За що я люблю наш парламент – це за спроможність "засовувати" найнеймовірніші норми у законопроекти із "нейтральними" назвами, де, наче, нічого подібного і бути не може. Яскравий приклад подібних ініціатив – Закон України від 10.07.2018 № 2497 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо стимулювання утворення та діяльності сімейних фермерських господарств", що набрав чинності з 15.08.2018 року.
Читайте також: Операция приватизация: за сколько продавать народное богатство Украины?
Хто проти сімейних і фермерських господарств та їх стимулювання? Звісно, що ніхто. Але є одна проблема. Там, власне, є що завгодно, окрім заявлених у назві питань. Наприклад, законом № 2497 внесено зміни до Податкового кодексу України. Наприклад, встановлено, що податок на лісові землі складається із земельного податку та рентної плати, що визначається податковим законодавством. Отже, на лісові господарства чекатиме посилення податкового тиску. Отже, багато з них стануть нерентабельними, бо вже і так ледь існують.
Тепер далі. Як відомо, питання вивезення лісу останнім часом набуло неабиякого розголосу. Зокрема, там перетинаються інтереси таких відомих людей як Косюк та Юрушев, що тримають фірми по обробці лісу, та лісгоспів. Відповідно, чи не є подібні ініціативи спробою масового доведення лісгоспів до банкрутства з метою подальшої "дешевої" приватизації вітчизняними олігархами? Принаймні, це цілком би лягало в наявні зараз численні скандали в питаннях вирубки та вивезення лісу.
Читайте також: Перспективи запровадження податку на виведений капітал
Тим часом, поки у нас страждають усім цим, реальні кроки із припинення незаконних вирубок не робляться. Наприклад, у вигляді справжнього обліку деревини шляхом загальної чипізації. Зробити це не так вже й важко, але ефект би був очевидним. Але кому це треба?
19.09.2018, 12:36
0 коммент.:
Дописати коментар