12:45, 16 КВІТНЯ БЕЗ КОРДОНІВ
У Міжгірському районі триває будівництво двох автодоріг із ґрунтовим покриттям.
Перша з них з’єднає Колочаву та Німецьку Мокру із сусіднього Тячівського району. Лісова дорога між цими населеними пунктами була прокладена в 70 – 80-ті роки минулого століття під час будівництва продуктопроводу «Союз». Однак згодом дорожнє покриття розбили лісовози і знищили зсуви, тому користуватися ним стало неможливо.
В лютому цього року мешканці Н.Мокрої попросили відновити дорогу, яка значно пожвавила б економіку двох гірських районів. Маса туристів із Чехії, які приїжджають у Колочаву, зможуть відвідувати Н.Мокру та села Усть-Чорнянського куща, що призведе до відкриття нових туристичних баз, крім того, багатьох мешканців сіл із двох районів поєднують родинні стосунки. Зараз, щоб потрапити на автомобілі з Колочави в Н.Мокру, доводиться робити гак у 170 км, тоді як протяжність лісової дороги становитиме всього 7 кілометрів.
Станом на сьогодні важка техніка Держлісгоспу та Національного парку «Синевир» уже проклала проїзд, іде встановлення системи водовідведення, після чого дорожнє покриття, по якому зможе проїхати будь-який автомобіль, підсиплють гравієм.
Інша дорога, будівництво якої також іде повним ходом, з’єднає Нижній Студений (Міжгірський район) та Волосянку (Сколівський район Львівської області). Протяжність – близько 4-х кілометрів, частину, що веде зі Львівщини до адміністративної межі із Закарпаттям, прокладають лвів’яни, а з Нижнього Студеного у бік Волосянки – працівники управління Держлісгоспу в Закарпатській області. Відкриття дороги, яка також значно пожвавить економіку двох сусідніх регіонів, планується в середині літа, повідомила Закарпатська ОДА.
У Міжгірському районі триває будівництво двох автодоріг із ґрунтовим покриттям.
Перша з них з’єднає Колочаву та Німецьку Мокру із сусіднього Тячівського району. Лісова дорога між цими населеними пунктами була прокладена в 70 – 80-ті роки минулого століття під час будівництва продуктопроводу «Союз». Однак згодом дорожнє покриття розбили лісовози і знищили зсуви, тому користуватися ним стало неможливо.
В лютому цього року мешканці Н.Мокрої попросили відновити дорогу, яка значно пожвавила б економіку двох гірських районів. Маса туристів із Чехії, які приїжджають у Колочаву, зможуть відвідувати Н.Мокру та села Усть-Чорнянського куща, що призведе до відкриття нових туристичних баз, крім того, багатьох мешканців сіл із двох районів поєднують родинні стосунки. Зараз, щоб потрапити на автомобілі з Колочави в Н.Мокру, доводиться робити гак у 170 км, тоді як протяжність лісової дороги становитиме всього 7 кілометрів.
Станом на сьогодні важка техніка Держлісгоспу та Національного парку «Синевир» уже проклала проїзд, іде встановлення системи водовідведення, після чого дорожнє покриття, по якому зможе проїхати будь-який автомобіль, підсиплють гравієм.
Інша дорога, будівництво якої також іде повним ходом, з’єднає Нижній Студений (Міжгірський район) та Волосянку (Сколівський район Львівської області). Протяжність – близько 4-х кілометрів, частину, що веде зі Львівщини до адміністративної межі із Закарпаттям, прокладають лвів’яни, а з Нижнього Студеного у бік Волосянки – працівники управління Держлісгоспу в Закарпатській області. Відкриття дороги, яка також значно пожвавить економіку двох сусідніх регіонів, планується в середині літа, повідомила Закарпатська ОДА.
0 коммент.:
Дописати коментар