Упродовж 2016 року митне оформлення буковинського лісу скоротилося на 59,3%. У митному режимі експорт Чернівецькою митницею ДФС оформлено 65, 5 тис. тонн лісосировини за кодом товарної позиції 4401 "Деревина паливна", що вдвічі менше, ніж у минулому році, та 0,2 тис. тонн "Лісоматеріалів необроблених", що на 99,9% менше, ніж у 2015 році.
Про це повідомляє прес-служба митниці.
Загалом через пункти пропуску Чернівецької митниці ДФС у 2016 році переміщено 1 801,5 тис. тонн лісоматеріалів. Слід зазначити, що у порівнянні з минулим роком експорт скоротився на 14,6%, а транзит зріс на 1147,3%.
95, 8 % деревини, тобто 1434,8 тис. тонн, що переміщувалися через українсько-румунський кордон, – товар, оформлений у митному відношенні Житомирською (35,8%), Рівненською (24,6%), Київською (11,9%), Волинською (7,5%), Тернопільською (4,2%), Хмельницькою (3,7%), Львівською (3,1%), Чернігівською (1,6%), Вінницькою (1,4%), Київською міською (0,6%), Івано-Франківською (0,5%), Черкаською (0,3%) Сумською (0,2%) та Полтавською (0,2%) митницями ДФС.
За товарними позиціями 4401 "Деревина паливна" та 4403 "Лісоматеріали необроблені" відбувся перерозподіл із збільшенням частки експортованої паливної деревини (56,5%) та зменшенням лісоматеріалів необроблених (43,5%). У 2016 року обсяг експортованих лісоматеріалів необроблених становив 651,7 тис. тонн, що майже удвічі менше, ніж у 2015 році.
З початку року співробітниками Чернівецької митниці ДФС запроваджено 45 справ про порушення митних правил за ознаками ч.1 ст. 483 Митного кодексу України, де предметом ПМП виступали лісо-, пиломатеріали обсягом1113,028 м.куб. на суму 2 722 309,21 грн.
На початку грудня почала діяти конвенційна заборона на переміщення деревини та виробів із неї через пункт пропуску "Вадул-Сірет – Вікшани Чернівецької митниці ДФС. Дана заборона не стосується транзитних перевезень. Оскільки Укрзалізниця прийняла таке рішення 8 грудня, то наразі через українсько-румунський кордон у зоні діяльності митниці продовжують слідувати вантажі, що були оформлені до вказаної дати.Митниця констатує, що лісоматеріали, які переміщуються залізничними коліями Буковини – переважно білоруського та російського походження.
0 коммент.:
Дописати коментар