03 лютого 2020

Про реалізацію експериментального проекту щодо проведення електронних аукціонів з продажу необробленої деревини


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 4 грудня 2019 р. N 1178

Київ

Про реалізацію експериментального проекту щодо проведення електронних аукціонів з продажу необробленої деревини

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Погодитися з пропозицією Міністерства енергетики та захисту довкілля стосовно реалізації з 1 лютого 2020 р. по 1 квітня 2021 р. експериментального проекту щодо проведення електронних аукціонів з продажу необробленої деревини (далі - експериментальний проект).

2. Затвердити Порядок реалізації експериментального проекту щодо проведення електронних аукціонів з продажу окремих партій необробленої деревини, що додається.

3. Визначити, що:

1) на час реалізації експериментального проекту державне підприємство "Прозорро.Продажі", що належить до сфери управління Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, є відповідальним за забезпечення функціонування електронної торгової системи - адміністратором електронної торгової системи;

2) дія експериментального проекту поширюється на постійних лісокористувачів, чистий дохід яких за результатами 2018 року становив не менше 10 млн. гривень включно;

3) учасники експериментального проекту відповідно до Порядку, затвердженого цією постановою, виставляють на електронні аукціони з продажу окремих партій необробленої деревини не менше ніж 25 відсотків щомісячних запланованих обсягів заготівлі необробленої деревини лотами, сформованими із деревини одного сортименту, в обсязі не менше ніж 150 куб. метрів або за стартовою ціною лота не менше ніж 200 тис. гривень.

4. Установити, що:

1) необроблена деревина, яка реалізується постійними лісокористувачами, які не відповідають умові, визначеній у підпункті 2 пункту 3 цієї постанови, або лотами, сформованими із деревини одного сортименту, в обсязі менше ніж 150 куб. метрів або за стартовою ціною лота менше ніж 200 тис. гривень, виставляється на інші електронні аукціони;

2) дія експериментального проекту не поширюється на реалізацію необробленої деревини:

для задоволення потреб національної безпеки та оборони, подолання наслідків надзвичайних ситуацій, стихійних лих;

відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі";

для задоволення потреб бюджетних установ та населення на опалення;

використання якої передбачено колективними договорами постійних лісокористувачів;

для потреб індивідуального будівництва і ремонту будівель (для фізичних осіб).

5. Міністерству енергетики та захисту довкілля до 15 лютого 2021 р. поінформувати Кабінет Міністрів України про результати реалізації експериментального проекту та подати пропозиції щодо доцільності застосування процедури проведення електронних аукціонів з продажу окремих партій необробленої деревини на постійній основі.



Прем'єр-міністр України                            О. ГОНЧАРУК

Інд. 75



ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 4 грудня 2019 р. N 1178


ПОРЯДОК
реалізації експериментального проекту щодо проведення електронних аукціонів з продажу окремих партій необробленої деревини

1. Цей Порядок визначає механізм реалізації експериментального проекту щодо проведення електронних аукціонів з продажу підприємствами - постійними лісокористувачами окремих партій необробленої деревини в електронній торговій системі Prozorro.Продажі.

2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:

адміністратор електронної торгової системи (далі - адміністратор) - юридична особа, визначена Кабінетом Міністрів України відповідальною за забезпечення функціонування електронної торгової системи. Забороняється поєднання функцій адміністратора та оператора електронного майданчика;

гарантійний внесок - форма гарантії у вигляді грошового забезпечення, що вноситься особою, яка має намір взяти участь в аукціоні для набуття статусу учасника аукціону, шляхом перерахування коштів на рахунок оператора електронного майданчика;

електронний майданчик - апаратно-програмний комплекс, який функціонує в Інтернеті, підключений до електронної торгової системи та дає можливість оператору електронного майданчика, організатору та учасникам аукціону користуватися сервісами такої системи з автоматичним обміном інформацією про процес проведення аукціонів;

електронний аукціон (далі - аукціон) - спосіб продажу окремих партій необробленої деревини, за яким переможцем визначається учасник аукціону, що в ході торгів запропонував найвищу ціну;

