Застосування безпілотних апаратів (БПЛА) стає найбільш популярним в різних галузях Росії. Нафтовики, газовики, екологи та інші активно застосовують БПЛА для своїх цілей, так як це набагато дешевше оренди повітряного судна.
Через економічні труднощі в Росії абсолютно всі галузі змушені цього року провести так звану «оптимізацію», тобто дотримуватися найсуворішої економії і урізати частину витрат. Лісове господарство - не виняток. Грамотно виявлення незаконних рубок дозволить зменшити колосального збитку. Заміна дорогих повітряних суден на легкі літальні апарати і БПЛА для моніторингу лісопожежній обстановки заощадить не менше величезну суму державних грошей.
Дорогі і застарілі повітряні судна, типу Ан-2 (50-60 тис. руб / 1 льотну годину) зараз посилено замінюють для моніторингу лісів такими ВС, як Cessna, Robinson-44, P2002 Sierra, EuroStar і т.д . Вартість оренди цієї техніки дешевше практично в два рази.
Виходячи з тактико-технічних характеристик безпілотних апаратів, не всі БПЛА можна застосувати в умовах тайги, або їх використання виправдане не у всіх регіонах країни.
Управління лісами Хабаровського краю за розпорядженням губернатора В. Шпорта планує закупити два комплекси безпілотних апаратів типу Supercam S350 від іжевських розробників. На прикладі досвідчених польотів іжевських дронів в хабаровських лісах, можна виділити плюси і мінуси застосування БПЛА.
- Швидкість польоту - 65 ÷ 120 км / год;
- Радіус дії радіолінії - 70 км.
- Максимальна дальність польоту - не менше 360 км;
- Маса літального апарату (злітна вага) з ПН - 9,5-10,5 кг;
- Розмах крила літального апарату - 3,5 м;
- Робоча висота польоту - 50 ÷ 500 м.
- Практична стеля - не менше 3600 м;
- Час розгортання комплексу - 10 хв;
Умови експлуатації
- вітер до 15 м / c,
- температура навколишнього повітря від -30 ° С до + 30 ° С,
- помірний дощ і снігопад;
Зліт - за допомогою еластичної катапульти (рогатка);
Посадка - на парашуті в автоматичному або напівавтоматичному режимі;
Майданчик для зльоту і посадки - 100 х 100 м;
Режими польоту - політ в автоматичному чи напівавтоматичному режимі.
Плюси безпілотних літальних апаратів
- Ціна
- Необхідна кратність авіапатрулювання
- Непомітність
- Екіпаж
- Час роботи
- Безпека польотів
- Мінуси безпілотних літальних апаратів
- Майданчик старту
- Дальність польоту і передача сигналу
- Узгодження польотів з УВС
Витрачаючи державні гроші слід тверезо оцінювати перспективи новомодного апарату для такої специфічної роботи, як моніторинг лісів.
http://fpatrol.ru/primenenie-bespilotnyx-apparatov/
0 коммент.:
Дописати коментар