У одному вагоні вміщується приблизно 40 тонн, це є 50-52 "куби" деревини
2016.04.21 | Коментарів: 0 | Переглядів: 107
Депутат обласної ради від партії «ВОЛЯ» Михайло Якимчук затребував від начальника Івано-Франківської дирекції залізничних перевезень інформацію щодо відправлених у 2016 році вагонів з карпатським лісом. Депутата цікавить обсяг відправленої деревини, місце її доставки та інформація про відправника.
З приводу численних звернень громадян, які регулярно фіксують факти перевезення заповнених вагонів із деревиною, які щодня курсують через залізничну станцію Івано-Франківська, Михайло Якимчук разом із громадськістю особисто навідався до начальника франківської дирекції залізничних перевезень Ярослава Лучка,аби отримати вичерпну інформацію стосовно вагонів із лісом, інформують ”Вікна” з посиланням на прес-службу обласної “ВОЛІ”.
За словами Ярослава Лучка, карпатський ліс з Івано-Франіквської області не вивозиться за межі України. Більше того, наша залізнична станція є тільки транзитною.
«Я авторитетно можу заявити, що жодного вагону лісу, зрубаного в Карпатах, з Івано-Франіквської області не вивозиться за межі України. У нас є тільки дві станції, які здійснюють відвантаження лісу на експорт – це станції Берегомет та Сторожинець у Чернівецькій області. А все, що йде через Івано-Франіквськ – це транзит», — зазначив начальника Івано-Франківської дирекції залізничних перевезень.
Однак, щодня через Івано-Франківську залізничну станцію відправляється 130-150 вагонів із деревиною із південно-західної залізниці (територія Київської, Вінницької, Житомирської, Чернігівської, Хмельницької та частково в районах Сумської, Рівненської, Чернівецької, Черкаської, Полтавської та Тернопільської областей) у напрямку Румунії та інших країн. У одному вагоні вміщується приблизно 40 тонн, це є 50-52 “куби” деревини.
«Під порядкуванням нашої дирекції перебуває вся Івано-Франківська область, Чернівецька та частина Закарпатської. Основна маса лісу їде із південно-західної залізниці. Станом на сьогодні, 700 вагонів деревини перебувають на кордоні із Румунією з усієї України, а за минулих півмісяця було 1400 вагонів лісу», — підкреслив Лучко.
Більше того, вся деревина, яка прибуває на станцію не перевіряється, залізничники фіксують тільки номер вагону, хто відправник і куди їде, адже, як зазначив Лучко, «наше діло везти, а не контролювати вантаж, за всі плани та дозволи відповідає Київ».
Начальник комерційного відділу Віктор Любинецький додав: «Ми не спеціалісти в цьому, якщо нам представляється вантаж, ми його зобов’язані прийняти, в документах пише, що це за вантаж і якщо це не суперечить закону, ми його приймаємо та таксуємо. А ці та всі інші документи, затверджуються митницею».
З огляду на це, Михайло Якимчук попросив Ярослава Лучка підготувати інформацію, скільки вагонів карпатської деревини було відправлено з нашої області з січня 2016 року та на які станції. Всю цю інформацію керівництво Івано-Франківської дирекції залізничних перевезень погодилось підготувати та оголосити на засіданні екологічної комісії, яке відбудеться в середу, 27 квітня, в залі засідань Івано-Франківської обласної ради.
За словами Ярослава Лучка, карпатський ліс з Івано-Франіквської області не вивозиться за межі України. Більше того, наша залізнична станція є тільки транзитною.
«Я авторитетно можу заявити, що жодного вагону лісу, зрубаного в Карпатах, з Івано-Франіквської області не вивозиться за межі України. У нас є тільки дві станції, які здійснюють відвантаження лісу на експорт – це станції Берегомет та Сторожинець у Чернівецькій області. А все, що йде через Івано-Франіквськ – це транзит», — зазначив начальника Івано-Франківської дирекції залізничних перевезень.
Однак, щодня через Івано-Франківську залізничну станцію відправляється 130-150 вагонів із деревиною із південно-західної залізниці (територія Київської, Вінницької, Житомирської, Чернігівської, Хмельницької та частково в районах Сумської, Рівненської, Чернівецької, Черкаської, Полтавської та Тернопільської областей) у напрямку Румунії та інших країн. У одному вагоні вміщується приблизно 40 тонн, це є 50-52 “куби” деревини.
«Під порядкуванням нашої дирекції перебуває вся Івано-Франківська область, Чернівецька та частина Закарпатської. Основна маса лісу їде із південно-західної залізниці. Станом на сьогодні, 700 вагонів деревини перебувають на кордоні із Румунією з усієї України, а за минулих півмісяця було 1400 вагонів лісу», — підкреслив Лучко.
Більше того, вся деревина, яка прибуває на станцію не перевіряється, залізничники фіксують тільки номер вагону, хто відправник і куди їде, адже, як зазначив Лучко, «наше діло везти, а не контролювати вантаж, за всі плани та дозволи відповідає Київ».
Начальник комерційного відділу Віктор Любинецький додав: «Ми не спеціалісти в цьому, якщо нам представляється вантаж, ми його зобов’язані прийняти, в документах пише, що це за вантаж і якщо це не суперечить закону, ми його приймаємо та таксуємо. А ці та всі інші документи, затверджуються митницею».
З огляду на це, Михайло Якимчук попросив Ярослава Лучка підготувати інформацію, скільки вагонів карпатської деревини було відправлено з нашої області з січня 2016 року та на які станції. Всю цю інформацію керівництво Івано-Франківської дирекції залізничних перевезень погодилось підготувати та оголосити на засіданні екологічної комісії, яке відбудеться в середу, 27 квітня, в залі засідань Івано-Франківської обласної ради.
http://vikna.if.ua/news/category/if/2016/04/21/52966/view
0 коммент.:
Дописати коментар