електронна торгова система - дворівнева інформаційно-телекомунікаційна система, що складається з центральної бази даних та електронних майданчиків, які взаємодіють через інтерфейс програмування додатків, який надається у вигляді коду з відкритим доступом та визначає функціональність електронної торгової системи. Електронна торгова система дає можливість створення, розміщення, оприлюднення та обміну в електронному вигляді інформацією і документами, необхідними для проведення аукціону;

закрита цінова пропозиція - сума коштів, не менша за стартову ціну лота, сплата якої за лот декларується учасником аукціону до його проведення та подається в особистому кабінеті через оператора електронного майданчика в електронній торговій системі до закінчення кінцевого строку прийняття заяв на участь в аукціоні. Закриті цінові пропозиції учасників аукціону розкриваються після його початку без зазначення інформації про учасників;

крок аукціону - мінімальна сума в розмірі 1 відсотка стартової ціни лота, на яку в ході проведення аукціону може здійснюватися мінімальне підвищення цінової пропозиції;

лот - партія необробленої деревини, що пропонується для продажу на аукціоні в розрізі сортиментів та класів якості відповідно до національних стандартів;

оператор електронного майданчика (далі - оператор) - юридична особа, яка має право використовувати електронний майданчик та авторизована (попередньо авторизована) в електронній торговій системі;

організатор аукціону - юридична особа, постійний лісокористувач, який здійснює заготівлю деревини на території України в порядку, встановленому законодавством;

особистий кабінет - частина електронної торгової системи, доступ до якої за допомогою особистих ідентифікаторів (логіна та пароля) має учасник або організатор аукціону для розміщення оголошень про проведення аукціону, повідомлень про результати його проведення та іншої інформації про аукціони;

переможець аукціону - учасник аукціону, який запропонував найвищу цінову пропозицію за результатами його проведення;

раунд - період часу, протягом якого учасники аукціону можуть подати свої цінові пропозиції;

реєстраційний внесок - плата за подання заяви на участь в аукціоні після реєстрації в електронній торговій системі особи, яка має намір взяти участь в аукціоні, для отримання статусу учасника аукціону;

стартова ціна лота - ціна лота на момент початку аукціону, яка встановлюється його організатором на базі собівартості лота та зазначається в оголошенні про проведення відповідного аукціону. У ході реалізації пілотного проекту стартова ціна партії встановлюється з урахуванням попиту та пропозиції раніше проведених аукціонів;

учасник аукціону - фізична особа - підприємець або юридична особа (в тому числі іноземна юридична особа) в особі уповноваженого представника, яка виявила намір взяти участь в аукціоні, сплатила реєстраційний та гарантійний внески, пройшла процедуру реєстрації для участі в ньому, отримала відповідне підтвердження про реєстрацію та індивідуальний код учасника аукціону відповідно до цього Порядку;

цінова пропозиція - сума коштів, про готовність сплати якої за лот учасник аукціону повідомляє в ході його проведення.

3. Правові відносини, що виникають чи можуть виникнути в процесі проведення аукціонів, порядок проведення аукціонів, особливості роботи електронної торгової системи, права та зобов'язання адміністратора, оператора, організатора та учасника аукціону під час його проведення визначаються регламентом електронної торгової системи, який приймається адміністратором.

4. Аукціон проводиться відповідно до договору, що укладається між організатором аукціону та оператором.

5. Підставою для проведення аукціону є рішення його організатора, в якому зазначається перелік лотів у розрізі сортиментів та класів якості відповідно до національних стандартів, які пропонуються для продажу на аукціоні, а також для кожного лота:

розмір партії деревини;

стартова ціна за кубічний метр деревини з урахуванням базису поставки;

місцезнаходження лота;

дата проведення аукціону;

інші відомості, необхідні для проведення аукціону.

6. На підставі рішення про проведення аукціону його організатор через електронний майданчик оператора, з яким укладено договір, оприлюднює в електронній торговій системі для кожного лота окреме оголошення про проведення аукціону.

