МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
від 23 вересня 2016 року N 315
Про затвердження Положення про Секретаріат Державного секретаря Міністерства аграрної політики та продовольства України
Відповідно до пункту 6 частини другої статті 8 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади", пункту 8, підпункту 18 пункту 10 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року N 1119, наказую:
1. Затвердити Положення про Секретаріат Державного секретаря Міністерства аграрної політики та продовольства України, що додається.
2. Завідувачу сектору Секретаріату Державного секретаря подати до Департаменту роботи з персоналом примірники посадових інструкцій працівників.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату М. Осійчука.
Міністр
|
Т. Кутовий
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України
23 вересня 2016 року N 315
Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України
23 вересня 2016 року N 315
ПОЛОЖЕННЯ
про Секретаріат Державного секретаря
1. Загальні положення
1.1. Секретаріат Державного секретаря (далі - Секретаріат) є самостійним структурним підрозділом апарату Міністерства аграрної політики та продовольства України (далі - Міністерство), що забезпечує діяльність Державного секретаря і безпосередньо йому підпорядковується, а до його призначення в установленому законом порядку - особі, що виконує його функції відповідно до вимог чинного законодавства (далі - керівник державної служби).
1.2. Секретаріат у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Положенням про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року N 1119.
1.3. Структура і чисельність працівників Секретаріату визначається штатним розписом Міністерства.
2. Основні завдання Секретаріату
Основними завданнями Секретаріату є:
2.1. Організаційне, аналітичне, інформаційне та інше забезпечення діяльності керівника державної служби, створення належних умов для його роботи.
2.2. Забезпечення організації роботи апарату Міністерства та координація підпорядкованих структурних підрозділів, співпраця з питань координації роботи з керівниками центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України (далі - ЦОВВ), а також із Адміністрацією Президента України, Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України та іншими органами державної влади, органами місцевого самоврядування.
3. Функції Секретаріату
Секретаріат відповідно до покладених на нього завдань, визначених цим Положенням, виконує такі функції:
3.1. Здійснює підготовку необхідних інформаційних і аналітичних матеріалів та документів для керівника державної служби.
3.2. Здійснює формування поточних та перспективних планів роботи керівника державної служби.
3.3. Готує пропозиції щодо підготовки матеріалів до виступів, зустрічей, а також до інших заходів за участю керівника державної служби.
3.4. Організовує проведення нарад, зустрічей та інших заходів за участю керівника державної служби.
3.5. Здійснює попередній розгляд вхідної кореспонденції, визначає перелік виконавців і підготовку проектів резолюцій.
3.6. Опрацьовує у межах компетенції документи, що надходять на розгляд, підпис і візування керівнику державної служби.
3.7. Здійснює аналіз нормативно-правових актів та інших документів, редагування відповідних проектів листів, доручень, протокольних рішень та інших документів за підписом керівника державної служби.
3.8. Забезпечує контроль за виконанням протоколів нарад і зустрічей керівника державної служби, подання пропозицій до апаратних нарад Міністерства, готує за їх результатами проекти відповідних доручень.
3.9. Виконує окремі доручення керівника державної служби та контролює їх виконання структурними підрозділами Міністерства та ЦОВВ.
3.10. Інформує керівника державної служби про хід виконання його доручень та доручень органів вищого рівня.
3.11. Надає у межах компетенції відповідні консультації.
3.12. Здійснює інші функції відповідно до доручень керівника державної служби.
4. Права Секретаріату
Секретаріат має право:
4.1. Одержувати в установленому порядку для виконання завдань, покладених на Секретаріат, необхідні документи, інформацію, довідки, розрахунки, інші матеріали від структурних підрозділів апарату Міністерства, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства.
4.2. Залучати у разі потреби керівників та працівників структурних підрозділів Міністерства до вирішення питань, що належать до компетенції Секретаріату.
4.3. За погодженням з керівником державної служби брати участь у нарадах, семінарах та інших заходах з питань, що належать до компетенції Секретаріату.
5. Завідувач сектору Секретаріату
5.1. Секретаріат очолює завідувач сектору (далі - завідувач Секретаріату), який призначається на посаду і звільняється з посади керівником державної служби.
5.2. На посаду завідувача Секретаріату призначається особа, яка має повну вищу освіту відповідного професійного спрямування, або вищу освіту в галузі знань "Управління та адміністрування" за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра; досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності повинен складати не менше трьох років, вільне володіння державною мовою.
5.3. Завідувач Секретаріату прямо підпорядковується керівнику державної служби.
5.4. У разі відсутності завідувача Секретаріату його функції покладаються на одного із працівників Секретаріату.
5.5. Завідувач Секретаріату:
5.5.1. Здійснює керівництво діяльністю Секретаріату.
5.5.2. Здійснює аналіз нормативно-правових актів та інших документів, підготовку у межах компетенції Секретаріату та редагування у разі потреби відповідних проектів листів, доручень, протокольних рішень та інших документів за підписом керівника державної служби.
5.5.3. Здійснює попередній розгляд вхідної кореспонденції, визначає перелік виконавців і підготовку проектів резолюцій.
5.5.4. Подає на підпис і візування керівнику державної служби документи та у разі потреби дає пояснення з відповідних питань.
5.5.5. Організовує планування роботи Секретаріату та забезпечує виконання покладених на нього завдань і функцій.
5.5.6. У межах компетенції надає письмові та усні розпорядження, що є обов'язковими для виконання працівниками Секретаріату.
5.5.7. Розподіляє обов'язки між працівниками Секретаріату та визначає ступінь відповідальності кожного.
5.5.8. Забезпечує роботу Секретаріату згідно з планом роботи Міністерства, організовує належне ведення діловодства.
5.5.9. Погоджує заяви про призначення, переведення, звільнення працівників Секретаріату, а також заяви про надання їм відпусток.
5.5.10. Організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Міністерства, несе відповідальність за стан виконавської дисципліни у Секретаріаті.
5.5.11. Бере участь у нарадах, підготовці документів і матеріалів, віднесених до компетенції Секретаріату.
5.5.12. Здійснює заходи щодо забезпечення дотримання працівниками Секретаріату вимог трудового законодавства, законодавства про державну службу та державну таємницю, правил етичної поведінки, законодавства з питань запобігання корупції, законодавства про захист персональних даних, правил внутрішнього службового розпорядку, правил з техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці та протипожежної безпеки.
5.5.13. Здійснює інші функції, передбачені законодавством.
6. Взаємодія Секретаріату з іншими структурними підрозділами
6.1. Секретаріат у межах компетенції з метою виконання покладених на нього завдань та функцій взаємодіє з іншими структурними підрозділами апарату Міністерства.
Головний спеціаліст відділу
експертизи нормативно-правових актів центральних органів виконавчої влади Департаменту правової та законопроектної роботи |
Н. Голубова
|
0 коммент.:
Дописати коментар