01 липня 2018

Чигиринське шкільне лісництво закликає дбати про природу


У справі збереження і охорони природних багатств найважливішим завданням є екологічне, трудове навчання молоді, її патріотичне і моральне виховання.

Учнівські лісництва – це потужна сила у формуванні справжніх природолюбів, дбайливих господарів лісу. Розвиток сучасного суспільства вимагає від учнівської молоді високого рівня знань і вмінь, практичного їх застосування та можливість визначитись в суспільстві як особистість.

Лісівники Чигиринщини небайдужі до того, хто прийме від них природоохоронну естафету і чи зможуть їхні діти чи онуки не лише зберегти створені ліси, а й примножити їх.

Враховуючи це на базі Чигиринського НВК І-ІІІ ст. №3 створено шкільне лісництво, яке розгорнуло багатопланову, цікаву роботу, де застосовуються нові форми трудового й екологічного виховання молоді.

Юні лісівники ставляться до лісу не інакше, як до храму природи, який вони плекають і руками і серцем.

Учні залучаються до виконання різноманітних робіт. З розумінням і великим задоволенням школярі допомагають у висаджуванні сіянців, доглядають за лісовими культурами, озелененню населеного пункту, виявленню та охороні рідкісних рослин, створенню екологічних стежок, проведенню фенологічних спостережень, здійсненню науково-дослідницької діяльності.

За 2017-2018 н.р. учні виконали великий об’єм робіт. Посадили ліс на площі 0,5 га. та проводили догляд за лісокультурами на площі 2,2 га. Є завзятими учасниками акцій ("Майбутнє лісу в твоїх руках", прибирання стихійних сміттєзвалищ), конкурсів (зліт шкільних лісництв, Міжнародний конкурс "Молодь в лісах Європи", "Людина і ліс"), еколого-природничих заходів, які проводять лісівники.

Свої дослідження учні проводять, як правило в лісі, вивчаючи екологічні особливості росту рослин, екологію окремих тварин лісу, які в достатній кількості поширені на території району, так і рідкісних. Велику увагу приділяють ознайомленню із протипожежним облаштуванням лісових масивів.

Підготував: Аліна ПЕРЕВАЛ
Джерело: Ліси Черкащини

0 коммент.:

Дописати коментар