7. Оголошення про проведення аукціону оприлюднюється в електронній торговій системі не пізніше ніж за 10 робочих днів до дня проведення аукціону та повинне містити інформацію про:

лот у розрізі сортиментів та класів якості відповідно до національних стандартів;

розмір партії деревини;

стартову ціну за кубічний метр деревини;

місцезнаходження лота;

дату та час проведення аукціону;

кінцевий строк прийняття заяв на участь в аукціоні;

розмір кроку аукціону;

розмір реєстраційного та гарантійного внесків, а також роз'яснення щодо процедури їх сплати;

розмір винагороди оператора;

текст договору, який пропонується укласти за результатами проведення аукціону, без визначення ціни та особи покупця;

перелік документів, які додаються до заяви на участь в аукціоні, визначених у пункті 9 цього Порядку;

найменування, контактні дані та реквізити організатора аукціону для проведення покупцем розрахунків за лот.

До оголошення можуть додаватися зображення, документи та матеріали на лот, якщо вони були додані організатором до відповідного рішення про проведення аукціону.

8. Оголошення про проведення аукціону розміщується в електронній торговій системі державною мовою, крім випадків, коли використання букв української абетки призводить до спотворення розміщуваної інформації (зокрема під час написання адреси вебсайту, зазначення реєстраційних номерів).

Розміщення оголошення про проведення аукціону в електронній торговій системі здійснюється безоплатно. Технологічні та програмні засоби, необхідні для оприлюднення оголошення, повинні цілодобово без обмежень давати всім бажаючим можливість безоплатного анонімного перегляду, копіювання та роздрукування інформації із застосуванням поширених вебоглядачів та редакторів без необхідності застосування спеціально створених технологічних чи програмних засобів.

9. Після оприлюднення оголошення про проведення аукціону та в межах визначеного в ньому строку для отримання статусу учасника аукціону особи, які мають намір взяти участь в аукціоні, реєструються в електронній торговій системі та подають з цією метою таку інформацію:

1) фізична особа - підприємець:

копії паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків фізичної особи - підприємця (фізична особа, яка через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомила про це відповідному контролюючому органу та має відмітку у паспорті, - копію паспорта із відміткою);

адреси електронної пошти для надіслання повідомлень системи електронних торгів оператора та організатора аукціону;

контактний номер телефону;

реквізити рахунка заявника, на який повинен бути повернутий гарантійний внесок;

заяву в довільній формі про непоширення на заявника - фізичну особу - підприємця спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) згідно із Законом України "Про санкції" та актами, прийнятими відповідно до зазначеного Закону;

2) юридична особа:

найменування;

код згідно з ЄДРПОУ;

прізвище, ім'я та по батькові представника юридичної особи, серію та номер документа, що посвідчує його особу;

реквізити документа, що підтверджує повноваження представника юридичної особи;

адреси електронної пошти для надіслання повідомлень системи електронних торгів оператора та організатора аукціону;

контактний номер телефону;

реквізити рахунка заявника, на який повинен бути повернуто гарантійний внесок;

заяву в довільній формі про непоширення на заявника - юридичну особу або її посадових осіб (керівника, його заступників та осіб, що їх заміщують) чи її засновників (юридичних та фізичних осіб) спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) згідно із Законом України "Про санкції" та актами, прийнятими відповідно до зазначеного Закону;

3) іноземна юридична особа:

найменування іноземної юридичної особи, зареєстрованого представництва іноземної юридичної особи (за наявності);

місцезнаходження юридичної особи;

код зареєстрованого представництва іноземної юридичної особи згідно з ЄДРПОУ (за наявності);

прізвище, ім'я та по батькові представника юридичної особи, серію та номер документа, що посвідчує його особу;

заяву в довільній формі про непоширення на заявника - іноземну юридичну особу або її посадових осіб (керівника, його заступників та осіб, що їх заміщують) чи її засновників (юридичних та фізичних осіб) спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) згідно із Законом України "Про санкції" та актами, прийнятими відповідно до зазначеного Закону;

реквізити документа, що підтверджує повноваження представника юридичної особи;

адреси електронної пошти для надіслання повідомлень системи електронних торгів оператора та організатора аукціону;

контактний номер телефону;

реквізити рахунка заявника, на який повинен бути повернутий гарантійний внесок.

