Доповідь експерта програми FLEG II Олега Сторчоуса на цю тему викликала жвавий інтерес і поклала початок бурхливому обговоренню, у якому узяли участь представники МінАПК, Мінприроди, МВС, Держлісагентства, інших відомств, вчених, громадськості.
Дослідження, проведене Олегом Сторчоусом (http://www.fleg.org.ua/docs/1495 ), показало, що сучасний стан відповідальності за правопорушення у лісовій сфері вимагає комплексного узагальнення та аналізу практики, визначення конкретних шляхів удосконалення законодавства у цій сфері. На розгляд парламенту протягом останніх років вносилися законопроекти, що пропонували лише епізодичні або поверхневі зміни до адміністративної і кримінальної відповідальності за лісопорушення. До того ж, значна частина з таких законопроектів через низьку якість чи інші причини була відхилена або залишилась нерозглянутою.
Робота експертів FLEG II, а також висловленні у ході круглого столу пропозиції можуть бути безпосередньо використані для підготовки відповідних законопроектів. Це дасть змогу оновити чинне лісове та суміжне законодавство, прискорить вивчення питань юридичної відповідальності за правопорушення у галузі лісового господарства.
У другій частині круглого столу обговорювалася доповідь експерта програми FLEG II Михайла Попкова «Підготовка міжвідомчого плану дій щодо запобігання незаконній заготівлі та тіньовому обігу деревини; виявлення й профілактики корупційних правопорушень у лісовому секторі України».
Такі плани мають на сьогодні більшість лісових країн світу. Україна брала на себе зобов’язання створити даний план ще десять років тому в рамках Санкт-Петербургської декларації країн Європи та Північної Азії (ЄПА). На думку учасників круглого столу, Кабінету Міністрів доцільно визначити відповідального за створення такого плану і оперативно розпочати його підготовку.
02/06/2016
0 коммент.:
Дописати коментар