магазин площею 170,80 кв.м, в тому ж районі. Як бачимо, родичі народного обранця не бідні люди, на відміну від нього самого.

До того як стати депутатом Остап працював директором ТОВ "Інтервудкоммерц", співвласником якої тепер є дружина народного депутата Світлана. Фірма до речі, як і батьки депутата тісно пов’язана з лісовим бізнесом, адже напрямком її діяльності є оптова та роздрібна торгівля деревиною. Треба сказати, що в продовж кількох останніх років компанія активно і прибутково торгувала пиломатеріалами з цінних порід: дуба, ясена та бука не лише в країні, а й за кордоном. Варто сказати, що пан Єднак не менш активно підтримував введення 10-річного мораторію на експорт деревини. Що не дивно, адже він дав змогу відтіснити з ринку незручних конкурентів тієї ж ТОВ «Інтервудкоммерц».

Цікаво, що фірма родини депутата ТОВ «Інтервудкоммерц» ставала фігурантом судових розглядів стосовно порушень природоохоронного законодавства. Наприклад, в 2014 році за позовом прокуратури Маньківського району Черкаської області компанія повинна була відшкодувати збитків у загальній сумі 87 705,54 грн. Помічена фірма і у порушення у сфері експортних контрактів.

У ЗМІ не раз з’являлась інформація про те, що родина Єднака має великий вплив у лісовому бізнесі. То ж гучні заяви депутата про боротьбу з бізнесом на деревині звучать якось не надто правдоподібно. Тим більше, що торгує фірма його родини лісом з РФ, що теж йде врозріз з посадою пана Остапа, який є парламентарем. Крім того, с 2005 по 2009 роки Єднак працював директором ТОВ «ДЛХ Нордиск Дерево» і досить успішно торгував цінною деревиною. Тепер стає зрозумілим, чому народний обранець так наполегливо намагається опинитись у керівного важеля лісового господарства.

02.11.2016

У лісів України повинен бути один господар




Лісові господарства, які находяться у підпорядкуванні Держлісагентства, контролюють близько 73% лісів. Але залишається ще 27% лісу, який належить військовим лісгоспам, комунальним підприємствам чи іншим державним структурам.

Експерти громадські активісти все частіше стали говорити про те, що варто задуматись над тим, щоб перевести всі українські ліси під порядкування однієї структури. Адже це дозволить працювати над захистом та відновленням лісового фонду більш ефективно і господарськи використовувати деревину. Бо ту ситуацію, що ми бачимо зараз аж ніяк не можна назвати стабільною та нормальною в. Лісова галузь по суті розпорошена, а це не надто сприяє її розвитку.

У лісів України повинен бути один господар. Інакше боротися з тими ж незаконними вирубками або рятувати ліси буде дуже проблематично. Якщо глянути на питання ближче, то лісові підприємства, які не належать Держлісагентству працюють на свій розсуд та розуміння і там масштаби незаконних рубок в кілька разів більші. Такі лісокористувачі щорічно вирубують до півтора мільйонів кубометрів лісу. А скільки незаконно знищеного лісу на їх територіях складно уявити. Адже, за підрахунками експертів тільки 10% лісу, спиляного недержавними лісокористувачами, проходить через електронний облік, втрати держави від таких оборудок становлять кілька мільярдів доларів. Між тим лісгоспи агентства мають показник в 90%. І наразі у відомстві йде боротьба з корупційними схемами. Зміна керівництва Держлісагентства, увага Кабінету Міністрів до проблеми незаконних рубок дозволили серйозно вплинути на процеси незаконних рубок. Кількість незаконних рубок в 2016 році у порівнянні з минулим зменшилася на 15%. Але який стан справ з незаконними рубками у лісгоспів, що знаходяться в 27%?

Ті ж лісгоспи Міністерства оборони ніяк не являються альтруїстами і відправляють свій ліс на експорт. Волонтери та активісти вже не одноразово піднімали це питання. Як пише на Фейсбуці волонтер Марина Комарова у Міністерства оборони спрямовує ліс для експорту. Його військові лісгоспи відправляють за кордон за ціною 800 -900 гривень за кубічний метр.