Після реєстрації в електронній торговій системі особи, які мають намір взяти участь в аукціоні, сплачують реєстраційний і гарантійний внески на рахунок обраного ними оператора та подають через електронну торгову систему заяву на участь в аукціоні, яка також містить закриту цінову пропозицію.

Заява на участь в аукціоні подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження необхідних документів і повинна містити інформацію про закриту цінову пропозицію. Закрита цінова пропозиція не може бути нижча стартової ціни лота.

До заяви на участь в аукціоні додаються такі документи:

для фізичних осіб - підприємців та юридичних осіб резидентів - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України;

для юридичних осіб нерезидентів - документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження (витяг з торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений на українську мову.

10. Відомості про учасників аукціону не підлягають розголошенню до його завершення.

11. Реєстраційний внесок визначається у розмірі:

якщо стартова ціна лота становить не більше 300 тис. гривень, - 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

якщо стартова ціна лота становить від 300 тис. до 1 млн. гривень, - 30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

якщо стартова ціна лота становить більше 1 млн. гривень, - 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Реєстраційний внесок учасникам аукціону не повертається, крім випадків, передбачених абзацами четвертим і п'ятим пункту 19 цього Порядку.

12. Гарантійний внесок встановлюється у розмірі 5 відсотків стартової ціни лота.

Особам, які анулювали свою закриту цінову пропозицію, гарантійні внески повертаються операторами, яким були сплачені внески, протягом трьох робочих днів з дня, наступного за днем такого анулювання.

Учасникам аукціону, крім переможців, гарантійні внески повертаються операторами, яким були сплачені внески, протягом трьох робочих днів після дня завершення аукціону.

Учаснику аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією після переможця аукціону гарантійний внесок повертається оператором, якому внесок був сплачений, протягом трьох робочих днів після настання однієї з таких подій:

відмови учасника аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією від очікування шляхом надіслання оператору листа (звернення) щодо повернення сплаченого гарантійного внеску та натискання цим учасником відповідної кнопки в особистому кабінеті;

визнання аукціону таким, що відбувся.

Гарантійний внесок не повертається особі, позбавленій статусу учасника аукціону, а перераховується оператором, якому внесок був сплачений, організатору аукціону протягом 10 робочих днів з моменту прийняття рішення про позбавлення такої особи статусу учасника аукціону.

13. Реєстраційний та гарантійний внески вважаються сплаченими з моменту їх зарахування на банківський рахунок оператора, але не пізніше, ніж за одну годину до закінчення строку прийняття заяв на участь в аукціоні.

Внески, зараховані на банківський рахунок оператора менше ніж за одну годину до закінчення строку прийняття заяв на участь в аукціоні, не вважаються вчасно сплаченими та підлягають поверненню особі, яка їх сплатила, не пізніше ніж через три робочих дні після дня завершення аукціону.

14. Оператор зобов'язаний поінформувати особу, яка сплатила гарантійний та реєстраційний внески, про зарахування їх на свій банківський рахунок протягом однієї години з моменту зарахування.

15. До закінчення строку прийняття заяв на участь в аукціоні особи, що їх подали, мають право анулювати їх або внести до них зміни виключно в особистому кабінеті.

16. Якщо на момент закінчення строку прийняття заяв на участь в аукціоні не подано жодної заяви, аукціон вважається таким, що не відбувся.

17. У разі коли для участі в аукціоні подано заяву на участь від однієї особи (єдиного претендента), організатор має право прийняти рішення про продаж безпосередньо єдиному претенденту за запропонованою ним закритою ціновою пропозицією, але не нижче стартової ціни лота.

Єдиний претендент сплачує винагороду оператору в порядку та розмірі, що передбачені пунктами 31 і 32 цього Порядку.

18. Оператор надсилає кожній особі, яка вчасно подала заяву на участь в аукціоні та сплатила реєстраційний і гарантійний внески, посилання на вебсторінку аукціону.

Таке посилання підтверджує отримання статусу учасника аукціону та є його ідентифікатором.

19. Організатор аукціону може прийняти рішення про відміну аукціону на будь-якому етапі його проведення до моменту його початку.

У разі відміни аукціону черговість призначення аукціонів, передбачена пунктом 21 цього Порядку, не застосовується.

