29 жовтня 2016

Як підставляють чесних екологів



Мої шановні ФБ друзі, попрошу у кожного з Вас максимального репосту!

ОФІЦІЙНЕ ЗВЕРНЕННЯ ГОЛОВИ НК ГО е-Екологія
Воробйова Сергія Валерійовича

Як мені стало відомо, до Кабінету Міністрів України, 17 жовтня 2016 року надійшло звернення - НІБИТО ВІД МОГО ІМЕНІ ТА ЗА МОЇМ ПІДПИСОМ (можливо ще й на бланку ГО е-Екологія, зараз уточнюю), з проханням провести перевірку якогось підприємства у м.Городок Львівської області (!!!!!!!!!!)

Цим ОФІЦІЙНИМ ЗВЕРНЕННЯМ повідомляю, що ЖОДНИХ листів, звернень, скарг чи будь-яких інших документів, ні від свого імені, ні від імені ГО е-Екологія за моїм підписом до Кабінету Міністрів України у 2016 році НЕ НАПРАВЛЯЛОСЬ.

Додатково повідомляю, що ЖОДНИХ ЗВЕРНЕНЬ з проханням (вимогою, тощо) провести перевірку будь-яких підприємств, установ чи організацій ні від свого імені, ні від імені ГО е-Екологія за моїм підписом НЕ НАПРАВЛЯЛОСЬ взагалі

Наразі, за повідомленням Секретаріату КМУ (додається) даний ПІДРОБЛЕНИЙ ДОКУМЕНТ передано в Мінприроди на розгляд. Як тільки мені стало відомо про даний факт, я зразу ж повідомив про вищевказані обставини канцелярію Міністерства екології та природних ресурсів України, телефонним дзвінком 26.10.2016 року об 14:44 за номером 0442063302

Враховуючи викладене, прошу звертати ОСОБЛИВУ увагу на те, що дані дії спрямовані ВИКЛЮЧНО на дискредитацію заснованої мною ГО е-Екологія та мене особисто.

У випадку отримання ПОДІБНИХ звернень, листів, тощо від мого імені або за моїм підписом - прошу повідомити мене про такі випадки на особистий мобільний телефон 0667260124 або за допомогою особистих повідомлень у ФБ на моїй сторінці https://www.facebook.com/profile.php?id=100009830923898

З повагою

С.В. Воробйов

P.S. Зараз готую письмові (вже справжні ;) ) звернення до КМУ, Мінприроди та ДЕІ про означений випадок та заяву до поліції в рамках статті 358 ККУ

P.P.S. Шановні друзі, будьте уважні та обережні ;) :)



Сергій Воробйов почувається приголомшено
27 жовтня о 14:14






0 коммент.:

Дописати коментар