То ж як добросовісно контролюються процеси експорту та рівень вирубок – теж питання. Активістам у військові лісгоспи важко потрапити, то ж і підрахувати масштаби рубок складніше. Але проблема незаконних рубок у військових лісгоспах є. Наприклад, не так давно правоохоронці розслідували справу щодо ДП "Новомосковський військовий лісгосп", де через незаконні рубки на його території державі нанесено 1,6 млн гривень збитків.

Комунальні лісгоспи теж дуже часто звинувачують у комерційній вирубці лісу під прикриттям санітарних рубок. Наприклад, влітку цього року СБУ викрила у комунальних лісгоспах Вінницькій області факти масштабної незаконної вирубки лісу. Розміри шкоди сягали десятків мільйонів гривень. На Київщині найчастіше говорять з цього приводу про комунальне об'єднання «Київзеленбуд». Столичні ліси , підпорядковані даному підприємству, а саме «Святошинський, Дарницький і лісгосп «Конча-Заспа» є постійними фігурантами сюжетів ЗМІ та протестів громадських активістів. За підрахунками експертів у 2014-2015 рр. в лісопарковому господарстві «Конча-Заспа», яке входить в національний парк «Голосіївський», вирубали більше 30 га лісу. Під суцільні вирубки дерев потрапили і заказники Святошинського лісгоспу.

Не надто бережно ставляться до лісів і в підприємствах, що належать до державних структур. Нещодавно на одному з місцевих телеканалів повідомили про скандал у державній резиденції “Залісся”, під Києвом, який належить Державному управлінню справами президента. Мешканці навколишніх сіл вийшли захищати ліс. Люди звинувачують лісників у тому, що валять на продаж столітні дуби, щодня виводячи по 5 вантажівок лісу. Як говорить депутат Жердівської сільради Юлія Рябченко якісні столітні дуби рубають на замовлення, який продають по 8 тис куб. Такі рубки тривають вже два роки. Справою вже зацікавилися правоохоронці та СБУ. І такі випадки не поодинокі.

Все це говорить про те, що питання об’єднання всіх лісових господарств та інших структур є наразі дуже важливим. Тим більше, що Концепція реформи лісової галузі до 2020 року, створена на базі пункту 5 Коаліційної угоди, передбачає поділ функцій держави в сфері лісового господарства, яке досягається шляхом "створення на базі існуючих державних лісогосподарських підприємств єдиної державної лісогосподарської структури, використовуючи досвід Польщі, Латвії та інших країн ...". До речі, це відповідає умовам, зафіксованим в Угоді про асоціацію Україна-ЄС.

04.11.2016

03 листопада 2016

4 ноября 2016 года вступает в силу Парижское соглашение


4 ноября 2016 года вступает в силу Парижское соглашение - главный международный документ, принятый в Париже в декабре 2015 года в соответствии с Рамочной конвенцией ООН об изменении климата, регулирующий действия и мечты человечества по ограничению антропогенных изменений климата. Из 197 стран-участниц Парижского соглашения к настоящему времени ратифицировали его 94 страны. Порог ратификации, необходимый для вступления соглашения в силу (ратификация странами, на которые приходится не менее 55% выбросов парниковых газов) был преодолен 5 октября 2016 года.

Россия подписала это соглашение 22 апреля 2016 года, но пока не ратифицировала его. Скорее всего, ратификация соглашения Россией произойдет не раньше, чем через два-три года.

Соглашение имеет декларативный характер - оно не предусматривает никаких санкций за несоблюдение странами-участницами его условий, и, строго говоря, вообще не является для них юридически обязывающим. Тем не менее, оно свидетельствует об очень серьезной озабоченности мирового сообщества проблемой изменения климата, и устанавливает своеобразные правила хорошего тона в этой области. Четких и однозначных мер, гарантирующих сохранение воздействия человека на климат в безопасных пределах, в Парижском соглашении нет, но если основные страны-участницы будут усердно и добросовестно следовать достигнутым договоренностям, желаемый результат может быть достигнут.