Повідомлення про відміну аукціону підлягає оприлюдненню в день прийняття такого рішення у тому самому порядку, що і оприлюднення оголошення про проведення аукціону.

У разі відміни аукціону реєстраційні та гарантійні внески повертаються його учасникам відповідними операторами не пізніше ніж через три робочих дні після відміни аукціону.

Реєстраційні та гарантійні внески осіб, що сплатили такі внески, але не отримали статусу учасника аукціону, повертаються їм не пізніше ніж через три робочих дні після дня настання такої обставини.

20. У ході проведення аукціону його учасник може підвищити свою закриту цінову пропозицію, подану разом із заявою на участь в аукціоні, на будь-яку суму, але не менше ніж на розмір кроку аукціону.

У разі відсутності цінової пропозиції від учасника аукціону протягом відведеного часу його цінова пропозиція в поточному раунді вважається такою, що зроблена в розмірі його закритої цінової пропозиції для першого раунду або його попередньої цінової пропозиції.

Якщо учасник аукціону зробив цінову пропозицію раніше закінчення відведеного часу на внесення такої цінової пропозиції, електронна торгова система надає йому можливість внести зміни до цінової пропозиції щодо її збільшення або зменшення, але не нижче попередньої цінової пропозиції такого учасника, до завершення відведеного часу. Якщо учасник не вносив та/або не змінював цінову пропозицію протягом відведеного часу, електронна торгова система фіксує його попередню цінову пропозицію.

21. Лот, що не був реалізований на аукціоні, виставляється його організатором на другий аукціон.

Стартова ціна на другому аукціоні визначається рішенням організатора із застосовуванням дисконту, але не нижче рівня собівартості лота.

22. Оголошення про проведення електронного аукціону оприлюднюється в електронній торговій системі не пізніше наступного робочого дня після проведення попереднього аукціону, на якому лот не було реалізовано.

Другий аукціон проводиться не раніше ніж на сьомий робочий день після дня опублікування оголошення про його проведення.

23. Переможець аукціону визначається шляхом автоматичної оцінки електронною торговою системою цінових пропозицій учасників аукціону після його завершення.

Переможцем аукціону вважається учасник, який за результатами його проведення подав найвищу цінову пропозицію за лот, за умови, що таким учасником був зроблений щонайменше один крок аукціону, тобто подана ним цінова пропозиція не менша за сукупну суму стартової ціни лота та кроку аукціону, а за однакових цінових пропозицій - учасник, що подав її раніше.

У разі коли механізм проведення аукціону передбачає наявність кількох переможців, ними визнаються учасники, які на етапі подання закритих цінових пропозицій або в ході проведення аукціону подали найвищі цінові пропозиції на заявлений ними об'єм деревини у межах розміру лоту, що розподіляється на аукціоні, за умови, що такими учасниками був зроблений щонайменше один крок аукціону, тобто подана ними цінова пропозиція не менша за сукупну суму стартової ціни лота та кроку аукціону, а за однакових цінових пропозицій - учасник, що подав її раніше.

24. Переможець аукціону зобов'язується:

підписати протокол аукціону;

укласти договір купівлі-продажу лота з організатором згідно з пунктом 29 цього Порядку;

сплатити передоплату за договором купівлі-продажу лота з організатором згідно з абзацом другим пункту 29 цього Порядку.

25. Протокол про результати проведення аукціону в електронній формі формується та оприлюднюється електронною торговою системою автоматично в день завершення аукціону.

До протоколу вноситься така інформація:

дата і час початку та завершення аукціону;

реєстраційний номер лота;

назва лота;

стартова ціна та ціна реалізації лота;

цінові пропозиції учасників;

сума сплачених реєстраційного та гарантійного внесків;

розмір винагороди оператора;

відомості про переможця та учасників аукціону, а також документи, подані ними під час реєстрації участі в аукціоні.

Облік та зберігання всіх електронних протоколів здійснюються в електронній торговій системі.

26. Протокол аукціону підписується в день його опублікування в електронній торговій системі переможцем аукціону та оператором електронного майданчика, з якого переможець подав цінову пропозицію, за допомогою кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи.

