Хоча кількість і види оренди вертольотів і протипожежних літальних апаратів в лісових пожежних службах коливаються з 1996 року сьогодні, вони проводяться щороку за ціною підрядників.
Пожежний літак Canadair CL-215, що належить турецькій авіаційній асоціації, є одним з перших поколінь протипожежних літаків, що виробляються в основному в 1970-х роках. Ці літаки не мають технологічного обладнання для задоволення поточних потреб. Останніми роками наша адміністрація орендувала вертольоти з турецької авіаційної асоціації на додаток до пожежної авіації.
У 2019 році було проведено тендер на оренду 5 літаків пожежогасіння з технологією відповідно до сучасних умов протягом одного року і не було участі в цьому тендері, включаючи Турецьку Авіаційну Асоціацію. Після цього наша установа знову розпочала тендерну процедуру в рамках статті 21 / b Закону про державні закупівлі на іншу дату. Тільки турецька Авіаційна Асоціація подала цей тендер. Ціна за одиницю, запропонована Турецькою Авіаційною Асоціацією для одного літака пожежної авіації, є більш ніж у 3 рази перевищує ціну одиниці вертольота, що була присуджена в тому ж році і значно перевищує ринкову ціну. Загальна сума заявок турецької Авіаційної Асоціації лише на 5 літаків відповідає більше половини кількості вертольотів, які необхідно орендувати.
Після цього рішення наша адміністрація вирішила продовжити пожежну діяльність з більшою кількістю вертольотів на 2019 рік. На додаток до 16 вертольотів двох різних підрядників, контракти яких тривали з попередніх років, Турецька Авіаційна Асоціація була запрошена до участі в тендері на оренду 18 вертольотів терміном на один рік. У зв'язку з великою сумою, запропонованою Турецькою Авіаційною Асоціацією, яка подала тендери на цей тендер, учасник був оголошений тендером і підписав контракт з іншими учасниками торгів, які подали найнижчу тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерного законодавства. За останні 3 роки було проведено 24 вертольоти з 34 вертольотами. Це неправда, що нашої авіації недостатньо для реагування на лісові пожежі.
Як стверджується в деяких джерелах новин, стверджується, що «чим більше він горить, тим більше ми платимо.» Абсолютно не так, і такої практики немає.
Як і в усьому світі, в нашій країні, попередньо визначені гарантійні терміни виконання польотів виконуються в пожежних літаках і вертольотах. Як і в попередні роки, ця процедура також включена до договорів про закупівлю послуг для пожежних літаків і лізингу вертольотів з усіма іншими підрядниками, включаючи Турецьку авіаційну асоціацію.
Фактична пропускна спроможність існуючого пожежного літака турецької авіаційної асоціації не в 4-5 разів перевищує заявлений вертоліт і навіть не в 2 рази більше, ніж вертоліт. Відомо, що вертоліт ефективніший у похилій і розбитій місцевості через високу мобільність. Існуючі літаки технічно здатні забезпечити водою тільки з моря, великих ставків і дамб. Відомо, що пожежні літаки нового покоління у світі можуть постачатися з більш коротких водних джерел.
Вертольоти; На додаток до моря, великих ставків і дамб, вона більш ефективно використовується лісовим господарством шляхом боротьби з лісовими пожежами з можливістю постачання води з більш ніж 3600 басейнів і ставків, побудованих нашою адміністрацією в районах, чутливих до лісових пожеж.
Операції літаків-амфібій (пожежогасіння), що належать Турецькій Авіаційній Асоціації, здійснюються під керівництвом Головного управління цивільної авіації з точки зору правил польотів. правила цивільної авіації, політ бачачи повітряний простір Туреччини в нічних умовах (VFR) не допускається в виготовленні. Вона вже не має такої технології в цих літаках.Всупереч твердженням, повітряно-пожежні операції не здійснювали нічні польоти в лісових пожежах авіацією турецької авіаційної авіації та іншими літаками. Навіть у денні умови, операції по гасінню повітря, що проводяться в дуже небезпечних і важких умовах у нічних умовах, дотримуються в нашій країні як у всіх країнах світу. Немає нічних польотів літаків у боротьбі з лісовими пожежами, крім пілотних програм у всьому світі.
10 липня 2019 року в 15:10 в провінції Мугла Даламанський район Каракаагач лісовий пожежа, крім сухопутних екіпажів, було ефективно введено 2 повітряних і 19 пожежних вертольотів, у тому числі 21 вертоліт. ,
Вертольоти ефективно використовуються в лісових пожежах в нашій країні, як і в усьому світі. Стверджується, що вертолітні двигуни палива і запалюють пожежі - це чутка про те, що люди, які є надзвичайно смішні, навмисні і не знають про умови вогню, можуть зробити це.
Після того, як вогонь був узятий під контроль, до нашої адміністрації було повідомлено про те, що 1 протипожежний літак, який знаходився в Ізмірі владою Турецької авіаційної асоціації, був готовий втрутитися у вогонь і щоб вони могли відправити літак у вогонь, якщо цього вимагали.
Для використання літаків пожежогасіння Турецької Авіаційної Асоціації, які, як повідомляється, готові до нашої адміністрації, технічні пристрої (радіо, система спостереження за транспортними засобами тощо) нашої адміністрації і які повинні бути встановлені на літаку заздалегідь не доступні через відсутність контракту між Турецьким авіаційним управлінням і нашою адміністрацією. Крім того, на цьому літаку немає адміністративного представника для забезпечення координації з іншими повітряними та наземними бригадами під час пожежі та ефективного використання повітряного судна.
Вважалося, що цей літак, який, як повідомляється, був готовий після того, як вогонь був узятий під контроль, не міг би безпечно літати в цих умовах і міг спричинити серйозні нещасні випадки з 21 вертольотом, що працюють у зоні пожежі. Чиновники Турецької Авіаційної Асоціації висловили вдячність за їхню допомогу, яка була визнана і схвалена. Тим не менш, неможливо ввести в оману громадськість шляхом перенесення процесу до цих вимірів.
З повагою оголошується громадськості.
13/07/2019
0 коммент.:
Дописати коментар