Соглашение касается в том числе лесов (им посвящена пятая статья документа). Язык соглашения, к сожалению, далеко не идеален - если бы такой стиль использовался для надписей на заборах, многие заборы сгорели бы со стыда. Впрочем, языковые проблемы при подготовке чего-нибудь очень крупного и международного известны со времен Вавилонского столпотворения, и Парижское соглашение в этом отношении - далеко не худший случай. Вот статья соглашения, посвященная лесам (ссылка):

Статья 5

1. Сторонам следует предпринимать действия по охране и повышению качества, в соответствующих случаях, поглотителей и накопителей парниковых газов, как это упомянуто в статье 4, пункт 1 (d), Конвенции, включая леса.

2. К Сторонам обращается призыв предпринимать действия по осуществлению и поддержке, в том числе при помощи основанных на результатах выплат, существующих рамок, как они изложены в соответствующих руководящих указаниях и решениях, уже принятых согласно Конвенции, для: политических подходов и позитивных стимулов для деятельности, связанной с сокращением выбросов в результате обезлесения и деградации лесов и с ролью сохранения лесов, устойчивого управления лесами и увеличения накоплений углерода в лесах в развивающихся странах; и альтернативных политических подходов, таких как подходы, сочетающие предотвращение изменения климата и адаптацию, в целях комплексного и устойчивого управления лесами, при подтверждении важности стимулирования надлежащим образом неуглеродных выгод, связанных с такими подходами.


Пункт пункт 1 (d) Рамочной конвенции ООН об изменении климата, на который ссылается эта статья Парижского соглашения, выглядит следующим образом (ссылка):

"1. Все Стороны, учитывая свою общую, но дифференцированную ответственность и свои конкретные национальные и региональные приоритеты, цели и условия развития:
...
d) оказывают содействие рациональному использованию поглотителей и накопителей всех парниковых газов, не регулируемых Монреальским протоколом, включая биомассу, леса и океаны и другие наземные, прибрежные и морские экосистемы, а также, в соответствующих случаях, оказывают содействие и сотрудничают в их охране и повышении их качества".


Изменение климата, главной причиной которого является хозяйственная деятельность человека (выбросы "парниковых газов" и аэрозолей, изменение характера растительного покрова Земли и землепользования, и др.), представляют главную угрозу экосистеме Земли в целом, и главную, после войн и одичания, угрозу развитию человеческой цивилизации в обозримом будущем. Само по себе изменение среднегодовой температуры приземных слоев воздуха на несколько градусов не очень ощутимо для человека, особенно для горожанина, основную часть времени проводящего в помещениях. Но изменение средней температуры - это всего лишь интегральный показатель, характеризующий масштабы изменений климата; сами же изменения проявляются в увеличении частоты и масштабов опасных погодных явлений (засух, периодов аномальной жары или холода, наводнений и т.д.), смещении природных зон, а также в последствиях всего этого в виде роста масштабов лесных пожаров, вспышек численности вредителей и болезней и т.д.

Вот так, например, выглядело распределение температурных аномалий в сентябре 2016 года (по данным NOAA - ссылка):



В Восточной Сибири эта аномалия стала одной из важнейших причин беспрецедентной для осени лесопожарной катастрофы, охватившей Иркутскую область, Красноярский край и отчасти Якутию. Поскольку изменение климата нарастает и неизбежно будет с той или иной скоростью нарастать в обозримом будущем (даже при самом добросовестном и успешном выполнении Парижского соглашения всеми его участниками), таких аномалий с течением времени будет больше, и риски повторения подобных катастроф тоже будут расти.

Система електронного обліку деревини націлилася на державний рівень


ДП «ЛІАЦ» активно продовжує роботу по виведенню діючої Системи електронного обліку деревини з галузевого на державний рівень

В.о. генерального директора державного підприємства «Лісогосподарський інноваційно - аналітичний центр» Сколотою Я.Ю. проведено успішні переговори в результаті яких 01.11.2016 року підписано договір про співпрацю з відокремленим підрозділом Національного університету біоресурсів та природокористування України «Боярська лісова дослідна станція».

