26 липня 2019

Литвин проти лісівників




Володимир Литвин, 65 округ, Житомирська область

Поступився кандидату від "Слуги народу" Дмитру Костюку з результатом 35,70% (27 019 голосів) проти 25,64% (19 411 голосів)

На своєму окрузі я народився, виріс. Це моя Батьківщина. Це мій обов’язок працювати тут. Я почав займатись цим округом, коли поїхав у Київ. От у 1973 році вступив в університет у Києві і відтоді і працюю "на округ".

Чи була ця ця кампанія дешевша чи дорожча у порівнянні з іншими виборами? Здоров’я ж не вимірюється! Я провів на окрузі 360 зустрічей. Два тижні на місяць я постійно жив і працював на окрузі. Постійно.

Я знаю кожен населений пункт у цьому окрузі, які у нього проблеми, чим він живе. Я знаю в багатьох селах, які у кожної людини проблеми. Тому ця кампанія була просто продовженням того, чим я і так завжди займався.

Програш я сприйняв як даність. Якщо не можеш змінити ситуацію, зміни своє ставлення до неї. Тому я результати сприйняв спокійно, без надриву.

По суті, ці вибори були продовженням президентської кампанії. І якщо у президента такий відсоток підтримки людей, то очікувати, що люди будуть інакше голосувати, було б ілюзією.

І виявилось, що вболівання за країну, підтримка і допомога тисячам людей, намагання послухати кожну людину, яка потребує уваги – усе це виявилось недостатнім і навіть непотрібним. Не витримало конкуренції із брендом "Слуги народу". З одного боку.

А з іншого боку – не витримали конкуренції із засіванням грошима, концертами, розвагами і пригощаннями. Маю на увазі керівника лісгоспу, такий собі місцевий олігарх, який сформував "общак" з колегами.

Вони взяли в облогу людей з лісових районів, яким немає куди діватись крім лісу, взяли на утримання місцевих керівників влади, їх під руки водили місцеві правоохоронці… Вони собі засівали, ходили від хати до хати і носили гроші, дуже потужно. Я розумію людей, вони бідні. Але раніше такого тут не було.

Вони забирали голоси не у "Слуги народу". Цих два фактори – "Слуга народу" і підкуп – дали той результат виборів, який маємо.

І не було різниці, якби цей кандидат був не від "Слуги". Абсолютно ніякої різниці. Ми проводили соціологічне дослідження перед початком виборів. Поставили просто вигаданого персонажа, написали, що це вчитель – і в нього разу вискочило 20%, ще до початку кампанії.

Я не знаю людину, яка мене перемогла. Колись, виявляється, я йому лекції в університеті читав.

Чи планую ще займатись політикою? Головне – щоб політика не займалась нами. У мене є безліч гарних справ і починань. Зараз у видавництві готується до друку монографія, яка має робочу назву "Політичне лідерство: світовий досвід і українська практика". Далі – робота в Академії наук, читання лекцій…

Я абсолютно не розчарований, не озлоблений. Мені в житті доводилось не один раз падати. Головне – зробити висновки.

0 коммент.:

Дописати коментар