22 жовтня 2016

У парламенті про ліс

Витяг із Стенограми пленарного засідання Верховної Ради за 21 жовтня

ЗАСІДАННЯ ДВАДЦЯТЬ ЧЕТВЕРТЕ
Сесійний зал Верховної Ради України
21 жовтня 2016 року, 10 година
Веде засідання Голова Верховної Ради України ПАРУБІЙ А.В.
...
10:39:17
ГРОЙСМАН В.Б.
...
Ну і наступне, ми говорили про захист лісів і відновлення лісових насаджень. Також як я і обіцяв міністром АПК Тарасом Кутовим 18 жовтня утворено робочу групу на чолі з міністром аграрної політики і співголовою цієї групи є народний депутат України Остап Єднак так як я і обіцяв. Тому прошу цій робочій групі в яку входять до речі і народний депутат Ємець, Лопушанський, Мірошниченко, Міщенко, Присяжнюк, Юрчишин. Прошу працювати, вносити пропозиції і я дуже розраховую на позицію, я дуже розраховую на позицію співголови групи Остапа Єднака в якомога швидкому внесенні пропозицій відновлення лісових насаджень.
...
11:14:26
Я переходжу до запитів народних депутатів до інших інституцій влади.
...
Дмитра Колєснікова до Прем'єр-міністра щодо зняття мораторію на експорт лісу.
Ігоря Шурми до Прем'єр-міністра України, міністра екології та природних ресурсів України, Генерального прокурора щодо протиправних дій посадових осіб спрямованих на незаконну вирубку деревини в Карпатах, що знищує флору і фауну Західних лісів України.

Сергія Євтушка до міністра інфраструктури України щодо недопущення невиконання договірних зобов'язань ПАТ "Укрзалізниця" по відношенню до державного підприємства "Сарненське лісове господарство" та нагальної необхідності вирішення критичної ситуації у галузі залізничних перевезень.

Групи народних депутатів (Суслової, Ткачука та інших. Всього 5 колег) до голови Державної фіскальної служби України щодо оцінки перших результатів дії тимчасової заборони експорту лісоматеріалів у необробленому вигляді.

Олексія Ленського до міністра внутрішніх справ, міністра екології та природних ресурсів щодо вжиття заходів реагування з метою припинення несанкціонованої вирубки лісів на Коростенщині Житомирської області, притягнення винних осіб до встановленої законодавством України відповідальності.


...

12:49:10
АРЕШОНКОВ В.Ю.
Володимир Арешонков, 64 виборчий округ, Житомирщина.

Шановна пані головуюча, шановні колеги! Шановні глядачі! Хочу звернутись до всіх з теми, яка є, на мою думку, надзвичайно важливою, актуальною не тільки для мене, для мого виборчого округу, для людей, які там проживають, а і для всієї країни.

Мова йде про раціональне і ефективне використання лісових ресурсів, основного багатства нашого Поліського краю і всієї держави. Наведу вам один простий факт. 10 днів назад до мене звернувся один із інженерів нашого господарства районного, Коростенського району, лісгоспу АПК з приводу того, що на території Коростенського району проводиться незаконна вирубка великої кількості лісових масивів цінних порід дерев.

З депутатською групою районної ради, представниками правоохоронних органів ми виїхали на місце і виявили незаконну вирубку більш ніж 400 дубів! Причому, хочу вам сказати, що дерева діаметром більш ніж півметра, забрана була тільки ділова частина, нижня частина ствола, все інше кинуто в лісі. Захаращена абсолютно територія. Викликаний був керівник господарства і дав таку відповідь, що з'їв грибок. Який грибок з'їв більш ніж 400 дубів. Зараз будуть розбиратись прокуратура вже обласна, до Генеральної прокуратури ми звернулись, до працівників МВС. Але я згадав про цей факт тільки як приклад того, що в цілому відбувається в наших лісах. Повірте мені, це непоодинокий випадок. І в мене питання сьогодні до Державної агенції лісових ресурсів, до її керівника Христини Юшкевич.

Перше. Коли буде озвучена Державна стратегія розвитку лісової галузі, яка буде обговорена і схвалена більшістю сьогодні громадян.

Наступне. Коли буде посилена відповідальність тих осіб, які сьогодні працюють у лісі, які відповідають за протипожежну безпеку, за вирубку, висадження лісових масивів? На сьогодні відповідальності мінімум, давайте звернемося до прикладу інших країн. Сьогодні в Румунії оголошена надзвичайна ситуація на рівні держави, коли виявляється факт незаконної порубки дерев.

У мене питання до Христини Юшкевич. Чи буде наполягати державна агенція на тому, щоб ліси АПК, військових та інших підрозділів увійшли нарешті в Фонд державних лісів? Це надзвичайно серйозні питання. Я закликаю, шановні колеги, усіх підключитись до цієї теми.

І на завершення. Давайте не будемо ганьбитись, давайте проведемо дискусію стосовно своєї заробітної плати, яка закладена в бюджет 2017 року. Давайте в середині обговоримо між собою до другого читання і приймемо рішення, тому що…

Шановні колеги, не треба піаритись виходить від кожної політичної сили, звинувачувати, що хтось хоче більшу зарплату, хтось менше, давайте визначимося з принципами і давайте узгодимо ці питання. Я вам дякую.
...
13:23:27
ШУРМА І.М.
Ігор Шурма, "Опозиційний блок".

Шановні громадяни України, ви знаєте сьогодні для людей, які знаходяться в опозиції, наголошую до влади, а не до України, немає проблеми обрати тему виступу з трибуни Верховної Ради. Хочете говорити про вирубку лісів, давайте будемо говорити про Карпати, які скоро будуть на світовій мапі, називатися "лисі гори". Хочете говорити про пенсії, будь ласка, хочете говорити про те, що заморожені зарплати працівникам соціальної, освітянської, медичної сфери? Будь ласка. Хочете говорити за стагнацію економіки, будь ласка. Я сьогодні закцентую, на мій погляд, чому так відбувається? Низька виконавча дисципліна і "по барабанне" відношення до проблем охорони здоров'я як міністерства так, очевидно, виглядає і Кабінету Міністрів.

0 коммент.:

Дописати коментар