За підтримки директора ВП НУБіП України «Боярська ЛДС» Карпука А.І. розпочато впровадження Системи ЕОД, яке планується реалізувати на всіх підрозділах Боярської ЛДС до кінця 2016 року.

Крім того, досягнуто домовленості про тісну співпрацю і в майбутньому, зокрема щодо апробації нових ІТ рішень на базі ВП НУБіП України «Боярська ЛДС», які підвищуватимуть ефективність та якість функціонування Системи ЕОД в цілому.

03.11.2016
lesovod.org.ua

Лесничество - надежда на будущее Украины


Лесная отрасль на Волыни - одна из самых мощных и самых важных, поэтому находится под пристальным вниманием общественности. Чтобы слухов вокруг нее было меньше, лесоводы сотрудников СМИ приглашают в гости часто: и проблемы озвучить, и достижениями поделиться. Поэтому недавно журналисты имели очередную возможность посмотреть эту «кухню» и «проинспектировали» одно хозяйство.

Главной локацией пресс-тура стал лесокомплекс государственного предприятия «Владимир-Волынское лесоохотничье хозяйство». Кроме того, посетили и клоновую плантацию лиственницы европейской и постоянную лесосеменную плантацию дуба обыкновенного, а также приняли участие в пчеловодном ремесле на лесной пасеке.

Здания, построенные по технологии ЭКОПАН, полностью отвечают всем требованиям современного строительства: они энергоэффективны, экологичны, быстровозводимы. Все конструкционные элементы, которые используются для строительства дома, изготавливаются на заводе, после чего доставляются на объект и уже непосредственно на месте строительства собираются.

Директор Владимир-Волынского лесоохотничьего хозяйства рассказал, что их лесопромышленный комплекс - одно из крупнейших предприятий области. Здесь функционируют два цеха переработки, нижний склад и участок по изготовлению колотых дров.

Сразу с лесосеки древесину привозят на нижний склад. Исполняющий обязанности его начальника уточняет, что за месяц здесь примерно 3000-3500 кубометров грузооборота. Ежемесячно отгружают примерно 20 вагонов древесины на продажу.

На нижнем складе древесину сортируют. Часть низкосортного дерева оставляют здесь и продают населению или другим внутренним покупателям. Древесину первого и второго сортов реализуют участникам аукциона. Третий сорт направляют в цеха переработки на хвойные и дубовые заготовки. Из них продукция попадает в воздушную сушку, где хранится под навесом.

Колотые дрова сейчас становятся все более популярными. Здесь их изготавливают около 10 метров кубических за смену и продают в Украине и за рубежом.

Интересно, что среди работников лесокомплекса немало женщин. То, что выбрали такую нелегкую работу, аргументируют высокой зарплатой. Наименьшая зарплата на предприятии - 6,5 тысяч гривен.

После «ревизии» производственных мощностей лесхоза журналисты узнали о том, откуда лесоводы берут семена и саженцы для будущих мощных лесов. В частности, осмотрели рассадник Павловского лесничества. Здесь с почти пяти гектаров площади более гектара отвели под однолетние сеянцы дуба обычного. Из них планируют вырастить 650 000 стандартных сеянцев. Ими можно будет полностью обеспечить потребности этого лесхоза, а также продавать другим.

Увиденное порадовало. Ибо есть и хорошая работа, и четкие перспективы. Однако больше всего поражало то, с какой гордостью и знанием всех тонкостей ремесла работники лесхоза рассказывали о своем ежедневном труде. Здесь заботятся о людях, создавая комфорт и достойно оплачивая труд. Взамен получают ответственность и качество. В таком отношении к делу - секрет его успеха, долголетия и процветания.

Експорт необробленої дер... свинини регулює сама природа


АЧС: мінус 95% експорту...

