28 січня 2017

У Києві спалили машину адвоката, що захищає дерева від забудовників. ФОТО



У Дарницькому районі Києва спалили машину адвоката активістів Петропавлівської Борщагівки Олександра Дядюка.

Про це "Українській правді. Київ" повідомила журналіст, лідер місцевої ініціативи громади Петропавлівської Борщагівки "Захисти ліс" Валентина Аксьонова.

Подія сталася близько 4 ранку 28 січня.

"Близько третьої години ночі я виглядав на балкон, все було тихо і спокійно, а вже близько четвертої мені подзвонила в двері поліція. У дворі вже палала моя машина, сусіди вже вибігли і переставляли свої автомобілі, щоб вогонь не перекинувся", - розповів Дядюк.

Він пов’язує цей інцидент з його правовою боротьбою з забудовою компанії "Buidling Development Holding" у Петропавлівській Борщагівці.

"Із тих пір, як я веду справи по "Празькому кварталу-2" у цієї будівельної компанії, я отримую численні погрози в інтернеті та по телефону, мовляв мене вб’ють,закопають. Постійно залякують", - сказав адвокат.



Аксьонова відзначила, що на даний час два будівельних об’єкти компанії Building Development Holding вже зупинено – це "Празький квартал-2" та "Ехо парк".

"Держархбудінспекція виявила низку грубих порушень і скасувала всі дозвільні документи та призупинила будівництво також активісти та ДАБІ виграли суди проти забудовника", - розповіла вона.

Крім того, 24 січня 2017 року громада виграла суд в апеляційній інстанції щодо скасування Генплану села Петропавлівська Борщагівка, за яким Building Development Holding мала звести висотки на місці Вуміського лісу.

Апеляційну скаргу подала Петропавлівсько-Борщагівська сільрада та забудовник.

"Зі скасуванням Генплану забудовник-монополіст втрачає можливість заробити сотні мільйонів доларів,тому очевидно, що він залякує активістів, які ведуть з ним виключно правову війну", - переконана Аксьонова.

0 коммент.:

Дописати коментар