27. Організатор аукціону після його завершення, розкриття відомостей про переможця і поданих ним документів, а також підписання протоколу аукціону переможцем та оператором електронного майданчика, з якого переможець подав цінову пропозицію, з дотриманням вимог пункту 26 цього Порядку перевіряє не пізніше наступного робочого дня після дня завершення аукціону відповідність переможця вимогам організатора до покупця в разі, коли такі вимоги організатором ставилися.

Організатор аукціону не має права ставити додаткові вимоги або витребовувати додаткові документи у переможця аукціону, крім тих, що зазначені в оголошенні про проведення аукціону.

28. У разі встановлення відповідності переможця аукціону вимогам організатора до покупця організатор аукціону підписує протокол аукціону за допомогою кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи та опубліковує підписаний протокол аукціону в електронній торговій системі не пізніше наступного робочого дня після дня його завершення.

29. Договір купівлі-продажу лота за результатами проведення аукціону підписується його переможцем та організатором протягом 10 робочих днів після дня опублікування протоколу аукціону в електронній торговій системі за допомогою кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи.

Переможець аукціону зобов'язується сплатити передоплату за договором купівлі-продажу, укладеним з організатором, яка встановлюється в розмірі 10 відсотків ціни продажу лота.

Передоплата вважається сплаченою з моменту зарахування грошових коштів на рахунки організатора, але не пізніше 10 робочих днів після дня укладення договору купівлі-продажу лота.

Порядок та строки подальших розрахунків за договором купівлі-продажу лота встановлюються таким договором.

Організатор аукціону забезпечує опублікування підписаного договору купівлі-продажу лота в електронній торговій системі не пізніше наступного робочого дня після сплати переможцем передоплати за цим договором.

30. Аукціон вважається таким, що відбувся, після опублікування в електронній торговій системі організатором аукціону договору купівлі-продажу лота, підписаного організатором та переможцем аукціону.

31. Оператор, через якого було оприлюднено оголошення про проведення аукціону в електронній торговій системі, а також оператор, через якого було подано найвищу цінову пропозицію на аукціоні, мають право на винагороду, яка є оплатою послуг з організації та проведення аукціону, який визнано таким, що відбувся.

32. Після визнання аукціону таким, що відбувся, винагорода утримується оператором із суми гарантійного внеску, сплаченого переможцем аукціону. Розмір винагороди становить 1,5 відсотка ціни продажу лота.

Умови розподілу винагороди між операторами визначаються регламентом електронної торгової системи.

33. Різниця між сумою сплаченого переможцем гарантійного внеску та сумою винагороди повертається переможцю аукціону оператором не пізніше п'яти робочих днів після визнання аукціону таким, що відбувся.

34. Організатор аукціону через особистий кабінет дискваліфікує переможця аукціону із зазначенням причин такої дискваліфікації у разі, коли:

переможець відмовився від підписання протоколу аукціону або не підписав його в установлений цим Порядком строк;

організатор установив невідповідність переможця вимогам до покупця та за неможливості усунення невідповідності протягом строку, відведеного для підписання договору купівлі-продажу, передбаченого абзацом першим пункту 29 цього Порядку;

переможець відмовився від підписання договору купівлі-продажу лота або не підписав його в установлений цим Порядком строк, або вчасно не здійснив передоплату за цим договором.

Не можуть бути підставою для дискваліфікації переможця помилки в оформленні заяви на участь в аукціоні або в документах та інформації, що подаються разом із такою заявою, які не впливають на зміст заяви або документів та інформації, зокрема технічні помилки та описки.

35. Електронний аукціон визнається таким, що не відбувся, в разі:

відмови учасника з наступною за величиною ціновою пропозицією після переможця від очікування та дискваліфікації переможця аукціону;

дискваліфікації учасника з наступною за величиною ціновою пропозицією, якого електронна торгова система визначила переможцем аукціону, з підстав, зазначених у пункті 34 цього Порядку.

36. Спори, пов'язані з реалізацією товарів на аукціонах відповідно до цього Порядку, розв'язуються в судовому порядку.

____________

http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/KP191178.html


Постановление действует с 01.02.2020

0 коммент.:

Дописати коментар