Валерій ДРУЖЕНКО

За дев'ять місяців нинішнього року експорт вітчизняної свинини скоротився у 20 разів. Про це повідомив аналітик ФАО Андрій Панкратов під час засідання "м'ясної" Робочої групи, яке організувала Асоціація свинарів України. Збори об'єднали фахівців Мінагрополітики, Мінекології, експертів міжнародних організацій, зокрема ФАО, ЄБРР та Світового банку, представників АСУ, бізнесу та інших аграрних асоціацій.


"Експорту свинини практично немає. Те, що виробляється, залишається на внутрішньому ринку і тисне на ціни. Це, звісно, не дуже позитивний чинник", -- прокоментував ситуацію експерт.



За словами Андрія Панкратова, серед основних проблем, з якими нині стикається експорт -- втрата російського ринку, африканська чума свиней в Україні, яка ускладнює пошук нових партнерів.



Підготував Валерій ДРУЖЕНКО



Насіння "зеленого злата" Срібної Землі


Напружена й відповідальна пора збору насіння дерев традиційних порід та осіннє садіння молодого лісу триває у держпідприємстві "Ясінянське лісомисливське господарство" Рахівського району на Закарпатті.

- Уже зібрано шістдесят кілограмів насіння білої ялиці, сорок п'ять клена і явора, десять кіло ясена та п'ять кіло бука, -- каже директор лісомисливгоспу Василь Теличук. -- Заготовлене насіння надіслано у відокремлений підрозділ "Закарпатська лісонасіннєва лабораторія" для визначення його якості.

І далі триває збір насіння ясена та бука у найбільш зручних для цього урочищах і де зростають стиглі гінкі ліси. Після сортування і обов'язкового контролю уже навесні 2017 року воно буде висіяне в розсадниках.

Тут також суворо дотримуються агротехнічних строків. Тому, оскільки осінь тепла і переважно суха, без снігу, то вже посаджено тридцять гектарів лісових культур за плану 22,4 гектара.

Василь НИТКА.
Закарпатська область

Про утворення робочої групи з питання реформування підходів до управління лісовими ресурсами

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 18 жовтня 2016 року N 377

Про утворення робочої групи з питання реформування підходів до управління лісовими ресурсами

Відповідно до підпункту 4 пункту 6 та пункту 8 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року N 1119, та на виконання доручення Прем'єр-міністра України Гройсмана В. Б. від 08.10.2016 N 36605/0/1-16 наказую:
1. Утворити робочу групу з питання реформування підходів до управління лісовими ресурсами (далі - робоча група), згідно з додатком.
2. Робочій групі організувати роботу з напрацювання напрямів реформування підходів до управління лісовими ресурсами.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Міністр
Т. Кутовий

Склад
робочої групи з питання реформування підходів до управління лісовими ресурсами

КУТОВИЙ
Тарас Вікторович
- Міністр аграрної політики та продовольства України, голова робочої групи
ЄДНАК
Остап Володимирович
- народний депутат України, співголова робочої групи (за згодою)
ЮШКЕВИЧ
Христина Василівна
- т. в. о. Голови Державного агентства лісових ресурсів України, заступник голови робочої групи
ШЕРЕМЕТ
Іван Миколайович
- начальник Управління мисливського господарства та полювання Державного агентства лісових ресурсів України, секретар робочої групи
Члени робочої групи:

БОНДАРЧУК
Ольга Миколаївна
- головний спеціаліст відділу використання та охорони земель сільськогосподарського призначення, удосконалення земельних відносин управління використання та охорони земель сільськогосподарського призначення, удосконалення земельних відносин Департаменту землеробства та технічної політики в АПК Міністерства аграрної політики та продовольства України
ЄМЕЦЬ
Леонід Олександрович
- народний депутат України (за згодою)
КОВАЛІВ
Юлія Ігорівна
- перший заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України (за згодою)
КРАВЕЦЬ
Павло Васильович
- голова непідприємницького товариства "Товариство лісової сертифікації в Україні" (за згодою)
КРИКУН
Руслан Петрович
- начальник відділу використання лісових ресурсів Державного агентства лісових ресурсів України
ЛАВРИНЕНКО
Ігор Олександрович
- офіс BRDO (за згодою)
ЛАКИДА
Петро Іванович
- директор Навчально-наукового інституту лісового і садово-паркового господарства Національного університету біоресурсів і природокористування (за згодою)
ЛОПУШАНСЬКИЙ
Андрій Ярославович
- народний депутат України (за згодою)
МАРЧЕНКО
Сергій Михайлович
- заступник Міністра фінансів України (за згодою)
МАРЧУК
Юрій Миколайович
- національний координатор програми ФЛЕГ, завідувач кафедри дендрології та лісової селекції Національного університету біоресурсів і природокористування (за згодою)
МІРОШНІЧЕНКО
Іван Володимирович
- народний депутат України (за згодою)
МІЩЕНКО
Сергій Григорович
- народний депутат України (за згодою)
ПОПКОВ
Михайло Юрійович
- експерт програми ФЛЕГ (за згодою)
ПРИСЯЖНЮК
Олександр Анатолійович
- народний депутат України (за згодою)
РОМАНОВСЬКИЙ
Володимир Францевич
- начальник Управління лісового господарства та відтворення лісів Державного агентства лісових ресурсів України
СКОВЕРА
Анатолій Гнатович
- радник Міністра аграрної політики та продовольства України на громадських засадах
СТЕПАНЮК
Віталій Ростиславович
- начальник управління використання та охорони земель сільськогосподарського призначення, удосконалення земельних відносин Департаменту землеробства та технічної політики в АПК Мінагрополітики
СУТТЕР
Мікаел
- представник Агенції з охорони навколишнього середовища, Австрія (за згодою)
ТКАЧ
Віктор Петрович
- директор Українського науково-дослідного інституту лісового господарства та агролісомеліорації ім. Г. М. Висоцького (за згодою)
ТОМАХІН
Михайло Лоранович
- директор Департаменту охорони природних ресурсів Міністерства екології та природних ресурсів України (за згодою)
ЮРЧИШИН
Петро Васильович
- народний депутат України (за згодою).
____________


http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/FN024785.html

Про висновки та пропозиції до проекту Закону України про Державний бюджет України на 2017 рік

ПОСТАНОВА
Верховної Ради України

Про висновки та пропозиції до проекту Закону України про Державний бюджет України на 2017 рік

За результатами розгляду у першому читанні проекту Закону України про Державний бюджет України на 2017 рік (реєстр. N 5000), поданого Кабінетом Міністрів України, Верховна Рада України постановляє:
1. Схвалити висновки та пропозиції до проекту Закону України про Державний бюджет України на 2017 рік як Бюджетні висновки Верховної Ради України (додаток 1).
2. Кабінету Міністрів України підготувати проект Закону України про Державний бюджет України на 2017 рік до другого читання відповідно до Бюджетних висновків Верховної Ради України та подати його на розгляд Верховної Ради України у двотижневий строк з дня набрання чинності цією Постановою.
3. Визнати такими, що втратили чинність:
Постанову Верховної Ради України від 26 липня 1994 року N 122/94-ВР "Про забезпечення діяльності народних депутатів України";
4. Затвердити норми фінансового забезпечення діяльності народних депутатів України (додаток 2).
5. Ця Постанова набирає чинності з дня її прийняття, крім пунктів 3 і 4 цієї Постанови, які набирають чинності з 1 листопада 2016 року.

Голова Верховної Ради
України
А. ПАРУБІЙ
м. Київ
20 жовтня 2016 року
N 1706-VIII


БЮДЖЕТНІ ВИСНОВКИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

1. При підготовці проекту Закону України про Державний бюджет України на 2017 рікдо другого читання врахувати такі зміни:
...
1.17.23. збільшити за загальним фондом видатки розвитку за бюджетною програмою "Ведення лісового і мисливського господарства, охорона і захист лісів в лісовому фонді" (код 2805060) на 50.000 тис. грн;
...





ligazakon.ua