Додаток 1
до розпорядження Кабінету Міністрів України
від 23 серпня 2016 р. № 588-р
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади
Голови Державного агентства лісових ресурсів
Загальні умови
1. Посадові обов’язки:
1) здійснення повноважень керівника державної служби Держлісагентства;
2) внесення на розгляд Міністра аграрної політики та продовольства пропозицій щодо забезпечення формування державної політики у сфері лісового та мисливського господарства;
3) здійснення організації та контролю за виконанням в апараті Держлісагентства та територіальних органах Агентства Конституції та законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, наказів Мінагрополітики;
4) подання Міністрові аграрної політики та продовольства для затвердження планів роботи Держлісагентства;
5) утворення, ліквідація, реорганізація підприємств, установ, організацій, затвердження їх положень (статутів), призначення в установленому порядку на посади та звільнення з посад їх керівників, здійснення в межах повноважень, передбачених законом, інших функцій з управління об’єктами державної власності, що належать до сфери управління Держлісагентства;
6) прийняття в установленому порядку рішень про розподіл бюджетних коштів, розпорядником яких є Держлісагентство;
7) утворення в межах граничної чисельності державних службовців та працівників Держлісагентства і коштів, передбачених на його утримання, ліквідація, реорганізація за погодженням з Кабінетом Міністрів України і Міністром аграрної політики та продовольства територіальних органів Держлісагентства як структурних підрозділів апарату Агентства;
8) здійснення інших повноважень, визначених законом.
2. Умови оплати праці:
1) посадовий оклад — 12 061 гривня;
2) надбавка до посадового окладу за ранг — відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 6 квітня 2016 р. № 292 “Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 31, ст. 1243);
3) інші надбавки, доплати та премії — відповідно до статті 52 Закону України “Про державну службу”;
4) додаткові стимулюючі виплати у вигляді надбавки за інтенсивність праці та надбавки за виконання особливо важливої роботи — відповідно до Положення про застосування стимулюючих виплат державним службовцям, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 квітня 2016 р. № 289 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 30, ст. 1212).
3. Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду — призначення на посаду строком на п’ять років, якщо інше не передбачено законом, з правом повторного призначення на ще один строк або подальшого переведення за пропозицією Комісії з питань вищого корпусу державної служби на рівнозначну або нижчу посаду до іншого державного органу.
4. Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 28, ст. 1116), до якої додається резюме у довільній формі;
3) заява про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (подається у разі потреби особою, яка має інвалідність);
4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
5) копія (копії) документа (документів) про освіту;
6) заповнена особова картка встановленого зразка;
7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік;
8) документи приймаються до 18 години 13 вересня 2016 року.
5. Дата, час і місце проведення конкурсу — 20 вересня 2016 р., 10 година, м. Київ, вул. Прорізна, 15.
6. Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу, — Велієва Олеся Валеріївна (256-00-01, e-mail: velieva@nads.gov.ua).
Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1. Освіта — вища, ступінь вищої освіти — магістр.
2. Стаж роботи:
1) загальний стаж роботи — не менше семи років;
2) досвід роботи на посадах державної служби категорій “А” чи “Б” або на посадах не нижче керівників структурних підрозділів в органах місцевого самоврядування чи досвід роботи на керівних посадах у сфері лісового та мисливського господарства — не менше трьох років.
3. Володіння мовами — вільне володіння державною мовою.
Спеціальні вимоги
1. Знання законодавства:
1) Конституція України;
2) Закон України “Про державну службу”;
3) Закон України “Про запобігання корупції”;
4) Закон України “Про Кабінет Міністрів України”;
5) Закон України “Про центральні органи виконавчої влади”;
6) законодавство, що регулює діяльність Держлісагентства (Лісовий кодекс України, Земельний кодекс України, інші акти законодавства).
2. Професійні знання:
1) знання трудового законодавства та законодавства про державну службу;
2) знання основ державного управління в галузі ведення лісового і мисливського господарства, а також державного контролю за дотриманням вимог нормативно-правових актів щодо ведення лісового господарства.
3. Наявність лідерських навичок щодо:
1) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів;
2) стратегічного планування;
3) вміння працювати з великим обсягом інформації та здатності виконувати одночасно декілька завдань;
4) ведення ділових переговорів;
5) досягнення кінцевих результатів.
4. Вміння приймати ефективні рішення:
1) аналіз державної політики;
2) наявність необхідних знань для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі людських, фінансових, матеріальних).
5. Комунікації та взаємодія:
1) вміння здійснювати ефективну комунікацію та проводити публічні виступи;
2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
3) відкритість.
6. Управління змінами:
1) формування плану змін та покращень;
2) управління змінами та реакцією на них;
3) оцінка ефективності змін.
7. Управління організацією та персоналом:
1) організація роботи і контроль;
2) управління проектами;
3) управління якісним обслуговуванням;
4) мотивування;
5) управління людськими ресурсами.
8. Особистісні компетенції:
1) принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень;
2) спрямованість на служіння суспільству, захист національних інтересів;
3) системність;
4) інноваційність та неупередженість;
5) самоорганізація та саморозвиток;
6) вміння працювати в стресових ситуаціях.
9. Управління публічними фінансами:
1) знання основ бюджетного законодавства;
2) знання системи державного контролю у сфері публічних фінансів.
10. Робота з інформацією:
1) знання основ законодавства про інформацію;
2) вміння працювати в умовах електронного урядування.
_____________________
0 коммент.:
Дописати коментар