Новий порядок більш однозначно визначає, яка інформація може вноситися в ДЛР на паперових або електронних носіях, а яка - обов'язково на паперових. Зокрема, для форм ДЛР передбачається обов'язкове внесення і зберігання на паперових носіях (оцифровка цих матеріалів допускається, але в якості додаткової міри). На наше переконання, ця вимога поширюється і на вищезгадані картографічні матеріали, які є, по проекту, додатками до форм ДЛР. Єдиною даниною прогресу в проекті є те, що для матеріалів, термін зберігання яких закінчується, передбачається передача по акту на переробку організаціям із заготівлі вторинної сировини (за винятком тих матеріалів, які містять інформацію обмеженого доступу і підлягають знищенню).
Ще одним забавним, але практично нездійсненним, нововведенням є вимога до перевірки вноситься в ДЛР інформації: "протягом місяця з дня реєстрації документованої інформації уповноважені органи забезпечують перевірку її достовірності. У разі неможливості перевірки таксаційних показників в зимовий період допускається проведення перевірки протягом місяця після сходу снігового покриву "(далі йдеться про те, що перевірка може проводитися натурним або дистанційним методом, має перевірятися відповідність інформації кількісних, якісних та інших характеристик лісів і лісових ресурсів в межах лісових ділянок їх фактичному стану, і т.д.).
Державний лісовий реєстр існує в нашій країні майже одинадцять років (з часу введення Лісового кодексу РФ 2006 року). Теоретично в ньому повинні впорядковано зберігатися величезні обсяги різноманітної господарської інформації про ліси - практично всі, що збирається або збиралося раніше державними органами при лісовпорядкуванні і контролі за господарською діяльністю в лісах, і ця інформація повинна узагальнюватися на федеральному рівні уповноваженим органом виконавчої влади. Практично ж він являє собою величезний інформаційни смітник, інформація в якому дійсно збирається і зберігається, але практично не аналізується і не узагальнюється - по-перше, через вкрай низьку якість абсолютної більшості первинних даних, і по-друге, через те, що в системі нинішнього Рослесхоза майже не залишилося фахівців, здатних працювати з такими об'ємами різнопланової інформації. За одинадцять років існування державного лісового реєстру узагальнити зібрану в ньому інформацію вийшло тільки один раз - за станом на 1 січня 2014 року. Швидше за все, зробити це ще раз Рослесхоз залишилися силами вже не зможе.
Посилання на проект:
Проект приказа Миприроды России "Об утверждении Порядка ведения государственного лесного реестра"
0 коммент.:
Дописати коментар