За 9 місяців 2018 року на Волині збудовано та відремонтовано 69,2 км земляного полотна. На це витрачено понад 8 млн грн зароблених державними лісогосподарськими підприємствами коштів.
Місця розташування доріг, що збудовано, визначені з урахуванням економічної доцільності та найкоротшого терміну окупності у важкодоступних лісових масивах, де запаси стиглої деревини сягають понад 1,2 млн м3.
Цей напрямок роботи залишається одним із пріоритетних для волинських лісівників.
Лісова інфраструктура на Волині останніми роками значно пішла вперед у своєму розвитку. Змінилося і саме значення та суть розбудови мережі лісового сполучення.
Погоджувати карту лісової дорожньої мережі з представниками громади давно стало традицією для волинських лісівників.
Дороги в лісі вийшли за рамки лише важливого економічного значення і набули соціального статусу. Вони нерідко стають єдиним шляхом сполучення між віддаленими поліськими селами. Або суттєво скорочують шлях між сусідніми населеними пунктами. Лісові дороги відкривають жителям сіл доступ до тих місць у лісі, які раніше були недоступними. Особливо це важливо у період збору дикорослих ягід та грибів, що для мешканців волинської глибинки нерідко є одним із суттєвих джерел надходжень до сімейного бюджету.
Окремо варто наголосити, що без лісових доріг неможливе також ведення лісового та мисливського господарства, раціональне та ефективне використання лісових ресурсів, дороги виконують і протипожежну функцію.
Тому будуються не лише нові лісові дороги. Лісівники докладають чимало ресурсів та зусиль, щоб утримати у належному стані й ті лісові шляхи, які будувалися попередніми роками.
Прес-служба Волинського ОУЛМГ
Місця розташування доріг, що збудовано, визначені з урахуванням економічної доцільності та найкоротшого терміну окупності у важкодоступних лісових масивах, де запаси стиглої деревини сягають понад 1,2 млн м3.
Цей напрямок роботи залишається одним із пріоритетних для волинських лісівників.
Лісова інфраструктура на Волині останніми роками значно пішла вперед у своєму розвитку. Змінилося і саме значення та суть розбудови мережі лісового сполучення.
Погоджувати карту лісової дорожньої мережі з представниками громади давно стало традицією для волинських лісівників.
Дороги в лісі вийшли за рамки лише важливого економічного значення і набули соціального статусу. Вони нерідко стають єдиним шляхом сполучення між віддаленими поліськими селами. Або суттєво скорочують шлях між сусідніми населеними пунктами. Лісові дороги відкривають жителям сіл доступ до тих місць у лісі, які раніше були недоступними. Особливо це важливо у період збору дикорослих ягід та грибів, що для мешканців волинської глибинки нерідко є одним із суттєвих джерел надходжень до сімейного бюджету.
Окремо варто наголосити, що без лісових доріг неможливе також ведення лісового та мисливського господарства, раціональне та ефективне використання лісових ресурсів, дороги виконують і протипожежну функцію.
Тому будуються не лише нові лісові дороги. Лісівники докладають чимало ресурсів та зусиль, щоб утримати у належному стані й ті лісові шляхи, які будувалися попередніми роками.
Прес-служба Волинського ОУЛМГ
16.10.2018
0 коммент.:
Дописати коментар