16 липня 2016

“Або ви не в тємі, або в долі”, – Луценко про незаконну рубку лісів на Прикарпатті. ВІДЕО STV

16 Липня 2016, 19:45 

Про це сьогодні Генпрокурор Юрій Луценко заявив під час представлення в Івано-Франківську нового прокурора області.
Під час офіційної зустрічі Генпрокурор зачепив болючу для Прикарпаття тему. Мова йде про масові незаконні вирубки лісів, передає Станіславське ТБ.
«Понад 80% самовільних рубок лісів виявлено на території лісового фонду державних підприємств Косівського, Надвірнянського, Рожнятівського районів», – зазначив посадовець.
За його словами, рубку лісів на цих територіях мають контролювати Коломийський місцевий прокурор, Надвірнянський і Калуський.
«Поясніть мені чому це відбувається у вас під носом. У мене є два варіанти відповідей. Або ви не в тємі, тому мені не потрібні такі керівники. Або ви в долі, тоді ви точно потрібні не мені, а прокурорам іншого напрямку. Незаконна вирубка лісу у Франківську – це Рівненська схема бурштина. Це та сама зараза, яка вас з’їдає», – каже Луценко.
Генпрокурор наголошує, що готовий у крайньому випадку поміняти не тільки місцевих прокурорів, а навіть ще раз назначити іншого прокурора області.
«Я прекрасно розумію, що рубати ліс будуть. Я буду робити все що зможу, якщо треба ще раз міняти прокурора, якщо треба всіх вас знімати, хлопці. Коли зрештою ви перестанете покривати і брати «бзду» за вирубку лісів?», – різко наголосив Луценко.

0 коммент.:

Дописати коментар