Дороги в лісі вийшли за рамки лише важливого економічного значення і набули соціального статусу.
Вони мають не лише економічне, а й велике соціальне значення
За 9 місяців 2018 року на Волині збудовано та відремонтовано 69,2 км земляного полотна. На це витрачено понад 8 млн грн зароблених державними лісогосподарськими підприємствами коштів
Місця розташування доріг, що збудовано, визначені з урахуванням економічної доцільності та найкоротшого терміну окупності у важкодоступних лісових масивах, де запаси стиглої деревини сягають понад 1,2 млн м3.
Погоджувати карту лісової дорожньої мережі з представниками громади давно стало традицією для волинських лісівників.
Цей напрямок роботи залишається одним із пріоритетних для волинських лісівників. Лісова інфраструктура на Волині останніми роками значно пішла вперед у своєму розвитку. Змінилося і саме значення та суть розбудови мережі лісового сполучення. Погоджувати карту лісової дорожньої мережі з представниками громади давно стало традицією для волинських лісівників.
Дороги в лісі вийшли за рамки лише важливого економічного значення і набули соціального статусу. Вони нерідко стають єдиним шляхом сполучення між віддаленими поліськими селами. Або суттєво скорочують шлях між сусідніми населеними пунктами. Лісові дороги відкривають жителям сіл доступ до тих місць у лісі, які раніше були недоступними. Особливо це важливо у період збору дикорослих ягід та грибів, що для мешканців волинської глибинки нерідко є одним із суттєвих джерел надходжень до сімейного бюджету.
Окремо варто наголосити, що без лісових доріг неможливе також ведення лісового та мисливського господарства, раціональне та ефективне використання лісових ресурсів, дороги виконують і протипожежну функцію.
Тому будуються не лише нові лісові дороги. Лісівники докладають чимало ресурсів та зусиль, щоб утримати у належному стані й ті лісові шляхи, які будувалися попередніми роками.
Прес-служба Волинського ОУЛМГ
15.10.2018, 10:32
0 коммент.:
Дописати коментар